reza2fn
96 منظورم بود😐
Unique 7
دیدگاهها
-
حل نشده های زیست -
حل نشده های زیستrevival فقط این موضوعو نمیگم کلا میگم.
نمونش کنکور پارسال
یه لغتی اورده بود اصن توکتاب نبود -
حل نشده های زیستrevival اره کتاب درسی نیست.
ولی توکنکور فراتر از کتاب درسی میاد😕 -
حل نشده های زیستSenatOr اهوم
😑 بیخیال بابا...
هرکتابی ی چی نوشته..
وقتی تست میزنی اینو متوجه شی تومنابع مختلف.. -
حل نشده های زیستrevival در حل نشده های زیست گفته است:
Unique 7 در حل نشده های زیست گفته است:
شرط پلی مر بودن درشت مولکول بودنه.
خب کتاب گفته لیپیدا درشت نیستن ...
پس چجوری موم وکوتین درشت میشن وپلی مر!!!؟شرط پلیمر بودن درشت مولکول بودن نی،اما هر پلیمری درشت مولکوله...
این جمله ی لیپیدا درشت نیستن،توی کتاب ما نظام قدیما نی
دقت کنید. -
حل نشده های زیستreza2fn بله حق باشماس
کتاب بد گفته
چون مجموع فعل وانفعالات این ژنها درنهایت پروتئین تولیدمیشه...
کتاب زیست ما ازرفرنس های خارجی ترجمه شده وبروز هم نشده
همینجوری سمبل کردن دیگه
واقعاتاسف باره😑 -
حل نشده های زیستreza2fn یک ژن یک رشته ی پلی نوکلئتیدی رو ازخودتون میگین یا ازمرجع خاصی وباسند؟؟
-
حل نشده های زیستreza2fn خب اگه کسی دونست چی؟؟
😂باید فکر یه عده ای رو هم میکرد مولف محترم
اصن به من چه؟ هستن یانه...
من که اخرش نفهمیدم😐😂 -
حل نشده های زیستشرط پلی مر بودن درشت مولکول بودنه.
خب کتاب گفته لیپیدا درشت نیستن ...
پس چجوری موم وکوتین درشت میشن وپلی مر!!!؟ -
حل نشده های زیستreza2fn چراکتاب گفته پس مولکول زیستی نیستند؟؟
چرا پس کتاب گفته (لیپیدها=ینی همشون) پلی مر نیستند؟؟
خب همین کوتین وموم مثال نقضش میشه..!! -
حل نشده های زیستمن نمیفهمم: الان جزو مولکولهای زیستی هستند یانه؟؟؟
اگه نیستن چرا درشت مولکولند اگه هستن چرا کتاب گفته نیستن؟
واینکه چرا آبی قلمچی توجواب یکی ازتستا به حساب اورده؟؟؟ -
حل نشده های زیستreza2fn ولی توکتاب گفته لیپید رو جزو مولکول های زیستی حساب نمیکنیم؟؟
-
حل نشده های زیستreza2fn 1 سوال بسیار ساده ای دارم😊
مولکولهای زیستی غیراز پروتئین و اسیدنوکلئیک و کربوهیدارتا
دیگه شامل کدوم دسته میشند؟؟
ممنون -
حل نشده های زیستUnique 7 آها یکیشو میدونم تیروکسین.درسته؟
میشه بازم بگین؟ -
حل نشده های زیست@raha-tavakol مشتقات آمینو اسیدی مثل چی؟؟
-
حل نشده های زیست@raha-tavakol 1 سوال دیگه هم داشتم
توانسان غیر هورمونایی که کتاب گفته دیگه ازچه جنسایی داریم؟ -
حل نشده های زیست@raha-tavakol ممنون🙏