Hg L 0 در چرا متوجهش نمیشم:/// گفته است:
میدونین داخل شکل نوشته ژن های مربوط به تجزیه لاکتوز
ولی داخل گزینه گفته این ژنا مربوط به آنزیم ها هستن
ژن های مربوط به تجزیه این دیساکاریدها وقتی بیان میشن و ترجمه میشن آنزیمهای تجزیه کننده این دی ساکاریدها ساخته میشه
ژن مربوط به تجزیه لاکتوز همون ژنیه که محصولش آنزیم تجزیه کنندست





