سلام
من خودم اولش تدریس هردو استاد رو دیدم ولی خب اصلا نتونستم با آقای ذبحی تفت درسو جلو ببرم یعنی اصلا باهاشون نتونستم ارتباط بگیرم.
اما بگم براتون از آقای موقاری که چه قدر بهشون ارادت دارم و مطمئن باشید با ایشون زیست رو مثل آب خوردن یاد میگیرید و ایشون فقط کتاب رو درس نمیدن بلکه درس زندگی رو هم از ایشون یاد میگیرید و البته که تمام نکات تستی و مفهومی هر چیزی از یه مبحث رو میگن و هیچ نکته ای نمیمونه که ایشون بهش اشاره نکرده باشن و تو کارگاه نکته و تست هم قلق تستی هارو باهاشون یاد میگیرید
پ.ن:البته این که شما خودتون با کدوم معلم راحت تر باشید مهمه و پیشنهاد میکنم یه مبحث رو با هردو معلم بینید.
Zahra.HD
دیدگاهها
-
زیست اقای موقاری یا ذبحی تفت؟ -
آزمون هاF Gh 1 بستگی داره بعضی وقتا ۵یا۶ ساعت بعد ثبت آزمون بعضی وقتا هم حتی دو روز طول میکشه
-
جدول برنامه ریزیسلام من از دفتر ستاره شو گاج استفاده میکردم که خیلی خوب بود نکات و مطالب آموزشی خوبی هم برای روش برنامه ریزی به آدم میداد
مطالب انگیزشی و طراحی زیبایی هم داشت -
حضوری یا غیر حضوری مسئله این است؟mostafa malekan ببینید آزمون هاش خوبه سطح سوالا و نوع سوالا معقول و استاندارده و یه زمون خوبی برا ارزیابی خودتون میتونید داشته باشید ولی مشکل اصلی اینجاست که چون گاج جمعیت کمی آزمون میدن تراز شما همیشه بالاست و اگه کمی زرنگ باشید خیلییییییییی راحت میتونید نفرات برتر حساب بشید و یه حس غرور کاذب بهتون میده پس اگه ثبتنام کردید اصلا تراز رو نبینید
ولی نوع سوالاش خوبه و مشابه کنکور فکر میکنم از قلمچی بهتره چون آنجا سوالای نامتعارف و گاهی حذف شده دیده میشه -
راه حلی هست ؟!فکر نمیکنم کسی زیست رو با آقای موقاری بخونه و از زیست خوشش نیاد😶🤨
حتما حتما از ویدئو های صفر تاصد ایشون استفاده کنید😉
ایشون ته تنها درس زیست شناسی رو به شما یاد میدن بلکه درس زندگی رو هم با ایشون یاد خواهید گرفت👌 -
حضوری یا غیر حضوری مسئله این است؟سلام من خودم سال پیش گاج آزمون دادم و اونجا اختیاری بود که حضوری باشه یا انلاین و از کسایی که قلمچی میرفتن شنیده بودم اونم اختیاری هست
نمیدونم شاید به شهر و رنگبندی کرونا مربوط باشه🤔 -
فوت کردن طراح جزوات راه ابریشمتسلیت میگم🖤
خدا صبر بده به خونواده شون
خیلی شرایط سختیه 😔 -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر عربی آلا را انتخاب کنم؟راستش منم این مشکل رو داشتم و تدریس آقای علیمرادی رو دیدم و احساس میکنم که تدریسشون سطح پایینی داشت چون یکی به یکی جمله های کتابو ترجمه میکردن و از قواعد هم چیز خاصی نمیگفتند تو صفرتاصد ها بیرون از کتاب هیچی فقط متن کتاب بود برا همین خیلی دودلم که راه ابریشم ایشون رو بخرم یا نه😕
از طرفی منبع دیگه ای برا عربی ندارم -
برنامه شاد و راه ابریشم؟😬@dr-yegane-n-dehqan آره منم همین کار رو میکردم ولی اونم هی باید چک کنی فایده نداره که😕
غصه نخور مدرسه ها امسال حتما حضوریه😑 -
برنامه شاد و راه ابریشم؟😬Mahtab Zolghadr 0 آخه مشکل اینجاست که شاد انقدر کنده که برا دیدن هر مسیج جدید هی باید از گروه بیای بیرون و دوباره وارد بشی😂🤦♀️
اصلا نوتیفیکیشن نمیاره -
راه ابریشم زبان برای داوطلبانِ پایه ضعیفزیست راه ابریشم و صفر تا صد از نظر مطالب و محتوا تفاوت چندانی ندارن فقط وجود جزوه ها و پس و پیش آزمون و کنکوره ها شمارو جلو میندازه و وقت تلف کنی نخواهید داشت
فقط درمورد محتواش یه چیزی بگم که چون راه ابریشم تازه تر ضبط شده ممکنه درست تر باشه چون کتاب ها هر سال عوض میشن -
کتاب تستراستش من میکرو داشتم ولی راضی نبودم😕
فکر میکنم خیلی سبز بهتر باشه تستاش -
اضافه اقترانیسلام
اضافه اقترانی برا تجربی ها نیس اما تو تست ها ممکنه چند تا اضافه بده که یکی اقترانی باشه و شما باید اونو بتونید از بقیه تشخیص بدید نه با اسم اقترانی بلکه باید بفهمید که اضافه تشبیهی یا اضافه استعاری نیس برا همین فکر میکنم یاد گرفتنش خیلی مفید باشه
موفق باشید😊 -
تغییرات دوران جوانی موضوعی که از پس حل کردنش برنیومدمسینا داده میشه چنتا از تناقض ها رو بگید؟
-
تغییرات دوران جوانی موضوعی که از پس حل کردنش برنیومدمsaad mollaei 0 عذر میخوام اما نامزد کردن چه ایرادی داره؟؟؟
-
درخواست هایی از راه ابریشمsallar savadkoohi آره دقیقا چون همه ی تست ها قاطی پاتی هستن من نمیتونم ازشون استفاده کنم و مجبورم از کتاب تست بزنم🤦♀️
-
تغییرات دوران جوانی موضوعی که از پس حل کردنش برنیومدمنمیدونم چرا ولی احساس میکنم من و شما شبیه همیم🙃
دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم😁 -
تغییرات دوران جوانی موضوعی که از پس حل کردنش برنیومدم@zahra-hamrang یه نکته هم بگم که درمیون گذاشتن این موضوع با خونواده و دوست و آشنا کار درستی نیس چون فکر نمیکنم بتونن کمکتون کنن بلکه شاید رازتون رو فاش کنن و دیگه نشه جمعش کرد همونطور که آقای موقاری هم گفتن هر چند با یکی خیلی رفیق باشی و عند مرام و معرفت باشید اما اون راز ته ته دلت رو بهش نگو چرا که شاید یه روز دشمنت بشه یه چیزایی رو نباید آدم به زبون بیاره
اما فکر میکنم مشورت گرفتن از کسایی که نمیشناسنت دقیقا کاری که شما الان کردید خیلی درسته👌😉 -
تغییرات دوران جوانی موضوعی که از پس حل کردنش برنیومدممن به عنوان فردی که همین مشکل رو داشتم اول از همه یه چیز بگم که کمک گرفتن از مشاورا یا آخوند ها یا هر کسی که تو این زمینه علمی داره اما تجربه ش رو نداره کار اشتباهیه چون نه خودش این تجربه داره و سختی هاش رو ندیده و تنها تئوری یاد گرفته که چه راهکار هایی بهت بده
دوم این که باید واقعا از عمق وجودت بخوای که این چیزارو از سرت بیرون بندازی و واقعا ازشون خسته شده باشی ... ببین این راه خیییلی سخته فراز و فرود داره اما اگه به خدا توکل کنی و فقط فقط از خودش بخوای که بهت کمک کنه میتونی خودتو کنترل کنی
سوم هم همینطور که گفتن مطمئنم سایت داداش رضا میتونه کمکت کنه همونطور که به من کمک کرد حتما یه سری بهش بزن و کتابی که نوشته رو بخون
امیدوارم موفق بشی🙂
حتما اون سایت رو ببین -
رشتهات رو بر اساس شخصیتت انتخاب کن😎لامصب چه خبره اینهمه قاتل؟؟؟😈
تاپیک مثل زندان خلاف کار ها شده😂
داداش تاتو کار خوب میشناسید؟میخوام برم مادر🖤 تاتو کنم😅
دو سه تا هم خط بندازیم عالی میشه