ME0LIKA میای چت حرف بزنیم؟
اونجا راحت تره
Zahra.HD
دیدگاهها
-
؟!! -
فضولی تو کار تجربیا😂Heydar Chanani تو یه خونه رو تصور کن
این خونه(۱) از آجر و سیمان و بتن و آهن و...ساخته میشه بعدشم تو این خونه وسیله مثل مبل و میز و تلویزیون و... میزاریم.
و مجموع این وسایل و ترکیباتش خونه رو زنده میکنه
حالا این وسایل(۲) توی خونه هم خودشون از یه چیزای دیگه ساخته شدن دیگه؟ مثل چوب و سنگ و پلاستیک و...(۳)
.
۱)حالا این خونه سلول ماست
۲)اون وسایل توی خونه و بتن و آهن و اینا هم ترکیبات آلی هست همون قند و چربی و نکلوئیک اسید و پروتئین
۳) و اون مواد اولیه مثل سنگ و چوب هم میشه اتم ها
.
پس اتم ها باهم ترکیب میشن و مواد آلی (موادی که فقط تو دنیای زنده میتونی ببینیش)رو میسازن
و این مواد آلی هم ساختمان یه سلول رو تشکیل میدن که بهش میگیم زندهست
.
حله؟:) -
جزوه نویسی در دانشگاه !Maryam_MA11 😂😂😂
اولشه
میخوای همه ی شیک و مرتب باشه
.
برو جلوتر
وقتی تو فشار باشی
مجبور میشی دیگ انجامش ندی -
جزوه نویسی در دانشگاه !Maryam_MA11 آره صرفا مطالبی که سر کلاس نوشتی رو بخون با پاور ها
درضمن چرا پاک نویس کنی؟
بیخیال خیلی وقت میگیره
همونی که نوشتی رو بخون دیگه -
جزوه نویسی در دانشگاه !Maryam_MA11 در جزوه نویسی در دانشگاه ! گفته است:
@Zahra-HD
آخه استاد معمولا از روی پاور تدریس میکنه و من قبل کلاس پاور رو ندارم ، فقط سر کلاس تیکه های اضافه رو تو یه دفتر مینویسم
تا الان رفرنسی معرفی نکردن بهمون ، معمولا پاور استاد و مطالب اضافه میاد تو امتحاناکثرا تو بات های کلاس پاور هارو میتونین پیدا کنین اگرم نبود جزوه ها رو بخونین
.
میتونین با یه دوست این کار رو کنین که یکی سر کلاس از پاور عکس بگیره و یکی نکات اضافی رو بنویسه
این باحاله فک کنم -
جزوه نویسی در دانشگاه !Maryam_MA11 هاییی
یا جزوه ترم قبلی هارو بخون
یا رفرنس رو بخون
یا اگه خیلی خرخونی همون کار خودت رو پیش ببر به شرطی که بتونی جمعش کنی
.
یه پیشنهاد دیگه اگر از دسته ی سوم هستی
قبل کلاس یه دور مطلب رو بخون از جزوه یا هرچی، سر کلاس نوت بردار و بعدشم همون جزوه یا هرچی رو با نوت هات بخون
.
من خودم بعضی جاها اولی و بعضی جاها دومی
.
و یه چیز دیگه
خلاصه های نموداری دربیار موقع خوندن درس که آخر ترم کلی به دردت میخوره -
ریاضی@N-Sz سلام
از کلاس چقد تاثیر مثبت میگرفتین؟
.
و اساتید آلا رو به شدت پیشنهاد میکنم
مخصوصا استاد ثابتی رو -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارAmirAbbasSalami فدا سرت
-
مشاوره کنکوری😉Alibakhshi180 در مشاوره کنکوری😉 گفته است:
@Zahra-HD
با عرض سلام و ادب و خداقوت
بنده با توجه به دیر شروع کردن و تایم محدود نمیتونم کل مباحث کنکور رو جمع بندی کنم
لطف میکنید چند فصل یا مبحث مناسب برای گزیده خوانی از فیزیک و شیمی و هندسه و گسسته و حسابان به بنده معرفی کنید؟
با تشکر
یاعلیسلام روز خوش
ببخشید دیر جواب دادم
یکم درگیر درس و اینا بودم
ببین خب این بستگی به خودت داره واقعا مثلا از فیزیک دوازدهم کدوم بخش هارو خوب خوندی یا کدوم بخش ها صفری. مثلا من بگم که فصل نوسان رو بشین بخون و تو توی اون صفر باشی و دینامیکت بهتر باشه به چوخ رفتیم.
مثلا خیلیا میگن که آمار ریاضی خیلی آسونه و باید بخونیش حتما ولی واس من این از حد و لیمیت خیلی سخت تر بود/:
خودت ببین کدوم مباحث رو خوب موندی یا یه ذهنیتی ازش داری که بیشتر رو اونا وقت بزاری.
میتونی یه کاری کنی
کل مباحث از یه درس رو بنویس رو یه کاغذ و بعد حذف گزینه کن. ببین کدوم هارو اصلا بعد نیستی یا فکر نمیکنی جواب بگیری از خوندنش اونارو خط بزن ببین چیا میمونن؟
همونارو بخون.
اگ خودت انجامش بدی خیلی بهتر از بقیه به جواب درست میرسی
چون تو خودت رو بهتر از کسی میشناسی
اگرم میخوای بیا چت باهم انجامش بدیم
🙏 -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارمآهور اوهوم
واس همیناس که تصمیم نگرفتم چند وقته😂🤧
البته هنو کی داده کی گرفته🤣 -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دار@mr-vinyzo عااا دمت گرم
-
تجربه استفاده از تبلت های قلم دار@mr-vinyzo خب همین دیگه
-
تجربه استفاده از تبلت های قلم دار@mr-vinyzo در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:
@Zahra-HD مثل ایفونه دیگه... دوربین ایفونات چجوریه اونا هم همونطوریه...ولی خب حداقل 40 تومن سرمایه میخواد فکر کنم...
اصلن
دوربین تبلت ها کاربردی نیس
عکاسی باهاش سخته
و کیفیتش پایین تره و... -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دار@mr-vinyzo دوربین آیپد خوبه؟
-
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارمآهور در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:
@Zahra-HD یه قلم نوری معمولی بگیر + یه گوشی خوب. اونوقت میتونی قلمتو هم به گوشیت وصل کنی هم اگه یه وقت کار با ویندوز داشتی به اون وصل کنی هم یه گوشی خوب با دوربین با کیفیت داری
قلم نوری معمولی که نه
گوشی بگیرم نوت میخرم که قلم هم داشته باشه
از اون طرف نمیدونم صفحه مانیتور گوشی کافیه واس کارای من؟
منی که میخوان به جای جزوه پرینت گرفتن از رو تبلت بخونم -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دار@mr-vinyzo هعب
-
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارAmirAbbasSalami اعتبارت خیلی کمه
نیمشه رف چت -
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارAmirAbbasSalami در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:
@Zahra-HD با عرض سلام و پوزش، درست بعد از ۲ ماه تازه آنلاین شدم تو آلاخونه 😁😬
اگر هنوزم تو فکرشین، مشتاقم بتونم راهنمایی مفیدی داشته باشم واستون.
بین لپتاپ و تبلت خب بستگی به نوع کار شما داره؛ اما واسه کارای درسی و اینا هر دوتاشون می تونن کارتونو راه بندازن.
صرفا هم فقط لپتاپ لمسی باشه کاربردی نداره واستون، مگر اینکه مدلهایی مثل سرفیس و… که همراه با قلم باشن.سلام
همچنان تو فکرشم و تصمیم قطعی نتونستم بگیرم😂
از یه طرف کار کردن با اندروید راحت تره و اپ ها با کیفیت بالا راحت نصب میشن(وی با ویندوز اوکی نیس)
و از یه طرفم شک داشتم که آیا گوشی قلمدار بگیرم یا تبلت قلمدار
چون دوربین خیلی باکیفیت هم دلم میخواد.
هم خدارو میخوام هر خرمارو😂 🚶 -
ثبت نام مرحله اول کنکور 1403✌@f-nalist ایشالا بهترینا براتون اتفاق بیوفته:)
-
بافت پوششیPersfoni اصلش اینه که این سنگفرشی چند لایه اولش مکعبیه ولی بعدا هی که بالاتر میاد حالت سنگفرشی به خودش میگیره.