Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • همایش تفتان

    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    61 بازدیدها
    M.anM
    سلام شیمی یک ۱۹ جلسه شیمی دو ۲۵ جلسه
  • کدوم درستع؟

    منتقل شده
    8
    1
    5 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    85 بازدیدها
    VirusV
    @ЄƦƝЄƧƬ خواهش
  • تست شیمی دهم ساختار لوییس

    منتقل شده
    8
    1
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    211 بازدیدها
    reza_12tajrobiR
    @Virus اهاااااا. امان از بی دقتی😐 تجربه ای باشد برای دیگران
  • شیمی\ایزوتوپ

    9
    1
    0 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    185 بازدیدها
    ا
    @Amir-Bernousi ممنون
  • موازنه

    36
    1
    1 رای ها
    36 دیدگاه‌ها
    257 بازدیدها
    D
    @amir-ahmadi قرررربونت
  • شیمی/ محلول

    16
    1
    1 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    168 بازدیدها
    VirusV
    @immortally ن از مولش لگاریتم گرفتم 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂
  • تحلیل تست ترکیبات کربن دار

    2
    1
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    93 بازدیدها
    Dr.RashidiD
    @پری-ناز نه غلطه ما تو استیرن یا تو بقیه افزایشیا داشتیم پیوند دوگانه رو فقط وینیل نیست چون اصن پلیمرا دوگانه دارن که واکنش میدن
  • /شیمی/عدداکسایش

    شیمی3
    21
    2
    1 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    355 بازدیدها
    محسن رنانیم
    @zzz-r در سوال فوووری فوووتی!🙏🏻/شیمی/عدداکسایش گفته است: @محسن-رنانی https://forum.alaatv.com/topic/15240/بچه-های-پایه-همه-بیان/124 لینک تاپیک خیلی ممنونم از لطف شما😍
  • جزوه شیمی یازدهم پویان نظر

    منتقل شده
    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    291 بازدیدها
    M.anM
    سلام در دسترسمون نیست یکی از دوستانتون اینجا جزوه دست نویس خودش رو به اشتراک گذاشته می تونید دانلود کنید استفاده کنید قسمت جزوه ها درس شیمی رو ببینید
  • سنجش

    14
    0 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    171 بازدیدها
    f.noori7979F
    @Amin-Mehraji یه شکل دیگه تو کتاب هست که فقط تغییر دما تو لایه ترموسفر رو نشون نداده که کاهشیه یا افزایشی بر اساس اون میتونن سوال بدن @zo تو پاسخنامه آزمونتون این جمله رو درست گرفته بود؟ چون طبق شکل کتاب شما چهارمین بار صفر شدن دما نشون داده نشده
  • موضوع حذف شده است!

    1
    2
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • موضوع حذف شده است!

    3
    1
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    8 بازدیدها
  • پروپیل و ایزوپروپیل یا فقط پروپیل؟؟؟

    شیمی نظام جدید
    4
    1
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    3k بازدیدها
    AmirbernosiA
    @FCB61 اره، اینم میشه، ولی معمولا تو کنکور پروپیل مد نظره، حالا دلیل علمیشو نمیدونم چیه
  • سوال در مورد جلسه 79 شیمی نظام قدیم آقای صنیعی

    منتقل شده
    9
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    39 بازدیدها
    amir ahmadiA
    @Ali-Mehmandoost مخلصیم
  • شیمی

    13
    3 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    377 بازدیدها
    Marzie khanoomM
    سلام ضخامت با سطح مقطع فرق میکنه نه؟ اونی که تو دهم میگفت ضخامت سیم هرچی کمتر باشه مقاومت مکانیکیش برای جریان بیشتره منو به اشتباه میندازه! 🙏 بابت مطرح سوالم اینجا
  • چگالی بار

    7
    3
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    536 بازدیدها
    VirusV
    @unlimited خواهش
  • ایزومر

    32
    0 رای ها
    32 دیدگاه‌ها
    306 بازدیدها
    Z
    @به-سان-خورشید اره مثالشو حل کردم از نشرالگو یازدهم ولی کم
  • شیمی مسائل تستی

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    59 بازدیدها
    f.noori7979F
    @تجربیا @ریاضیا
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها