هرچی تودلته بریز بیرون۶
-
Aqua نه خب خیلی ها ممکنه از اون سایت ها استفاده کنن، حالا من که زیاد یوتیوب فارسی نمیبینم، ولی یوتیوب فارسی در اون صورت احتمال بالا نابود بشه، چون اگر از سایت واسطه یوتیوب دیده بشه، هیچ درآمدی که به یوتیوبر تعلق نمیگیره، تازه حتی نمیتونه اسپانسر و ... هم بگیره، چون آمار بازدیدش هم بالا نمیره و لایک نمیگیره، سر همین عملا درآمدش قطع میشه و باید کلا جمع کنه.
-
نیاز دارم یکی جای من بخونه
و به ذهنم مطالب منتقل بشه در حالتی که من خواب و در استراحت باشم -
هیعی یعیععیعییععییییهههههعییییی
-
چشماااام خشته ان خودم خسته
حجم درس ها فراوون
زندگی انرژی بر
هعی و صد هعی️
-
سر گیجه هم که باید کنترلش کنم
یک گوش برای تعادل چقدر ضررویه
خدایاشکرت
امیدوارم وخیم تر نشه
و به تعادل برسه که سرم گیج نره -
کاش می شد
چشم بسته درس خوند
-
️
️
️
-
این پست پاک شده!
-
این پست پاک شده!
این پست پاک شده! -
این پست پاک شده!
Michael Vey در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
Michael Vey در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
ارائه خدمات سلامت باید منجر به ارتقای سلامتی افراد شود. حقوق گیرندگان خدمات شامل ارائه خدمات با کیفیت و ایمن است. دو اصل مهم در این حوزه، حفظ کیفیت و کاهش خطرات در خدمات درمانی است.
اصول ارائه خدمات با کیفیت:
-
استانداردها: رعایت استانداردهای محیط، تجهیزات، و مراقبت پس از درمان ضروری است. عدم رعایت این اصول، منجر به تضییع حقوق گیرندگان خدمت میشود.
-
مسئولیتپذیری و پاسخگویی: ایجاد شفافیت در ارائه خدمات و دسترسی گیرندگان به اطلاعات خدمات سلامت، نقد روندها، و رسیدگی به شکایات از اولویتهاست.
-
کاهش خطر: کاهش آسیبها برای گیرندگان و ارائهدهندگان خدمات باید در اولویت باشد. مدیریت خطاها و پیشگیری از تکرار آنها ضروری است.
-
خودمختاری حرفهای: پزشکان باید در تصمیمگیریهای درمانی آزادی عمل داشته باشند، اما این موضوع نباید با دستورالعملهای بالینی تعارض داشته باشد.
ویژگیهای مجموعههای ارائهدهنده خدمات:
مسئولیتپذیری سازمانی و نهادینهسازی اصول کیفیت.
تقویت اعتماد و ایجاد ارتباط مثبت بین مدیران و کارکنان.
اندازهگیری کیفیت بهمنظور مدیریت آن از طریق شاخصهای بالینی.
مدیریت کیفیت:
توجه به دیدگاهها و انتظارات گیرندگان خدمات.
ارزیابی کارایی خدمات بهمنظور اطمینان از اثربخشی و اقتصادی بودن خدمات.
توسعه حرفهای شامل ارتقای ظرفیتهای دانشی، نگرشی، و عملکردی.
نظام مدیریت کیفیت:
کمیتهها: تدوین سیاستها، ارزیابی، و نظارت بر فرآیندها.
سیاستگذاری: تعریف سیاستهای عملی و مبتنی بر شواهد برای ارتقای کیفیت.
ارزیابی: جمعآوری و تحلیل دادهها و تکرار فرآیند ارتقای کیفیت.
مدلهای ارتقای کیفیت:
مدلهایی نظیر FOCUS-PDCA به شناسایی مشکلات، سازماندهی، و بهبود فرآیندها کمک میکنند. این مدل شامل شناسایی مشکلات، شفافسازی، برنامهریزی، اجرا، پایش، و ارزیابی است که در چرخهای مداوم اجرا میشود تا کیفیت خدمات ارتقا یابد.
نتیجهگیری: اجرای ساختارهای نظارتی، ارزیابی مستمر، و رعایت استانداردها از پیشنیازهای ارائه خدمات با کیفیت و حفظ حقوق گیرندگان است.
با اجازه این اینجا باشه
-