Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. سوال از بچه های قرار صبحگاهی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

سوال از بچه های قرار صبحگاهی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
58 دیدگاه‌ها 12 کاربران 808 بازدیدها 14 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

    _Sajjad_ این دایره امن تاچندسال دووم میاره به این شکل؟
    تاپایان سال کنکورتون!بعدش همه چیزعوض میشه,بایدفکری برای زندگیتون بکنید!
    حالاتصورکنید براش جسارت بخرج نداده باشید!
    سختی بیدارشدن صبح کمترازسختی بیکاریه,,,
    دایره امن یعنی ذهن آرام وراضی
    وقتی ازخودتون راضی نباشیدچطورامنید؟
    ووقتی بخودتون فرصت عمل نمیدید چطورازخودتون راضی بشید؟
    مثل اینه که پاتونومحکم به یه ستون قطورزنجیرکردین ومیگین این ستون محکمه وچون محکمه پس نمیریزه وچون من بهش وصلم پس هیچیم نمیشه واین دایره امن منه!خب تصورکنید زلزله بشه(مشکلات بیهوای زندگی),خب هنوزم اون دایره امنه؟
    چراازبازکردن این زنجیرها ازقدم برداشتن بدون تعلق به اون ستون میترسین؟
    چرادویدن تومسیراهدافتونوتجربه نمیکنید؟!ازترس خسته شدن خودتونواسیرکردین؟!
    پس لذت زندگی هیجان جوونی کجامیره؟حیفه ازدستش بدین هاااا

    _ آفلاین
    _ آفلاین
    _Sajjad_
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #33

    مهشید حسن زاده 0 چقدر مثال خوبی بود😅
    درمورد سوال های اخر متن هم ..
    واقعا چرا..
    ؟

    مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • _ _Sajjad_

      مهشید حسن زاده 0 چقدر مثال خوبی بود😅
      درمورد سوال های اخر متن هم ..
      واقعا چرا..
      ؟

      مهشید حسن زاده 0م آفلاین
      مهشید حسن زاده 0م آفلاین
      مهشید حسن زاده 0
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط مهشید حسن زاده 0 انجام شده
      #34

      _Sajjad_ در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

      مهشید حسن زاده 0 چقدر مثال خوبی بود😅
      درمورد سوال های اخر متن هم ..
      واقعا چرا..
      ؟

      چون فکرمیکنم آدمی هستین که زیادفکرمیکنید
      زیادتحلیل میکنید
      ذهنتون ناخودآگاه مدام تمام زوایای تمام اتفاقاتوبررسی میکنه
      درسته؟

      بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

      _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

        _Sajjad_ در سوال از بچه های قرار صبحگاهی گفته است:

        مهشید حسن زاده 0 چقدر مثال خوبی بود😅
        درمورد سوال های اخر متن هم ..
        واقعا چرا..
        ؟

        چون فکرمیکنم آدمی هستین که زیادفکرمیکنید
        زیادتحلیل میکنید
        ذهنتون ناخودآگاه مدام تمام زوایای تمام اتفاقاتوبررسی میکنه
        درسته؟

        _ آفلاین
        _ آفلاین
        _Sajjad_
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #35

        مهشید حسن زاده 0 چیزی که گفتید تقریبا صدق میکنه درمورد من ، اما ایا این دلیل کم کاری منه؟
        رابطه ی پاسخ بودن اون گزاره به اون سوال ها رو نفهمیدم ، .. چرا این جوابشه؟

        مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • _ _Sajjad_

          سارا M 0 تکنیک خوش خوابی: )
          یه تکنیک اینه که
          فراری میشم از زشتی دور و برم
          میخوابم تا چند ساعت هم که شده تحمل نکنم این همه سختی و ناراحتی رو
          و تا جایی که بتونم ادامه میدم به خوابم تا کمتر یادم باشه وجود دارم

          پ ن : ممنون بابت توضیحاتتون

          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0
          خیرین کوچک دریا دل
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #36

          _Sajjad_
          چه جالب ! این رو هم تجربه کردم....منم داشتم از این جور خوابا ک دلیلش استرس و فرار از مشکلات و بدی ها و..............بود! انگار به خواب پناه می بردم......
          ولی دیدم اینجوری بخوام پیش برم، فقط تبدیل میشم به ی آدم ک زود جا میزنه و شجاعت نداره (حداقل پیش خودم و در فکر خودم نباید چنین منظره ای از خودم شکل می گرفت!!! ) و تمام روز هامو از دست میدم....

          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
          پس رهاش کن بره؛)

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • _ _Sajjad_

            مهشید حسن زاده 0 چیزی که گفتید تقریبا صدق میکنه درمورد من ، اما ایا این دلیل کم کاری منه؟
            رابطه ی پاسخ بودن اون گزاره به اون سوال ها رو نفهمیدم ، .. چرا این جوابشه؟

            مهشید حسن زاده 0م آفلاین
            مهشید حسن زاده 0م آفلاین
            مهشید حسن زاده 0
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط مهشید حسن زاده 0 انجام شده
            #37

            _Sajjad_ چون ذهن تحلیلگر بسیارقدرتمنده
            ذهنیه که مدام تحلیل میکنه وزوایاروپیدامیکنه ومیتونه راهکارای مختلفو ارائه بده وبهترینشو حتی انتخاب کنه
            خب حالاتصورکنید ذهن همه ما بطورناخودآگاه طرفدار رفاهه وهررررکاری میکنه تابه رفاه برسه
            .
            ربطش کجاست؟ربطش اینجاست که شماذهن قدرتمندی دارین که باتمااااااااااااااام وجود داره تلاش میکنه تو رفاه خودش بمونه,براهمین وقتی به آینده واهدافتون فکرمیکنید سریع شروع به تحلیل میکنه وپستی بلندی هارو پیش بینی میکنه وبیادمیاره ومیگرده دنبال راهکارها
            خب بهترین راه حذف این پستی بلندی هاحذف همون مسیریه که این پستی بلندی هاتوشن!!!
            پسسسس منصرفتون میکنه اینطوریکه بجاش بهتون انتخاب جایگزین وتوجیه میده
            ونتیجه میشه اینکه مثلاشمابجای پلی کردن ویدیوی آموزشی توگوشیتون فیلم سینمایی (فک کنم فایت کلابو دوست داشتین😅)یا یه آهنگ پلی میکنید
            همونطورصبح بجای بلندشدن موندن توتخت وخوابیدنوکه بشدت راحتترازدرسخوندنه انتخاب میکنید
            وشب وقتی فکرمیکنید به زندگی میبینیدگرچه هنوزتودایره امنتون هستین ولی ازین وضع راضی نیستین اینجا ازون توجیهاتی که ذهنتون آماده کرده استفاده میکنید تابه خودتون جواب بدین البته قانع نمیشید بلکه بهم میریزید میاید تودلی ,تودلی مینویسیدوباخوابیدن درواقع خودتونو خاموش میکنید!
            درواقع میشه یجورایی گفت شمااسیر ذهن قویتون هستید

            بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

            _ sallar savadkoohiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

              _Sajjad_ چون ذهن تحلیلگر بسیارقدرتمنده
              ذهنیه که مدام تحلیل میکنه وزوایاروپیدامیکنه ومیتونه راهکارای مختلفو ارائه بده وبهترینشو حتی انتخاب کنه
              خب حالاتصورکنید ذهن همه ما بطورناخودآگاه طرفدار رفاهه وهررررکاری میکنه تابه رفاه برسه
              .
              ربطش کجاست؟ربطش اینجاست که شماذهن قدرتمندی دارین که باتمااااااااااااااام وجود داره تلاش میکنه تو رفاه خودش بمونه,براهمین وقتی به آینده واهدافتون فکرمیکنید سریع شروع به تحلیل میکنه وپستی بلندی هارو پیش بینی میکنه وبیادمیاره ومیگرده دنبال راهکارها
              خب بهترین راه حذف این پستی بلندی هاحذف همون مسیریه که این پستی بلندی هاتوشن!!!
              پسسسس منصرفتون میکنه اینطوریکه بجاش بهتون انتخاب جایگزین وتوجیه میده
              ونتیجه میشه اینکه مثلاشمابجای پلی کردن ویدیوی آموزشی توگوشیتون فیلم سینمایی (فک کنم فایت کلابو دوست داشتین😅)یا یه آهنگ پلی میکنید
              همونطورصبح بجای بلندشدن موندن توتخت وخوابیدنوکه بشدت راحتترازدرسخوندنه انتخاب میکنید
              وشب وقتی فکرمیکنید به زندگی میبینیدگرچه هنوزتودایره امنتون هستین ولی ازین وضع راضی نیستین اینجا ازون توجیهاتی که ذهنتون آماده کرده استفاده میکنید تابه خودتون جواب بدین البته قانع نمیشید بلکه بهم میریزید میاید تودلی ,تودلی مینویسیدوباخوابیدن درواقع خودتونو خاموش میکنید!
              درواقع میشه یجورایی گفت شمااسیر ذهن قویتون هستید

              _ آفلاین
              _ آفلاین
              _Sajjad_
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #38

              مهشید حسن زاده 0 دقیقاا
              همینه
              😅
              با در نظر گرفتن تمام شرایط ، راه درست کردن این چرخه ی معیوب کجاست؟
              (با در نظر گرفتن تمام شرایطی که خودتون گفتید دارم ! نه یه راه حل کاملا زیبا ولی شعاری برای من)
              ممنون🙏

              مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • _ _Sajjad_

                مهشید حسن زاده 0 دقیقاا
                همینه
                😅
                با در نظر گرفتن تمام شرایط ، راه درست کردن این چرخه ی معیوب کجاست؟
                (با در نظر گرفتن تمام شرایطی که خودتون گفتید دارم ! نه یه راه حل کاملا زیبا ولی شعاری برای من)
                ممنون🙏

                مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                مهشید حسن زاده 0
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #39

                _Sajjad_ اگه بگم امتحانش میکنید؟چون قطعاسخته براذهنتون پذیرشش
                (ولی براخودم جواب داده)

                بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                _ sallar savadkoohiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                  _Sajjad_ اگه بگم امتحانش میکنید؟چون قطعاسخته براذهنتون پذیرشش
                  (ولی براخودم جواب داده)

                  _ آفلاین
                  _ آفلاین
                  _Sajjad_
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #40

                  مهشید حسن زاده 0 اینکه میگید جواب داده امیدوار کننده اش میکنه🙏
                  بفرمایین😃🙏

                  مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                    _Sajjad_ چون ذهن تحلیلگر بسیارقدرتمنده
                    ذهنیه که مدام تحلیل میکنه وزوایاروپیدامیکنه ومیتونه راهکارای مختلفو ارائه بده وبهترینشو حتی انتخاب کنه
                    خب حالاتصورکنید ذهن همه ما بطورناخودآگاه طرفدار رفاهه وهررررکاری میکنه تابه رفاه برسه
                    .
                    ربطش کجاست؟ربطش اینجاست که شماذهن قدرتمندی دارین که باتمااااااااااااااام وجود داره تلاش میکنه تو رفاه خودش بمونه,براهمین وقتی به آینده واهدافتون فکرمیکنید سریع شروع به تحلیل میکنه وپستی بلندی هارو پیش بینی میکنه وبیادمیاره ومیگرده دنبال راهکارها
                    خب بهترین راه حذف این پستی بلندی هاحذف همون مسیریه که این پستی بلندی هاتوشن!!!
                    پسسسس منصرفتون میکنه اینطوریکه بجاش بهتون انتخاب جایگزین وتوجیه میده
                    ونتیجه میشه اینکه مثلاشمابجای پلی کردن ویدیوی آموزشی توگوشیتون فیلم سینمایی (فک کنم فایت کلابو دوست داشتین😅)یا یه آهنگ پلی میکنید
                    همونطورصبح بجای بلندشدن موندن توتخت وخوابیدنوکه بشدت راحتترازدرسخوندنه انتخاب میکنید
                    وشب وقتی فکرمیکنید به زندگی میبینیدگرچه هنوزتودایره امنتون هستین ولی ازین وضع راضی نیستین اینجا ازون توجیهاتی که ذهنتون آماده کرده استفاده میکنید تابه خودتون جواب بدین البته قانع نمیشید بلکه بهم میریزید میاید تودلی ,تودلی مینویسیدوباخوابیدن درواقع خودتونو خاموش میکنید!
                    درواقع میشه یجورایی گفت شمااسیر ذهن قویتون هستید

                    sallar savadkoohiS آفلاین
                    sallar savadkoohiS آفلاین
                    sallar savadkoohi
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #41

                    مهشید حسن زاده 0
                    چه قدر خوب توصیفش کردید :)

                    مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                      _Sajjad_ اگه بگم امتحانش میکنید؟چون قطعاسخته براذهنتون پذیرشش
                      (ولی براخودم جواب داده)

                      sallar savadkoohiS آفلاین
                      sallar savadkoohiS آفلاین
                      sallar savadkoohi
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #42

                      مهشید حسن زاده 0
                      من منتظرم :))

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • _ _Sajjad_

                        مهشید حسن زاده 0 اینکه میگید جواب داده امیدوار کننده اش میکنه🙏
                        بفرمایین😃🙏

                        مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                        مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                        مهشید حسن زاده 0
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #43

                        _Sajjad_ بله خودم یه نمونه کاااااامل وبارز ذهن تحلیلگرم😅اصابخاطرش چهارساال تماااام سختی کشیدم😑ولی این جواب میده:
                        بهش نه بگید!من حتی بلندبش نه میگفتم,سختم هستااااا,اولاش عصبی وکلافه میشید چون ذهن آدم هیچجوره نمیخواد راه بیاد
                        یادتونه گفتم لج میکردم باخودم؟همین بود
                        صب میگفت بخواب میگفتم نه پامیشدم کورمال کورمالم شده بود پامیشدم
                        میگفت آب سردنریزروصورتت اتفاقادومشت آب سرد میریختم روصورتم
                        میگفت آهنگ میگفتم الان نه(من عاااشق آهنگ بجای حذفش آهنگای موردعلاقمو موقع ورزش گوش میکنم)
                        میگفت سخته استوکیومتری دقیقامیرفتم سراستوکیومتری
                        میگفت ازاتاق بروبیرون دراتاقومیبستم بیرونونبینم,
                        به ذهنم خوراک میدادم برای تحلیل,
                        چون براین باوربودم ذهنیکه بتونه ازتحلیل نخودفرنگی مفاهیم هندسی وعرفانی درآره تصورکنید ازتحلیل مفاهیم علمی چه چیزایی بدست میاره!!
                        برای خودم یکی دوهفته طول کشید تااذیتاش برن
                        .
                        ببخشیداینطورمیگم اما پرروبشید وکم نیارید,اولاحتمابه این احساس میرسیدکه انگارمغزم یخ زده انگارقفله کارنمیکنه خب این ازهوشمندی ذهنتونه میخوادباالقای ناتوانی شماول کنید ولی شماول نکنیدبعدش فعال میشه دوباره,مفاهیم درسیو عشق به هدفو موفقیتوتفریحات بموقعو تلاشو تحلیل ودرک میکنه واونوقت انقدرسرعت میگیره که حتی خودتونم به وجدمیاید واونوقت میشید بمب انرژی وانگیزه برابقیه😃
                        .
                        تواین زمان خودتونودوسه بارتوهفته توزمانای مشخص توجوقراربدین مثلا اگه هدفتون ورزشه برید درموردش بگردین یااگه درسه ازون دانشگاه ببینید
                        البته حواستون باشه محوش نشید,مغزتون گولتون نزنه هااااهمیشه میخواداززیرکاردربره😅

                        بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                        sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                          مهشید حسن زاده 0
                          چه قدر خوب توصیفش کردید :)

                          مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                          مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                          مهشید حسن زاده 0
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #44

                          sallar savadkoohi بزرگوارید🙏

                          بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                            مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                            مهشید حسن زاده 0
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #45

                            امیدوارم مفیدباشه🙏

                            بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                            _ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                              امیدوارم مفیدباشه🙏

                              _ آفلاین
                              _ آفلاین
                              _Sajjad_
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #46

                              مهشید حسن زاده 0 خیلی خیلی خیلی ممنون🖐😅
                              خیلی بدهکارتون شدم فک کنم 🖐

                              مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • _ _Sajjad_

                                مهشید حسن زاده 0 خیلی خیلی خیلی ممنون🖐😅
                                خیلی بدهکارتون شدم فک کنم 🖐

                                مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                                مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                                مهشید حسن زاده 0
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #47

                                _Sajjad_ خواهش میکنم😊
                                نه بابا !بدهکارچی؟کاریکه نکردم,
                                ان شالله پست شادیتونوببینیم🌸🌸
                                موفق باشید

                                بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                                  _Sajjad_ بله خودم یه نمونه کاااااامل وبارز ذهن تحلیلگرم😅اصابخاطرش چهارساال تماااام سختی کشیدم😑ولی این جواب میده:
                                  بهش نه بگید!من حتی بلندبش نه میگفتم,سختم هستااااا,اولاش عصبی وکلافه میشید چون ذهن آدم هیچجوره نمیخواد راه بیاد
                                  یادتونه گفتم لج میکردم باخودم؟همین بود
                                  صب میگفت بخواب میگفتم نه پامیشدم کورمال کورمالم شده بود پامیشدم
                                  میگفت آب سردنریزروصورتت اتفاقادومشت آب سرد میریختم روصورتم
                                  میگفت آهنگ میگفتم الان نه(من عاااشق آهنگ بجای حذفش آهنگای موردعلاقمو موقع ورزش گوش میکنم)
                                  میگفت سخته استوکیومتری دقیقامیرفتم سراستوکیومتری
                                  میگفت ازاتاق بروبیرون دراتاقومیبستم بیرونونبینم,
                                  به ذهنم خوراک میدادم برای تحلیل,
                                  چون براین باوربودم ذهنیکه بتونه ازتحلیل نخودفرنگی مفاهیم هندسی وعرفانی درآره تصورکنید ازتحلیل مفاهیم علمی چه چیزایی بدست میاره!!
                                  برای خودم یکی دوهفته طول کشید تااذیتاش برن
                                  .
                                  ببخشیداینطورمیگم اما پرروبشید وکم نیارید,اولاحتمابه این احساس میرسیدکه انگارمغزم یخ زده انگارقفله کارنمیکنه خب این ازهوشمندی ذهنتونه میخوادباالقای ناتوانی شماول کنید ولی شماول نکنیدبعدش فعال میشه دوباره,مفاهیم درسیو عشق به هدفو موفقیتوتفریحات بموقعو تلاشو تحلیل ودرک میکنه واونوقت انقدرسرعت میگیره که حتی خودتونم به وجدمیاید واونوقت میشید بمب انرژی وانگیزه برابقیه😃
                                  .
                                  تواین زمان خودتونودوسه بارتوهفته توزمانای مشخص توجوقراربدین مثلا اگه هدفتون ورزشه برید درموردش بگردین یااگه درسه ازون دانشگاه ببینید
                                  البته حواستون باشه محوش نشید,مغزتون گولتون نزنه هااااهمیشه میخواداززیرکاردربره😅

                                  sallar savadkoohiS آفلاین
                                  sallar savadkoohiS آفلاین
                                  sallar savadkoohi
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #48

                                  مهشید حسن زاده 0
                                  چه خوووب
                                  اتفاقا از امروز صبح خواستم این نه به خود رو تمرین کنم
                                  ولی خوب 25 درصد موفق بودم:grinning_face_with_sweat::grinning_face_with_sweat: :face_with_tears_of_joy:
                                  ولی خیلی متسکرم بابت این راهنمایی:smiling_face_with_heart-eyes:

                                  مهشید حسن زاده 0م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                    مهشید حسن زاده 0
                                    چه خوووب
                                    اتفاقا از امروز صبح خواستم این نه به خود رو تمرین کنم
                                    ولی خوب 25 درصد موفق بودم:grinning_face_with_sweat::grinning_face_with_sweat: :face_with_tears_of_joy:
                                    ولی خیلی متسکرم بابت این راهنمایی:smiling_face_with_heart-eyes:

                                    مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                                    مهشید حسن زاده 0م آفلاین
                                    مهشید حسن زاده 0
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #49

                                    sallar savadkoohi خواهش میکنم
                                    ۲۵درصدبرای شروع خیلی خوبه✌ولی ادامه بدیدتاعالی بشه🌸

                                    بجنگ ولی سیاه وسفیدش نکن😉

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • PotatoP آفلاین
                                      PotatoP آفلاین
                                      Potato
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #50

                                      ایح☹💔
                                      من دیروز اون موقع نبودم ببخش 🌻🌻🌼🌼

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • _ _Sajjad_

                                        سلام
                                        بعد مدت ها یه تاپیک سوال میخام بزنم
                                        خوبید ؟
                                        این تاپیکی که زدید و ساعت خوابتون رو میگید رو الان یکم خوندم
                                        ی سوال
                                        مگه میشه؟؟😂
                                        چجوری فقط 4 ساعت میخوابید و زنده میمونید؟
                                        من خوابم زمانی ک راضی بودم ازش تقریبا 6 ساعت تا 6 ساعت و نیم بود
                                        قبل ترش هم بی خوابی کش بودم یه مدت تو عمرم ،
                                        ولی 4 ساعت خییلی خوبه
                                        مگه میشه آخه ؟😂😂
                                        فن مخصوص استاد رو یاد من هم میدید؟؟
                                        مثلا با ورزش سرحال میمونید؟ با قهوه ؟
                                        با موسیقی ؟ با چی؟؟؟ واقعا با چی؟
                                        با عشق و علاقه به درس و امید به آینده ای بهتر یا بخاطر اعتقاد به ارمان هاتون اینجوری میتونید بیدار شید؟؟
                                        واقعا چی میتونه شما رو قبل از 6 ساعت و نیم خواب ،بیدار کنه؟
                                        برای یک روز یا دو روز منم احتمالا میتونم 4 ساعت رو
                                        ولی اینکه همیشه با 4تا 6 ساعت دووم بیارید ، بچه ها خیلی خفنه
                                        چگونه ؟
                                        یاد دهید مرا
                                        جدا بگید
                                        کلا راه هایی که دارید ک باعث میشه خواب کم "توی طولانی مدت" پریشون و عصبی تون نکنه یا بازده تون رو پایین نیاره رو بمن هم یاد بدین
                                        جدا بگید هرچیزی که فکر میکنید خوبه گفتنش و مفیده برام
                                        ممنون
                                        دانش-آموزان-آلاء
                                        chichak am
                                        مهشید حسن زاده 0
                                        @Ermia-Mirzakhani
                                        Amitis Taati
                                        pouya hosein pour
                                        @kosar-mottaghi
                                        کسی دیگر هم هست که باید منشن میشد؟ اگر کسی رو یادم رفت شما لطفا منشن کنید


                                        لطفا بعنوان یک همراه و هم مسیر کمک کنید
                                        نه اینکه بعنوان یه رقیب نگاه کنید بهم و راهتون رو نگید
                                        ممنونم که وقت گذاشتید برای خوندن و وقت میذارید برای جواب دادن

                                        C آفلاین
                                        C آفلاین
                                        chichak am
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط chichak am انجام شده
                                        #51

                                        _Sajjad_
                                        سلام
                                        راستش من خودم ۷، ۸ ساعت میخابم ولی بعضی روزا ممکنه خیلی کمتر بشه مثل بقیه بچه ها میست که هر روز مثلا ۴ ساعت بخابم:glasses:

                                        فَلا تَعْلَمُ نَفْسٌ ما أُخْفِیَ لَهُمْ مِنْ قُرَةِ أَعْیُنٍ

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • _Biliifti__ _Biliifti_

                                          _Sajjad_ سلام!
                                          من جز بچه های قرار صبگاهی نیستم ولی خب از دسته ی اون افراد به قول خودتون عجیب که در کل ۴ ساعت خواب دارن هستم😂
                                          ۴ میخوابم تا ۸ صبح معمولا میگن دیوونه ای ولی نیستم😁نمیدونم چجوری حالا یا عادت کردم ویا ارثی باشه رو نمیدونم ولی خب مصرف کافئین بالایی دارم (به شدددت بالا.مثل اینکه به جای آب روزانه قهوه بخوری.علاوه بر شکلاتو و چیزای اضافه😂)برا اینه که معمولا معتاد به خواب بودن رو درک نمیکنم و تجربش نکردم معمولا فکر کردن رو به خواب ترجیح میدم چون خواب هیچی نداره واقعا و درعوض پیر که شدم میخوابم😂

                                          Sajad GhanbariS آفلاین
                                          Sajad GhanbariS آفلاین
                                          Sajad Ghanbari
                                          ریاضی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #52

                                          @narjes-hashemi اگه با همین روند پیش بری و بخوای با کافیین بیدار بمونی زود پیر میشی

                                          _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع