هرچی تو دلته بریز بیرون 5
-
7 روز دیگه مونده تا کنکور؟ یا 8
-
یکی دوتا سوال دیگه هم داشتم ایشالا رفتم پای سیستم میپرسم
-
jahad_121 فکر کنم ۹ روز
۲۲ تیر مگه نبود برا تجربیا؟ -
-
@Comrade_Bayat زیبا بود
باید چاپ کنم بچسبونم روی مانیتور
راستی نمیدونی برای بدست آوردن politic power باید چیکار کنی؟(بجز خریدن مشاور)Akito ببین، اولین و مهم ترین چیزی که روی pp تاثیر داره سطح سختیه بازیه و خیلی متفاوته باور کن، موقع شروع بازی اگه هر کدوم از اون توضیحات رو بخونی میفهمی منظورم چیه
مورد بعدی همین آدمایی هست که میزاری سر کار که خودشون برای کار گذاشتن pp میخوان
بحث بعدی فوکوس تیریه، توی اون فوکوس تیری بعضی از تصمیما پولیتیکار پاور میده، یه سری هاشون عددی میدن، یه سری ها درصدی، یعنی یه چیزی ممکنه 200 تا pp بهت بده یا یه چیزی بگه 15 درصد روزانه بیشتر بهت pp میدم!
بحث بعدی تصمیماتی هست که توی بازی به عنوان روزنامه میاد رو صفحت، این موارد کاملا به کشورت بستی داره، یه سری کشورا فکوسای و تصمیمات خوبی برای به دست آوردن pp دارن یه سری ها نه. خلاصه که هر کاری تو بازی میکنی توضیحات رو بخون و اگه گزینه ای جلو روت اومد ببین کدوم بهتره بر اساس توضیحاتش. مثلا سال 1939-38 برای آمریکا یه تصمیم میاد با سه تا گزینه، یکیش کشور رو میبره تو جنگ، یکیش pp میگیره یه مقدار و وار ساپورت رو بالا میبره، یکیش تا جایی که یادمه pp رو افزایش میده و st رو کاهش. -
-
بحث اصلی اینه که pp رو حفظ کنی برای مواقع ضروری، البته باز به کشور ها داره، مثلا یه چیزی که برای تمام کشور ها هست بحث موقعی هست که میرن تو جنگ، توی جنگ رفتن یه سری مزیت ها داره و یه سری معایب، اگه بخوای از دو تا از مزیت های بسیار مهمش استفاده کنی باید pp داشته باشی!
-
Akito ببین، اولین و مهم ترین چیزی که روی pp تاثیر داره سطح سختیه بازیه و خیلی متفاوته باور کن، موقع شروع بازی اگه هر کدوم از اون توضیحات رو بخونی میفهمی منظورم چیه
مورد بعدی همین آدمایی هست که میزاری سر کار که خودشون برای کار گذاشتن pp میخوان
بحث بعدی فوکوس تیریه، توی اون فوکوس تیری بعضی از تصمیما پولیتیکار پاور میده، یه سری هاشون عددی میدن، یه سری ها درصدی، یعنی یه چیزی ممکنه 200 تا pp بهت بده یا یه چیزی بگه 15 درصد روزانه بیشتر بهت pp میدم!
بحث بعدی تصمیماتی هست که توی بازی به عنوان روزنامه میاد رو صفحت، این موارد کاملا به کشورت بستی داره، یه سری کشورا فکوسای و تصمیمات خوبی برای به دست آوردن pp دارن یه سری ها نه. خلاصه که هر کاری تو بازی میکنی توضیحات رو بخون و اگه گزینه ای جلو روت اومد ببین کدوم بهتره بر اساس توضیحاتش. مثلا سال 1939-38 برای آمریکا یه تصمیم میاد با سه تا گزینه، یکیش کشور رو میبره تو جنگ، یکیش pp میگیره یه مقدار و وار ساپورت رو بالا میبره، یکیش تا جایی که یادمه pp رو افزایش میده و st رو کاهش.@Comrade_Bayat آها، یعنی ساختمونی چیزی که لازم نیست بسازم نه؟
و راستی، این تصمیما که گفتی، خودش مستقیم اشاره میکنه فلان تصمیم باعث میشه مثلا ۲۰۰ تا pp بگیری؟ یا بعد از تصمیم یهویی میبینی عه ppات زیاد شد؟ -
@Comrade_Bayat تشکر فراوان
-
خب منم اومدم رو سیستم
این عکسو نگاه، هروقت روی اون علامت تعجبه نگه میدارم این تبه میاد و میگه باید فایتر و تاکتیکال بمبر بسازی
ولی توی لیستی که برای ساخت هواپیما دارم اصلا فایتر و تاکتیکال بمبر نیست
-
خب منم اومدم رو سیستم
این عکسو نگاه، هروقت روی اون علامت تعجبه نگه میدارم این تبه میاد و میگه باید فایتر و تاکتیکال بمبر بسازی
ولی توی لیستی که برای ساخت هواپیما دارم اصلا فایتر و تاکتیکال بمبر نیست
-
SiliS
hearts of iron iv -
@Comrade_Bayat آها، یعنی ساختمونی چیزی که لازم نیست بسازم نه؟
و راستی، این تصمیما که گفتی، خودش مستقیم اشاره میکنه فلان تصمیم باعث میشه مثلا ۲۰۰ تا pp بگیری؟ یا بعد از تصمیم یهویی میبینی عه ppات زیاد شد؟Akito ببین ساختمون ها رو یه توضیح بدم
از بالایی سمت راست شروع میکنم و به سمت چپ حرکت میکنم و ردیف به ردیف میام پایین
خب اولی فرودگاهه برای هواپیماهات که توی ایالت ساخته میشه نه منطقه
دومی جادست که کمک میکنه که ساختمون هایی که توی اون ایالت ساخته میشه سریع تر ساخته بشه، سوخت راحت تر به نیروهات برسه و منابع بیشتری از اون ایالت بتونی برداری!(برای دیدن منابع هر ایالت روی بخش تجارت که از توش منابع اولیه میخری کلیک کن.
بعدیش هم رادار هست که اگه بردش برسه میتونی نیروهای بقیه کشور ها رو ببینی(تعداد دیویژن هاشون)، و همینطور باف مثبت میدن توی نبرد های هوایی توی برد خودشون، برای ساخت این یکی باید توی ریسرچ هات تحقیقات رو کرده باشی و هرچقدر توی ریسرچ ها بخش رادار، بیشتر تحقیق کرده باشی رادار های با برد بیشتری میتونی بسازی(سیستمش اینجوریه که تعدادی توی هر ایالته، حداکثر 6، اگر ریسرچت اولیه باشه یکی دو تا رادار میتونی توی ایالت بسازی که بردشون کمه، اگه بیشتر ریسرچ کرده باشی بیشتر و برد رادار اون ایالت بیشتر میشه.
بعدی هم که ضد هوایی که توی نبرد های هوایی کمک میکنه و برای یه سری کشورا مثل انگلیس و آلمان مهمه.
بعدی هم کارخونه مردمیه که کاربردشون اینه هر چیزی توی بازی با کارخونه مردمی ساخته میشه، حالا شاید بگی من 30 تا کارخونه مثلا دارم، چرا تو ساخت و ساز ها فقط 10 تاشون استفاده میشن؟ اون به علت یه سیستم مزخرف به اسم کانسامر گوده که توضیح میدم جدا برات.
بعدی هم که کارخونه نظامیه و تولید سلاح و قطار
بعدی هم که یه جورایی پالایشگاهه که بحث نفتی و ... داره، یکی از چیزایی هست که خیلی کم ساخته میشه، فکر نکنم بهش نیاز پیدا کنی...، ساختش نمیصرفه، ندیدم کسی استفاده کنه مگر در مواقع خاص. بعدی هم ناوال داکیارده کارخونه کشتی سازی که فقط توی ایالت های ساحلی ساخته میشه. اگه کشور محصور در خشکی باشی طبیعتا نداری و نمیتونی بسازی. بعدی هم راکته که باز با ریسرچ باز میشه برای بمباران کارخونه های دشمن در برد خودشون(دقت کن جای خوب بسازی، نزدیک دشمن، یهو نیای وسط سیبری پایگاه موشکی بسازی!)
بحث بعدی سیلو هست اون سیستم نفت رو بخخوای جدا توضیح میدم. بعدی هم تبدیل کارخونه های مردمی به نظامی یا برعکس که توصیه نمیشه استفاده کنی به دلایلی که بخوای میگم.
بعدی هم نیروگاه هسته ای هست که تنها کاربردش تولید بمب اتمه که سیستم بمب اتم رو بخوای توضیح میدم بهت. چهار تای پایین هیچ کدوم تو ایالت کامل ساخته نمیشن، توی هر منطقه ساخته میشن، دوتای اولی مربوط به سیستم سوخت رسانیه که خیلی پیچیدست و بحث مفصل باهات باید بکنم و حرفا دارم سرش. بعدی هم دفاع زمینیه و بعدی هم بندر و بعدی هم دفاع دریایی، در باری دفاع ها هم حرف دارم باهاتپس در نهایت هیچ سازه ای pp نمیده!
-
SiliS مطمعنی؟ رمت پایینه یا کارت گرافیک؟
-
خب منم اومدم رو سیستم
این عکسو نگاه، هروقت روی اون علامت تعجبه نگه میدارم این تبه میاد و میگه باید فایتر و تاکتیکال بمبر بسازی
ولی توی لیستی که برای ساخت هواپیما دارم اصلا فایتر و تاکتیکال بمبر نیست