Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
مهی جونم

مهی جون

@مهی جون
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
166
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
14
دنبال‌شونده‌ها
16

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • زیست دونی
    مهی جونم مهی جون

    @dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:

    مهی جون در زیست خوانی!! گفته است:

    @dr-bernosi
    میگم دکتر میشه فیزیولوری رو هم این طوری خلاصه کنی من حس ندارم گایتون بخونم ....به درد کنکورم میخوره هااااا

    :| گایتون! فیزیولوژی گوارشش فک کنم خودش 20 30 صفحه بشه! لامصب 1000 صفس!

    سه شنبه امتحان دارم ....عضله و غشا روووووووووو...:cold_sweat: دارن دانشگاه زدمون میکنن

    زیست شناسی

  • کنکور دوباره
    مهی جونم مهی جون

    انقد بی عدالتی تو کشور اسلامی!!!!!!!!
    تو هیچ جای دنیا تو هیچ کشور کفری انقد فاصله بین 3 تا رشته اصلی تجربی و بقیه رشته ها نیس
    حتی ارزش مهندسا بیشترم هس
    فقط تو ایران که این شکلیه
    ...
    به نظرم اگه برااینده و داشتن شغل ناامیدین به کنکور فکر کنین ....
    چون دیدم کسایی رو که تا فوق هم خوندن اما چون کار پیدا نمی کنن به فکر دوباره کنکور دادن افتادن
    اما در درجه اول سعی کنین تو رشته خودتون خیلییییییییییییییییییییییییییییییی پیشرفت کنین ....مهندس کار بلدد از پزشک هم درامدش بیشتر
    اینم بگم
    هر کسی که 3 تا رشته اصلی رو میخونه حتما ایندش تضمین نیس
    همه چیز به خود فرد بستگی داره ....
    الان 2 هزار تا پزشک داریم که هنوز مدرکشون رو نیومدن بگیرن ینی چی
    ینی طرف 7 سال درس خونده و بعد 7 سال نیومده مدرک بگیره ....ینی حس کرده به دردش نمی خوره یا هر چی...
    اما من اگه جای شما بودم سعی میکردم تو همون دانشگاه یه خودی نشون بدم که بتونم نظرشون به خودم جلب کنم

    سوال مشاوره ای

  • زیست دونی
    مهی جونم مهی جون

    @dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:

    مهی جون در زیست خوانی!! گفته است:

    @dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:

    مهی جون در زیست خوانی!! گفته است:

    @dr-bernosi
    میگم دکتر میشه فیزیولوری رو هم این طوری خلاصه کنی من حس ندارم گایتون بخونم ....به درد کنکورم میخوره هااااا

    :| گایتون! فیزیولوژی گوارشش فک کنم خودش 20 30 صفحه بشه! لامصب 1000 صفس!

    سه شنبه امتحان دارم ....عضله و غشا روووووووووو...:cold_sweat: دارن دانشگاه زدمون میکنن

    خدایی میشه مگه کتابای پزشکیو خلاصه کرد :| ابچیم یه کتاب داشت حدودا 1500 صفحه! اسمای داروها بودش! :|

    بدبختی اینه پرستاریم مث پزشکیه.....قشنگ دارن پوستمون میکنن ...الان تو گروه دارم با بچه ها برنامه میریزم یه جوری بپیچونیم امتحان

    زیست شناسی

  • کنکور دوباره
    مهی جونم مهی جون

    HossEin freedom
    هر کس یه جور فک میکنه
    من نظر خودم دارم
    منم میگم .....وقتی خودمون مشکل داریم از بالا تا پایین
    انقد اسلام الت دست نکنیم
    اسلام مشکل نداره ....مشکل افراد سودجویی هستن که اسلام اسلام میکنن ...اما پشت پرده هر کاری میکنن....

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    reza213
    امسال دو تا سوال داشتیم که نه تو کتابا کمک درسی اومدهبود نه خود کتاب
    من حرفا یه استادی رو گوش میدادم
    گف گریز زدن به کتابای پزشکی
    در هر صورت اش کشک خالت و سال بعد بدتر از امسال خواهد بود
    همه چی رو بخونین

    زیست شناسی

  • انصراف از دانشگاه آزاد و کنکور مجدد
    مهی جونم مهی جون

    البته ببخشید دخالت میکنم اگه دوس داشتی میتونی رشتت بگی شاید بتونم درموردش بهت کمکی کنم ...البته اگه تجربی هستی

    سوال مشاوره ای

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    مهی جونم مهی جون

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    سال بعد بدتر از امسال خواهد بود

    نگو :|

    سارا باید خودت رو بدجور اماده کنی :|

    زیست شناسی

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    مرسی اقا سهراب حتما

    سوال مشاوره ای

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    HossEin freedom در ;کنکور98 گفته است:

    راستش هنوز تکلیف تاثیر معدل توی کنکور 97 هم معلوم نشده، چه برسه به شرایط برگزاری کنکور 98 !!
    این مسئولین وظیفه شناس و دلسوز هم که هر شب یه خواب برا داوطلبا می بینن :|

    بعید میدونم که فعلاً مشاورا هم بتونن با قطعیت درمورد کنکور 98 چیزی بگن
    خدایی نکرده قصدم وارد کردن استرس نیست ولی به قول استاد علیرضا افشار ( یکی از بهترین مشاورهای کشور! ) کنکور 98 خط مقدمه !!! چون هیچ چیزش معلوم نیست و داوطلب های 98 باید مثل رزمنده های توی خط مقدمی که برای اولین بار وارد یه منطقه ناشناس میشدن برن روی مین، تیر بخورن، بیفتن توی کیمن دشمن و ... که راهو برا کنکوری های 99 و سال های بعد مشخص کنن ...

    بله کاملن درسته خط مقدم ...سال به سالمشرایط قبولی و رتبه ها داره بدتر میشه.....برا همین میخوام ازاد برم که از این جا مونده ازاونجا رونده نشم

    سوال مشاوره ای

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    sohrab در ;کنکور98 گفته است:

    بچه ها داشتم پیام ها رو می خوندم یه حسی بهم دست داد نمی دونم درست و غلطش رو فقط می خوام بهتون بگم:
    سهمیه داشتن شخص دیگه تاثیری تو سرنوشت بقیه نداره چون تا جایی که می دونم بچه هایی که سهمیه دارند بین خودشون محاسبه میشن
    مثلا تو شریف فرض کنید اگه 50 تا صندلی داشت می دونستیم که 3 تاش برای بجه های سهمیه هست و 47 تا دیگه برای غیر سهمیه ای ها
    حالا بچه های سهمیه انگار برای اون 3 تا صندلی دارند رقابت می کنند
    البته من از سهمیه اینطور فهمیدم و چون برام خیلی این موضوع پر رنپ نبود هیچ وقت از مشاوری در موردش نپرسیدم.

    اما اگه از منابع درست تحقیق کنید می بینید نامردی در کار نیست.

    اقا سهراب امروز رفتم دانشگاه ....
    یکی از اشناها اونجا بود میگف اگه برین دانشگاه های دولتی کلاسای پزشکی و دندون رو ببینین
    اکثرا با سهمیه اومدن دانشگاه ...
    متاسفانه امسال قبولی ها خیلی بد بوده ...
    با 700 800 بچه ها پردیس پزشکی اوردن ...
    با 1800 رادیولوری شهرستان اوردن
    با 6000 پرستاری شهرای کوچیک اوردن ...
    معلوم نیس چه خبر
    صندلی ها رو کیا پر کردن

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    دانش-آموزان-آلاء
    sahba
    @dr-sobhan
    @Dr-Bernosi
    , ودوستان دیگه

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    @mahdis127 در برنامه ریزی گفته است:

    مهی جون دقیقا ولی کسی که تو این نقطه مجبور میشه ول کنه ،الان ضررشو نمی فهمه ،سال ها بعد که جوونی و خوشگلی و تفریح زندگی کم کم تموم میشه ،تو سن 50،60 سالگی به خودش میگه من تو زندگیم چیکار کردم ،یا نه حتی زودتر وقتی هرروز مجبور بشه دستشو جلو. شوهرش دراز کنه واسه خرج یا هرچیزی ،ارزش این لحظه ها برای اون فرد مشخص میشه

    برا همینه الان میگن اول به یه جایی برسین بعد ازدواج کنین ...
    ازدواج نکردن بهتر از یه ازدواج محدود کنندس

    سوال مشاوره ای

  • انتخاب رشته خیلیم ضرورییییییییی
    مهی جونم مهی جون

    paripari در انتخاب رشته خیلیم ضرورییییییییی گفته است:

    @dr-saraaa
    علمی کاربردی رشته هاش مزخرفه
    ازاد یا پیام نور میخاسم بدونم

    برو علمی کاربردی عکاسی بخون
    :)
    من ثبت نام کردم ...
    معماری داخلی هم داره ...
    دستت تو کار کردن با اینا باز...کاردانی ام هس هر دوش

    سوال مشاوره ای

  • انتخاب رشته خیلیم ضرورییییییییی
    مهی جونم مهی جون

    عکاسی فک کنم ترمی 700 تومنه !

    سوال مشاوره ای

  • نمیتونم یجا بشینم درس بخونم
    مهی جونم مهی جون

    @m-an در نمیتونم یجا بشینم درس بخونم گفته است:

    مهی جون در نمیتونم یجا بشینم درس بخونم گفته است:

    اقا...محمدرضا که 900 شد ...ریاضی

    170شدنا

    بله بله حواسم نبود درسته

    سوال مشاوره ای

  • ;کنکور98
    مهی جونم مهی جون

    @sara-mg در ;کنکور98 گفته است:

    مهی جون
    دانش آموزان رشته روزانه ای که تمایل به شرکت در کنکور 97 را دارند باید از این طریق درخواست خود را ارسال نمایند.
    http://request.sanjesh.org/noetrequest/Users/Request.aspx
    خیلی اطلاعات در موردش ندارم. فکر کنم اگه تو سایت سنجش بگردی پیدا کنی. تا ۷ مهر بیشتر فرصت نداری...

    مررررررررررررررسی :)

    سوال مشاوره ای

  • حذف زیست گیاهی و ژنتیک!!
    مهی جونم مهی جون

    اشتباه محضه این کار
    کتاب رنتیک گویای ارامفر بگیرین خورد خورد از الان بخونین
    برا گیاهیم باز کتاب ارامفر بگیرین قول میدم تنها فصل هایی که حتی نیاز به مرورم نداره همینا میشه

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی
    مهی جونم مهی جون

    @mahdis127
    دلم برا خودمون سوخت ....
    ولی اینکه گفتی اختیار دست خودشون نیس خیلی بده ادم حس پوچی میکنه ...
    ینی نتونی برا خودت تصمیم بگیری و تایید نهایی رو یکی دیگه بده ...وای حتی تصورشم بد...البته این چیزا به عادت دادن خانومام بستگی داره ...اینکه چه جوری از همون اول عادت بدی خیلی مهمه

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 6 / 6
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع