سلام من سوالی دارم ازبرنامه ریزی:عاملی که تواین 2سالی گذشت باعث شکستم شد.
مثلا اینجوری باید برنامه ریزی کرد که شنبه،1،2،3شنبه مثلا حرکت بخونم.بعد هرروزسعی میکنم که مقدارزیادی ازمبحثو ببندم چون تموم شه وخدایی ناکرده از فرصت وباکس خودش تجاوز نکنه.
وهرروز اون برنامرو اصلاحش میکنم. ولی(نکته اینجاست که من نمیدونم چه ریزفصلایی رو مشخص کنم؟) شماریزفصلارو مشخص میکنید؟ میشه کمک وراهنمائیم کنید.سپاس فراوان🙏
Unique 7
دیدگاهها
-
رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ -
روده بزرگ@Raha-T99 اره دقیقا گفتش که چند نوع هستن و درون لوله ی گوارش انسان هم متفاوت بااون نوعه..
به خاطراین حرفش خیلی سردرگم شدم😑
ولی باتوضیح شمامتوجه شدم😉😎🌸 -
روده بزرگ@Raha-T99 حالا که فک میکنم.
بلی :) -
روده بزرگ@Raha-T99 ولی نظر اون دانشجوعه هم باعث شد من کلا 360درجه ذهنم ازمطلب موردنظر دوربشه..😐😑
اشتباه گفت بهم😠 -
روده بزرگ@Raha-T99 بله😑
آخرش این وسواس وبی دقتی میترسم کاردستم بده...😑
قبلنا اینجوری نبودم.😐 -
روده بزرگ@Raha-T99 توجیه نمیشم😑
گفته درلوله ی گوارش جانورانی که غذای اصلیشون سلولزه..؟!! -
روده بزرگUnique 7 این ینی اینکه اگه سلولازی درکار بود همونجا هیدرولیز میشد به گلوکز..
-
روده بزرگ -
روده بزرگ@Raha-T99 اره ولی بعدشو نگاه کنید.نوشته که بدون گوارش یافتن دفع میشه.ینی چ؟؟ ینی اینکه باکتری ندارن که سلولاز رو تولید کنه دیگه؟
بعداخرشم گفته جانورانی که غذای "اصلیشون" سلولزه
انسان همه چیزخواره صرفاگیاه خوار که نیست!! -
روده بزرگ@Raha-T99 پس چراکتاب درسی توفصل1زیست1 گفته "جانوران آنزیمی رو که بتواند سلولز رو تجزیه کنه نداره و اینکه بدون گوارش یافتن دفع میشه؟؟؟؟" خب انسان هم جزو ایناس دیگه
گفته بدون گوارش گوارش.
بعدش گفته که اونایی که غذای اصلیشون سلولزه این نوع باکتری هارو دارن.😐انسان غذای اصلیش سلولزه؟؟
من واقعا سوالات مبهمی دارم اززیست.😑😑😑😶 -
روده بزرگعاقاااا من هنگ کردم😵
توفصل 1 گفته انسان باکتری تجزیه کننده نداره وبعضی جانورا مثل گاو موریانه دارن.وگفته که بدون تجزیه درانسان سلولزها دفع میشن.
بعد شما@HADI75 داری اینو میگی..👉 توخیلی سبزم اینو نوشته
حتی خودم ازیه دانشجو ترم 5پزشکی پرسیدم..گفتش که باکتری های دررودش اون نوع نیست.😑الان من نفهمیدم کلااا چی شد؟
آموخته هایم به باد فنارفت.😐 -
روده بزرگ@HADI75 آها
پس باکتری هایی که درروده ی گاو وموریانه هم هستن جزو اینان؟
چه جالب.نمیدونستم😑 -
روده بزرگ@HADI75 واقعا؟ باکتری اکولای سلولاز هم ترشح میکنه؟
مطمئنید؟ -
روده بزرگ -
روده بزرگ -
روده بزرگmohammad666666 در روده بزرگ گفته است:
ببخشید ولی من جواب سوالامو نگرفتم
میشه ج بدین:folded_hands: :frowning_face:باکتریایی که دراون جانوران خاص هستند وسلولاز تولید میکنن،بله.فقط از گلوکز تغذیه میکنند.
__
نه ازنوع e coly نیستن.چون اونا درصورت نبود گلوکز لاکتوز رو تجزیه میکنن
__
آنزیم سلولاز رو تولید میکنند.
امیدوارم جوابتون رو داده باشم. -
روده بزرگ -
کدام مدرس عربی؟ناصح زاده
-
روده بزرگ@milad91 مفصله..😬
بی زحمت توی گوگل خودتون سرچ کنید😊 -
روده بزرگS M این رو خدای الرحمن میداند وبس..!
ولی این سازماندهی ازلحاظی واسه انسان هم خوبه که مانع سرطان روده ی بزرگ میشه،چون درانسان و..سلولز بدون گوارش وهیدرولیز دفع میشه.
و اون جانورا هم که غذای اصلیشون سلولز هستش برای مثال درروده ی موریانه ویا معده ی گاو وجود دارن.
اینا درحد کتاب درسیه.