Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Zahra.HDZ

Zahra.HD

@Zahra.HD
فارغ التحصیلان آلاء ⭐
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.8k
موضوع ها
61
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
102
دنبال‌شونده‌ها
72

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • ؟!!
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    ME0LIKA میای چت حرف بزنیم؟
    اونجا راحت تره

    سوال مشاوره ای مشاوره

  • فضولی تو کار تجربیا😂
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Heydar Chanani تو یه خونه رو تصور کن
    این خونه(۱) از آجر و سیمان و بتن و آهن و...ساخته میشه بعدشم تو این خونه وسیله مثل مبل و میز و تلویزیون و... میزاریم.
    و مجموع این وسایل و ترکیباتش خونه رو زنده میکنه
    حالا این وسایل(۲) توی خونه هم خودشون از یه چیزای دیگه ساخته شدن دیگه؟ مثل چوب و سنگ و پلاستیک و...(۳)
    .
    ۱)حالا این خونه سلول ماست
    ۲)اون وسایل توی خونه و بتن و آهن و اینا هم ترکیبات آلی هست همون قند و چربی و نکلوئیک اسید و پروتئین
    ۳) و اون مواد اولیه مثل سنگ و چوب هم میشه اتم ها
    .
    پس اتم ها باهم ترکیب میشن و مواد آلی (موادی که فقط تو دنیای زنده میتونی ببینی‌ش)رو میسازن
    و این مواد آلی هم ساختمان یه سلول رو تشکیل میدن که بهش میگیم زنده‌ست
    .
    حله؟:)

    زیست شناسی

  • جزوه نویسی در دانشگاه !
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Maryam_MA11 😂😂😂
    اولشه
    میخوای همه ی شیک و مرتب باشه
    .
    برو جلوتر
    وقتی تو فشار باشی
    مجبور میشی دیگ انجامش ندی

    دانشگاهی فارغ التحصیلان دانشگاه دانشجو

  • جزوه نویسی در دانشگاه !
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Maryam_MA11 آره صرفا مطالبی که سر کلاس نوشتی رو بخون با پاور ها
    درضمن چرا پاک نویس کنی؟
    بیخیال خیلی وقت میگیره
    همونی که نوشتی رو بخون دیگه

    دانشگاهی فارغ التحصیلان دانشگاه دانشجو

  • جزوه نویسی در دانشگاه !
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Maryam_MA11 در جزوه نویسی در دانشگاه ! گفته است:

    @Zahra-HD
    آخه استاد معمولا از روی پاور تدریس میکنه و من قبل کلاس پاور رو ندارم ، فقط سر کلاس تیکه های اضافه رو تو یه دفتر مینویسم
    تا الان رفرنسی معرفی نکردن بهمون ، معمولا پاور استاد و مطالب اضافه میاد تو امتحان

    اکثرا تو بات های کلاس پاور هارو میتونین پیدا کنین اگرم نبود جزوه ها رو بخونین
    .
    میتونین با یه دوست این کار رو کنین که یکی سر کلاس از پاور عکس بگیره و یکی نکات اضافی رو بنویسه
    این باحاله فک کنم

    دانشگاهی فارغ التحصیلان دانشگاه دانشجو

  • جزوه نویسی در دانشگاه !
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Maryam_MA11 هاییی
    یا جزوه ترم قبلی هارو بخون
    یا رفرنس رو بخون
    یا اگه خیلی خرخونی همون کار خودت رو پیش ببر به شرطی که بتونی جمعش کنی
    .
    یه پیشنهاد دیگه اگر از دسته ی سوم هستی
    قبل کلاس یه دور مطلب رو بخون از جزوه یا هرچی، سر کلاس نوت بردار و بعدشم همون جزوه یا هرچی رو با نوت هات بخون
    .
    من خودم بعضی جاها اولی و بعضی جاها دومی
    .
    و یه چیز دیگه
    خلاصه های نموداری دربیار موقع خوندن درس که آخر ترم کلی به دردت میخوره

    دانشگاهی فارغ التحصیلان دانشگاه دانشجو

  • ریاضی
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @N-Sz سلام
    از کلاس چقد تاثیر مثبت میگرفتین؟
    .
    و اساتید آلا رو به شدت پیشنهاد میکنم
    مخصوصا استاد ثابتی رو

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    AmirAbbasSalami فدا سرت

    سوال مشاوره ای

  • مشاوره کنکوری😉
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Alibakhshi180 در مشاوره کنکوری😉 گفته است:

    @Zahra-HD
    با عرض سلام و ادب و خداقوت
    بنده با توجه به دیر شروع کردن و تایم محدود نمیتونم کل‌ مباحث کنکور رو جمع بندی کنم
    لطف میکنید چند فصل یا مبحث مناسب برای گزیده خوانی از فیزیک و شیمی و هندسه و گسسته و حسابان به بنده معرفی کنید؟
    با تشکر
    یاعلی

    سلام روز خوش
    ببخشید دیر جواب دادم
    یکم درگیر درس و اینا بودم
    ببین خب این بستگی به خودت داره واقعا مثلا از فیزیک دوازدهم کدوم بخش هارو خوب خوندی یا کدوم بخش ها صفری. مثلا من بگم که فصل نوسان رو بشین بخون و تو توی اون صفر باشی و دینامیکت بهتر باشه به چوخ رفتیم.
    مثلا خیلیا میگن که آمار ریاضی خیلی آسونه و باید بخونی‌ش حتما ولی واس من این از حد و لیمیت خیلی سخت تر بود/:
    خودت ببین کدوم مباحث رو خوب موندی یا یه ذهنیتی ازش داری که بیشتر رو اونا وقت بزاری.
    میتونی یه کاری کنی
    کل مباحث از یه درس رو بنویس رو یه کاغذ و بعد حذف گزینه کن. ببین کدوم هارو اصلا بعد نیستی یا فکر نمیکنی جواب بگیری از خوندنش اونارو خط بزن ببین چیا میمونن؟
    همونارو بخون.
    اگ خودت انجامش بدی خیلی بهتر از بقیه به جواب درست میرسی
    چون تو خودت رو بهتر از کسی میشناسی
    اگرم میخوای بیا چت باهم انجامش بدیم
    🙏

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    مآهور اوهوم
    واس همیناس که تصمیم نگرفتم چند وقته😂🤧
    البته هنو کی داده کی گرفته🤣

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @mr-vinyzo عااا دمت گرم

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @mr-vinyzo خب همین دیگه

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @mr-vinyzo در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:

    @Zahra-HD مثل ایفونه دیگه... دوربین ایفونات چجوریه اونا هم همونطوریه...ولی خب حداقل 40 تومن سرمایه میخواد فکر کنم...

    اصلن
    دوربین تبلت ها کاربردی نیس
    عکاسی باهاش سخته
    و کیفیتش پایین تره و...

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @mr-vinyzo دوربین آیپد خوبه؟

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    مآهور در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:

    @Zahra-HD یه قلم نوری معمولی بگیر + یه گوشی خوب. اونوقت میتونی قلمتو هم به گوشیت وصل کنی هم اگه یه وقت کار با ویندوز داشتی به اون وصل کنی هم یه گوشی خوب با دوربین با کیفیت داری

    قلم نوری معمولی که نه
    گوشی بگیرم نوت میخرم که قلم هم داشته باشه
    از اون طرف نمیدونم صفحه مانیتور گوشی کافیه واس کارای من؟
    منی که میخوان به جای جزوه پرینت گرفتن از رو تبلت بخونم

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @mr-vinyzo هعب

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    AmirAbbasSalami اعتبارت خیلی کمه
    نیمشه رف چت

    سوال مشاوره ای

  • تجربه استفاده از تبلت های قلم دار
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    AmirAbbasSalami در تجربه استفاده از تبلت های قلم دار گفته است:

    @Zahra-HD با عرض سلام و پوزش، درست بعد از ۲ ماه تازه آنلاین شدم تو آلاخونه 😁😬
    اگر هنوزم تو فکرشین، مشتاقم بتونم راهنمایی مفیدی داشته باشم واستون.
    بین لپتاپ و تبلت خب بستگی به نوع کار شما داره؛ اما واسه کارای درسی و اینا هر دوتاشون می تونن کارتونو راه بندازن.
    صرفا هم فقط لپتاپ لمسی باشه کاربردی نداره واستون، مگر اینکه مدل‌هایی مثل سرفیس و… که همراه با قلم باشن.

    سلام
    همچنان تو فکرشم و تصمیم قطعی نتونستم بگیرم😂
    از یه طرف کار کردن با اندروید راحت تره و اپ ها با کیفیت بالا راحت نصب میشن(وی با ویندوز اوکی نیس)
    و از یه طرفم شک داشتم که آیا گوشی قلمدار بگیرم یا تبلت قلمدار
    چون دوربین خیلی باکیفیت هم دلم میخواد.
    هم خدارو میخوام هر خرمارو😂 🚶

    سوال مشاوره ای

  • ثبت نام مرحله اول کنکور 1403✌
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    @f-nalist ایشالا بهترینا براتون اتفاق بیوفته:)

    مشاوره تحصیلی

  • بافت پوششی
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Persfoni اصلش اینه که این سنگفرشی چند لایه اولش مکعبیه ولی بعدا هی که بالاتر میاد حالت سنگفرشی به خودش میگیره.

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع