هرچی تو دلته بریز بیرون 5
-
Sachli من مثل این که ادبیاتم خوب نیس
فکر کردم گفتی اگه با من(خودمو میگم) حرف بزنی چه سودی واسه تو داره
گفتم سبکی و آرامش -
Sachli در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
Narges_ کجااا؟
https://forum.alaatv.com/post/3360968
بابا من دیگه پیر شدم، تو به بزرگی خودت ببخش
من اوکیم که
چون گفتی گفتم بگم بهتمنظورم لایک نکردن پستام بود، منظور خاصی نداشتم واقعا
🤌
عااااهاااا خب میدونی لایک به نظرم واسه خودم که اینه با حرف طرف باید موافق باشم که لایک کنم
Narges_ در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
Sachli در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
Narges_ کجااا؟
https://forum.alaatv.com/post/3360968
بابا من دیگه پیر شدم، تو به بزرگی خودت ببخش
من اوکیم که
چون گفتی گفتم بگم بهتمنظورم این نبود بابا
منظورم لایک نکردن پستام بود، منظور خاصی نداشتم واقعا
🤌
عااااهاااا خب میدونی لایک به نظرم واسه خودم که اینه با حرف طرف باید موافق باشم که لایک کنم
من باب طنز گفتم صرفا
-
Narges_ در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
Sachli در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
Narges_ کجااا؟
https://forum.alaatv.com/post/3360968
بابا من دیگه پیر شدم، تو به بزرگی خودت ببخش
من اوکیم که
چون گفتی گفتم بگم بهتمنظورم این نبود بابا
منظورم لایک نکردن پستام بود، منظور خاصی نداشتم واقعا
🤌
عااااهاااا خب میدونی لایک به نظرم واسه خودم که اینه با حرف طرف باید موافق باشم که لایک کنم
من باب طنز گفتم صرفا
-
Reza-H بازم میگم که من نگفتم درس تاریخ رو بردارن
و بله نظام آموزش ما از همون اول ابتدایی ایراد داره قبول دارم
اما بهتر نیست بجای اینکه به کم و اشتباه قانع باشیم تلاش کنیم که این امر اصلاح بشه؟ مگر نه که ما خودمون بعدها معلم و مدیر و مسئول این مملکتیم؟
یعنی الزاما تغییر قرار نیست یهو اتفاق بیوفته، تغییر دقیقا باید در ذهن من و شما و امثالهم بیوفته که درنهایت نمودش رو در نسل آینده و جامعه ببینیم
وگرنه یه ذهن قانع به اشتباه درنهایت یه جامعه اشتباه تحویل میدهمیخوام یه سوال بپرسم ازتون، شما واقعا چیزایی که از تاریخ دبیرستان حفظ کردین یادتون مونده؟!
من خودمکه چیزایی که صرفا حفظ کردم یادم نیست، دراصل اکثر بچه های تجربی و ریاضی اصلا طالب حفظیات نیستن که اگر بودن جاشون تو این رشته نبود، حقیقتا همینقدری که از تاریخ دبیرستان میدونم و یادمه مدیون تدریس عالی و کلاس فوق العاده معلم یازدهمم که سرکلاسش فهمیدم چیشده در حین داستانی تعریف کردن و بحث کردنامون، متاسفانه خیلیا همچین معلمی ندارن
من اونقدری در این زمینه مطالعه ندارم که بخوام همچین بحثی رو داشته باشم
خب متن من رو یا دقیق نخوندین یا نخوندین
من نگفتم این کتاب الزاما تماما غلطه،گفتم محدود بودن به یه منبع و یه دیدگاه غلطه
خواهش میکنمSachli
قطعا.
در اینکه خودمون باید بپردازیم به درست کردن شرایط که شکی نیست و اصلش هم همینه.مشکلاتی هم که میگین در اشکالات حفظ کردن تاریخ به شکلی فعلیش من تو پیامای قبلیم هم گفتم و تاکید هم کردم که شرایط فعلی کتاب تاریخ شرایط مناسبی نیست. اما اینکه در حفظ کردن باهاتون مخالفت می کنم دلیلش در راه حلیه که میدین. نه در اشکالی که میگین. در اونا هم بحثی نداریم که اشکالات زیادی داره.
من در پیام ابتداییم هم گفتم. در شرایط فعلی اینکه کتاب رو از حالت اجباری خارج کنیم و به شکل کلاس گفتمانی در بیاریم در عمل میشه حذف کتاب.
اما این به معنای اینه که همینطور بذاریم بمونه؟ یا تبدیل به یه شیوه شیرین برای تدریس نکنیم؟ قطعا نه.
راهکار بلند مدتش میشه همونی که گفتین. اینکه خودمون بریم شرایط نامناسب رو اصلاح کنیم.
درباره منبع های متفاوت هم احساس می کنم شما متن رو دقیق نخوندین. همونجا هم مطرح کردم که خیلی خوبه که افراد خودشون برن و بپردازن به منابع دیگه.
و اینکه آ.پ بیاد یه کتاب رو معرفی کنه نه چند منبع هم کاملا چیز طبیعی و معقولیه. همون طور که در کتب دیگه میاد فقط یه منبع معرفی میکنه. (البته که در آخر همون کتاب ها هم ارجاعاتش به منابع دیگه نوشته شده) مهم اینه کدوم منبع کم نقص ترین. (چون منبع بی نقص نداریم) -
معتاد چیه
اگه ماهی با ی نخ دزدی معتادی بحساب میاد پس مشکلی نیس -
Reza-H نه بابا این چه حرفیه
داریم بحث میکنیم و من از شما بالاخره یه صحبت و نکته ای رو یاد میگیرم
خیلیم خوشحال میشم از شنیدن دیدگاه و جوابتونSachli در هرچی تو دلته بریز بیرون 5 گفته است:
یه صحبت و نکته ای رو یاد میگیرم
خیلیم خوشحال میشم از شنیدن دیدگاه و جوابتوناختیار دارین.
منم همینطور -
هر واکنش رفت و برگشتی تعادلی نیست جالبه !
-
Sachli
قطعا.
در اینکه خودمون باید بپردازیم به درست کردن شرایط که شکی نیست و اصلش هم همینه.مشکلاتی هم که میگین در اشکالات حفظ کردن تاریخ به شکلی فعلیش من تو پیامای قبلیم هم گفتم و تاکید هم کردم که شرایط فعلی کتاب تاریخ شرایط مناسبی نیست. اما اینکه در حفظ کردن باهاتون مخالفت می کنم دلیلش در راه حلیه که میدین. نه در اشکالی که میگین. در اونا هم بحثی نداریم که اشکالات زیادی داره.
من در پیام ابتداییم هم گفتم. در شرایط فعلی اینکه کتاب رو از حالت اجباری خارج کنیم و به شکل کلاس گفتمانی در بیاریم در عمل میشه حذف کتاب.
اما این به معنای اینه که همینطور بذاریم بمونه؟ یا تبدیل به یه شیوه شیرین برای تدریس نکنیم؟ قطعا نه.
راهکار بلند مدتش میشه همونی که گفتین. اینکه خودمون بریم شرایط نامناسب رو اصلاح کنیم.
درباره منبع های متفاوت هم احساس می کنم شما متن رو دقیق نخوندین. همونجا هم مطرح کردم که خیلی خوبه که افراد خودشون برن و بپردازن به منابع دیگه.
و اینکه آ.پ بیاد یه کتاب رو معرفی کنه نه چند منبع هم کاملا چیز طبیعی و معقولیه. همون طور که در کتب دیگه میاد فقط یه منبع معرفی میکنه. (البته که در آخر همون کتاب ها هم ارجاعاتش به منابع دیگه نوشته شده) مهم اینه کدوم منبع کم نقص ترین. (چون منبع بی نقص نداریم) -
پرتونگاری در اینه های کروی سوال اومده چن سال اخیر؟
حوصله هضم کردنشو ندارم -
سلام داداش خسته نباشی
این تست بالاتر از سطح دبیرستانه مطمئنا تو بلدیش اگ فرصت کردی توضیحش بده
@liy2099سلام. چون اجزا سیستم به هم اتصال دارن (هر دو باهم حرکت میکنن)
شتاب کل سیستم با شتاب تک تک اجزا برابره. شتاب کل سیستم F/(m1+m2) هست. این شتاب که 1 هست شتاب هر کدوم از جعبه ها هم هست.حالا فقط به m1 نگاه کنین. یک نیرو F بهش اثر میکنه یک نیرو R.
نیرو F نیرو خارجی وارد به سیستم و R نیروی بین دو جعبه هست.
نیروی خالص میشه F-R که برابره m1 ضربدر شتاب F/(m1+m2) هست.
معادله رو برای R حل کنین R=1 بدست میاد.راه سریع تر اینه که قانون دو رو برای جعبه دوم بنویسین چون فقط R بهش اثر میکنه و مستقیم جواب پیدا میشه. R برابره با m2 ضربدر شتاب که میشه R=1
-
بچها
تشکیل پیرووات از قند فسفاته غلط نیست؟
متن کتابه ص 73