من 65 زدم .این خوبه یا بد ؟
تابستون درصدم بالا بود
sina bigdeli
دیدگاهها
-
زیست قلمچی -
گزینه دومن 48 درصد زدم
-
قیمت مشاور خصوصی حدودا چقدراس!؟Sajedeh Ghavi 0 سلام
من مشاوری که دارم ازش راضی هستم همه کارا رو انجام میده .3 ماهه یک و 300 -
راه ابریشم عربی بخرم یا نه؟حسن نیسی تو رو باید به 60 روش سامورایی اعدام کرد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
عربی ولی عربی خوب نیست:face_with_thermometer: -
همه ی کتاب ها رو گرفتید؟!مهدیه احترامی 0 سلام
3 تا از کتاب های ما رو هم ندادن معلومم نیس کی تحویل بدن
غرب کشور:crown: :face_with_tears_of_joy: -
پیش نیاز های شیمی دوازدهمSadra Haeri 0 سلام
مثلا چی گفته نشده دوست عزیز؟ من که استفاده میکنم از دبیرا و تدریسشون کاملا راضیم و همه چی گفته شده -
جزوه های راه ابریشمsallar savadkoohi من امروز رفتم چاپ کردم
ریاضی . شیمی . زیست . ادبیات . زبان این 5 تا 618 تومن سیاه سفیدش هزینه برد
شما فکر کن الا لطف کرد رنگی هم چاپ کرد حالا عمده هم چاپ کرد ولی هزینش بازم زیاد در میاد -
جزوه های راه ابریشمaylin sherbaf سلام
بهتره که خودت چاپ کنی احتمال به وجود اومدن مشکل دوباره هست.
البته اگه می تونی تا ابان صبر کنی که الا رنگیشو میده -
ریاضی 23 مهرسلام دوستان
شما می دونید که برای ازمون 23 مهر کدوم کلیپ ها رو باید ببینیم؟(رشته تجربی)
راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
خلاصه ی لابو(live) ابریشمی ها - 3شنبه شب-آقای یاری و حسینی فردNazanin Nobakht شادی در کار نیست عزیز .بخش نامه واکسیناسیون هم اومده مدارس حضوریه نهایت دیگه از ابان حضوریه البته متاسفانه:confused_face: :confused_face:
-
اپلیکیشن آزمونM Mashhadi سلام من دارم.سوالات قلم چی ازش حذف شد کیفیتش اومد پایین الان استفاده نمی کنم زیاد
-
تكميل ظرفيت نمونهMina Sadeghi سلام
درباره نحوه و منابع خبری ندارم که دقیق باشه ولی خود ازمونی که میگیرن یه حالت سوری هستش البته تو شهر ما شاید برای شما فرق داشته باشه
فقط اینکه سولا توسط مدرسه طرح میشه و تصحیح هم همین طور -
چرا؟؟؟Yazdan Gonabadi تموم شد//؟:face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:
:clapping_hands_light_skin_tone: :clapping_hands_light_skin_tone: :clapping_hands_light_skin_tone: :clapping_hands_light_skin_tone: :clapping_hands_light_skin_tone: خیلی تاثیرگذار بود -
چرا؟؟؟Yazdan Gonabadi جریان لطف اضافی میشه حق مسلم
یه طوری میگی طلبکار نیستم هر کی ندونه میگه میلیون میلیون پول دادی الان داری خاضعانه میگی از الا طلب کار نیستم ن ترو خدا بیا طلب کارم باش
همین که چندین ساعت فیلم رایگان وجود داره ینی عدالت آموزشی
اینکه قیمت پک هات نصف پک بقیه موسسات نیست ولی چندین برابرشون امکانات میده ینی عدالت آموزشییه جوری میگید یکککک سال که داره محتوا پولی ارائه میده (انگار همه صلواتی محتوا میدن ) پس چرا اون رایگان ها فلان و بهمان توی یکسال نهایت کاری که بشه کرد اینه که هزینه امکانات خریداری شده رو درآورد اونم به زور اگه بشه
بعدشم مگه الا تعهد محضری داده که حتما ریاضی فلان معلم و ... حتما برای سال شما ارائه بده
دیگه همه حرف ها گفته شده الا همینه که هست هر کی دوس داش استفاده کنه اگه نه که خدافظی کنه -
رشد و نمو جنین -
مشورت با آلایی ها 💙Yegane Dehqan واکسن کوبایی هم قراره بهمون بزنن فک کنم
-
مشورت با آلایی ها 💙Yegane Dehqan اون طور که من شنیدم شدیدا برخورد میشه با کسایی که غیبت کنن
-
مشورت با آلایی ها 💙Yegane Dehqan سلام انلاین بودن رو کلا از سرت بیرون کن .حضوریه:confused_face: :confused_face:
-
دوران خستگیmahdi shokry سلام
اگه می تونید هر دو هفته یکبار برید اسب سواری موتور سواری یا مثلا برید طبیعت
خلاصه از فضای درسی دور بشید بعد از استراحت دوباره با قوت ادامه بدید
فقط مواظب باش به فضای بیرون اعتیاد پیدا نکنی:face_with_tears_of_joy: -
یک ابهاماین عرض غشا رو من قانع نشدم :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes:
ینی جور در نمیاد کلا میگیری چی میگم