Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. سوال از بچه های قرار صبحگاهی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

سوال از بچه های قرار صبحگاهی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
58 دیدگاه‌ها 12 کاربران 808 بازدیدها 14 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • _ _Sajjad_

    سلام
    بعد مدت ها یه تاپیک سوال میخام بزنم
    خوبید ؟
    این تاپیکی که زدید و ساعت خوابتون رو میگید رو الان یکم خوندم
    ی سوال
    مگه میشه؟؟😂
    چجوری فقط 4 ساعت میخوابید و زنده میمونید؟
    من خوابم زمانی ک راضی بودم ازش تقریبا 6 ساعت تا 6 ساعت و نیم بود
    قبل ترش هم بی خوابی کش بودم یه مدت تو عمرم ،
    ولی 4 ساعت خییلی خوبه
    مگه میشه آخه ؟😂😂
    فن مخصوص استاد رو یاد من هم میدید؟؟
    مثلا با ورزش سرحال میمونید؟ با قهوه ؟
    با موسیقی ؟ با چی؟؟؟ واقعا با چی؟
    با عشق و علاقه به درس و امید به آینده ای بهتر یا بخاطر اعتقاد به ارمان هاتون اینجوری میتونید بیدار شید؟؟
    واقعا چی میتونه شما رو قبل از 6 ساعت و نیم خواب ،بیدار کنه؟
    برای یک روز یا دو روز منم احتمالا میتونم 4 ساعت رو
    ولی اینکه همیشه با 4تا 6 ساعت دووم بیارید ، بچه ها خیلی خفنه
    چگونه ؟
    یاد دهید مرا
    جدا بگید
    کلا راه هایی که دارید ک باعث میشه خواب کم "توی طولانی مدت" پریشون و عصبی تون نکنه یا بازده تون رو پایین نیاره رو بمن هم یاد بدین
    جدا بگید هرچیزی که فکر میکنید خوبه گفتنش و مفیده برام
    ممنون
    دانش-آموزان-آلاء
    chichak am
    مهشید حسن زاده 0
    @Ermia-Mirzakhani
    Amitis Taati
    pouya hosein pour
    @kosar-mottaghi
    کسی دیگر هم هست که باید منشن میشد؟ اگر کسی رو یادم رفت شما لطفا منشن کنید


    لطفا بعنوان یک همراه و هم مسیر کمک کنید
    نه اینکه بعنوان یه رقیب نگاه کنید بهم و راهتون رو نگید
    ممنونم که وقت گذاشتید برای خوندن و وقت میذارید برای جواب دادن

    kosariK آفلاین
    kosariK آفلاین
    kosari
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #9

    _Sajjad_ سلام
    من چنین خوابی ندارم باید۶ ساعت بخوابم کمتر بخوابم یه هفته باید خونه نشین شم🙄

    من ناظم اونجام 😁، انگیزه میدم😊،بهشونم گفتم ولی خوب وقتی خوابشون نمیاد چیکار کنن😐

    ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

    _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • kosariK kosari

      _Sajjad_ سلام
      من چنین خوابی ندارم باید۶ ساعت بخوابم کمتر بخوابم یه هفته باید خونه نشین شم🙄

      من ناظم اونجام 😁، انگیزه میدم😊،بهشونم گفتم ولی خوب وقتی خوابشون نمیاد چیکار کنن😐

      _ آفلاین
      _ آفلاین
      _Sajjad_
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Sajjad_ انجام شده
      #10

      @kosar-mottaghi سلام خانم ناظم
      احتمالا من هم از امشب میام
      داستانش چطویه؟
      فقط یه هفته باید گزارش داد؟ یا محدودیت زمان نداره
      ممنون
      راستی اگر خواستید ، ناظم این تاپیک هم هستید😅
      میتونید بجای من تشکر کنید از بچه ها اگر نبودم😅😅
      ناظم دو تا تاپیک تا اینجا😅

      kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

        سلام
        چه تاپیک بانمکی😄😄😄
        هیچ فن خاصی نداره استاد😅
        شفاف ورک بگم:
        درواقع هرصبح به این فکرمیکنم ۴ماه دیگه دانشجومیشم واگه الان باجسارت ازروتختم بلندشم وقیدخواب بیشتروبزنم ۴ماه دیگه دانشجوی رشته ودانشکاهیم که متعلق به منه متعلق به اهداف ورویاهام😍واین اولین انگیزه هرروزمه...
        البته این صبح میتونه خیلی زودنباشه مثلامن از۵تا۹میخوابم وشب هاتاصبح بیدارم...
        اماهمه ماانسانیم وزمانهایی بی انرژی یاکم انرژی میشیم
        خودم براش۲تاراهکاردارم
        اول:توبازه هاییکه هنوزانرژی دارم سعی میکنم باکمترین پرتی زمان به کاراودرسام برسم باکیفیت بالا وتوزمانایی که کم انرژی میشمم فعالیتای انرژی زارودارم مثلا آهنگ وورزش(البته الان تو ماه رمضون یکم سخت شده😅ولی هنوزم انرژی بخشه وحالموخوب میکنه💪⚡)
        انجمن میام,,شباخب چای وقهوه دارم,,آدامسسس به تحربه ثابت شده بم وقتی خوابم میگیره کاااملا خوابومیپرونه,تخمه هم خوبه اونم روح آدموشادمیکنه😃
        البته همه ایناتویه روزنیستنارندمی توبرنامه روزام جاشون میدم
        ولی مهمترین عامل توزندکی خودم اینه من برای بیدارشدنم دلیل دارمهرشب قبل ازینکه به خواب برم یکباردیگه رویاپردازی میکنم وخودموتوموقعیت دلخواهم تصورمیکنم اهدافموبطورواضح برای خودم بیان میکنم وباخودم مرور میکنم😊بنابراین هربارکه ساعتم زنگ میخوره دقیقامیدونم چرابایدازجام بلندشم وچراباید لذت خوابوکناربزارم وچون ذهنم پذیرفتتش پس براحتی بلندمیشم حتی وقتی خوابم میاد(البته سابقه زیاد داشتم همونطورکه چشمامو میمالیدم بجادر اتاق رفتم تودرکمد🙈😅🙌)
        بقول یکی:((موفق شدن شجاعت میخواد وهمه آدمااین شجاعتوندارن که یکباربرای همیشه تصمیم بگیرن موفق باشن وشجاعانه براش زندگی کنن وتومسیراهدافشون ازلذتای کوچیک بزنن,,,
        یادمون باشه اولامافرصت خوبی برای موفق شدن داریم
        ولی دومااونقدروقت نداریم که تنبلی کنیم))
        موفق باشید

        _ آفلاین
        _ آفلاین
        _Sajjad_
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Sajjad_ انجام شده
        #11

        مهشید حسن زاده 0 سلام خیلی عالیه
        ای کاش این حس امیدی که شما دارید ، در من بیشتر از چند ساعت دووم میاود
        ولی دووم نمیاره
        باید یه راهی پیدا کنم که دووم بیاره😅😃
        ممنون

        مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
        6
        • _ _Sajjad_

          @kosar-mottaghi سلام خانم ناظم
          احتمالا من هم از امشب میام
          داستانش چطویه؟
          فقط یه هفته باید گزارش داد؟ یا محدودیت زمان نداره
          ممنون
          راستی اگر خواستید ، ناظم این تاپیک هم هستید😅
          میتونید بجای من تشکر کنید از بچه ها اگر نبودم😅😅
          ناظم دو تا تاپیک تا اینجا😅

          kosariK آفلاین
          kosariK آفلاین
          kosari
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #12

          _Sajjad_ خوش امدی🙂
          نه محدودیت زمان نداره😊
          هروقت امدی بگو 😃
          اگه بپیوندی فک کنم مستر خودش منشتون کنه🤔😶

          ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

          _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
          4
          • kosariK kosari

            _Sajjad_ خوش امدی🙂
            نه محدودیت زمان نداره😊
            هروقت امدی بگو 😃
            اگه بپیوندی فک کنم مستر خودش منشتون کنه🤔😶

            _Biliifti__ آفلاین
            _Biliifti__ آفلاین
            _Biliifti_
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #13

            @kosar-mottaghi منم هستم جای باحالیه منم ببرید😂البته اگر مشکل خاصی نداره 🙃

            لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

            kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

              سلام
              چه تاپیک بانمکی😄😄😄
              هیچ فن خاصی نداره استاد😅
              شفاف ورک بگم:
              درواقع هرصبح به این فکرمیکنم ۴ماه دیگه دانشجومیشم واگه الان باجسارت ازروتختم بلندشم وقیدخواب بیشتروبزنم ۴ماه دیگه دانشجوی رشته ودانشکاهیم که متعلق به منه متعلق به اهداف ورویاهام😍واین اولین انگیزه هرروزمه...
              البته این صبح میتونه خیلی زودنباشه مثلامن از۵تا۹میخوابم وشب هاتاصبح بیدارم...
              اماهمه ماانسانیم وزمانهایی بی انرژی یاکم انرژی میشیم
              خودم براش۲تاراهکاردارم
              اول:توبازه هاییکه هنوزانرژی دارم سعی میکنم باکمترین پرتی زمان به کاراودرسام برسم باکیفیت بالا وتوزمانایی که کم انرژی میشمم فعالیتای انرژی زارودارم مثلا آهنگ وورزش(البته الان تو ماه رمضون یکم سخت شده😅ولی هنوزم انرژی بخشه وحالموخوب میکنه💪⚡)
              انجمن میام,,شباخب چای وقهوه دارم,,آدامسسس به تحربه ثابت شده بم وقتی خوابم میگیره کاااملا خوابومیپرونه,تخمه هم خوبه اونم روح آدموشادمیکنه😃
              البته همه ایناتویه روزنیستنارندمی توبرنامه روزام جاشون میدم
              ولی مهمترین عامل توزندکی خودم اینه من برای بیدارشدنم دلیل دارمهرشب قبل ازینکه به خواب برم یکباردیگه رویاپردازی میکنم وخودموتوموقعیت دلخواهم تصورمیکنم اهدافموبطورواضح برای خودم بیان میکنم وباخودم مرور میکنم😊بنابراین هربارکه ساعتم زنگ میخوره دقیقامیدونم چرابایدازجام بلندشم وچراباید لذت خوابوکناربزارم وچون ذهنم پذیرفتتش پس براحتی بلندمیشم حتی وقتی خوابم میاد(البته سابقه زیاد داشتم همونطورکه چشمامو میمالیدم بجادر اتاق رفتم تودرکمد🙈😅🙌)
              بقول یکی:((موفق شدن شجاعت میخواد وهمه آدمااین شجاعتوندارن که یکباربرای همیشه تصمیم بگیرن موفق باشن وشجاعانه براش زندگی کنن وتومسیراهدافشون ازلذتای کوچیک بزنن,,,
              یادمون باشه اولامافرصت خوبی برای موفق شدن داریم
              ولی دومااونقدروقت نداریم که تنبلی کنیم))
              موفق باشید

              Zeinab SiriZ آفلاین
              Zeinab SiriZ آفلاین
              Zeinab Siri
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #14

              مهشید حسن زاده 0 در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

              سلام
              چه تاپیک بانمکی😄😄😄
              هیچ فن خاصی نداره استاد😅
              شفاف ورک بگم:
              درواقع هرصبح به این فکرمیکنم ۴ماه دیگه دانشجومیشم واگه الان باجسارت ازروتختم بلندشم وقیدخواب بیشتروبزنم ۴ماه دیگه دانشجوی رشته ودانشکاهیم که متعلق به منه متعلق به اهداف ورویاهام😍واین اولین انگیزه هرروزمه...
              البته این صبح میتونه خیلی زودنباشه مثلامن از۵تا۹میخوابم وشب هاتاصبح بیدارم...
              اماهمه ماانسانیم وزمانهایی بی انرژی یاکم انرژی میشیم
              خودم براش۲تاراهکاردارم
              اول:توبازه هاییکه هنوزانرژی دارم سعی میکنم باکمترین پرتی زمان به کاراودرسام برسم باکیفیت بالا وتوزمانایی که کم انرژی میشمم فعالیتای انرژی زارودارم مثلا آهنگ وورزش(البته الان تو ماه رمضون یکم سخت شده😅ولی هنوزم انرژی بخشه وحالموخوب میکنه💪⚡)
              انجمن میام,,شباخب چای وقهوه دارم,,آدامسسس به تحربه ثابت شده بم وقتی خوابم میگیره کاااملا خوابومیپرونه,تخمه هم خوبه اونم روح آدموشادمیکنه😃
              البته همه ایناتویه روزنیستنارندمی توبرنامه روزام جاشون میدم
              ولی مهمترین عامل توزندکی خودم اینه من برای بیدارشدنم دلیل دارمهرشب قبل ازینکه به خواب برم یکباردیگه رویاپردازی میکنم وخودموتوموقعیت دلخواهم تصورمیکنم اهدافموبطورواضح برای خودم بیان میکنم وباخودم مرور میکنم😊بنابراین هربارکه ساعتم زنگ میخوره دقیقامیدونم چرابایدازجام بلندشم وچراباید لذت خوابوکناربزارم وچون ذهنم پذیرفتتش پس براحتی بلندمیشم حتی وقتی خوابم میاد(البته سابقه زیاد داشتم همونطورکه چشمامو میمالیدم بجادر اتاق رفتم تودرکمد🙈😅🙌)
              بقول یکی:((موفق شدن شجاعت میخواد وهمه آدمااین شجاعتوندارن که یکباربرای همیشه تصمیم بگیرن موفق باشن وشجاعانه براش زندگی کنن وتومسیراهدافشون ازلذتای کوچیک بزنن,,,
              یادمون باشه اولامافرصت خوبی برای موفق شدن داریم
              ولی دومااونقدروقت نداریم که تنبلی کنیم))
              موفق باشید

              👏🏻👏🏻👏🏻exactly lady

              بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود

              _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • Fatemeh MalekiF آفلاین
                Fatemeh MalekiF آفلاین
                Fatemeh Maleki
                تجربی دوازدهم
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #15

                سلام راه خاصی نداره تو برای زود بیدار شدن فقط 3 تا چیز نیاز داری 1_مامان یا بابا که بعد خوردن سحریشون بیان و انقد بالا سرت غررر بزنن که از خواب که هیچی از دنیا سیر شی 2_چایی خیلییییی پررنگ که خودم کلا به طور میانگین 2 تا میخورم البته این برا کل روز تقریبا میشه 4یا 5 تا از این لیوان گنده ها(البته این خیلی توصیه نمیشه چون برا بدن مضره ولی خب ما ترکا بدون چایی نمیتونیم نفس بکشیم چه برسه به درس خوندن) 3_آدامس نعنا یا اکلاپتوس یا هر چی که تند باشه و خوابو از سرت بپرونه

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • _ _Sajjad_

                  سلام
                  بعد مدت ها یه تاپیک سوال میخام بزنم
                  خوبید ؟
                  این تاپیکی که زدید و ساعت خوابتون رو میگید رو الان یکم خوندم
                  ی سوال
                  مگه میشه؟؟😂
                  چجوری فقط 4 ساعت میخوابید و زنده میمونید؟
                  من خوابم زمانی ک راضی بودم ازش تقریبا 6 ساعت تا 6 ساعت و نیم بود
                  قبل ترش هم بی خوابی کش بودم یه مدت تو عمرم ،
                  ولی 4 ساعت خییلی خوبه
                  مگه میشه آخه ؟😂😂
                  فن مخصوص استاد رو یاد من هم میدید؟؟
                  مثلا با ورزش سرحال میمونید؟ با قهوه ؟
                  با موسیقی ؟ با چی؟؟؟ واقعا با چی؟
                  با عشق و علاقه به درس و امید به آینده ای بهتر یا بخاطر اعتقاد به ارمان هاتون اینجوری میتونید بیدار شید؟؟
                  واقعا چی میتونه شما رو قبل از 6 ساعت و نیم خواب ،بیدار کنه؟
                  برای یک روز یا دو روز منم احتمالا میتونم 4 ساعت رو
                  ولی اینکه همیشه با 4تا 6 ساعت دووم بیارید ، بچه ها خیلی خفنه
                  چگونه ؟
                  یاد دهید مرا
                  جدا بگید
                  کلا راه هایی که دارید ک باعث میشه خواب کم "توی طولانی مدت" پریشون و عصبی تون نکنه یا بازده تون رو پایین نیاره رو بمن هم یاد بدین
                  جدا بگید هرچیزی که فکر میکنید خوبه گفتنش و مفیده برام
                  ممنون
                  دانش-آموزان-آلاء
                  chichak am
                  مهشید حسن زاده 0
                  @Ermia-Mirzakhani
                  Amitis Taati
                  pouya hosein pour
                  @kosar-mottaghi
                  کسی دیگر هم هست که باید منشن میشد؟ اگر کسی رو یادم رفت شما لطفا منشن کنید


                  لطفا بعنوان یک همراه و هم مسیر کمک کنید
                  نه اینکه بعنوان یه رقیب نگاه کنید بهم و راهتون رو نگید
                  ممنونم که وقت گذاشتید برای خوندن و وقت میذارید برای جواب دادن

                  Zeinab SiriZ آفلاین
                  Zeinab SiriZ آفلاین
                  Zeinab Siri
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #16

                  _Sajjad_
                  سلام
                  من از اون دسته آدمهایی هستم که وقتی تجربه ی تلخی داشته باشم سعی میکنم از اون تجربم حداکثر استفاده رو تو زمینه های مختلف داشته باشم،رویایی فکر نمیکنم و تلاش میکنم منطقی باشم و همه ی این ها دلیل نمیشه که بگم منفی گرا هستم
                  من یه پشت کنکوریم که سال گذشته اولین کنکورم رو دادم،دقیقا توی همین ماها بودم که کلاسهای جمع بندی رو شروع کردم و هر روز صبح از ساعت ۵صبح تا ۱۰و۱۱شب درگیر کلاس جمعبندی بودم،خوابم کم شده بود اما با یه لذت خاصی سر کلاس حاضر میشدم
                  اون لذت و سرخوشی ناشی از جو نبود!
                  رویا هم نبود!
                  دقیقا هدفم بود،همونی بود که میخواستمش
                  میخوام بگم شاید گاهی اوقات ما علاقه ی کافی به چیزی رو نداشته باشیم اما شرایط بیرونی و فشار اطرافیان مجبورمون میکنه که برای خودمون راه نجات،خوشی و لذت بسازیم،گاهیم اون خوشی و لذت میشه زود بیدار شدن و درس خوندن🙂
                  و این میشه که وقتی بقیه خوابن تو میتونی بیدار باشی❗

                  بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  4
                  • Zeinab SiriZ Zeinab Siri

                    مهشید حسن زاده 0 در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

                    سلام
                    چه تاپیک بانمکی😄😄😄
                    هیچ فن خاصی نداره استاد😅
                    شفاف ورک بگم:
                    درواقع هرصبح به این فکرمیکنم ۴ماه دیگه دانشجومیشم واگه الان باجسارت ازروتختم بلندشم وقیدخواب بیشتروبزنم ۴ماه دیگه دانشجوی رشته ودانشکاهیم که متعلق به منه متعلق به اهداف ورویاهام😍واین اولین انگیزه هرروزمه...
                    البته این صبح میتونه خیلی زودنباشه مثلامن از۵تا۹میخوابم وشب هاتاصبح بیدارم...
                    اماهمه ماانسانیم وزمانهایی بی انرژی یاکم انرژی میشیم
                    خودم براش۲تاراهکاردارم
                    اول:توبازه هاییکه هنوزانرژی دارم سعی میکنم باکمترین پرتی زمان به کاراودرسام برسم باکیفیت بالا وتوزمانایی که کم انرژی میشمم فعالیتای انرژی زارودارم مثلا آهنگ وورزش(البته الان تو ماه رمضون یکم سخت شده😅ولی هنوزم انرژی بخشه وحالموخوب میکنه💪⚡)
                    انجمن میام,,شباخب چای وقهوه دارم,,آدامسسس به تحربه ثابت شده بم وقتی خوابم میگیره کاااملا خوابومیپرونه,تخمه هم خوبه اونم روح آدموشادمیکنه😃
                    البته همه ایناتویه روزنیستنارندمی توبرنامه روزام جاشون میدم
                    ولی مهمترین عامل توزندکی خودم اینه من برای بیدارشدنم دلیل دارمهرشب قبل ازینکه به خواب برم یکباردیگه رویاپردازی میکنم وخودموتوموقعیت دلخواهم تصورمیکنم اهدافموبطورواضح برای خودم بیان میکنم وباخودم مرور میکنم😊بنابراین هربارکه ساعتم زنگ میخوره دقیقامیدونم چرابایدازجام بلندشم وچراباید لذت خوابوکناربزارم وچون ذهنم پذیرفتتش پس براحتی بلندمیشم حتی وقتی خوابم میاد(البته سابقه زیاد داشتم همونطورکه چشمامو میمالیدم بجادر اتاق رفتم تودرکمد🙈😅🙌)
                    بقول یکی:((موفق شدن شجاعت میخواد وهمه آدمااین شجاعتوندارن که یکباربرای همیشه تصمیم بگیرن موفق باشن وشجاعانه براش زندگی کنن وتومسیراهدافشون ازلذتای کوچیک بزنن,,,
                    یادمون باشه اولامافرصت خوبی برای موفق شدن داریم
                    ولی دومااونقدروقت نداریم که تنبلی کنیم))
                    موفق باشید

                    👏🏻👏🏻👏🏻exactly lady

                    _ آفلاین
                    _ آفلاین
                    _Sajjad_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #17

                    Zeinab Siri سلام
                    شما پیشهناد ، راهکاری چیزی دارین؟

                    pouya hosein pourP 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • _ _Sajjad_

                      Zeinab Siri سلام
                      شما پیشهناد ، راهکاری چیزی دارین؟

                      pouya hosein pourP آفلاین
                      pouya hosein pourP آفلاین
                      pouya hosein pour
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #18

                      _Sajjad_ راهکارش رو گفتن دا میگه انگیزه

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • _Biliifti__ _Biliifti_

                        @kosar-mottaghi منم هستم جای باحالیه منم ببرید😂البته اگر مشکل خاصی نداره 🙃

                        kosariK آفلاین
                        kosariK آفلاین
                        kosari
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #19

                        @narjes-hashemi خوش امدی🌹

                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • _ _Sajjad_

                          مهشید حسن زاده 0 سلام خیلی عالیه
                          ای کاش این حس امیدی که شما دارید ، در من بیشتر از چند ساعت دووم میاود
                          ولی دووم نمیاره
                          باید یه راهی پیدا کنم که دووم بیاره😅😃
                          ممنون

                          مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                          مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                          مهشید حسن زاده 0
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #20

                          _Sajjad_ چرابرای خودتون یک جو نمیسازید؟
                          مثلامن توهفته حتماعکسای دانشگاهوچک میکنم حتی کلیپ فارغ التحصیلاشومیبینم
                          توسایتش چرخی میزنم تی خوابگاه موردنظرم وقیمتاشو پیداکردم😂 ودرواقع خودموجوگیرمیکنم برادرس😅😅
                          تااازه رفیقی دارم که روراست باهم پیش میریم وهربارکم میارم بهش میگم
                          رفیق نیست که؛بمب انرژیه!Zeinab Siri
                          عااایا مثلاباقلم شرط بستیم سرقبولیش@chichak-am
                          .درواقع چون خیلی شیطونیم میگیره سردرس خوندن خودمو جوگیردرس نگه میدارن بلکه بتونم سرکتابام بمونم وهمین جو بهم امیدهم میده😃
                          ییارامتحان کنید خودتونو جوگیرکنید
                          آدم توجوکارایی میکنه که به عقل هیشکی نمیرسه😅
                          اصاسرهمین میگن آدمو....بگیره جونگیره😂
                          پ.ن:قدرت جوگیری رودست کم نگیرید⚡✌

                          بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                          _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                            _Sajjad_ چرابرای خودتون یک جو نمیسازید؟
                            مثلامن توهفته حتماعکسای دانشگاهوچک میکنم حتی کلیپ فارغ التحصیلاشومیبینم
                            توسایتش چرخی میزنم تی خوابگاه موردنظرم وقیمتاشو پیداکردم😂 ودرواقع خودموجوگیرمیکنم برادرس😅😅
                            تااازه رفیقی دارم که روراست باهم پیش میریم وهربارکم میارم بهش میگم
                            رفیق نیست که؛بمب انرژیه!Zeinab Siri
                            عااایا مثلاباقلم شرط بستیم سرقبولیش@chichak-am
                            .درواقع چون خیلی شیطونیم میگیره سردرس خوندن خودمو جوگیردرس نگه میدارن بلکه بتونم سرکتابام بمونم وهمین جو بهم امیدهم میده😃
                            ییارامتحان کنید خودتونو جوگیرکنید
                            آدم توجوکارایی میکنه که به عقل هیشکی نمیرسه😅
                            اصاسرهمین میگن آدمو....بگیره جونگیره😂
                            پ.ن:قدرت جوگیری رودست کم نگیرید⚡✌

                            _ آفلاین
                            _ آفلاین
                            _Sajjad_
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #21

                            مهشید حسن زاده 0 دیدید وقتی جلوی یکی باشین ، انگار خجالت میکشید بهش بگید که هدفتون چیه و ..
                            یه خجالتی هست از اینکه طرف مسخره کنه یا بگه نمیتونی یا..
                            من در ذهن خودم اون خجالت رو دارم
                            وقتی بخوام همچین جوی بسازم، از خودم خجالت میکشم
                            همونطوری که اگر یکی بخواد به کس دیگری بگه ممکنه خجالت بکشه

                            مهشید حسن زاده 0م Zeinab SiriZ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • _ _Sajjad_

                              مهشید حسن زاده 0 دیدید وقتی جلوی یکی باشین ، انگار خجالت میکشید بهش بگید که هدفتون چیه و ..
                              یه خجالتی هست از اینکه طرف مسخره کنه یا بگه نمیتونی یا..
                              من در ذهن خودم اون خجالت رو دارم
                              وقتی بخوام همچین جوی بسازم، از خودم خجالت میکشم
                              همونطوری که اگر یکی بخواد به کس دیگری بگه ممکنه خجالت بکشه

                              مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                              مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                              مهشید حسن زاده 0
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط مهشید حسن زاده 0 انجام شده
                              #22

                              _Sajjad_ منم اولش همینطوری بودم
                              هنوزم بخوام به خودم رو بدم همینجوری میشه
                              ولی شیرجه زدم توترسم توخجالتم ازخودم
                              هممون اولش میترسیم نگران میشیم ومردد,,,
                              میدونید من باخودم لج کردم!بله لج کردم
                              هررررکاری که نفسم نمیزاشت بکنم ولی میدونستم نادرست نیست وقابل تجربست وباعث خجالتم میشد اون کارو دقیقاهمون کاروکردم,,,
                              نتیجشم همیشه عالی نبودهااا یوقتایی واقعاافتضاح ببارمیومد😅😅
                              ولی من بازم تصمیمات غیرمنطقیمو میگرفتم وانحامش میدادم اولافقط برای فرارازخودم بود ولی بعدمتوجه شدم شفافیت باخودم جقدرمیتونه موثرباشه!
                              هنوزم این خجالته هست ولی حالامن دیگه پرروترم😄
                              مثلابرای همین دانشگاه ازقصدنوشتمش زدم روکمدم تابخاطرکم نیاوردن جلو اوناییکه دیدنش هم شده بخونم قبول شم(اگرچه هنوزوقتی مسی میره تو اتاقم ومتوجه نوشته میشه آآآبببب میشم ازخجالت ولی چون خودموانداختم تواین جو؛خب چاره ای نیست باخودم میگم:
                              Let's just do that😅
                              وفقط انجامش میدم,همین😊
                              پ.ن:خودتونو باورکنید وازهمین لحظه همین الان پاشین برین دنبال هدفتون

                              بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                              _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • _ _Sajjad_

                                سلام
                                بعد مدت ها یه تاپیک سوال میخام بزنم
                                خوبید ؟
                                این تاپیکی که زدید و ساعت خوابتون رو میگید رو الان یکم خوندم
                                ی سوال
                                مگه میشه؟؟😂
                                چجوری فقط 4 ساعت میخوابید و زنده میمونید؟
                                من خوابم زمانی ک راضی بودم ازش تقریبا 6 ساعت تا 6 ساعت و نیم بود
                                قبل ترش هم بی خوابی کش بودم یه مدت تو عمرم ،
                                ولی 4 ساعت خییلی خوبه
                                مگه میشه آخه ؟😂😂
                                فن مخصوص استاد رو یاد من هم میدید؟؟
                                مثلا با ورزش سرحال میمونید؟ با قهوه ؟
                                با موسیقی ؟ با چی؟؟؟ واقعا با چی؟
                                با عشق و علاقه به درس و امید به آینده ای بهتر یا بخاطر اعتقاد به ارمان هاتون اینجوری میتونید بیدار شید؟؟
                                واقعا چی میتونه شما رو قبل از 6 ساعت و نیم خواب ،بیدار کنه؟
                                برای یک روز یا دو روز منم احتمالا میتونم 4 ساعت رو
                                ولی اینکه همیشه با 4تا 6 ساعت دووم بیارید ، بچه ها خیلی خفنه
                                چگونه ؟
                                یاد دهید مرا
                                جدا بگید
                                کلا راه هایی که دارید ک باعث میشه خواب کم "توی طولانی مدت" پریشون و عصبی تون نکنه یا بازده تون رو پایین نیاره رو بمن هم یاد بدین
                                جدا بگید هرچیزی که فکر میکنید خوبه گفتنش و مفیده برام
                                ممنون
                                دانش-آموزان-آلاء
                                chichak am
                                مهشید حسن زاده 0
                                @Ermia-Mirzakhani
                                Amitis Taati
                                pouya hosein pour
                                @kosar-mottaghi
                                کسی دیگر هم هست که باید منشن میشد؟ اگر کسی رو یادم رفت شما لطفا منشن کنید


                                لطفا بعنوان یک همراه و هم مسیر کمک کنید
                                نه اینکه بعنوان یه رقیب نگاه کنید بهم و راهتون رو نگید
                                ممنونم که وقت گذاشتید برای خوندن و وقت میذارید برای جواب دادن

                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0
                                خیرین کوچک دریا دل
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #23

                                _Sajjad_
                                والا من از این وضع ک کم میخوابم خسته شدم
                                😐💔 ساعت ۳ میخوابم....۵ بیدار.....یا ۷ بیدار.....
                                من قبلا عالی بودم...ساعت ۱۱ میخوابیدم ساعت ۴:۳۰ سرحال پامیشدم. رازش هم انگیزه بود داشتن برنامه بود،حس خوب بود،‌رقم زدن ی روز درجه یک و عالی بود‌‌.
                                من به روزی ک ۳ یا ۲ شب بخوابم بعد ۶ پاشم و تا شب درس بخونم والا نمی گم روز خوب نمی گم خوش کیفیت!
                                چیش خوبه!...باور کنید کیفیت درس خوندن خیلیییییی مهمه..... بعد از ی مدتی کم خوابیدن کیفیت درس رو میاره، پایین.
                                بعد ی سوال دارم.....واقعا چه لزومی داره از وقت خواب بزنیم؟ مگه وقت به اندازه کافی وجود نداره برای درس خوندن؟
                                الان شما زیادی میخوابید یعنی؟؟
                                به نظرم ی خواب خوب از ۱۰ یا ۱۱ شب هست تا صبح.
                                اینکه ساعت چند میخوابید خیلی مهمه....ن بگید خو خوبه هر ساعت خوابیدم ۶ ساعت بعد سرحال پا میشم😐😐
                                در آخر بگم واقعا لزومی نیست از خوابتون بزنید....خواب باید مناسب باشه....خواب کم ....انگیزه و راز و...نمیخواد...صبح بیدار شدن انگیزه میخواد....درس خوندن هم کیفیت میخواد.
                                روزی ۱۱ یا ۱۲ ساعت هم قصد درس خوندن داشته باشی...لازم نیست از خوابت کم کنی....چون قشنگ ۲۴ ساعت میرسه که هم عالی مطالعه کنی و هم باکیفیت و مناسب بخوابی.
                                خلاصه شما راه حلتون رو بگید اگه خوش خوابید😐😂 والا من ک خسته شدم از این وضعیت.

                                اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                پس رهاش کن بره؛)

                                _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                5
                                • _ _Sajjad_

                                  مهشید حسن زاده 0 دیدید وقتی جلوی یکی باشین ، انگار خجالت میکشید بهش بگید که هدفتون چیه و ..
                                  یه خجالتی هست از اینکه طرف مسخره کنه یا بگه نمیتونی یا..
                                  من در ذهن خودم اون خجالت رو دارم
                                  وقتی بخوام همچین جوی بسازم، از خودم خجالت میکشم
                                  همونطوری که اگر یکی بخواد به کس دیگری بگه ممکنه خجالت بکشه

                                  Zeinab SiriZ آفلاین
                                  Zeinab SiriZ آفلاین
                                  Zeinab Siri
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #24

                                  _Sajjad_ در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

                                  مهشید حسن زاده 0 دیدید وقتی جلوی یکی باشین ، انگار خجالت میکشید بهش بگید که هدفتون چیه و ..
                                  یه خجالتی هست از اینکه طرف مسخره کنه یا بگه نمیتونی یا..
                                  من در ذهن خودم اون خجالت رو دارم
                                  وقتی بخوام همچین جوی بسازم، از خودم خجالت میکشم
                                  همونطوری که اگر یکی بخواد به کس دیگری بگه ممکنه خجالت بکشه

                                  هرآدمی توی دنیا خاصِ،چون تکِ..همه ی آدما بااستعداد هستن اما هر ادمی یه چیزی رو داره که اون رو از بقیه جدا میکنه و خاص ترش میکنه
                                  شما هم باید دنبال اون ویژگیِ خاصتون باشید،مطمئن باشید که پیداش میکنید...شایدم همین الان بدونید چیه
                                  شاید یه حرفه هست که فقط و فقط شما هستید که میتونید اون رو به نحو احسن انجام بدید
                                  کی از شما برای انجام دادن اون کار بهتره؟
                                  کی از شما برای انجام دادنش سر تره؟
                                  خودتون رو کوچیک نشمارید،توانایی هاتون رو ریز نبینید
                                  اگر شما خودتون رو قبول ندارید پس کی میتونه قبولتون داشته باشه؟؟؟

                                  بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود

                                  _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • Zeinab SiriZ Zeinab Siri

                                    _Sajjad_ در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

                                    مهشید حسن زاده 0 دیدید وقتی جلوی یکی باشین ، انگار خجالت میکشید بهش بگید که هدفتون چیه و ..
                                    یه خجالتی هست از اینکه طرف مسخره کنه یا بگه نمیتونی یا..
                                    من در ذهن خودم اون خجالت رو دارم
                                    وقتی بخوام همچین جوی بسازم، از خودم خجالت میکشم
                                    همونطوری که اگر یکی بخواد به کس دیگری بگه ممکنه خجالت بکشه

                                    هرآدمی توی دنیا خاصِ،چون تکِ..همه ی آدما بااستعداد هستن اما هر ادمی یه چیزی رو داره که اون رو از بقیه جدا میکنه و خاص ترش میکنه
                                    شما هم باید دنبال اون ویژگیِ خاصتون باشید،مطمئن باشید که پیداش میکنید...شایدم همین الان بدونید چیه
                                    شاید یه حرفه هست که فقط و فقط شما هستید که میتونید اون رو به نحو احسن انجام بدید
                                    کی از شما برای انجام دادن اون کار بهتره؟
                                    کی از شما برای انجام دادنش سر تره؟
                                    خودتون رو کوچیک نشمارید،توانایی هاتون رو ریز نبینید
                                    اگر شما خودتون رو قبول ندارید پس کی میتونه قبولتون داشته باشه؟؟؟

                                    _ آفلاین
                                    _ آفلاین
                                    _Sajjad_
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #25

                                    Zeinab Siri بله حرفتون درسته
                                    من خودم باید خودم رو قبول داشته باشم
                                    ولی ،
                                    اولا میترسم از این که به خودم اعتماد کنم
                                    دوما ترجیح میدم خودم رو قبول نداشته باشم تا توی دایره ی امنم بمونم
                                    اما اگر استعدادم رو ، کامل ، قبول کنم .. اون موقع باید سختی بکشم
                                    این دو تا اتفاق ، در اعماق ناخوداگاه من میفته
                                    خیلی بده..

                                    Zeinab SiriZ _Biliifti__ مهشید حسن زاده 0م سارا M 0س 4 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • سارا M 0س سارا M 0

                                      _Sajjad_
                                      والا من از این وضع ک کم میخوابم خسته شدم
                                      😐💔 ساعت ۳ میخوابم....۵ بیدار.....یا ۷ بیدار.....
                                      من قبلا عالی بودم...ساعت ۱۱ میخوابیدم ساعت ۴:۳۰ سرحال پامیشدم. رازش هم انگیزه بود داشتن برنامه بود،حس خوب بود،‌رقم زدن ی روز درجه یک و عالی بود‌‌.
                                      من به روزی ک ۳ یا ۲ شب بخوابم بعد ۶ پاشم و تا شب درس بخونم والا نمی گم روز خوب نمی گم خوش کیفیت!
                                      چیش خوبه!...باور کنید کیفیت درس خوندن خیلیییییی مهمه..... بعد از ی مدتی کم خوابیدن کیفیت درس رو میاره، پایین.
                                      بعد ی سوال دارم.....واقعا چه لزومی داره از وقت خواب بزنیم؟ مگه وقت به اندازه کافی وجود نداره برای درس خوندن؟
                                      الان شما زیادی میخوابید یعنی؟؟
                                      به نظرم ی خواب خوب از ۱۰ یا ۱۱ شب هست تا صبح.
                                      اینکه ساعت چند میخوابید خیلی مهمه....ن بگید خو خوبه هر ساعت خوابیدم ۶ ساعت بعد سرحال پا میشم😐😐
                                      در آخر بگم واقعا لزومی نیست از خوابتون بزنید....خواب باید مناسب باشه....خواب کم ....انگیزه و راز و...نمیخواد...صبح بیدار شدن انگیزه میخواد....درس خوندن هم کیفیت میخواد.
                                      روزی ۱۱ یا ۱۲ ساعت هم قصد درس خوندن داشته باشی...لازم نیست از خوابت کم کنی....چون قشنگ ۲۴ ساعت میرسه که هم عالی مطالعه کنی و هم باکیفیت و مناسب بخوابی.
                                      خلاصه شما راه حلتون رو بگید اگه خوش خوابید😐😂 والا من ک خسته شدم از این وضعیت.

                                      _ آفلاین
                                      _ آفلاین
                                      _Sajjad_
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #26

                                      سارا M 0 تکنیک خوش خوابی: )
                                      یه تکنیک اینه که
                                      فراری میشم از زشتی دور و برم
                                      میخوابم تا چند ساعت هم که شده تحمل نکنم این همه سختی و ناراحتی رو
                                      و تا جایی که بتونم ادامه میدم به خوابم تا کمتر یادم باشه وجود دارم

                                      پ ن : ممنون بابت توضیحاتتون

                                      سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                                        _Sajjad_ منم اولش همینطوری بودم
                                        هنوزم بخوام به خودم رو بدم همینجوری میشه
                                        ولی شیرجه زدم توترسم توخجالتم ازخودم
                                        هممون اولش میترسیم نگران میشیم ومردد,,,
                                        میدونید من باخودم لج کردم!بله لج کردم
                                        هررررکاری که نفسم نمیزاشت بکنم ولی میدونستم نادرست نیست وقابل تجربست وباعث خجالتم میشد اون کارو دقیقاهمون کاروکردم,,,
                                        نتیجشم همیشه عالی نبودهااا یوقتایی واقعاافتضاح ببارمیومد😅😅
                                        ولی من بازم تصمیمات غیرمنطقیمو میگرفتم وانحامش میدادم اولافقط برای فرارازخودم بود ولی بعدمتوجه شدم شفافیت باخودم جقدرمیتونه موثرباشه!
                                        هنوزم این خجالته هست ولی حالامن دیگه پرروترم😄
                                        مثلابرای همین دانشگاه ازقصدنوشتمش زدم روکمدم تابخاطرکم نیاوردن جلو اوناییکه دیدنش هم شده بخونم قبول شم(اگرچه هنوزوقتی مسی میره تو اتاقم ومتوجه نوشته میشه آآآبببب میشم ازخجالت ولی چون خودموانداختم تواین جو؛خب چاره ای نیست باخودم میگم:
                                        Let's just do that😅
                                        وفقط انجامش میدم,همین😊
                                        پ.ن:خودتونو باورکنید وازهمین لحظه همین الان پاشین برین دنبال هدفتون

                                        _ آفلاین
                                        _ آفلاین
                                        _Sajjad_
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #27

                                        مهشید حسن زاده 0 آها شما جفت پا رفتید تو چیزی که ترسناک بود😅
                                        عالیه واقعا کار خوبیه😅
                                        موفق باشید
                                        همچنین ممنون بابت راهنمایی تون تا اینجا

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • _ _Sajjad_

                                          Zeinab Siri بله حرفتون درسته
                                          من خودم باید خودم رو قبول داشته باشم
                                          ولی ،
                                          اولا میترسم از این که به خودم اعتماد کنم
                                          دوما ترجیح میدم خودم رو قبول نداشته باشم تا توی دایره ی امنم بمونم
                                          اما اگر استعدادم رو ، کامل ، قبول کنم .. اون موقع باید سختی بکشم
                                          این دو تا اتفاق ، در اعماق ناخوداگاه من میفته
                                          خیلی بده..

                                          Zeinab SiriZ آفلاین
                                          Zeinab SiriZ آفلاین
                                          Zeinab Siri
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #28

                                          _Sajjad_ در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

                                          Zeinab Siri بله حرفتون درسته
                                          من خودم باید خودم رو قبول داشته باشم
                                          ولی ،
                                          اولا میترسم از این که به خودم اعتماد کنم
                                          دوما ترجیح میدم خودم رو قبول نداشته باشم تا توی دایره ی امنم بمونم
                                          اما اگر استعدادم رو ، کامل ، قبول کنم .. اون موقع باید سختی بکشم
                                          این دو تا اتفاق ، در اعماق ناخوداگاه من میفته
                                          خیلی بده..

                                          بترسید،ترسیدن بد نیست! ولی ترسو بودن بده! تفاوت هست بین گهگاه ترسیدن و همیشه ترسو بودن
                                          به خودتون اعتماد کنید حتی اگر قرارِ نتیجه ی این اعتماد شکست یا ناامیدی باشه اما تهش به خودتون بدهکار نیستید چون میدونید که هرچی که در توانتون بوده رو وسط گذاشتید
                                          اگر دوست دارید توی دایره امن خودتون بمونید انتظار جهش های بزرگ رو هم نداشته باشید!!
                                          همه ی آدمها دوست دارن که ساکن باشن،این طبیعتِ ماست که دائما نیاز داریم یچیزی هُلمون بده(انگیزه،ترس،علاقه و...) تا حرکت کنیم...حرکت کردن بوسیله ی یه نیروی خارجی خیلی سخت تر و زجرآورتر از حرکت کردن بوسیله ی یه نیروی درونیه
                                          شما اگر تمایل نداشته باشید که از دایره ی امنتون بیرون بزنید زندگی به خواسته ی شما توجهی نمیکنه و به زور هلتون میده!
                                          و در آخر هرچیزی یه بهایی داره

                                          بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع