Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
مهی جونم

مهی جون

@مهی جون
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
166
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
14
دنبال‌شونده‌ها
16

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • جذب همیار برای انجمن (با آلاء همکاری می کنین؟)
    مهی جونم مهی جون

    @dr-bernosi در جذب همیار برای انجمن (با آلاء همکاری می کنین؟) گفته است:

    @dr-bernosi در جذب همیار برای انجمن (با آلاء همکاری می کنین؟) گفته است:

    من انصراف میدم
    ادمین

    انصرافمو پس میگیرم! اما دیگه مثل قبل نیستم :)خیلی از چیزا عوض میشه! اون افرادی هم که منو قبلا مورد تمسخر قرار دادن، بدونن که من کارمو ادامه میدم! هرچند اگه هم رفته بودم میخواستم توسط یه عزیزی کارمو ادامه بدم! ولی اندفه مستقیمه! موفق باشین

    :clap:

    اطلاعیه ها

  • رشته مورد علاقت؟+ اطلاعاتت؟
    مهی جونم مهی جون

    رادیوتراپی
    بسیار شبیه رادیولوری
    کسایی که این رشته رو میخونن میتونن رادیولوریست هم کار کنن
    این دو رشته فقط تو 10 واحد با هم فرق دارن تقریبی
    این رو هم میشه در مراکز خصوصی کار کرد
    فعلا بازار کار خوبی نداره به جز شهرای درس حسابی اما اینده خوبی داره

    مشاوره تحصیلی

  • وقته جهاد آلایی هاست، آلاء رو نجات میدیم!
    مهی جونم مهی جون

    mohammadhassan در وقته جهاد آلایی هاست، آلاء رو نجات میدیم! گفته است:

    @dr-mah_sa در وقته جهاد آلایی هاست، آلاء رو نجات میدیم! گفته است:

    شماروبه خدا سایت بسته نشه
    بدبخت میشیم ما

    ایشالا که هیچی نمیشه.

    با ایشاالله ماشاالله مشکل حل نمیشه
    اگه میشد الان مشکل نداشتیم
    باید همه کمک کنیم

    اطلاعیه ها

  • وقته جهاد آلایی هاست، آلاء رو نجات میدیم!
    مهی جونم مهی جون

    star در وقته جهاد آلایی هاست، آلاء رو نجات میدیم! گفته است:

    مهی جون
    ایشا الله نداریم لطفا معنیش رو جستجو کنید
    ان شاءالله همه چیزی درست میشه با تلاشمون وکمک خدا درست میشه

    اوکی من نمی دونستم

    اطلاعیه ها

  • تشریح مغز وژنتیک
    مهی جونم مهی جون

    تو اپارات بگرد بزن تشریح مغز ارام فر عالیه
    برا رنتیک هم کتاب ارامفر خیلی خوبه فقط گرفتی باید از الان شروع کنی به خوندن نزار برا اخرا

    زیست شناسی

  • ایجاد نگرش مثبت برای کنکور
    مهی جونم مهی جون

    Mashlab313 در ایجاد نگرش مثبت برای کنکور گفته است:

    @Dr.Bernosi ولی منی که سال 95_96 خییلی کم خوندم چه دلیلی داره که اگه بمونم و عااالی بخونم باز هم همون ادم سال قبلی باشم و تغییری نکنم؟! بنده الان خودم رو یک سومی فرض میکنم که میخواد برا اولین بار کنکور بده.مگه همین کسایی که رتبه میارن از سوم شروع نکردن!
    :point_up: این حرفمو خوندید؟؟ نظرتون؟؟؟:point_up:

    اگه نظر دادن منو دخالت ندونین
    اما به نظرم تا وقتی که ادم افکار منفی داشته باشه موفق نمیشه
    مشکل منم هس تا حدودی باوجود اینکه خوب خوندم و الانم به اندازه ی کافی وقت برا مرور دارم اما همش فک میکنم که خوب از من بهتر خیلی هس و من اگه خراب کنم چی میشه
    در صورتی که باید به خودتون این اعتماد رو بدین ادمی که تلاش کرده و خونده همون طور که تو خونه از پس سوالات برمیاد سر جلسه هم میتونه
    اول رو ذهنتون کار کنین
    بالاخره شما یه سری مطالب رو می خونی و یاد میگیری قرار نیس در صورتی که خونده باشین اون مطالب پرواز کنن که :)
    متاسفانه تو مدرسه همه چیز به ما یاد میدن جز چیزایی که واقعن باید یاد بگیریم یکیش همین نگرش مثبت و کنترل ذهنه

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    reza213 در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون کدوم سوال؟؟

    والا من جرات نکردم تا الان سوالا و جواباش رو نگاه کنم
    دقیق یادم نیس صورت سوالش رو

    زیست شناسی

  • حمع بندی زیست k96
    مهی جونم مهی جون

    Dr.Saraaa در حمع بندی زیست k96 گفته است:

    muhammad reza dannak
    مباحث مهم رو بخون ... دوم .. 1 تا 4 و 11 سوم و پیش 2
    بعدم تست کنکور و تحلیلش
    خوب بخونی همینارو 50-60 هم میتونی بزنی..

    سارا عشقم 50 -60 یکم زیاد نیس؟/
    طرف کلی میخونه میره به زور 70 میزنه
    یکم منطقی تر 40 اینا

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    سال بعد بدتر از امسال خواهد بود

    نگو :|

    سارا باید خودت رو بدجور اماده کنی :|

    نه بابا :/ پارسالم اینو میگفتن :|

    از من گفتن بود بری سر جلسه میفهمی خودت

    زیست شناسی

  • آزمون ازمایشی
    مهی جونم مهی جون

    Dr.Saraaa در آزمون ازمایشی گفته است:

    paripari در آزمون ازمایشی گفته است:

    vahidsharifi
    فقط جامع سنجش
    از اول سال خودت هر 2جمعه یک ازمون بگیر طبق برنامه کانون
    سوالاشم ک میذارن

    :+1:

    منم موافقم
    بدون ازمون اگه بتونی بخونی به نظرم بهتر
    تازه جامعای سنجشم خیلی شبیه کنکور نیست
    مثلن سبک سوالای زیستش که با کنکور زمین تا اسمون فرق داره
    شیمیش و بعضا ریاضیش از کنکور خیلی سخ تر
    عمومیاش خوبه
    اما کلن نمیشه زود زیاد حساب باز کرد چون من هر دفعه سنجش دیدم بعد کنکور اصلن انگار دو فضای دیگن

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    زیست شناسی

  • درصد هام و کارنامه ی بی عدالت.... رشته تجربی
    مهی جونم مهی جون

    AHP در درصد هام و کارنامه ی بی عدالت.... رشته تجربی گفته است:

    drsajjadheydari در درصد هام و کارنامه ی بی عدالت.... رشته تجربی گفته است:

    این هم بگم فقط 5 درصد دوستم سهمیه ایثار گری داشته....

    هعی روزگار ... عدالت آل باقر هم اینطور نیس ///

    عدالت ...واره ی عجیبی .....گاهی عدالت در کشور غیر اسلامی بیشتر به چشم میخوره تا اسلامی ......

    سوال مشاوره ای 😭😭😭😭😭

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
    اره عربی و دینی سخت بود

    کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
    خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
    ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

    زیست شناسی

  • روش متفاوت
    مهی جونم مهی جون

    @Dr-Bernosi
    سجاد96
    sahba

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-bernosi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
    اره عربی و دینی سخت بود

    زیست استراتژیشون عوض شده بود! تو اکقر سوالا ژنتیکو راه داده بودن! سوالا از نر مفهوم خوب بود ساده بود! ولی انقد متن دراز داشت!

    متن داراز بود ...
    باید خود صورت سوال تفهیم میکردی که اشتباه نکنی

    زیست شناسی

  • بی انگیزه شدن
    مهی جونم مهی جون

    چقدددددد
    دلم برا درس خوندن تنگ شدهههههههههه
    بااااااااااااااوررررررم نمیشه
    قدر بدونین خوب بخونین

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
    اره عربی و دینی سخت بود

    کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
    خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
    ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

    جدی؟نمیدونستم:))))
    من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

    منم جرات نکردم نگاه کنم هنوز هیچ درسی رو ...
    ولی تا اینجا که فهمیدم هر کی هر چی زده بود بعد کلید 10 تا 15 درصد درصدش رو کشیده بود پایین
    یه دبیری حرف میزد تو تی وی میگف
    سوالای بدن دیگه مث همیشه نخواهد بود ....
    بچه هام که عشق بدن ...میگف بدن با دید بهتر بخونین...راستم میگف این درازی متن سوال بیشتر مربوط به سوالای بدن بود
    من جا داشتم بیشتر بزنم ...همیشه طبق برنامه ریزیم 40 مین میزاشتم برا زیست ...اما تو کنکور بیشتر شد ....وقت کم اومد

    زیست شناسی

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    سلااام به همه دوستان
    منو بچه ها به نسبت میشناسن ....باوجود اصرار خانواده و انتخاب رشته ی زورکی خودم میدونستم که دندون درنمیام و رشته دیگه ای درومدم اما تصمیم دارم برم ازاد بخونم از طرفی چون انتخاب رشته کردم از کنکور97 محروم میشم
    باید خودمو برا 98 اماده کنم
    ازدوستان میخوام کمکم کنن که اولا تکلیف کنکور 98 چی شد؟قرار نظام جدید کنکور بدم؟
    واینکه اگه بخوام خودمو از الان اماده کنم و کنار دانشگاه درس بخونم از چه کتابایی برا کنکور 98 میتونم استفاده کنم ؟
    sohrab ..میشه سوالم از مشاورتون هم بپرسین

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    بچه ها کسی خبر داره این طرح پرستار بیمارستانی چیه ؟ واصلن قرار انجام بشه یانه ؟
    وزیر بهداشت قرار فک کنم خون پرستارا رو بکنه تو شیشه

    زیست شناسی

  • رياضي يا تجربي؟
    مهی جونم مهی جون

    سلام شما پسر هستین و به نظرم اینده شغلی مهم تر و بزارین اب پاکی رو راحت بریزم دستتون
    کسی رو میشناسم که داره برای فوق دکترا شیمی ادامه تحصیل میده چون کار نیس
    این وضع رشته ای که شما علاقه دارین....
    به نظرم اول رو اینده شغلی تمرکز کنین و درکنارش به علایق هم برسین

    سوال مشاوره ای
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع