پرستو بابایی
اها ممنون
wandering
دیدگاهها
-
pH... -
سرعت متوسط نوسانگرAnzw 18 در سرعت متوسط نوسانگر گفته است:
جواب آخر ۲۴ می شه؟
جواب تست ۸ میشه
ولی اگه برای «کمترین سرعت متوسط » حساب کردی و اینو آوردی باید بگم که نمیدونماین پاسخشه:

من میخوام بدونم اگه بجای «بیشترین سرعت متوسط» ، کمترین رو میخواست گام سوم چیکار میکرد
من خودم جابه جایی مینیمم رو صفر اوردم نمیدونم درسته یا نه -
نکات و جمع بندی 🦋زیست شناسی 🦋🔸دستگاه عصبی و عملکرد بخش های مختلف

🔸شکلای کتاب از مغز انسان

🔸شکلای فعالیت تشریح مغز + مقایسه سطح شکمی و پشتی مغز 🐑


🔸رسم شماتیک مغز انسان و مغز گوسفند
(محل بخش های مختلف مغز نسبت به هم)
_ حنیف عظیمی

🔸عصب نخاعی و انعکاس عقب کشیدن دست

🔸بطن های مغز

-
pH...پرستو بابایی در pH... گفته است:
چون اسید قویه
اگه قوی نبود چی؟نمیتونستیم مولاریته رو پیدا کنیم با این داده هایی که داده
-
سرعت متوسط نوسانگر -
نکات و جمع بندی 🦋زیست شناسی 🦋عکسای اسکرین شات نصف و نیمه افتاده:/
!؟ -
pH...wandering
مگه مول نمیشه
اینجا چرا نسبت مول به حجم رو مساوی این نوشته
-
حفظیات مذخرف فیزیک@د-ژ-م من پارسال از تلگرام دانلود کردم
کدوم کانال بود یادم نمیاد
بگردی شاید پیدا کنی -
نکات و جمع بندی 🦋زیست شناسی 🦋مجددا مقایسه سطح شکمی و پشتی مغز گوسفند
(قبلی عکس کامل نبود ..حداقل برای من اینطوره)
عملکرد هیپوتالاموس

-
pH...پرستو بابایی
نمیدونم که سر همین پاسخنامه همه چی رو قاطی کردم -
آونگعلیHg L 0 سلام
جواب گزینه۱؟

جایی رو متوجه نشدید بگید توضیح بدم
-
نکات و جمع بندی 🦋زیست شناسی 🦋از ساختار چشم
زلالیه در تماس با عدسی، قرنیه، عنبیه و جسم مژگانی
زجاجیه در تماس با عدسی، جسم مژگانی، شبکیه و مشمیه -
pH...هویججج
پرستو بابایی
خیلی ممنونم 🩷🌱 -
نکات و جمع بندی 🦋زیست شناسی 🦋ساختار گیرندههای حسی

-
شیمیپرستو بابایی مرسی🪻
-
سوال قلمچی امروزه که غلط گرفته این عبارت رو میشه یکی توضیح بده چرا؟Elay Eslami سلام
هورمون ساقهزا : سیتوکینین
هورمون ریشهزا : اکسینجاشونو اشتباه نوشته
اونی که توی نورگرایی نقش داره اکسین هست -
صابون چربی و آب...؟مخلوط صابون ،چربی و آب رو کلوئیده یا محلول ؟!
یه استادی گفته بود کلوئیده الان یجا دیدم محلول گرفته
شما چی درنظر میگیرید ؟؟؟ -
سوال قلمچی امروزه که غلط گرفته این عبارت رو میشه یکی توضیح بده چرا؟
اومده انگار اون قسمت که بعد نورگرایی گفته « از طریق تحریک تقسیم یاخته ای» رو برای اکسین در نظر گرفته
عبارت گنگیه.. هنوز فکر میکنم درسته
مگر اینکه چپ کنی چشماتو بعد بخونیشهرچند من اولش کلا چپ خونده بودم :/
-
X رو میشناسی؟ -
چند سوال...Hg L 0 خیلی ممنون🌻