sandiiii تشکر
Rare_1
دیدگاهها
-
پزشکی یا دندان؟ -
پزشکی یا دندان؟پرشکی یا دندانپزشکی؟
و دلیل هم بگین💫💙
تجربیا -
قلمچیamirh_hmyf مرسی
-
قلمچیسلام بچه ها من دوازدهم تجربیم
ازون جایی ک امسال آزمونای قلم چی غیر حضوری شدن و امکان تقلب زیاده
ب نظرتون آزمون بدم؟چون سال اولو میخوام حتما دندان بیارم
اگه آزمونا رو شرکت نکنم و خودم تو خونه آزمون بدم و تحلیل کنم مشکلی برام پیش نمیاد
توروخدا روراست بگین بحث مرگ و زندگیه😂💔
تجربیا -
کدوم استاد؟! -
انگيزه
به خودم قول میدم آخرش بش میرسم💪😍
-
انگيزه
خستگیام بهم جون میدن 💪
#دلبررر😍😍😍😍😍😍😍 -
عمومی در تابستان -
تست@MM-zahed تشکر
ب نظرتون دروس فارسی و عربی درس ب درس پیش برم یا اینکه کلا درسارو نخونم به جاش لغتا و قواعدو بخونم؟ -
عمومی در تابستان -
عمومی در تابستانبچه ها به نظرتون الان تابستون یازده ب دوازده عمومیارو درس ب درس پیش ببرم یا درسی مثل فارسی درسارو نخونم ولی دستور و لغات کارکنم و همچنین عربی فقط لغات و قواعد ؟
-
تست -
تستسلام دوستان
خودتون میدونید که تست زنی انواعی داره
با توجه ب وقت کمی ک مونده تا آخر تابستون به نظرتون من فقط تست آموزشی بزنم اوکیه؟واقعا اصلا وقت برا تست تسلطی و پوششی و... نیست -
زیست موقاریBabak mans مرسی
در چینه دان ملخ گوارش مکانیکی داریم؟ -
ربیعیان شیمی -
ربیعیان شیمی -
سوال از چینه دان@نگین-وهاب-مقدم تو پاسخ نامه نوشته بود نداره
-
سوال از چینه دانHesam Mohammadi یعنی آقای موقاری اشتباه گفتن...
-
سوال از چینه دان@Escape-1 @نگین-وهاب-مقدم
-
سوال از چینه دان@Z-H-Z آقای موقاری اینو گفتن اما بارم خیلی سبز گفته ک چینه دان گوارش مکانیکی نداره