ابوالفضل ریسی
@Sara-Haghighatrad
در شمار تلفات بورسیه این؟😂 حالا برنده شدین ؟😥
samira pournazar
دیدگاهها
-
چندبار تو روز میای اینجا؟ -
چندبار تو روز میای اینجا؟ممنونم از همتون ولی اون مدلی که تایم استراحت بین درس بیایم واقعا حواس منو پرت میکنه من اگه نتونم به عملکرد درستی برسم دیگه کلا انجمنو باز نمیکنم قول میدم 😂
-
از همه درس ها عقبمmehdi jalilpour نه آزمونو میگم میگم الان دیگه درصدتون تو آزمون مهم نیست شیفت کنین رو تشریحی
-
آزمون امروز سنجش :)reyhane karimi 0 نه منظورم این بود که نگاه نمیکنم
-
از همه درس ها عقبمmehdi jalilpour آزمون بره به درک بابا الان دایورت کنین فقط
-
از همه درس ها عقبمmehdi jalilpour من سالیو یاد ندارم که اینطوری نبوده باشم 😅 به نظرم تسلط لازم نیست تو این مدت چون از فرجه ی خود اون امتحانه هم میشه واسه مسلط شدن رو بخشهای جدید استفاده کرد. البته اگه دوازدهم باشین نظری ندارم 😶
-
آزمون امروز سنجش :)Fatemeh Babazadeh من رتبمو نمیبینم
-
چندبار تو روز میای اینجا؟Amir Tajfar 0 یه بار میاین و زمان مشخصی از روز یا هروقت راه بده میاین
-
چندبار تو روز میای اینجا؟یکی از تغییرات انجمن تو این قطع و وصلیا این بود که اتومات میره رو حالت حل نشده😄
-
چندبار تو روز میای اینجا؟سلام میشه لطفا از برنامه ی آلا اومدنتون بگین که چندبار تو یه روز یا مثل چندوقت پیش من چند روز یه بار اینجا سر میزنین؟ خصوصا برام جالبه نظر ابوالفضل ریسی و @danial-hosseiny و سروش قادری و @Sara-Haghighatrad رو بدونم چون خیلی تو بخش درسی فعالین و من هر روزی بیام میبینمتون شماها چطوری هندل میکنین؟ و همه ی دانش-آموزان-آلاء عزیز
-
کمکشاه دخت طزر من متاسفانه اپلیکیشن ندارم ادمین حتما کمک میکنن یه تگ هم دیده بودم اپ-کاتالیزورهای-آلاء نمیدونم چیه ولی به نظرم میتونن کمک کنن اون گروه
-
کمکشاه دخت طزر اپ یا سایت؟
-
ارور@m-an در ارور گفته است:
samira pournazar
IDM رو تنظیم کن که همه دانلود های مرورگرت رو خودش دانلود کنه
یعنی وقتی روی لینک دانلود زدی میپرسه که می خوای با IDM دانلود کنه و یا به صف دانلودش اضافه بشهدانش-آموزان-آلاء بچه ها معذرت میخوام تگ میکنم من ستینگشو زیر و رو کردم چیزی غیر این ندیدم

فیلم از سایتهای دیگه اتومات لینک میشه ولی آلا نه چیز دیگه ای باید دستکاری شه؟ -
کمک -
نقش (:Abolfazl Mousavi در نقش (: گفته است:
@kosar-mottaghi در نقش (: گفته است:
zoohre hocini در نقش (: گفته است:
@kosar-mottaghi خوب جمله یا مبتدا خبر داره که اسمیس یا فاعل و مفعول داره که فعلیس
چرا هس نمونه اش رو تو کتاب پیدا کردم میفرستم

دبیر عربی بنده۰👆👆
درست نخوندن سوالو فقط حواسشون به سوال شما بوده که فاعلش کجاست ودیدن اسمیه ربطی به فاعل نداره. احتمالا دقت نکردن اسمیه نیست فقط توجهشون به غلط بودن سوال شما معطوف شده.
-
منطق انسانی -
مولکولlAmir hossein مولکول نمیشه دیگه میشه ترکیب یونی که یه شبکه هست البته به غلط تو تستا میگن مولکول ولی به لحاظ علمی درست نیست اما خب تستی بوده که من گیر دادم به دبیرم که اینش غلطه گفته بله ولی گیر نده زیاد
امیدوارم اشتباه راهنمایی نکرده باشم من تا این حد میدونم -
المفهوم السوال🤓zoohre hocini خب ل باید به جایی بچسبه دیگه. یا به اسم یا به فعل رو هوا که نمیمونه. بعد گفته فعل. یا جازمه یا ناصبهو جازمه معنیش امری میشه. باید برود و برو و... ناصبه معنیش میشه برای اینکه فلان.. پس همین میشه اونی که صورت سوال میخواد. کلا اینا ور باید حفظ کنی تا گفت لتبیین سبب وقع فعل سریع بگو ل ناصبه منظورشه دیگه تحلیل نکنی سرجلسه.
-
نقش ضمیرسروش قادری سراسری که نیست نه؟ تالیفی فقط میتونه همچین گافی داشته باشه به نظرم.