Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. رتبه های تک رقمی کنکور۹۸
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

رتبه های تک رقمی کنکور۹۸

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
289 دیدگاه‌ها 65 کاربران 21.9k بازدیدها 64 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • آسِمان آبیآ آفلاین
    آسِمان آبیآ آفلاین
    آسِمان آبی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #64
    • به داوطلبانی که در سال های پایه درس نخواندند چه توصیه ای دارید؟من هم تو سال های پایه درس های مدرسه رو نخوندم! اما تلاش کردم تا جبران شه.

    مطالعه در تابستان چه میزان در موفقیت شما در ازمون سراسری نقش داشت؟
    زود شروع کردن خیلی مهمه
    یه مثال بزنم
    شما اگه از تابستون شروع کنید و روزی 8 ساعت بخونید
    معادله اینه که از پاییز شروع کنید و روزی 11ساعت بخونید
    وقتی هم ساعت مطالعه فشرده تر میشه بازده میاد پایین یعنی بازده حالت اول بیشتر هم هست با وجود اینکه مجموع ساعات تا پایان سال یکسانه
    یعنی شما اگه تابستون شروع کنید روزی 3 ساعت وقت بیشتر برای تفریحتون دارین واین خیلی زیاده

    • چه دروسی باید در تابستان خوانده شود که اهمیت بیشتری دارد؟1)دروسی که ماهیت کمتر حفظی و بیشتر مفهومی باشن(همه چیز جز لغت وتاریخ ودینی)
      2)نقاط ضعفتان

    • آیا تابحال ناامید شدید ؟ اگر جواب بله است، برای غلبه بر ناامیدیتان چه کردید؟خب مسیر من خیلی طولانی بود حدود 6 سال!(سه سال المپیاد سه سال کنکور)
      و مسئله این بود که من تلاش میکردم زیاد! ونتیجه هم نمیگرفتم!
      گاهی اوقات از شدت خستگی به همه چیز شک میکردم حتی وجود این دنیا فکر میکردم کل این دنیا رو ساختن واسه اینکه من تلاش کنم و نتیجه نگیرم!!
      وقتی به هدفم فکر میکردم سختی ها قابل تحمل تر میشد. به این فکر میکردم که باید حقمو بگیرم(نمیدونی چه احساس قوی ای هست)
      یه پیشنهاد: روزی یه مولتی ویتامین بخورین ترجیحا اپتی من یا نئوروزان

    -در کتابخانه مطالعه میکردید یا در خانه؟در خانه کنکور عارف(سالن مطالعه)
    نظمش کمک میکرد افت نکنم(مثلا باید از هفته قبل ساعت اجباری مشخص میکردم که حتما بیام اگه نمیومدم پیگیر بودن و تماس میگرفتن)
    جو خوبی داشت تایم های استراحت با بچه ها میگفتیم میخندیدیم روحیه مون حفظ میشد
    اگه سوال درسی پیش میومد با هم مشورت میکردیم

    • مهمترین عامل موفقیت شما در کنکور؟
      تلاش

    -نقش و اثر خانواده در موفقیت شما؟پدرم از لحاظ مالی خیلی تامین میکرد
    ولی به طور کلی دوری از خانواده برام بهتر بود
    البته شرایط خانواده من اینطور بود کلا مسئله کنکورم مهم نبود و طی این سه سال به من میگفتند تو که از کارکردن تو این خونه معافی!!! و بیشترین ساعت کار و فشار کاری روی من بود!
    بالاخره نمیشه همه رو راضی نگه داشت باید کنار اومد دیگه!
    بل از شما کسی در خانواده و فامیل بود که نتیجه خوبی در کنکور گرفته باشد ؟
    خیر/یکی از اقوام با سهمیه 25 درصد تونست پرستاری جای دور بیاره

    -چقدر رتبتون در حد انتظارتون بود؟ چقدر با رتبه ی ازمون های ازمایشی فاصله داشت؟95>>> دوبرابر آزمون آزمایشی
    96>>>چهار برابر آزمون آزمایشی
    97>>>بهترین آزمونم کنکورم بود
    دلیلش این بود که اشتباهاتم رو پیدا کرده بودم و میدونستم چطوری بخونم که نتیجه خوبی تو کنکور بگیرم

    -درصدهای کارنامتون با اون چیزی که خودتون حساب کرده بودید چقدر تفاوت داشت؟امسال تقریبا یکسان بود بهتره دلیلشو بگم بجای میزان اختلاف
    بعد از کنکور ساعت 3 ظهر که دفترچه ها اومد رینت گرفتم و سریع گزینه هایی که یادم بود وارد کردم چند مورد اندک هم شک داشتم که یه ذره اختلاف واسه همینه
    ولی همونجا تصحیح نکردم که یه وقت حالم گرفته نشه گذاشتمش کنار یه مدت استراحت کردم بعدا اومدم تصحیح کردم

    • مهمترین توصیه ای که برای داوطلبان کنکور 98 برای استفاده از بازه ی زمانی پیش رو دارند ، چیست؟
      تلاش کنید
    1 پاسخ آخرین پاسخ
    6
    • آسِمان آبیآ آفلاین
      آسِمان آبیآ آفلاین
      آسِمان آبی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #65

      یکم که نه ،یکم بیشتر از یکم طولانیه:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :face_with_tears_of_joy: ولی ارزش خوندشو داره:)

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      5
      • revivalR آفلاین
        revivalR آفلاین
        revival
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #66

        0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
        هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

        revivalR SenatOrS mahdieh.AM 3 پاسخ آخرین پاسخ
        7
        • revivalR revival

          0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
          هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

          revivalR آفلاین
          revivalR آفلاین
          revival
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
          #67

          revival
          کارنامه قاسمی نژاد(رتبه اول تجربی۹۶)؛ساعتها نگاش کنی همم خسته نمیشی😑
          0_1539632542833_IMG_20181015_230623.jpg
          زیست،ریاضی،فیزیک،عربی،دینی؛همشون صد!

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          10
          • revivalR آفلاین
            revivalR آفلاین
            revival
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #68

            تاحالا به صد زدن همه ی درسا فکر کردید؟!تاحالا جرئت برنامه نوشتن واسشو داشتید؟!
            آیا تاحالا به حماسه ساختن فک کردید؟!
            توی آخرین کنکور نظام قدیم!!!

            ی جمله هست ک میگ؛
            مدیریت همین ثانیه ی الانه ک سرنوشتت رو میسازه...

            «این یبار بیخیال»«فقط اینبار»«حالا بهش فک نکن»«اصلا اعصابم خورده نمیخوام بخونم»«تو چه میفهمی من پر ام از..»«الکی بهونه ساختن واسه نخوندن»«خود گول زدنا»
            همین این «یکبار »هاس ک سال رو ازت میگیره..

            کنکور ۹۷ هم با کمک این ثانیه ها میاد،یا پرتت کرده به گوشه ای،یا روش وایسادی!!!تصمیم بگیر با ثانیه ی بعد میخوای چیکار کنی؟!
            ی زندگی و تصمیم جدید
            یه قدرت نه گفتن به هوس هات(تنبلی،خواب و...)
            همه‌ی شرایط آماده س واسه بردنت،فقط خودت موندی ک حرکتو شروع کنی!!!همه چی به خودت بستگی داره
            جرئت جنگیدن و جا نزدنشو داری؟!

            marylbM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            10
            • revivalR آفلاین
              revivalR آفلاین
              revival
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
              #69

              اول کتاب خیلی سبز فیزیک جمله ی قشنگی بود؛
              چرا فک میکنید پسر خاله ی خدایید؟!

              اغلب ما تو ذهنامون اینه ک اخرش بد نمیشه!ی روز سبک زندگیمون رو تغییر میدیم و همه چی درست میکینم،ما میشیم اون ادم ارمانی توی ذهنمون ،توی اون دانشگاه مورد علاقمون،درحال تحقیق و....شب رو سحر میکنیم!

              اما زندگی وحشی تر و خشن تر از این حرفاس اگ تلاش نکنی...شهر،پر از ادماییه ک مثل تو بودن،با این ارزوها،شبهاشون رویا و ..اما الان شدن ...(دوس ندارم اسم شغلا رو بیارم خودتون تصور کنید)زندگی شوخی نداره ما نظام قدیما حداقل یکبار طعمشو کشیدیم،نگاه زندگیت کن اگ مثل پارسالت بود،باز همون مسیر رو داری میری و اخرش باز همون نتیجه س!سال بعد میاد،با ی رتبه ی افتضاح و...
              نظام قدیمی،قبول کن فرصت آخره،نمیتونی دوباره کنکور بدی،کتابا اسمون زمین شدن هدفاشون فرق کرده،تو این کتابا ک سرکلاس بودی سه سال ،نتونستی و الان یسال پشت کنکوری حداقل،پس چطور سه سال کتاب جدید رو میخوای توی نه ماه بخونی!!!
              امسال اخرین شانسته!داری سر چی با سرنوشتت شوخی میکنی؟!ببین داری به چی میبازیش؟!
              یا زنگی زنگ،یا رومی روم
              اگ میخوای نخونی،چرا این همه هزینه و وقت و عمر و...؟!اگ میخوای بخونی این همه بازی چیه؟!
              تکلیفتو روشن کن!!!
              یا مثل مرد بیا وسط میدان،یا زیرپاها بعدا له شو!
              تا چشم بهم برنیم نه ماه دیگ رسیده!!!
              با زندگیمون بازی نکنیم!
              (منظورم انجمن و...نی،بلکه هر تایم منفی ک هست)

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              10
              • B آفلاین
                B آفلاین
                Brilliant
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #70

                و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
                متشکرم : )
                🍂🍂🍁🍁

                ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                revivalR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • revivalR revival

                  تاحالا به صد زدن همه ی درسا فکر کردید؟!تاحالا جرئت برنامه نوشتن واسشو داشتید؟!
                  آیا تاحالا به حماسه ساختن فک کردید؟!
                  توی آخرین کنکور نظام قدیم!!!

                  ی جمله هست ک میگ؛
                  مدیریت همین ثانیه ی الانه ک سرنوشتت رو میسازه...

                  «این یبار بیخیال»«فقط اینبار»«حالا بهش فک نکن»«اصلا اعصابم خورده نمیخوام بخونم»«تو چه میفهمی من پر ام از..»«الکی بهونه ساختن واسه نخوندن»«خود گول زدنا»
                  همین این «یکبار »هاس ک سال رو ازت میگیره..

                  کنکور ۹۷ هم با کمک این ثانیه ها میاد،یا پرتت کرده به گوشه ای،یا روش وایسادی!!!تصمیم بگیر با ثانیه ی بعد میخوای چیکار کنی؟!
                  ی زندگی و تصمیم جدید
                  یه قدرت نه گفتن به هوس هات(تنبلی،خواب و...)
                  همه‌ی شرایط آماده س واسه بردنت،فقط خودت موندی ک حرکتو شروع کنی!!!همه چی به خودت بستگی داره
                  جرئت جنگیدن و جا نزدنشو داری؟!

                  marylbM آفلاین
                  marylbM آفلاین
                  marylb
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط marylb انجام شده
                  #71

                  revival لزومی نداره به صد زدن همه ی درسا فکر کنی، لزومی نداره به حماسه خلق کرردن فکر کنی!!
                  کافیه فقط خودت باشی، سرتو بندازی پایین و کار خودتو به بهترین شکل انجام بدی!
                  اینطوری فکر نکرده به اون چیزی میرسی که اونایی که فکرشو میکردن هم نرسیدن!!
                  (تلخ مثل چای شیرینی که شکر نریختی توش!)
                  (کامل گرا نباشیم، سم هست!)

                  revivalR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  5
                  • B Brilliant

                    و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
                    متشکرم : )
                    🍂🍂🍁🍁

                    revivalR آفلاین
                    revivalR آفلاین
                    revival
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #72

                    @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                    و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
                    متشکرم : )
                    🍂🍂🍁🍁

                    گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

                    B M.S.P.HM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • marylbM marylb

                      revival لزومی نداره به صد زدن همه ی درسا فکر کنی، لزومی نداره به حماسه خلق کرردن فکر کنی!!
                      کافیه فقط خودت باشی، سرتو بندازی پایین و کار خودتو به بهترین شکل انجام بدی!
                      اینطوری فکر نکرده به اون چیزی میرسی که اونایی که فکرشو میکردن هم نرسیدن!!
                      (تلخ مثل چای شیرینی که شکر نریختی توش!)
                      (کامل گرا نباشیم، سم هست!)

                      revivalR آفلاین
                      revivalR آفلاین
                      revival
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
                      #73

                      @marylotfi
                      من برای نهایت کمال برنامه میریزم،و ترسی ندارم از اینکه خودمو نوک قله متصور شم ک بهش فک نکنم..اما به این معنی نی تموما تو توهم زندگی کنم،یا اگر نرسیدم بهش افسرده شم!!!
                      متناسبا به بالا،تلاشمو میکنم
                      لزوم هام رو هم خودم میچینم...مرسی ک به فکرم بودی : )

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      5
                      • revivalR revival

                        0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
                        هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

                        SenatOrS آفلاین
                        SenatOrS آفلاین
                        SenatOr
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط SenatOr انجام شده
                        #74

                        revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                        0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
                        هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

                        مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
                        پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
                        .
                        به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
                        همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
                        با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
                        خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
                        پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

                        B revivalR 2 پاسخ آخرین پاسخ
                        7
                        • revivalR revival

                          @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                          و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
                          متشکرم : )
                          🍂🍂🍁🍁

                          گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

                          B آفلاین
                          B آفلاین
                          Brilliant
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #75

                          revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                          @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                          و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
                          متشکرم : )
                          🍂🍂🍁🍁

                          گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

                          خیلیم عالی

                          ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • SenatOrS SenatOr

                            revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                            0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
                            هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

                            مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
                            پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
                            .
                            به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
                            همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
                            با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
                            خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
                            پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

                            B آفلاین
                            B آفلاین
                            Brilliant
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #76

                            SenatOr در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                            revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                            0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
                            هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

                            مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
                            پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
                            .
                            به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
                            همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
                            با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
                            خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
                            پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:
                            من نیز پزشکی بهشتی میدوستم : )

                            ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • SenatOrS SenatOr

                              revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                              0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
                              هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

                              مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
                              پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
                              .
                              به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
                              همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
                              با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
                              خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
                              پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

                              revivalR آفلاین
                              revivalR آفلاین
                              revival
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #77

                              SenatOr
                              اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

                              B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • revivalR revival

                                SenatOr
                                اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

                                B آفلاین
                                B آفلاین
                                Brilliant
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                                #78

                                revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                                SenatOr
                                اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

                                اکثرا تهران می خوان خود منم قبلا می گفتم تهران
                                اما الان کمی دو دلم و یکم بیشتر ذهنم سمت بهشتیه 😊😊😊😊

                                ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • revivalR revival

                                  یعنی بدترین وضع کنکورو داریم امسال ما نظام قدیما
                                  از ی طرف سهمیمون برحسب جمعیته(کمتره)و فارغای رشته های دیگ مثل ریاضی(مهندسیاشون و..) و ...میفتن باما،تموم پیر!های کنکور ؛طرف هفت هشت سال کنکور داده و الان میدونه اخرین فرصتشه،میفتن با ما،تاثیر قطعی معدل و...از ی طرف نمیشه امید ب کنکور مجدد بست با این همه تغییر کتاب.
                                  باید از بین این همه غول ک افتادن بین ما نظام قدیما اومد بالا،و تک شد،کار سختیه اما نشد نی،
                                  #باید متفاوت از دیروز زندگی کرد و گذشته رو تکرار نکرد و برای یبارم شده تموم قد مقابل خودمون وایسیم
                                  ب‌قول بیدل
                                  بحرتوفان جوشی وپرواز شوخی موج‌تست
                                  مانده‌ای‌افسرده ولب‌خشک چون‌ساحل چرا

                                  mriawM آفلاین
                                  mriawM آفلاین
                                  mriaw
                                  انسانی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #79

                                  revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                                  بحرتوفان جوشی وپرواز شوخی موج‌تست
                                  مانده‌ای‌افسرده ولب‌خشک چون‌ساحل چرا

                                  این ینی چی؟

                                  یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • A.KA آفلاین
                                    A.KA آفلاین
                                    A.K
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #80

                                    از امسال دانشگاه ایران خاطرخواه زیاد داره

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • revivalR آفلاین
                                      revivalR آفلاین
                                      revival
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
                                      #81

                                      امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                      استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                      دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                      ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                      marylbM mriawM B R gooli77G 6 پاسخ آخرین پاسخ
                                      14
                                      • revivalR revival

                                        امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                        استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                        دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                        ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                        marylbM آفلاین
                                        marylbM آفلاین
                                        marylb
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #82

                                        revival نمیدونم چرا یاد "جان نش" افتادم. فیلم "ذهن زیبا" در موردش ساخته شده. :thinking_face:

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        4
                                        • revivalR revival

                                          امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                          استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                          دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                          ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                          mriawM آفلاین
                                          mriawM آفلاین
                                          mriaw
                                          انسانی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mriaw انجام شده
                                          #83

                                          revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                                          امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                          استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                          دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                          ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                          اوه اوووووه خیلی ترسناکهههه :(

                                          یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          4
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 14
                                          • 15
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع