Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
SEPEHR ALIZADEHS

SEPEHR ALIZADEH

@SEPEHR ALIZADEH
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
581
موضوع ها
22
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
32
دنبال‌شونده‌ها
1

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • کنکور ۱۳۹۹
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    برمیگشتم دهم تمام چهار تا کتاب فارسی نشر دریافت رو تموم میکردم
    اصطلاحات زبان رو برای کنکور زبان تمام و کمال یاد میگرفتم
    حذفیات یادم نمیرفت، یه سری مطالب سنگین رو بجا سر و کله زدن حذف کنید نه مث من که سختا رو بلد بودم آسونا رو نه

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    دوستان
    بحث گرامر در این تاپیک کامل عنوان شده، بسیار هم روش زحمت کشیده شده
    بنده اطلاع نداشتم عذر میخوام از @sheyda-fkh عزیز
    https://forum.alaatv.com/post/985523
    بحث وکب هم
    https://forum.alaatv.com/post/980632
    در این تاپیک مطرح شده، میتونید استفاده کنید و لذتش رو ببرید
    اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی بود اضافه میکنم

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @sheyda-fkh خیلی ممنووووون
    دمتونم گرم

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Dr-agon
    در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Dr-agon عالی
    شما هر کتاب لغتی داشته باشی، عالیه
    فقط به شرطی که مرور فراموشتون نشه

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    H_R عالیه

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    FaMi اینکه دو تیکه شده بخاطر همونه عزیز، وقتایی که تایم اول جور نشه، تایم دوم هست واس استمرار

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    FaMi تغییر تایم میدیم

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    دوستان کمی تغییر در برنامه انجام شد، لطفا یبار دیگه مطالعه کنید
    ممنون
    دانش-آموزان-آلاء

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    FaMi روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۶تا ۹ شب من هستم هم برای تاپیک هم برای رفع اشکال، بقیه همیارها رو اطلاعی ندارم.
    شما سوالاتتون رو به من مستقیما بفرستید، بنده سوالاتی که از نظرم مهم هستن رو میپرسم که آیا مشکلی با مطرح شدنش در تاپیک سوالات زبان انجمنی ها ندارین؟ در صورت رضایت اونجا قرار میگیره.

    زبان انگلیسی

  • برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    سلام رفقا
    خوبید؟ خوشید؟ چطورید؟
    امسال انجمن آلا تصمیماتی برای پیشبرد زبان انگلیسی بچه ها داره، که این برنامه ها به دو قسمه:

    ۱) تاپیک های کنکوری و فراکنکوری
    ۲)رفع اشکال

    🔷🔸🔷🔸🔷

    بحث تاپیک به این شرحه که ما سعی میکنیم ابتدا لغات کتاب رو با هم پیش ببریم، تمام لغات به صورت سطر به سطر بررسی میشن و لغات تکراری هم دوباره عنوان میشن که این کار ها اهدافی رو دنبال میکنه، یک اینکه معانی نقش مهمی در کنکور شما دارن و در ثانی ما میخوایم این امکان برای بچه ها فراهم شه که اگر کسی از ابتدا با ما همراه نبود نگرانی ای از بابت لغات جدید نداشته باشه.
    در همین راستا بنده کتاب واژگان سطر به سطر مهر و ماه پیشنهاد میکنم.
    دوستانی که از کتاب لغت دیگری استفاده میکنید نگرانی نداشته باشن، چون زیاد تفاوت خاصی نداره فقط پیشنهاد من اینه که اگر در بحث وکب مشکل دارید بهتره از یکی از این کتب لقمه بازاری استفاده کنید چون کتاب یه مقداری متفرقه به دروس پرداخته و شما نیاز دارید که واژگان کتاب رو یک جا داشته باشید، و در هر مرور لغاتی رو که هنوز حفظ نشدید رو یه علامت بزنید، در آخر متوجه میشید که چه لغاتی براتون بدیهی هستن و چه لغاتی رو به تعداد زیاد علامت زدید و باید به اونها بیشتر بپردازید.
    در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.
    در مورد متن باید بگم که متن باید بعد وکب کار بشه چون برای متن نیاز به تسلط دارید به طوری که بتونید در اون مدت زمان کنکور به سوالات متن پاسخ بدید. گرچه اگر میخواید متن زبان کنکور به نقطه قوتتون تبدیل شه باید در قسمت فراکنکور هم فعالیت کنید.
    و اما بحث فرا کنکور چیست دگر...
    رفقا فکر کنم بدونید درس زبان کمی ناعادلانه در کنکور ارزیابی میشه، به طوری که کسانی که برای زبان آموزشگاه رفتن خیلی سریعتر (حالا نه لزوما بهتر) میتونن به سوالات پاسخ بدن، دلیلش هم بیشتر برای قسمت واژگان و متنیه که کار کردن. ما هم میخوایم رو این دوبخش به شکل خارج از کنکور مانور بدیم، سورس های من برای این قسمت..
    کتب ۱۲۰۱ واژه تکمیلی زبان کنکور، آکسفورد ورد اسکیلز در دو سطح intermediate و Advanced، و کتاب inside reading یک یا دو خواهد بود، که این بخش ها مربوط به الان نیست و در آینده در موردش توضیح میدم.
    در آخر هم اگر حوصله و عمری باشه اصطلاحات انگلیسی رو برای کنکور منحصرا زبان بررسی میکنیم...

    🔶🔹🔶🔹🔶

    بحث دوم که رفع اشکال مباحث خودتون باشه به این شکله که شما مثل باقی درس ها، تاپیک بزنید از اشکالتون و بنده رو تگ کنید، بنده مباحث مهم در سوالات رو اضافه بر تاپیک خودتون در تاپیک جداگانه ای مطرح میکنم.

    🔷🔸🔷🔸🔷

    در آخر خدمتتون بگم که تمام این کارها فقط با مشارکت شما عملیه، یعنی زحمت داره و تنها با نگاه کردن به تاپیک ها امکان قدرتمند شدن در انگلیسی کمه، شما باید اولا بسیار مرور کنید مباحثتون رو چون زبان ها چه فارسی چه زبان انگلیسی همه فرار هستن و نیاز به مرور مستمر و متوالی دارن، در مرحله بعد اگر بتونید تست بزنید نور علی نور میشه. من و بقیه دوستان و همیاران انجمن که ازشون تمنا دارم در این کار مشارکت دلشته باشن هم در این راه تلاشمون رو میکنیم که کمکتون کنیم، اگر ما هم اشتباهی کردیم شما به بزرگی خودتون ببخشید، بذارید به پای بی تجربگی

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo قالب
    ریدینگ مرحله بعد ووکبه

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo تیک دارها منظورم اونایی هستن که بلد نیستید
    بستگی به خودتون داره ممکنه یه چیزی براتون خیلی بدیهی باشه
    ولی بهتره همه رو یه نگاه کنید

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo خو عزیز تیک میخوره دیگه
    کسی داریم کل لغات انگلیسی رو بلد باشه مگه

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo فردا اعلام میکنم
    بحث کنکور و فراکنکور رو جدا میکنیم، هر کدوم در بخش وکب و گرامر و متن(مخصوصا متن) پیش میره

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo نمیگم معجزه ای براش هست، ولی
    پیشنهاد من استفاده از کتاب ۱۲۰۱ واژه زبان مهر و ماهه
    ما هم با اون پیش خواهیم رفت
    لغاتی که بلد نیستی رو در هر بار چک یه تیک بزن، تهش میبینی چه لغاتی رو هیچوقت حفظ نتونستی بکنی روی اونا تمرکز میکنی

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    @Sahar-tuo ببین زبان ماهیتش اینه، زود فراموش میشه
    من سر کنکور خودم یه ساله زبان نخوندم، واس همین تسلط قدیم رو ندارم ولی
    باید یاد بگیری غصه چیزهای فراموش شده رو نخوری، دوباره دیدنش هم اذیتت میکنه، سعی کن از منابع دیگه استفاده کنی، تو آلا من هم میخوام گرامرها و وکب ها رو همه رو پوشش بدم، ولی خو به مرور و تمرین احتیاج داره

    زبان انگلیسی

  • زبان دردسری جدید
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    سلام عزیز خوبی؟
    نگران نباش، امسال برنامه های خوبی برای زبان داریم
    برای ریدینگ یکم باید فراکنکوری کار کنیم که بچه ها قوی تر شن
    شما با همین آلا پیش برو، غصه نخور، زده نشدی، باید برنامه بریزی براش

    زبان انگلیسی

  • ادبیات1
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    0-0ftm موضوعی هستن، نه پایه به پایه
    دستور و قرابت و لغت و آرایه

    ادبیات و زبان فارسی

  • تجربی/یازدهم/شروع
    SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

    سجاد موسوی راه ابریشم ببین
    کتاب یازدهم نخر، جامع سه سال بخر چون تهش باید بخری یازدهم ها میمونه رو دستت

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 29
  • 30
  • 5 / 30
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع