فقط یه چیز بگم برا 120 درصد بخونین که تو کنکور 60 یا 70 بزنین
مهی جون
دیدگاهها
-
کمک برای کنکور ۹۷ -
سختی های دوباره کنکور دادنچرا انقد پشت کنکور موندن بزرگش میکنین
باور کنین ادم اگه ذهنش رو اماده کرده باشه و با میل قلبی نه اجبار بخواد پشت کنکور موندن اصلن سخت نیس رااااااااااحت تموم میشه -
درصد هام و کارنامه ی بی عدالت.... رشته تجربیdrsajjadheydari در درصد هام و کارنامه ی بی عدالت.... رشته تجربی گفته است:
Drmehdi رتبه سهمیه پنج درصد توی 32 هزار ایثارگره، در نتیجه اون ها کنکور هم ندن یا رتبه آخر بیارن باز هم مجاز هستن در روزانه ،
بی عدالتی 😞نه فقط بی عدالتی بلکه حتی ظلم به تمام مردم
کسی که با سهمیه میره دانشگاه
و راحت پزشکی میخونه
اما من با 4 هزار درنمیام
زیاد پزشک خوبی نمیشه
و این ظلم به مردم هم هس -
مدیریت ذهنalizlfghr
مشاورمن میگف یه کش بنداز دستت هروق این افکار اومد سراغت محکم کش و بکش و بد ول کن بخوره دستت دردبگیره بعد هر وق خواستی باز به این چیزا فک کنی درد دستت یادت میوفته دیگه فک نمی کنی
همچین خودازاریه و اما یکی از بچه ها امتحان کرده بود میگف جواب میده -
زمان چقدر زود میگذره!!!دوست عزیز زندگی خودت
دلت برا خودت بسوزه ....
برا خانوادت و خانواده ایندت ...برا عمرت....
دیر نشده که ..
کیفیت مهمه ...نه کمیت ...
این روزا تموم میشه
اون چیزی که میمونه ....حسرت یا خوش حالی و یه رشته و شهری که ا اخر عمر باهاش درگیری -
رياضي يا تجربي؟اینکه اقا مسعود میگن برو دنبال علاقه درست ...
اما شما راجب شیمی کاربردی یا محض تو دانشگاه چی میدونی؟؟؟؟
میدونی چقد این رشته ها سخت میشن ...
از کجا معلوم از پسش براومدی ...فک کردی اگه نتونی ازپسش بربیای بدتر زده میشی ....
من خودم از زیست متنفر بودم سال اول دبیرستان....
اما بعد از اینکه رفتم و کتاباش رو خوندم شدید عاشقش شدم ...
درهر صورت کامل تحقیق کن و اخر سر خودت انتخاب کن...
هیچ چیزی نیس که ادم اصلن علاقه نداشته باشه ...اگه از پس چیزی بربیای علاقه مندم میشی...
برفرض شما از ریاضی بدت میاد چون توش مهارت نداری...اگهمهارتت رو زیاد کنی میتونی عاشقش شی
درمورد اون مثالیم که زدم
این خانوم واقعا دکترا گرفته و میخواد باز ادامه تحصیل بده حتی به عنوان دبیر کلاس کنکورم قبولش نکردن چون متاسفانه ک میکنن خانوما نمی تونن درس کنکوری بدن... -
;کنکور98 -
برنامه ریزی@dr-bernosi در برنامه ریزی گفته است:
@mahdis127 در برنامه ریزی گفته است:
واقعا نمی خوام فضولی کنم ، چون اصلا به من ربطی نداره .ولی واقعا دلم میسوزه ،واقعا چرا ازدواج کردین؟ ایا نمیشد دو سال دیگه ازدواج کنین ؟ به هرحال ایشالا دوستان تجربی کمکتون کنن و موفق باشین ،به هدفاتون برسین
ازدواچ که مانع تحصیل نیستش :/ چرا دخترا اینطوری فکر میکنن :| :/
چون شما دختر نیستی بدونی که :)
کلن زندگی ادمو محدود میکنه ...چون مسولیت داره -
برنامه ریزی@dr-bernosi در برنامه ریزی گفته است:
@mahdis127 در برنامه ریزی گفته است:
ممکنه برای یه پسر ازدواج کردن نهایتا مسئولیت کار کردن و تامین زندگی داشته باشه ،ولی برلی دخترا چندین برابره ،رسیدگی به زندگی ،خونه ،غذا درست کردن و از همه اینا بگذریم مدرسه دیگه نمیتونه بره کسی که ازدواج میکنه ، احتمالا یه سری گیر و گورم از طرف خانواده به اون فرد میدن که چرا میخوای بری دانشگاه اگه بری باید تو شهر خودت بری و هزار جور مشکل دیگه که من نمونشو اطراف خودم دیدم ، اونم یه دلیل داره محدودیت همیشگی زنا بعد از ازدواجه ،هیچ زنی که ازدواج میکنه دیگه اختیارش دست خودش نیست دست شوهرشه ،هرچند که در بسیاری از موارد قبل ازدواجم دست خودشون نیست ،درسته ذاتا ازدواج منافاتی با ادامه تحصیل نداره ولی تو جامعه ما اثار مصیبت باری واسه خانوما داره ،هزاران زن الان تو این کشور زندگی میکنن که از دیپلم یا حتی پایینتر ادامه ندادن چرا؟ چون شوهرشون دوست نداشته
ب شما نیمه خالی لیوان رو نگا میکنین! افرادی هستن که ازدواچ میکنن، هیچ پسرفت نمیکنن که خیلی هم پیشرفت میکنن! چون طرف مقابل واقعا دوسش داره و برای خوشحالیش میچنگه! بعدشک! اون کارایی که گفتین فقط برای دخترا نیس! حداقل نگا من اینطوریه! حضرت علی بعد از سرکار میومد خونه به حضرت فاطمه تو کار طبخ و مرتب کردن خونه کمک میکرد! بخاطر همینه که اسمش زندگی مشترکه! ولی خب عشق وچود داشته باشه بین دو طرف!
دکتر چن درصد جامعه مث شما فک میکنن؟؟؟؟؟
فقط کسایی که شعور خوب دارن
به تحصیلات و اینام ربط نداره ...
به خانواده و شعورشون ربط داره -
بزرگترین دشمن من : خوابمن پرس و جو که کردم میگن سن ماها کلن سن خواب ...
منم اول فک میکردم مشکلی چیزی هس که خوابم زیاد
اما همه چی نرمال
کلن ادم تو این سن خستس میفهمی خستس :) -
میخوام کنکور تجربی شرکت کنم با لیسانس@dr-yassi در میخوام کنکور تجربی شرکت کنم با لیسانس گفته است:
چرا همه دانشجوها میخوان پزشک بشن؟؟
سهمیه کافی نییس که نصف ظرفیت ها روگرفته.....
بدبخت دانش آموزا و فارغ التحصیلا
.....
خیلی جالبه همه بعد اندی سال درس خوندن تویه رشته ای عشقشون به پزشکی یهویی گل میکنه......
نظام آموزشی =هررررری بابا هرچه دل تنگت میخواد انجام بدهمعذرت میخوام اینی که میگم اصلن منظورم به این دوست لیسانس دارمون نیست
اما قبول کن دختر خوب الان پول تو پزشکی پزشکا هرجا برن احترام دارن حرفشون برو داره ....
خوب معلومه همه میخوان پزشک شن
اما تو کشورای دیگه این طورنیس
پزشک و پرستار و کل پرسنل خدمات درمان احترام بالا دارن ....دریک سطح -
اطلاعیه برای ادامه ی راهjavad-mahdizadeh
حسم میگه این اقا جواد به خدا :| -
تست قرابتjavad-mahdizadeh در تست قرابت گفته است:
ای کسانی که سوتی میدهید.....
چرا من توفیق دیدنش را ندارم؟بابا یه لحظه فک کردم اینجا تو دلیه هواسم نبود :|
-
مشورت تحصیلیmehdi_zangane
[چقد خوب که شما برگشتین اقا دکتر :)
جاتون واقعا خالی بود تو انجمن
:) -
اطلاعیه برای ادامه ی راهjavad-mahdizadeh در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:
مهی جون در اطلاعیه برای ادامه ی راه گفته است:
javad-mahdizadeh
حسم میگه این اقا جواد به خدا :|بله
ولی نیازی به حس نبودااا
اسمم جواد فامیلیم که هست.
این کجاش حس میخواست؟:smiley:من فامیلی شما رو از کجا بدونم اخه :|
-
تست قرابتbanoo
عاشق شدیاااا!:joy: -
مشورت تحصیلیmehdi_zangane در مشورت تحصیلی گفته است:
مهی جون آره شکر خدا فرصت شد دوباره : ) . خوب بود کنکور؟
متوسط بود
اونی که میخواستم نشد اما متوسط بود -
اطلاعیه برای ادامه ی راهبیاید برید تو دلی تایپک اقا سهراب خراب نکنین :|
-
تست قرابتjavad-mahdizadeh در تست قرابت گفته است:
حق نداري به كسي دل بدهي الا من
پيش روي تو دو راه است فقط من يا من
عاشقم دست خودم نيست بهم مي ريزم
كه تو هم با بقيه خوب شوي هم با من
سيد صادق رمضانيان
:joy: خیلی باحال بود شعرش.
شاعر باید لطیف باشه ولی ایشون خیلی هم غیرتی تشریف دارند.دمش گرماین غیرت نیس ...زورگویی اسمش :|
-
مشورت تحصیلیmehdi_zangane
شما چطور دادین دکترین دیگه ؟ :)