هرچی تودلته بریز بیرون۶
-
نیاز دارم یکی جای من بخونه
و به ذهنم مطالب منتقل بشه در حالتی که من خواب و در استراحت باشم -
هیعی یعیععیعییععییییهههههعییییی
-
چشماااام خشته ان خودم خسته
حجم درس ها فراوون
زندگی انرژی بر
هعی و صد هعی️
-
سر گیجه هم که باید کنترلش کنم
یک گوش برای تعادل چقدر ضررویه
خدایاشکرت
امیدوارم وخیم تر نشه
و به تعادل برسه که سرم گیج نره -
کاش می شد
چشم بسته درس خوند
-
️
️
️
-
این پست پاک شده!
-
این پست پاک شده!
این پست پاک شده! -
این پست پاک شده!
Michael Vey در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
Michael Vey در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
ارائه خدمات سلامت باید منجر به ارتقای سلامتی افراد شود. حقوق گیرندگان خدمات شامل ارائه خدمات با کیفیت و ایمن است. دو اصل مهم در این حوزه، حفظ کیفیت و کاهش خطرات در خدمات درمانی است.
اصول ارائه خدمات با کیفیت:
-
استانداردها: رعایت استانداردهای محیط، تجهیزات، و مراقبت پس از درمان ضروری است. عدم رعایت این اصول، منجر به تضییع حقوق گیرندگان خدمت میشود.
-
مسئولیتپذیری و پاسخگویی: ایجاد شفافیت در ارائه خدمات و دسترسی گیرندگان به اطلاعات خدمات سلامت، نقد روندها، و رسیدگی به شکایات از اولویتهاست.
-
کاهش خطر: کاهش آسیبها برای گیرندگان و ارائهدهندگان خدمات باید در اولویت باشد. مدیریت خطاها و پیشگیری از تکرار آنها ضروری است.
-
خودمختاری حرفهای: پزشکان باید در تصمیمگیریهای درمانی آزادی عمل داشته باشند، اما این موضوع نباید با دستورالعملهای بالینی تعارض داشته باشد.
ویژگیهای مجموعههای ارائهدهنده خدمات:
مسئولیتپذیری سازمانی و نهادینهسازی اصول کیفیت.
تقویت اعتماد و ایجاد ارتباط مثبت بین مدیران و کارکنان.
اندازهگیری کیفیت بهمنظور مدیریت آن از طریق شاخصهای بالینی.
مدیریت کیفیت:
توجه به دیدگاهها و انتظارات گیرندگان خدمات.
ارزیابی کارایی خدمات بهمنظور اطمینان از اثربخشی و اقتصادی بودن خدمات.
توسعه حرفهای شامل ارتقای ظرفیتهای دانشی، نگرشی، و عملکردی.
نظام مدیریت کیفیت:
کمیتهها: تدوین سیاستها، ارزیابی، و نظارت بر فرآیندها.
سیاستگذاری: تعریف سیاستهای عملی و مبتنی بر شواهد برای ارتقای کیفیت.
ارزیابی: جمعآوری و تحلیل دادهها و تکرار فرآیند ارتقای کیفیت.
مدلهای ارتقای کیفیت:
مدلهایی نظیر FOCUS-PDCA به شناسایی مشکلات، سازماندهی، و بهبود فرآیندها کمک میکنند. این مدل شامل شناسایی مشکلات، شفافسازی، برنامهریزی، اجرا، پایش، و ارزیابی است که در چرخهای مداوم اجرا میشود تا کیفیت خدمات ارتقا یابد.
نتیجهگیری: اجرای ساختارهای نظارتی، ارزیابی مستمر، و رعایت استانداردها از پیشنیازهای ارائه خدمات با کیفیت و حفظ حقوق گیرندگان است.
با اجازه این اینجا باشه
-