Aqua اره شاید
مرسی
wandering
دیدگاهها
-
تایید سوابق برای الان لازمه؟ -
زیستS.a.b.a سلام
گزینه ۳ جوابه؟ -
فیزیک 3|بازه زمانی شناخته شده در هماهنگ سادهHAKOO خواهش میکنم:)✨
-
تایید سوابق برای الان لازمه؟eliwe در تایید سوابق برای الان لازمه؟ گفته است:
چی هست
یه چیزیه که میری نمره هات رو تایید میکنی و اگه اشتباه بود اعتراض میکنی
چطوری تایید سوابق انجام میدن
وارد حساب سنجشت میشی» وارد قسمت ثبت نام در ازمون میشی » بعدا اگه کنکور رو ثبت نام کرده باشی پایین تو یه جدول میاره واست اونجا روی قست ورود به سایت آموزش پرورش میزنی بقیش هم تایید سوابقه که راهنما داره نگاه کنی میفهمی چیکار کنی
هنوز انجامش ندادم..
مثل اینکه الان لازم نیست و بعد امتحانا باید انجام بدیم
-
اکسترمم مطلق@mk-mahdi سلام
e و j هر دو ماکزیمم مطلق این تابع هستن -
زیست۱. اینکه میگه در تمام مراحل میتوز یک یا دو ساختار در حال تجزیه هست (به جز اون مواردی که کتاب در برخی مراحل ذکر کرده) همون مولکول ATP هست؟
مطمئن نیستم ولی امکانش هست
بالاخره برای میتور انرژی لازمه و ATP مصرف میشه میتونه منظورش اونم باشه
ولی جدا از اون توی کتاب هم گفته مواردی رو که تجزیه میشن۲. آیا میتونیم بگیم در مرحله پرومتافاز برخی از سانترومر ها به دو رشته دوک و برخی به یک رشته دوک متصل هستند ولی در مرحله آنافاز همه به یک رشته دوک وصل هستند؟
اینی که گفتی برای اولای پرومتافاز میتونه درست باشه ولی در اخر پرومتافاز هر سانترومر به دو رشته دوک متصل هست
دلیلم هم اینه که برای بعد پرومتافاز از اتصال رشته ها به سانترومر حرفی زده نشده و ما میدونیم که توی متافاز هر سانترومر به دو رشته وصله پس میتونیم نتیجه بگیریم که در پرومتافاز (حداقل اخرش) هر سانترومر به دو رشته وصله -
تایید سوابق برای الان لازمه؟eliwe در تایید سوابق برای الان لازمه؟ گفته است:
مرسی بابت توضیحات کاملت
خواهش میکنم
ثبت ناممو کامل کردم، یه تایید میخواست، فکر کنم تایید مدارک هویتی بود منظورت اونه؟
فک نکنم اون باشه .موقع ثبت نام زدی؟نمره هاتو دیدی؟
دیدم بعضیا تاپیک زده بودن ۷۰ تومن میخواست راست میگن؟ چرا از من نگرفت؟
پس قطعا اون نیست چون تا پولو ندی نمیتونی تایید سوابقو انجام بدی
جایی که گفتم رو برو ببین کجاست (ولی فعلا انجام نده)میگم الان که ثبت نامم کامل شده ینی انجامش دادم؟ چون یادم میاد سال قبل تاییدش کرده بودم
ربطی به ثبت نام کنکور نداره
-
زیستS.a.b.a
در مورد سوال سومت هم پاسخنامه درست گفته
دوک تقسیم فقط تو مرحله تقسیم تشکیل میشن
ولی اون رشته های سبزی که تو شکل دیده میشه همیشه تو سلول هستند
اینو میشه از شکل ۷ قسمتی که مرحله اینترفاز رو نشون داده هم فهمید که قبل از اینکه خبری از تقسیم باشه هم یسری رشته هایی اطراف سانتریول ها دیده میشه
در کل یسری رشته های پروتئینی غیر دوک همواره اطراف سانتریول ها هست چه در تقسیم چه در اینترفاز -
تایید سوابق برای الان لازمه؟eliwe خواهش میکنم ✨
-
زیستS.a.b.a خود همین شکل که اینا رو علامت نزده به عنوان دوک تقسیم
گفته که ابی ها و قرمزا دوک تقسمن ولی سبزا نه
خود دوک تقسیم ها رو هم به نوعی به دو دسته تقسیم کرده
اونایی که با رنگ قرمز مشخص کرده به سانترومر متصل میشن (که در جدا کردن خواهری ها در انافاز میتوز و میوز ۲ و جدا کردن تتراد ها در انافاز میوز۱ نقش دارن)
و اونایی که با رنگ ابی مشخص کرده به سانترومر متصل نمیشن (و در مرحله انافاز سبب کشیده شدن سلول میشن که کتاب حرفی نزده ازش ولی تو شکل یجورایی نشون داده) -
یه سوال...؟؟؟؟!Narges_ ممنونم✨
-
زیستS.a.b.a
درمورد سوال اولت نظری ندارم
ولی تقسیم سیتوپلاسم نابرابر به طور طبیعی هم میشه
فصل تولید مثل گیاهان رو بخونی یه موردش رو میبینی اونجا میبینی که اولین میتوز تخم اصلی با یه سیتوکینز نابرابر همراهه که یه سلول بزرگ و یه سلول کوچیک تشکیل میشه -
یه سوال...؟؟؟؟!@Hamid-s
ممنونالان نمیتونن ترمیم کنن؟؟
تو شهریور و دی پاس نکردن
مدرسه گفته که به مدرسه بزرگسالان ثبت نام کنه و واحدی پاس نشده رو تو خرداد ماه پاس کنه
امتحانای خردادی که میدن برای سوابق کنکور تاثیر خواهد داشت؟؟
و اینکه برای ثبتنام ترمیم یازدهم مشکلی پیش نمیاد واسشون؟ -
زیست -
یه سوال...؟؟؟؟!@Hamid-s در یه سوال...؟؟؟؟! گفته است:
ببخشید کدوم درس از کدوم پایه شون مونده؟
فیزیک و ریاضی دوازدهم با فیزیک دهم
-
زیستS.a.b.a
خب تا جایی که میتونم گزینه ها رو تحلیل میکنم
گزینه ۱ : توی اینترفاز اصلا دوک تقسیم نداریم و دوک تقسیم برای تقسیم تشکیل میشه و اونایی که در اینترفاز اطراف سانتریول دیده میشن اسمشون دوک تقسیم نیست
گزینه ۲ رو نمیفهمم کلا اینکه بیاد با تعدادشون بازی کنه بنظرم درست نیست و فکر نمیکنم کنکور بیاد به تعداشون گیره بده
ولی احتمالا طراح این گزاره رو از روی شکل تقسیم میتوز اورده
گزینه۳ که جوابمونه هم از شکل میتوز مراحل متافاز و انافاز میشه فهمید
بلند ترین رشته ها میتونن در مجاورت غشا باشن و اون قسمت همپوشانی هم دیده میشه که انتهای رشته ها روی هم افتادن
گزینه ۴ هم باز اومده به تعدادشون گیرداده ☹️ چون سه درسته پس این غلطه🤷 -
یه سوال...؟؟؟؟!@Hamid-s
ممنون
یه سوال دیگه
چطوره که ترمیم نمیتونه بده ولی تو امتحانای خرداد میتونه درساشو پاس کنه؟ امتحانشون جداست ؟ -
زیستمتوجه شدم ممنونم از شما.
خواهش میکنم ✿
سوال اول رو نمیدونم باید از کی بپرسم شاید منظورش شکلشون باشه نه؟
اره
احتمالا منظورش همتا بودن یا نبودنشونه
مثال کتاب برای کروموزوم های جنسی مال انسانه که همتا نیست اینجا نکته خارج از کتاب اورده و گفته که اینجوری نیست که همیشه غیر همتا باشن برخی از جانداران کروموزوم های جنسی همتا دارن... -
یه سوال...؟؟؟؟!@Hamid-s
متوجه شدم
خیلی ممنونم بابت راهنماییتون✨ -
زیستS.a.b.a اره راست میگی شکلها شماتیکه و نمیشه روی تعدادشون بحث کرد