sohrab در ;کنکور98 گفته است:
بچه ها داشتم پیام ها رو می خوندم یه حسی بهم دست داد نمی دونم درست و غلطش رو فقط می خوام بهتون بگم:
سهمیه داشتن شخص دیگه تاثیری تو سرنوشت بقیه نداره چون تا جایی که می دونم بچه هایی که سهمیه دارند بین خودشون محاسبه میشن
مثلا تو شریف فرض کنید اگه 50 تا صندلی داشت می دونستیم که 3 تاش برای بجه های سهمیه هست و 47 تا دیگه برای غیر سهمیه ای ها
حالا بچه های سهمیه انگار برای اون 3 تا صندلی دارند رقابت می کنند
البته من از سهمیه اینطور فهمیدم و چون برام خیلی این موضوع پر رنپ نبود هیچ وقت از مشاوری در موردش نپرسیدم.
اما اگه از منابع درست تحقیق کنید می بینید نامردی در کار نیست.
اقا سهراب امروز رفتم دانشگاه ....
یکی از اشناها اونجا بود میگف اگه برین دانشگاه های دولتی کلاسای پزشکی و دندون رو ببینین
اکثرا با سهمیه اومدن دانشگاه ...
متاسفانه امسال قبولی ها خیلی بد بوده ...
با 700 800 بچه ها پردیس پزشکی اوردن ...
با 1800 رادیولوری شهرستان اوردن
با 6000 پرستاری شهرای کوچیک اوردن ...
معلوم نیس چه خبر
صندلی ها رو کیا پر کردن