Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده سوال مشاوره ای
مشاوره ایهمکلاسی
45 دیدگاه‌ها 14 کاربران 1.9k بازدیدها 13 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • mahdi.ekM mahdi.ek

    MohsenTaheri
    این واسه وقتیه که خودت قدرت اول باشی
    شده کسیو بزنم ولی خب اونم که منو نگاه نکرده
    در کل خودم از راه دعوا فیزیکی سعی میکنم فاصله بگیرم
    البته من به کسی که زورش بهم نرسه اصلا رودرواسی ندارم پرو گری کنه میگیرم جانانه میزنمش ولی خب یسریا هم هستن که قدرت برابر دارم باهاشون و نمیشه دیگه.. میدونی چی میگم ؟

    MohsenTaheriM آفلاین
    MohsenTaheriM آفلاین
    MohsenTaheri
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #24

    @محمد-مهدی-کاووسی در با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم گفته است:

    MohsenTaheri
    این واسه وقتیه که خودت قدرت اول باشی
    شده کسیو بزنم ولی خب اونم که منو نگاه نکرده
    در کل خودم از راه دعوا فیزیکی سعی میکنم فاصله بگیرم
    البته من به کسی که زورش بهم نرسه اصلا رودرواسی ندارم پرو گری کنه میگیرم جانانه میزنمش ولی خب یسریا هم هستن که قدرت برابر دارم باهاشون و نمیشه دیگه.. میدونی چی میگم ؟

    من نمیخوام اینجا ترویج خشونت بدن و این حرفا ولی در کل باید نشون بدی ی آدم همه چی بلدی و فقط خرخون نیستی...
    کلن زندگی همینه تا تجربه و مهارتت بالاتر باشه زندگی شیرین تره...
    این حرفمو ی روزی با تمام وجودت می فهمی...

    mahdi.ekM 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • MohsenTaheriM MohsenTaheri

      @محمد-مهدی-کاووسی در با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم گفته است:

      MohsenTaheri
      این واسه وقتیه که خودت قدرت اول باشی
      شده کسیو بزنم ولی خب اونم که منو نگاه نکرده
      در کل خودم از راه دعوا فیزیکی سعی میکنم فاصله بگیرم
      البته من به کسی که زورش بهم نرسه اصلا رودرواسی ندارم پرو گری کنه میگیرم جانانه میزنمش ولی خب یسریا هم هستن که قدرت برابر دارم باهاشون و نمیشه دیگه.. میدونی چی میگم ؟

      من نمیخوام اینجا ترویج خشونت بدن و این حرفا ولی در کل باید نشون بدی ی آدم همه چی بلدی و فقط خرخون نیستی...
      کلن زندگی همینه تا تجربه و مهارتت بالاتر باشه زندگی شیرین تره...
      این حرفمو ی روزی با تمام وجودت می فهمی...

      mahdi.ekM آفلاین
      mahdi.ekM آفلاین
      mahdi.ek
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mahdi.ek انجام شده
      #25

      MohsenTaheri میدونی من درس خون یا به اصلاح شما خرخون نیستم ، و کاملا رد میکنم ؛ مشکل از همون روزی شروع شد که من در کلاسی عضو شدم که تمام ارزش ها و عقایدم مخالف اونا بود وسلام... من از فحاشی بدم میومد، و شدیداً مخالف بودم به اصلاح بچه هامون میگن ارشاد 😂 اتفاقا اهل شوخی ام ولی متاسفانه یسریا فرق تمسخر و حرف مفت زدن رو با شوخی عوضی گرفتن و منم اصلا خوشم نمیاد ، اگه یجا که مطمئن باشم معاونی کسی یا دوربینی نیست و طرف مقابل که یه آدم پرو تشریف داره رو میتونم بزنم طبیعتا میزنمش ولی بی گدار به آب نمی‌زنم ، دو تا بزنی دو تا بخوری حس شکست رو بهت میده ، از همون روز اول یسریا الکی یه من گیر میدادن به هر دلیلی و تقصیر منم نبود حتی من خودمو انعطاف دادم تا با بچه ها بیشتر کنار بیام ولی مثل اینکه خلایق هر چه لایق 😄 لیاقت آدما نامشصه به مرور و تجربه مشخص میشه
      من دیگه حاضر نیستم خودمو واسه یه آدم نفهم تغییر بدم چون لیاقت منو نداره با خیلی ها دوستانه حرف زدم مشکلتون با من چیه ، اتفاقا خیلی روزا به هیچ کدوم همکلاسیام محل سگم نذاشتم و دیدم اون روز چه بهتر بود البته زیاده روی کردم و حتی یکی صدامم میکرد جواب نمیدادم کل اون روزا با بچه ها مشتی تجربی بودم
      به زور که نیست ! من ظاهراً همکلاسی اضافی شونم ، من با شیوه های دوستانه و بحث دوستانه و مسالمت آمیز باهاشون حرف زدم ولی از یجا به بعد دیگه حالم ازشون بهم خورد 😂 خب حقیقته... هیچ آدم مهمی تو زندگی من نیستن! من اصلا نمی‌خواستم باهاشون اینجوری باشم ولی من هیچ وقت ارزشا خودمو تغییر نمیدم

      for shine

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • mahdi.ekM mahdi.ek

        سلامـ من همش الکی با همکلاسیام درگیرم ، رابطه صمیمی و دوستانه باهاشون ندارم ، میز اول می‌شینم ولی همش قضیه رو کم کنیه مثلا من برم یه سوال حل کنم یچیزی بخونم هی می‌خوان ایراد بگیرن و بعید می‌دونم از پیشرفت من دل خوشی داشته باشن این رابطه مستقیمه ، باعث شده خیلی چالشا برام به وجود بیاد ، در صورتی که من نمی‌خوام با کسی بد باشم ولی در اثر رفتارا بقیه من دیگه کلا عملا بجز چند نفر انگشت شمار رابطه خوبی ندارم ، بعد از کلاسا دیگه من با یسریا خیلی حال میکنم و سعی میکنم بیشتر با اونا باشم ( بیشتر تجربیا ) ولی خب به هر حال باهاشون هم رشته و هم کلاسی نیستم و اصل موضوع همکلاسیاته ، بعد یازده سال درس خوندن این اولین باریه که اصلا نمیتونم با همکلاسیام کنار بیام و تا قبلش من واقعا با همه یه رابطه عالی داشتم ولی از دبیرستان به بعد این چالشا برام به وجود اومدن ، نمی‌دونم کسی مثل من هست یا نه ولی اصلا حس خوبی به آدم نمی‌ده 😑 ممنون که وقت گذاشتی و خوندی 🙏💫💚

        F آفلاین
        F آفلاین
        fateme.shafeie
        فارغ التحصیلان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط fateme.shafeie انجام شده
        #26

        @محمد-مهدی-کاووسی
        منم این مشکل رو داشتم😐
        نمیخوام تعریف کنم از چیزی هر علتی که داره شخصیه یکی درس یکی قیافه یا هر چیزی
        چند تا از معلم هامون واسه ما ثابت بودن سه سال دبیرستان رو
        من کلا از نظر بقیه شیرینم
        از تعریف از قیافه و اندام و خوشمزه غذاخوردنم گرفته تا وضع مالی بابام تعریف میکردن معلما
        احترام خاصی هم که مدیر و معاون وقتی مامان و بابام میومدن تو مدرسه بهشون میزاشتن دیگه کار رو خیلی خراب تر میکرد
        نفرتشون به حدی بود که از پله ها هلم دادن پایین
        از تخریب شخصیتی گرفته تا تخریب روحی و جسمی
        این واسه مواقعی بود که سر کلاس بودیم
        وقتایی که ورزش داشتیم یا زنگ تفریح هممون دور هم جمع بودیم و یه جو معمولی بود
        سر کلاس درس خیلی میخواستن اذیت کنن
        دبیر میخواست تمرین حل کنه می‌گفت فاطمه بیا پای تخته میخواستم برم یکیشون می‌گفت متنفرم ازت
        تا اینکه یه بار بهش گفتم چی گفتی گفت متنفرم ازت
        گفتم خب به من چه
        گفت از تو متنفرم
        گفتم کسی از تو حستو نپرسید که اعلام وضعیت میکنی حس و حال و عقایدت هم به خودت مربوطه نه به بحث الان کلاس
        تو دخترا امکان دعوای فیزیکی کمتره
        اما هر بار که یه تیکه میپروندن جوابشون همین بود که این حس توئه و به من ربطی نداره که تو در مورد من چطور فکر میکنی
        توام به نظرم واست مهم نباشه
        تو نمیتونی جوری که بقیه می‌خوان باشی
        پس خودت باش اونی که لیاقت داره میمونه اونی که نداره می‌ره گم میشه

        زندگی را ارزش غم خوردن نیست آنقدر محکم بخند تا ندانی غم چیست

        Y mahdi.ekM 2 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • F fateme.shafeie

          @محمد-مهدی-کاووسی
          منم این مشکل رو داشتم😐
          نمیخوام تعریف کنم از چیزی هر علتی که داره شخصیه یکی درس یکی قیافه یا هر چیزی
          چند تا از معلم هامون واسه ما ثابت بودن سه سال دبیرستان رو
          من کلا از نظر بقیه شیرینم
          از تعریف از قیافه و اندام و خوشمزه غذاخوردنم گرفته تا وضع مالی بابام تعریف میکردن معلما
          احترام خاصی هم که مدیر و معاون وقتی مامان و بابام میومدن تو مدرسه بهشون میزاشتن دیگه کار رو خیلی خراب تر میکرد
          نفرتشون به حدی بود که از پله ها هلم دادن پایین
          از تخریب شخصیتی گرفته تا تخریب روحی و جسمی
          این واسه مواقعی بود که سر کلاس بودیم
          وقتایی که ورزش داشتیم یا زنگ تفریح هممون دور هم جمع بودیم و یه جو معمولی بود
          سر کلاس درس خیلی میخواستن اذیت کنن
          دبیر میخواست تمرین حل کنه می‌گفت فاطمه بیا پای تخته میخواستم برم یکیشون می‌گفت متنفرم ازت
          تا اینکه یه بار بهش گفتم چی گفتی گفت متنفرم ازت
          گفتم خب به من چه
          گفت از تو متنفرم
          گفتم کسی از تو حستو نپرسید که اعلام وضعیت میکنی حس و حال و عقایدت هم به خودت مربوطه نه به بحث الان کلاس
          تو دخترا امکان دعوای فیزیکی کمتره
          اما هر بار که یه تیکه میپروندن جوابشون همین بود که این حس توئه و به من ربطی نداره که تو در مورد من چطور فکر میکنی
          توام به نظرم واست مهم نباشه
          تو نمیتونی جوری که بقیه می‌خوان باشی
          پس خودت باش اونی که لیاقت داره میمونه اونی که نداره می‌ره گم میشه

          Y آفلاین
          Y آفلاین
          Younes.D.IUT
          فارغ التحصیلان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #27

          @Fargol-Sh
          من هم توی مدرسه همچین چیزایی می‌دیدم
          ولی دیگه ته حرفشون
          چرا اینقدر خرخونی
          بود
          بعدشم که یکم گذشت دیگه رقیب درسی نداشتم 😂
          وقتی معلم میگف
          بچا کی میاد این سوالم حل کنه
          ۳۰ نفر کلشون می‌تابید رو من خدارو شکر به من موقع حل سوال این حرفو نمیزدن
          ولی یکی بود فک میکرد خیلی بانمکه ی نمه کوچیک
          دو رو میزد
          منم از دوروها خیلی خیلی بدم میاد
          دیگه ی سری بحث بالا گرفت سر کلاس زبان باداداشم بحثش شد و....
          نه دعوامون نشد🤣 پسره مال این مزه ها نبود
          ی شانسی هم که آورد مجازی شد از وسط دهم
          حالا دیگه یکم آدم شده
          آخرین باری که دیدنش همین طور بود

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • F fateme.shafeie

            @محمد-مهدی-کاووسی
            منم این مشکل رو داشتم😐
            نمیخوام تعریف کنم از چیزی هر علتی که داره شخصیه یکی درس یکی قیافه یا هر چیزی
            چند تا از معلم هامون واسه ما ثابت بودن سه سال دبیرستان رو
            من کلا از نظر بقیه شیرینم
            از تعریف از قیافه و اندام و خوشمزه غذاخوردنم گرفته تا وضع مالی بابام تعریف میکردن معلما
            احترام خاصی هم که مدیر و معاون وقتی مامان و بابام میومدن تو مدرسه بهشون میزاشتن دیگه کار رو خیلی خراب تر میکرد
            نفرتشون به حدی بود که از پله ها هلم دادن پایین
            از تخریب شخصیتی گرفته تا تخریب روحی و جسمی
            این واسه مواقعی بود که سر کلاس بودیم
            وقتایی که ورزش داشتیم یا زنگ تفریح هممون دور هم جمع بودیم و یه جو معمولی بود
            سر کلاس درس خیلی میخواستن اذیت کنن
            دبیر میخواست تمرین حل کنه می‌گفت فاطمه بیا پای تخته میخواستم برم یکیشون می‌گفت متنفرم ازت
            تا اینکه یه بار بهش گفتم چی گفتی گفت متنفرم ازت
            گفتم خب به من چه
            گفت از تو متنفرم
            گفتم کسی از تو حستو نپرسید که اعلام وضعیت میکنی حس و حال و عقایدت هم به خودت مربوطه نه به بحث الان کلاس
            تو دخترا امکان دعوای فیزیکی کمتره
            اما هر بار که یه تیکه میپروندن جوابشون همین بود که این حس توئه و به من ربطی نداره که تو در مورد من چطور فکر میکنی
            توام به نظرم واست مهم نباشه
            تو نمیتونی جوری که بقیه می‌خوان باشی
            پس خودت باش اونی که لیاقت داره میمونه اونی که نداره می‌ره گم میشه

            mahdi.ekM آفلاین
            mahdi.ekM آفلاین
            mahdi.ek
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #28

            @Fargol-Sh جای شما بودم همون لحظه که داشتم میرفتم پای تخته یه پس گردنی به اون فردی که گفت ازت متنفرم میزدم 😂 و واقعا هم همچنین کارایی کردم جلو معلما مشکلی نداره بنظرم خوب نیست مظلوم باشی جواب ندی

            for shine

            F 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • mahdi.ekM mahdi.ek

              @Fargol-Sh جای شما بودم همون لحظه که داشتم میرفتم پای تخته یه پس گردنی به اون فردی که گفت ازت متنفرم میزدم 😂 و واقعا هم همچنین کارایی کردم جلو معلما مشکلی نداره بنظرم خوب نیست مظلوم باشی جواب ندی

              F آفلاین
              F آفلاین
              fateme.shafeie
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #29

              @محمد-مهدی-کاووسی خب من واقعا واسم مهم نبود فکر اونا چیه
              می‌دونم که خیلی آسون دوست داشتن جای من باشن علت حسودیشون همین بود

              زندگی را ارزش غم خوردن نیست آنقدر محکم بخند تا ندانی غم چیست

              mahdi.ekM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • F fateme.shafeie

                @محمد-مهدی-کاووسی خب من واقعا واسم مهم نبود فکر اونا چیه
                می‌دونم که خیلی آسون دوست داشتن جای من باشن علت حسودیشون همین بود

                mahdi.ekM آفلاین
                mahdi.ekM آفلاین
                mahdi.ek
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #30

                @Fargol-Sh من بیشتر سعی میکنم با آدمایی که برام سود دارن و باعث پیشرفتم میشن دوست باشم ، نمی‌دونم اسمشو چی می‌ذارید😂 ولی خیلی بهتره این

                for shine

                F Erfan_JvNE 2 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • mahdi.ekM mahdi.ek

                  @Fargol-Sh من بیشتر سعی میکنم با آدمایی که برام سود دارن و باعث پیشرفتم میشن دوست باشم ، نمی‌دونم اسمشو چی می‌ذارید😂 ولی خیلی بهتره این

                  F آفلاین
                  F آفلاین
                  fateme.shafeie
                  فارغ التحصیلان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #31

                  @محمد-مهدی-کاووسی منم زیاد با همین و سالهای خودم نشست و برخاست ندارم
                  اکثرا آدمای بزرگ تر از خودم😑

                  زندگی را ارزش غم خوردن نیست آنقدر محکم بخند تا ندانی غم چیست

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • mahdi.ekM mahdi.ek

                    @Fargol-Sh من بیشتر سعی میکنم با آدمایی که برام سود دارن و باعث پیشرفتم میشن دوست باشم ، نمی‌دونم اسمشو چی می‌ذارید😂 ولی خیلی بهتره این

                    Erfan_JvNE آفلاین
                    Erfan_JvNE آفلاین
                    Erfan_JvN
                    تجربی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #32

                    @محمد-مهدی-کاووسی چیزی نیست اسمش منفعت طلبیه😂
                    من با نفر دوم کلاسمون دوست بودم چون دیگه از نظر علمی کسی از من بهتر نبود که منفعت طلبی کنم و در موارد دیگه منفعت طلبی رو کار بدی میدونم(مثلا به خاطر پول طرف یا استفاده از ساده بودن یا حماقت طرف و...)😁واقعا رفیق خوبی هم برام بود چون با اینکه تو کلاس همون اختلاف نمره بین من و اون هم وجود داشت ولی اون از اول شدن من تو کلاس خوشحال میشد و منم بهش کمک میکردم.اون یکی نفر هم که باهاش دوست بودم و الان دیگه باهاش ارتباطی ندارم متاسفانه حسود بود و خیلی بهم ضربه زد با آدم حسود اصلا دوستی نکنید...در کل از دوران دبیرستان یک دوست برام مونده و راضیم😂😄

                    mahdi.ekM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Erfan_JvNE Erfan_JvN

                      @محمد-مهدی-کاووسی چیزی نیست اسمش منفعت طلبیه😂
                      من با نفر دوم کلاسمون دوست بودم چون دیگه از نظر علمی کسی از من بهتر نبود که منفعت طلبی کنم و در موارد دیگه منفعت طلبی رو کار بدی میدونم(مثلا به خاطر پول طرف یا استفاده از ساده بودن یا حماقت طرف و...)😁واقعا رفیق خوبی هم برام بود چون با اینکه تو کلاس همون اختلاف نمره بین من و اون هم وجود داشت ولی اون از اول شدن من تو کلاس خوشحال میشد و منم بهش کمک میکردم.اون یکی نفر هم که باهاش دوست بودم و الان دیگه باهاش ارتباطی ندارم متاسفانه حسود بود و خیلی بهم ضربه زد با آدم حسود اصلا دوستی نکنید...در کل از دوران دبیرستان یک دوست برام مونده و راضیم😂😄

                      mahdi.ekM آفلاین
                      mahdi.ekM آفلاین
                      mahdi.ek
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #33

                      Erfan_JvN ما داخل کلاسمون از نفرات برتر کسایی داریم که اگه ببینن برای رتبه بندی شون خطری داری کمکت نمیکنن 😐😂 به خدا دروغ نمیگم ، ولی انصافا داریم کسی که خیلی کمک می‌کنه ✨

                      for shine

                      Erfan_JvNE 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • mahdi.ekM mahdi.ek

                        Erfan_JvN ما داخل کلاسمون از نفرات برتر کسایی داریم که اگه ببینن برای رتبه بندی شون خطری داری کمکت نمیکنن 😐😂 به خدا دروغ نمیگم ، ولی انصافا داریم کسی که خیلی کمک می‌کنه ✨

                        Erfan_JvNE آفلاین
                        Erfan_JvNE آفلاین
                        Erfan_JvN
                        تجربی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #34

                        @محمد-مهدی-کاووسی اتفاقا من رقیب داشتن رو عامل پیشرفت میدونم.ان شاءالله که هممون اصلاح بشیم😂

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Honey MH آفلاین
                          Honey MH آفلاین
                          Honey M
                          تجربی فارغ التحصیلان آلاء رتبه های آلاخونه همیار
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #35

                          تنها بودن بهتر از هم نشین بده. هرموقع حس کردین از طرف همکلاسیاتون بهتون انرژی منفی منتقل میشه فورا فاصله بگیرین و قطع ارتباط کنین. سعی کنین زیاد باهاشون صحبت نکنین.روحیه آروم داشتن تو دوران کنکور نصف کاره! حتی شاید هم بیش تر!!!

                          زکات علم نشر آن است

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          6
                          • Arian ArmoA آفلاین
                            Arian ArmoA آفلاین
                            Arian Armo
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #36

                            هم کلاسی یا دوست به درد نمیخورن فقط به فکر منفعت خودشونن
                            دوست فقط خدا و خانواده

                            Michael VeyM MohsenTaheriM Maryam NateqiM 3 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • mahdi.ekM mahdi.ek

                              سلامـ من همش الکی با همکلاسیام درگیرم ، رابطه صمیمی و دوستانه باهاشون ندارم ، میز اول می‌شینم ولی همش قضیه رو کم کنیه مثلا من برم یه سوال حل کنم یچیزی بخونم هی می‌خوان ایراد بگیرن و بعید می‌دونم از پیشرفت من دل خوشی داشته باشن این رابطه مستقیمه ، باعث شده خیلی چالشا برام به وجود بیاد ، در صورتی که من نمی‌خوام با کسی بد باشم ولی در اثر رفتارا بقیه من دیگه کلا عملا بجز چند نفر انگشت شمار رابطه خوبی ندارم ، بعد از کلاسا دیگه من با یسریا خیلی حال میکنم و سعی میکنم بیشتر با اونا باشم ( بیشتر تجربیا ) ولی خب به هر حال باهاشون هم رشته و هم کلاسی نیستم و اصل موضوع همکلاسیاته ، بعد یازده سال درس خوندن این اولین باریه که اصلا نمیتونم با همکلاسیام کنار بیام و تا قبلش من واقعا با همه یه رابطه عالی داشتم ولی از دبیرستان به بعد این چالشا برام به وجود اومدن ، نمی‌دونم کسی مثل من هست یا نه ولی اصلا حس خوبی به آدم نمی‌ده 😑 ممنون که وقت گذاشتی و خوندی 🙏💫💚

                              z GheibiZ آفلاین
                              z GheibiZ آفلاین
                              z Gheibi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط z Gheibi انجام شده
                              #37

                              @محمد-مهدی-کاووسی سلام
                              تا قبل از این شما تعارض منافع نداشتین با همکلاسی هاتون، دقیقا تو دبیرستان سر درس و این ها پیش میاد
                              سعی کنید بدون حاشیه سرتون به کار خودتون باشه و در مسیر پیشرفت تون حرکت کنید خیلی هم تو چشم نباشید

                              کسی که به شما حسادت می‌کنه کلی ویژگی مثبت که دوست داره داشته باشه و نداره را در شما میبینه مقابله به مثل نکنید چون بعد یه مدت روح و روان تون آسیب میبینه و ضررش فقط به شما برمیگرده

                              🇵🇸🇮🇷

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Arian ArmoA Arian Armo

                                هم کلاسی یا دوست به درد نمیخورن فقط به فکر منفعت خودشونن
                                دوست فقط خدا و خانواده

                                Michael VeyM آفلاین
                                Michael VeyM آفلاین
                                Michael Vey
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #38

                                Arian Armo مخالفم

                                ناتینگ برای گفتن

                                Arian ArmoA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Arian ArmoA Arian Armo

                                  هم کلاسی یا دوست به درد نمیخورن فقط به فکر منفعت خودشونن
                                  دوست فقط خدا و خانواده

                                  MohsenTaheriM آفلاین
                                  MohsenTaheriM آفلاین
                                  MohsenTaheri
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #39

                                  Arian Armo در با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم گفته است:

                                  هم کلاسی یا دوست به درد نمیخورن فقط به فکر منفعت خودشونن
                                  دوست فقط خدا و خانواده

                                  بشدت ضرر میکنی..
                                  دوستی خیلی خوبه...

                                  Arian ArmoA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • MohsenTaheriM MohsenTaheri

                                    Arian Armo در با همملاسیام رابطه دوستانه ای ندارم گفته است:

                                    هم کلاسی یا دوست به درد نمیخورن فقط به فکر منفعت خودشونن
                                    دوست فقط خدا و خانواده

                                    بشدت ضرر میکنی..
                                    دوستی خیلی خوبه...

                                    Arian ArmoA آفلاین
                                    Arian ArmoA آفلاین
                                    Arian Armo
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Arian Armo انجام شده
                                    #40

                                    MohsenTaheri
                                    ما که تا حالا ندیدیم
                                    ۹۰ درصدشون رو به بیراهه ست حداقل

                                    Michael VeyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Michael VeyM Michael Vey

                                      Arian Armo مخالفم

                                      Arian ArmoA آفلاین
                                      Arian ArmoA آفلاین
                                      Arian Armo
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #41

                                      Michael Vey
                                      وارد نیست

                                      Erfan_JvNE 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • Arian ArmoA Arian Armo

                                        MohsenTaheri
                                        ما که تا حالا ندیدیم
                                        ۹۰ درصدشون رو به بیراهه ست حداقل

                                        Michael VeyM آفلاین
                                        Michael VeyM آفلاین
                                        Michael Vey
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #42

                                        Arian Armo ادمشو ندیدی یا خیلی ساده ای

                                        ناتینگ برای گفتن

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Arian ArmoA Arian Armo

                                          Michael Vey
                                          وارد نیست

                                          Erfan_JvNE آفلاین
                                          Erfan_JvNE آفلاین
                                          Erfan_JvN
                                          تجربی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #43

                                          Arian Armo خب تو جامعه امروز وقتی میگیم دوست یعنی این که با تو همراه باشه و ضررش بهت نرسه و در مواردی هم بهت کمک کنه دیگه نباید توقع دیگه ای داشته باشی.

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع