Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. اونایی که پشت کنکور میمونن
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

اونایی که پشت کنکور میمونن

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
43 دیدگاه‌ها 16 کاربران 1.6k بازدیدها 16 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • T Tragic Girl

    Gharibe Gomnam جان؟!
    منک هنوز سال اولمه :/

    Gharibe GomnamG آفلاین
    Gharibe GomnamG آفلاین
    Gharibe Gomnam
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #17

    Tragic Girl
    عههه؟ پشت کنکور نبودی؟😂😂

    نقطه . سرخط

    Matin Mousavi 1M T 2 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

      Tragic Girl
      عههه؟ پشت کنکور نبودی؟😂😂

      Matin Mousavi 1M آفلاین
      Matin Mousavi 1M آفلاین
      Matin Mousavi 1
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #18

      Gharibe Gomnam من هستم ایشون نیست😂😂

      چون عهد نمیشود کسی فردا را
      حالی خوش دار این دل پر سودا را

      Gharibe GomnamG 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

        Gharibe Gomnam من هستم ایشون نیست😂😂

        Gharibe GomnamG آفلاین
        Gharibe GomnamG آفلاین
        Gharibe Gomnam
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #19

        Matin Mousavi 1
        وای من تا الان فکرمیکردم پشت کنکوری هستن
        اصلا شوک بهم وارد شد😐

        نقطه . سرخط

        Matin Mousavi 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • م مشکی

          سلام وقتتون بخیر
          دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
          میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
          بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
          من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
          میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
          دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
          ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
          به خصوص خانوم
          @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
          دانش-آموزان-آلاء
          فارغ-التحصیلان-آلاء
          دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

          GaladrielG آفلاین
          GaladrielG آفلاین
          Galadriel
          دانشجویان پزشکی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #20

          @s-ein
          سلام دوست عزیز
          هرکسی مسیر زندگیش جداست
          درسته کنکور رو همه تو یه سن میدیم ولی الزامن قرار نیست همه تو یه سن برن دانشگاه که
          یکی زودتر میره یکی دیرتر یکی توهمون سن
          درواقع مهم تر از دانشگاه رفتن اینه که چه رشته ای داری میری بخونی و هدفت از اون رشته چیه
          دوستی دارم که عاشق پزشکی بود اما خب رفت مامایی
          چندروز پیش میگفت فاطمه من از رشتم راضیم ولی وقتی تو بیمارستان بچه های پزشکی رو میبینم یه حسرتی میاد تو دلم که نگو!
          طرف رشتش خوبه هاااا
          ولی چون عاشق پزشکی بوده تا اخرش همیشه باخودش میگه کاش براش بیشتر تلاش کرده بودم
          ببین هدفت واقعا چیه
          اگه سال های قبل از خودت جنمی نشون دادی و میدونی اوتقدر قوی هستی که یک سال رو تحمل کنی تا به خواستت برسی بفرما شروع کن
          اما اگه میدونی نمیتونی(هرچند همه چیز از افکارمون نشات میگیره)،،، اونوقت نمون برو هر رشته ای رسید تونستی اخرم بالاخره یکاری گیرت میاد
          من پشت کنکور موندم درحالی که خیلی تز رشته هارو بهترین دانشگاهارو میاوردم و الان حتی یک ذره هم پشیمون نیستم
          نمیگم من عالی میشم امسال هیچکس از نتیجه خبر نداره نتیجه با خداست ولی میدونم تلاشم بهتر بود استرسم کنتر بود و یک سال بزرگتر و عاقل تر شدم و الان خیلی خودمو بیشتر دوست دارم
          اگه بخوای بمونی
          باید کر و لال بشی
          ممکنه هر حرفی بهت بزنن
          ممکنه هر چیزی ببینی
          ممکنه هر اتفاقیییی برات بیوفته باید اونقدر تحمل کنی که خودتو درگیر نکنی فقط به هدفت فکر کن
          خدا هم تلاشاتو میبینه
          دستتو میگیره : ) ♡

          مژده ای دل…🌱💚

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          6
          • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

            Matin Mousavi 1
            وای من تا الان فکرمیکردم پشت کنکوری هستن
            اصلا شوک بهم وارد شد😐

            Matin Mousavi 1M آفلاین
            Matin Mousavi 1M آفلاین
            Matin Mousavi 1
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #21

            Gharibe Gomnam جابه‌جا فکر کردین🙃😬

            چون عهد نمیشود کسی فردا را
            حالی خوش دار این دل پر سودا را

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • م مشکی

              سلام وقتتون بخیر
              دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
              میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
              بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
              من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
              میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
              دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
              ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
              به خصوص خانوم
              @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
              دانش-آموزان-آلاء
              فارغ-التحصیلان-آلاء
              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

              T آفلاین
              T آفلاین
              Tragic Girl
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #22

              @s-ein سلام عزیزم
              ببین راستش نباید انقد ب خودت سخت بگیری
              درسته درکت میکنم خیلی سخته
              ولی ببین من خودم شخصا
              با همه تلاشایی ک قبلا کردم و بعدن شل کردم
              خب نتیجشو دارم میبینم
              عقب موندن از همه چی
              ولی خودم اشتباهمو قبول دارم ک ارع من خودم شل کردم و حقمه اگ پشت بمونم برا چیزی ک دوس دارم
              حقمه ی عالمه حرف بشنوم البته الان خانواده من طوری نیسن ک خیلی گیر بدن ب درس خوندنم ولی میدونم بعد کنکور اگ خراب کنم خب شاید ی حرفایی همون اولا ک منو ازار بده بزنن
              ولی مهم تویی یا خودمم ک نباید اهمیت بدم
              من شخصا گفتم این سالو میسپارم ب خدا
              این باقی مونده هم تلاشو میکنم دس نمیکشم هر چی شد شد
              ولی اگ قرار باشه رشته خوبی نیارم یا رشته ای بیارم ک ارزششو نداشته باشه عمرمو تو داشنگاه هدر بدم پس میشنم دوباره میخونم
              دیگ چاره ای نیس
              ولی از الان من ب فکر پشت موندن نیسم
              و هنوزم تصمیم جدی نیس برا پشت تا وقتی کنکورو ندم و نتایجمو نبینم
              چون ب قول اون دوستمون تا وقتی پاسخ برگو ندادی باید تلاش کنی
              ب نظرم استرس ب خودت نده
              اروم باش
              گوشات کر باشه در مقابل حرفای بقیه درسته سخته
              و این چن روزه باقی مونده هم تمامتو بزار
              و توکل کن ب خدا
              الا ب ذکر الله و تطمئن القلوب

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              4
              • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

                Tragic Girl
                عههه؟ پشت کنکور نبودی؟😂😂

                T آفلاین
                T آفلاین
                Tragic Girl
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #23

                Gharibe Gomnam ن

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • م مشکی

                  سلام وقتتون بخیر
                  دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
                  میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
                  بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
                  من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
                  میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
                  دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
                  ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
                  به خصوص خانوم
                  @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
                  دانش-آموزان-آلاء
                  فارغ-التحصیلان-آلاء
                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                  Matin Mousavi 1M آفلاین
                  Matin Mousavi 1M آفلاین
                  Matin Mousavi 1
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Matin Mousavi 1 انجام شده
                  #24

                  @s-ein بابا نمونه بارز کسی که دیر رفته دانشگاه البته برا پشت موندن نبوده ولی قططططعا از ماها سختی بیشتر کشیده دکتر رستگار رحمانی هست

                  چون عهد نمیشود کسی فردا را
                  حالی خوش دار این دل پر سودا را

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • م مشکی

                    سلام وقتتون بخیر
                    دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
                    میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
                    بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
                    من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
                    میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
                    دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
                    ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
                    به خصوص خانوم
                    @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
                    دانش-آموزان-آلاء
                    فارغ-التحصیلان-آلاء
                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                    SharllotS آفلاین
                    SharllotS آفلاین
                    Sharllot
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #25

                    @s-ein
                    تو جایگاهی نیستم که توصیه کنم ولی،
                    کاری به پشت موندنت ندارم که نظرات بچها کامل بود.
                    بخشی از این استرست که دست و بالتو بسته مربوط به همین کم‌کاریه
                    یه برنامه منطقی (الزاما نه با ساعت مطالعه بالا) بریز و دروسی که وضعت توشون خوبه مخصوصا حفظیات رو بخون و دوره کن
                    خود همین کار حس خوبی بهت میده

                    • بشدت با استراحت مطلق مخالفم که حتی اگه تو امسال کنکور آزمایشی هم داشته باشی نباید براش کم‌کاری کنی دیگه چه برسه به اینکه کنکور اصلی باشه!

                    1.gif

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    7
                    • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

                      سلام سونیا جان خوب هستی
                      اینکه دوماه مونده به کنکور واقعا تصمیم گرفتی تلاش کنی و بخونی خیلی خوبه حتی اگر نشه چون همون ۲ ۳ماه مونده بود به کنکور واقعا شروع کردی امیدوارم که اگرپشت موندی موفق بشی
                      منم بچه هایی که پشت موندن رو منشن میکنم
                      @سجاد-ذوالفقاری
                      Tragic Girl
                      @حامد-صباحی
                      @حمید-صباحی
                      0-0ftm
                      @Zahra-zahraii
                      M Tg
                      @Amir-bernousi
                      مهشید حسن زاده 0
                      Sharllot
                      z Gheibi
                      ZDM
                      Matin Mousavi
                      Mahan Xodayi 2
                      خانومِ_دوست_داشتنی
                      @N-n-good
                      اسما نادری
                      شهیده sh
                      اما الان به احتمال خیییییلی زیاد اکثر بچه ها جواب نمیدن باید بمونی بعد کنکور

                      اسما نادریا آفلاین
                      اسما نادریا آفلاین
                      اسما نادری
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #26

                      Gharibe Gomnam سلام علیکم
                      ریحانه جان من دوازدهمم😅

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • م مشکی

                        سلام وقتتون بخیر
                        دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
                        میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
                        بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
                        من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
                        میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
                        دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
                        ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
                        به خصوص خانوم
                        @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
                        دانش-آموزان-آلاء
                        فارغ-التحصیلان-آلاء
                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                        اسما نادریا آفلاین
                        اسما نادریا آفلاین
                        اسما نادری
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #27

                        @s-ein سلام وقت شما بخیر
                        هنوز ۵ روزِ دیگه مونده یه نفر میگفت کسی که همین چند روز‌ُ نخونه تابستون هم شروع نمیکنه...
                        به نظرم تا لحضه اخر تلاش کنین:)
                        نتیجه رو بسپرین به خدا بلاخره الان که صفر نیستین
                        کنکورای چند سال اخیر رو بزنید درصدتون رشد میکنه
                        حداقل به خودتون میگین من از یه زمانی به بعد تلاش خودمو کردم..

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • م آفلاین
                          م آفلاین
                          مشکی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #28

                          یه وقتایی آدم خیلی دلش میگیره، خیلی
                          از زمین، زمان، هرچیزی!
                          اما خدارو به یادش بیاره آروم میشه چون اون تو هر حالی پشت و پناهشه حتی اگه هیچ کسی دورش نباشه، اون هست اون میبینه و خودشه که به دلش آرامش میبخشه...
                          ممنون دانش-آموزان-آلاء بابت حرف هاتون تا حدودی آروم شدم اما اگه برمیگشتم به دیروز نمینوشتم این متنو، دلیلشم راهنمایی های شما نیست چون تاثیر داشتن و برام با ارزش بودن ولی نمینوشتم :))
                          ان شاءالله شما امسال به خواسته دلتون برسین خوشحال ببینمتون

                          SunnivaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          4
                          • paniz pzzzP آفلاین
                            paniz pzzzP آفلاین
                            paniz pzzz
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #29

                            سلام..
                            جاش نبود که بگم ولی میگم بلکه تا حدی از نگرانی و ترست کم بشه..من دانش اموز هنرستانی بودم..رشته گرافیک ..از تابستون سال یازدهم که سال 99 بود و کرونا اومد و همه کلاسا انلاین شده بود ،فهمیدم اگه من میخواستم عادی و تئوری درس بخونم که میرفتم یه رشته نظری(تعریف نباشه ولی نمرات خیلی خوب بود)خلاصه اشتبه بود یا تقدیر یا هرچی تغییر رشته ندادم و موندم هنرستان..ولی میدونی چیکار کردم؟از ابان ماه سال 99 شروع کردم درس خوندن برای کنکور تجربی ..از همون موقع به ساعت مطالعه بالا خودم و عادت دادم..کتابای دهم و یازدهم تجربی گرفته بودم و با صفر تا صد های الا پیش میومدم ..انقدر زود زود دیدم همه رو که تا اردیبهشت 1400 همه ندریسارو تموم کرده بودم و دست و پا شیکسته تست زده بودم و کتابای کمک اموزشی خریده بودم..هرکی میرسید بهم میگفت تو ابلهی..خانواده ات و ایسگا کردی رفتی یه رشته پر هزینه(گرافیک خیلی هزینه بر بود..از دوربین بگیر تا مقواهایی که دو سه روز یبار باید بری بخری )..ولی خانواده ام پشتم بودن و من رفتم جلو..سرت و درد نیارم..مهر 1400 مدرسه ها شروع شد و من باید هم کارای هنرستانم و انجام میدادم و درس میخوندم و برای ازمونای دو هفته یبار اماده میشدم..نتیجه ام خوب نبود ولی میگفتم بهترش میکنم هیچوقت به پشت کنکور بودن فکر نمیکردم و میگفتم میشه..عید بود و مشاور گرفتم ..مشاور بی علم منو کشید ته چاه..نتیجه یک سال و نیم بکوب درس خوندنم و نابود کرد..سه هفته پیش رو زمین و اسمون ولم کرد و من یک هفته به معنای واقعی دلم میخواست بمیرم..خیلی دلم میسوخت که میتونستم از بازه عید تا الان اگر مشاوره خوبی داشتم بهترین نتیجه رو بگیرم..از همون موقع دیگه گفتم امسال و که دیگه نمیتونم باشه سال بعد..منی که ساعت مطالعه ام 12 تا 13 ساعت بود دیگه رغبت درس خوندن نداشتم مخصوصا وقتی حرف مصوبه بود..حال خودم از یه طرف خانوادم که بهم امید واهی میدادن یه طرف..ولی با خودم فکر کردم..گفتم:
                            گذشته رفته و تموم شده و من نمیتونم برش گردونم..الان و برو جلو راهیه که شروعش کردم..نمیتونم نصفه ولش کنم..دوباره شروع کردم..به خودم گفتم اگه شد چه بهتر ..اگه نشد یه سال دیگه..چه لزومی داره ما به ارزومون تو همون سال اول برسیم؟چرا ما هرچی که میخوایم برامون همون موقع باید اتفاق بیوفته؟چرا نباید بیشتر از این سختی بکشیم؟چرا تا دو قدم میریم میبینیم نمیشه باید حسرت بخوریم و بگیم ببین اینبارم نشد؟اینا حرفای الکی و امید الکی نیست..واقعیته..یادمه یبار یه استوری گذاشتم که لا تقنطوا من رحمت الله ..یکی از اشناها گفت شما کنکوریا یاد خدا افتادین..در صورتی که اون نمیدونستین تو این راه فقط خدا پشت ماست و چه بخوایم و چه نخوایم فقط خودش کمک میکنه..همه اینارو گفتم که خدایی که از هنرستان منو تا اینجا اورده و سنگی جلو پام ننداخته،درسته نتیجه خوبی میدونم نمیگیرم،ولی همون خدا پشتت هست..نمیخوام بگم من بدبخت ترم ولی وقتی این پست و دیدم یاد همون یه هفته خودم افتادم..الان نمیگم پاشو تو این سه چهار روزه بیبیدی بابیدی بو کن..کنکورت و بده فک کنم یکی از ازمون های سنجشه..به خودت بگو من جمعه کنکور ندارم..سال دیگه کنکور دارم..جدا از هر نتیجه ای ،یکی دو ماه استراحت کن و دوباره شروع کن...فقط اینو یادت باشه:از همه حتی خودت ناامید شدی،حق نداری از خدا ناامید بشی..

                            SunnivaS Ali Rajabi 0A 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            6
                            • م مشکی

                              سلام وقتتون بخیر
                              دوازدهمیم بخاطر یه سری مشکلات امسال رو نتونستم بخونم. تا چند وقت پیش میگفتم نمیرم سر جلسه امسال و استرسی هم نداشتم اما حالا خانوادم میخوان برم (میدونن پشت میمونم ولی دوست دارن امسال رو هم برم) و خیلی استرس دارم درحدی که یه هفته تمام نتونستم یک کلمه بخونم حالا هم باز وحشت روز کنکور رو دارم، میدونم امسال قبول نمیشم و این کنکور مال من نیست ولی باز از شدت استرس و وحشت روز کنکور نمیتونم آروم بشینم تمرکزمو بزارم رو مطالبی که میخوام بخونم این چند روز.
                              میدونم اگه کسی بخواد پشت کنکور بمونه فشار زیادی روشه حالا اگه اون فرد ضربه خورده باشه فشار زیادتری روشه.
                              بودن کسایی که این وضعیت رو داشته باشن؟ چیکار کردن؟ داریم اینجا کسایی که بخوان پشت بمونن با چنین شرایطی؟(اعلام کنن)
                              من حتی اونایی که آمادن و استرس کنکور امسال رو دارن تو انجمن میبینم حالم بد میشه یاد زمانی که داشتم میوفتم که دیگه رفته.
                              میدونم اگه پشت بمونم باید به اون چیزی که میخوام برسم هرجور که شده و با توکل به خدا میرسم ولی با این روحیه الانم دارم نابود میشم. اینجوری نبودم انقدر حرف شنیدم از اطرافیان که میگن ما میدونیم تو امسال رو قبول میشی و فکر گذشته و سال کنکوری که رفت به این روز افتادم.
                              دانش آموز درس خونی بودم و رو درس خیلی حساس، ولی از وقتی که مدرسه تعطیل شد بخاطر کرونا (خدا از باعث و بانیش نگذره :)) دیگه نخوندم.
                              ممنون میشم تجربه تون رو بگین و راهنمایی کنین
                              به خصوص خانوم
                              @F-seif-0 (نمیدونم منشن شن یا نه)
                              دانش-آموزان-آلاء
                              فارغ-التحصیلان-آلاء
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                              NarimanNaN آفلاین
                              NarimanNaN آفلاین
                              NarimanNa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #30

                              @s-ein
                              سلام
                              من دقیقا سال گذشته شرایتی مثل شما داشتم تصمیم 100 درصد گرفته بودم که پشت کنکور بمونم چون به هیچ عنوان به اون حدی که می خواستم درس نخونده بودم و فقط به این دید رفتم سر کنکور که با شرایط کنکور آشنا بشم همین باعث شد از استرسم کم بشه و همون پارسال(کنکور 1400) که فقط به دید آشنایی با کنکور داخلش شرکت کردم رتبه خوبی به دست بیارم و الانم داخل یکی از دانشگاه های خوب ایران دانشجوی رشته ای هستم که دوسش داشتم
                              تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ذهن خودتون درگیر نکنید تمرکز خودتون حفظ کنید و این بدونید که هیچ نشدی وجود نداره خدا رو چه دیدی یه موقع همین امسال که فکر نمی کنی دانشگاهی که دوست داری قبول شدی و در نهایت حتی اگه هم امسال قبول نشی سال دیگه از بقیه جلو تری چون وقت مطالعت بیشتر از یه دانش آموز کلاس دوازدهم میشه و با شرایط کنکورم از قبل آشنایی پیدا کردی

                              م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              4
                              • NarimanNaN NarimanNa

                                @s-ein
                                سلام
                                من دقیقا سال گذشته شرایتی مثل شما داشتم تصمیم 100 درصد گرفته بودم که پشت کنکور بمونم چون به هیچ عنوان به اون حدی که می خواستم درس نخونده بودم و فقط به این دید رفتم سر کنکور که با شرایط کنکور آشنا بشم همین باعث شد از استرسم کم بشه و همون پارسال(کنکور 1400) که فقط به دید آشنایی با کنکور داخلش شرکت کردم رتبه خوبی به دست بیارم و الانم داخل یکی از دانشگاه های خوب ایران دانشجوی رشته ای هستم که دوسش داشتم
                                تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ذهن خودتون درگیر نکنید تمرکز خودتون حفظ کنید و این بدونید که هیچ نشدی وجود نداره خدا رو چه دیدی یه موقع همین امسال که فکر نمی کنی دانشگاهی که دوست داری قبول شدی و در نهایت حتی اگه هم امسال قبول نشی سال دیگه از بقیه جلو تری چون وقت مطالعت بیشتر از یه دانش آموز کلاس دوازدهم میشه و با شرایط کنکورم از قبل آشنایی پیدا کردی

                                م آفلاین
                                م آفلاین
                                مشکی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #31

                                NarimanNa
                                گفتین قبول شدین، خداروشکر
                                میتونم بپرسم چه رشته ای قبول شدین؟ (البته اگه دوست دارین)

                                NarimanNaN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • م مشکی

                                  NarimanNa
                                  گفتین قبول شدین، خداروشکر
                                  میتونم بپرسم چه رشته ای قبول شدین؟ (البته اگه دوست دارین)

                                  NarimanNaN آفلاین
                                  NarimanNaN آفلاین
                                  NarimanNa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #32

                                  @s-ein
                                  من رشتم ریاضی بوده مکانیک قبول شدم و یه دوستی هم داشتم که تجربی بود و شرایطش تقریبا شبیه من بود داروسازی دانشگاه دولتی قبول شد

                                  ladan.karami karamiL 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • م مشکی

                                    یه وقتایی آدم خیلی دلش میگیره، خیلی
                                    از زمین، زمان، هرچیزی!
                                    اما خدارو به یادش بیاره آروم میشه چون اون تو هر حالی پشت و پناهشه حتی اگه هیچ کسی دورش نباشه، اون هست اون میبینه و خودشه که به دلش آرامش میبخشه...
                                    ممنون دانش-آموزان-آلاء بابت حرف هاتون تا حدودی آروم شدم اما اگه برمیگشتم به دیروز نمینوشتم این متنو، دلیلشم راهنمایی های شما نیست چون تاثیر داشتن و برام با ارزش بودن ولی نمینوشتم :))
                                    ان شاءالله شما امسال به خواسته دلتون برسین خوشحال ببینمتون

                                    SunnivaS آفلاین
                                    SunnivaS آفلاین
                                    Sunniva
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #33

                                    @s-ein
                                    وای چقدر تاثیر گزار بود😍 واقعا ممنون از اینه به اشتراک گذاشتید 🙏🏻

                                    واقعا باید اراده شمارو تحسین کرد 🥰👏🏻

                                    م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • SunnivaS Sunniva

                                      @s-ein
                                      وای چقدر تاثیر گزار بود😍 واقعا ممنون از اینه به اشتراک گذاشتید 🙏🏻

                                      واقعا باید اراده شمارو تحسین کرد 🥰👏🏻

                                      م آفلاین
                                      م آفلاین
                                      مشکی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #34

                                      @salma-khajavi
                                      فکر کنم با ایشون NarimanNa بودین

                                      SunnivaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

                                        سلام سونیا جان خوب هستی
                                        اینکه دوماه مونده به کنکور واقعا تصمیم گرفتی تلاش کنی و بخونی خیلی خوبه حتی اگر نشه چون همون ۲ ۳ماه مونده بود به کنکور واقعا شروع کردی امیدوارم که اگرپشت موندی موفق بشی
                                        منم بچه هایی که پشت موندن رو منشن میکنم
                                        @سجاد-ذوالفقاری
                                        Tragic Girl
                                        @حامد-صباحی
                                        @حمید-صباحی
                                        0-0ftm
                                        @Zahra-zahraii
                                        M Tg
                                        @Amir-bernousi
                                        مهشید حسن زاده 0
                                        Sharllot
                                        z Gheibi
                                        ZDM
                                        Matin Mousavi
                                        Mahan Xodayi 2
                                        خانومِ_دوست_داشتنی
                                        @N-n-good
                                        اسما نادری
                                        شهیده sh
                                        اما الان به احتمال خیییییلی زیاد اکثر بچه ها جواب نمیدن باید بمونی بعد کنکور

                                        خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                        خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                        خانومِ_دوست_داشتنی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #35

                                        Gharibe Gomnam
                                        چه حرف ها هست که باید زد در باب این تاپیک :))
                                        ممنونم که منشنم کردی ریحانه جان♥
                                        حتما منم میام میگم از اتفاق هایی که افتاده
                                        شاید مفید باشه♥

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • paniz pzzzP paniz pzzz

                                          سلام..
                                          جاش نبود که بگم ولی میگم بلکه تا حدی از نگرانی و ترست کم بشه..من دانش اموز هنرستانی بودم..رشته گرافیک ..از تابستون سال یازدهم که سال 99 بود و کرونا اومد و همه کلاسا انلاین شده بود ،فهمیدم اگه من میخواستم عادی و تئوری درس بخونم که میرفتم یه رشته نظری(تعریف نباشه ولی نمرات خیلی خوب بود)خلاصه اشتبه بود یا تقدیر یا هرچی تغییر رشته ندادم و موندم هنرستان..ولی میدونی چیکار کردم؟از ابان ماه سال 99 شروع کردم درس خوندن برای کنکور تجربی ..از همون موقع به ساعت مطالعه بالا خودم و عادت دادم..کتابای دهم و یازدهم تجربی گرفته بودم و با صفر تا صد های الا پیش میومدم ..انقدر زود زود دیدم همه رو که تا اردیبهشت 1400 همه ندریسارو تموم کرده بودم و دست و پا شیکسته تست زده بودم و کتابای کمک اموزشی خریده بودم..هرکی میرسید بهم میگفت تو ابلهی..خانواده ات و ایسگا کردی رفتی یه رشته پر هزینه(گرافیک خیلی هزینه بر بود..از دوربین بگیر تا مقواهایی که دو سه روز یبار باید بری بخری )..ولی خانواده ام پشتم بودن و من رفتم جلو..سرت و درد نیارم..مهر 1400 مدرسه ها شروع شد و من باید هم کارای هنرستانم و انجام میدادم و درس میخوندم و برای ازمونای دو هفته یبار اماده میشدم..نتیجه ام خوب نبود ولی میگفتم بهترش میکنم هیچوقت به پشت کنکور بودن فکر نمیکردم و میگفتم میشه..عید بود و مشاور گرفتم ..مشاور بی علم منو کشید ته چاه..نتیجه یک سال و نیم بکوب درس خوندنم و نابود کرد..سه هفته پیش رو زمین و اسمون ولم کرد و من یک هفته به معنای واقعی دلم میخواست بمیرم..خیلی دلم میسوخت که میتونستم از بازه عید تا الان اگر مشاوره خوبی داشتم بهترین نتیجه رو بگیرم..از همون موقع دیگه گفتم امسال و که دیگه نمیتونم باشه سال بعد..منی که ساعت مطالعه ام 12 تا 13 ساعت بود دیگه رغبت درس خوندن نداشتم مخصوصا وقتی حرف مصوبه بود..حال خودم از یه طرف خانوادم که بهم امید واهی میدادن یه طرف..ولی با خودم فکر کردم..گفتم:
                                          گذشته رفته و تموم شده و من نمیتونم برش گردونم..الان و برو جلو راهیه که شروعش کردم..نمیتونم نصفه ولش کنم..دوباره شروع کردم..به خودم گفتم اگه شد چه بهتر ..اگه نشد یه سال دیگه..چه لزومی داره ما به ارزومون تو همون سال اول برسیم؟چرا ما هرچی که میخوایم برامون همون موقع باید اتفاق بیوفته؟چرا نباید بیشتر از این سختی بکشیم؟چرا تا دو قدم میریم میبینیم نمیشه باید حسرت بخوریم و بگیم ببین اینبارم نشد؟اینا حرفای الکی و امید الکی نیست..واقعیته..یادمه یبار یه استوری گذاشتم که لا تقنطوا من رحمت الله ..یکی از اشناها گفت شما کنکوریا یاد خدا افتادین..در صورتی که اون نمیدونستین تو این راه فقط خدا پشت ماست و چه بخوایم و چه نخوایم فقط خودش کمک میکنه..همه اینارو گفتم که خدایی که از هنرستان منو تا اینجا اورده و سنگی جلو پام ننداخته،درسته نتیجه خوبی میدونم نمیگیرم،ولی همون خدا پشتت هست..نمیخوام بگم من بدبخت ترم ولی وقتی این پست و دیدم یاد همون یه هفته خودم افتادم..الان نمیگم پاشو تو این سه چهار روزه بیبیدی بابیدی بو کن..کنکورت و بده فک کنم یکی از ازمون های سنجشه..به خودت بگو من جمعه کنکور ندارم..سال دیگه کنکور دارم..جدا از هر نتیجه ای ،یکی دو ماه استراحت کن و دوباره شروع کن...فقط اینو یادت باشه:از همه حتی خودت ناامید شدی،حق نداری از خدا ناامید بشی..

                                          SunnivaS آفلاین
                                          SunnivaS آفلاین
                                          Sunniva
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #36

                                          paniz pzzz

                                          متشکر از اینکه به اشتراک گزاشتید🙏🏻
                                          اراده شما خیلی قابل تحسینه😍

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع