@Sh-E
پس ایشون مشاور درجه یکی هستن؟؟
درسته؟؟
شما از قیمت حدودی ایشون خبر ندارین؟؟؟
خودشون به طور مستقیم مشاوره میدن یا دانشجوهای رتبه برتر زیر نظر ایشون؟؟؟
@Sh-E
پس ایشون مشاور درجه یکی هستن؟؟
درسته؟؟
شما از قیمت حدودی ایشون خبر ندارین؟؟؟
خودشون به طور مستقیم مشاوره میدن یا دانشجوهای رتبه برتر زیر نظر ایشون؟؟؟
Ali Ghasemian 0
اره،حتما بفرستید لطفا
سلام دوستان
یازدهم تجربی هستم. سال ۱۴۰۰ کنکور دارم.
میخواستم بدونم که آیا کسی از دوستان شیوه صحیح استفاده از کتاب قرابت معنایی الگو رو داره؟؟؟
چجوری تست هارو در کنار درسنامه با هم پیش ببرم
اگه کسی از دوستان اطلاعی داره،لطفا راهنمایی کنه🙏🏻💐
سلام خدمت دوستان
یه سوالی داشتم ازتون درباره مشاور آموزشی.
من الان یازدهم تجربی هستم و سال ۱۴۰۰ کنکور دارم و ساکن مشهد هستم.
دنبال مشاوره آموزشی میگردم.
میخواستم بدونم کسی از شما موسسه یا شخصی رو در مشهد سراغ داره که این کار رو انجام بده؟؟؟
به تازگی با موسسه کتاب پردازان و آقای انصاری زاده آشنا شدم؛ کسی از دوستان هست که اطلاعاتی درباره این موسسه و کیفیت مشاورههاشون داشته باشه؟؟
در کل اگه مشاوری رو در مشهد سراغ دارین که کارش خوبه لطفا معرفی کنین
ممنون ازتون
Zaraa
کتاب شما چاپ چندم هست؟؟؟
چاپ کدوم ساله؟؟؟
Hassan Mortezavi
اها
پس یعنی فرقی نکرده
یعنی قسمت های حذف شده هم موجوده
ولی فقط قسمت های حذف شده برای دهمیهای جدید مشخص کرده ؛ درسته؟؟؟
سلام دوستان
به نظرتون کتاب های موضوعی نشر الگو بهتره یا خیلی سبز؟؟؟
هر کدوم از دوستان که اصلاعی داره لطفا تحلیلش رو بگه🙏🏻🙏🏻
اگه کتاب های موضوعی ادبیات رو بخرم،به نظرتون آیا بازم لازمه که یه کتاب تست مثل خیلیسبز که درس به درس پیش رفته رو هم تهیه کنم یا کتاب های موضوعی به تنهایی کافیه؟؟؟
سلام دوستان
من دانش اموز یازدهم تجربی هستم و سال ۱۴۰۰ کنکور دارم
امسال برای اولین بار از کتاب شیمی آقای بازرگانی استفاده کردم و دیدم که واقعا محشره
برای همین تصمیم گرفتم که برای سال دهمم هم از کتاب های آقای بازرگانی بگیرم
ولی اینجوری که من متوجه شدم،امسال کتاب درسی شیمی سال دهم یه سری تغییرات و حذفیاتی داشته(مثل رابطه انیشتین E=mc2 که از کتاب درسی امسال حذف شده)
حالا میخواستم بدونم من باید چاپ کدوم سال از کتاب شیمی دهم مبتکران(بهمن بازرگانی)رو بگیرم که مطابق کتاب درسی شیمی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ باشه؟؟؟
دوستانی که از این موضوع اطلاع دارن راهنمایی کنن🙏🏻🙏🏻🙏🏻
سپاسگزار🌺
romisa
متشکر🙏🏻
مرید سید علی
یعنی به نظر شما تست های میکرو هم تست های استانداری نیست؟؟
در کل اگه از بین اینا شما بخواین یه دونه کتاب تست برای فیزیک یازدهم تجربی رو پیشنهاد کنین،کدوم رو پیشنهاد میکنین؟
درسنامهش خیلی برام مهمه،چون ما یه مدت معلم فیزیک نداشتیم و فیزیک رو به طور کامل تا الان متوجه نشدم.
به نظرتون کدوم کتاب درسنامه بهتری داره؟؟
همچنین تست هاش هم استاندارد باشه؟؟
شما کدوم رو پیشنهاد میکنین؟؟
Mahdi Asadpour
سپاس از راهنماییتون🌺🙏🏻
romisa سپاسگزارم از راهنماییتون🙏🏻🙏🏻🌺
یه سوال،این فایل های صوتی مشاورهای درباره برنامه ریزی رو از کجا میتونم گیر بیارم؟؟
سلام دوستان
من دانش اموز یازدهم تجربی هستم
دنبال یه کتاب تست خوب برای فیزیک یازدهم میگردم
الان کتاب میکرو رو خریدم،ولی به نظرم درسنامهش زیاد قوی نیست
البته هنوز زیاد از این کتاب مطالعه نکردم،ولی یه چند صفحهایش رو که خوندم،احساس کردم درسنامه خوبی نداره
الان نمیدونم چه کتابی باید بگیرم
به نظرتون همین کتاب میکرو خوبه یا کتاب های دیگهای رو پیشنهاد میکنین
یه کتابی میخوام که هم درسنامهی کامل و قابل فهمی داشته باشه و هم تست هاش خوب باشه و تست هاش به تستهای کنکور نزدیک باشه
هر کدوم از دوستان اگه در این زمینه تجربهای دارن،لطفا راهنمایی کنن🙏🏻🌺
تعریف یه چند تا کتاب دیگه مثل نردبام ،نشر الگو و خیلی سبز رو هم شنیدم،ولی واقعا نمیدونم کدوم بهتره
به نظرتون همین کتاب میکرو خوبه یا سایر کتاب ها رو پیشنهاد میکنین؟؟
سلام دوستان
من دانش اموز پایه یازدهم هستم
میخوام از الان برای کنکور شروع کنم
ولی هیچ انگیزه ای ندارم
این عدم انگیزه هم ناشی از نداشتن یه برنامه خوبه
من خودم بلد نیستم برنامه بریزم
اگه کسی از دوستان برنامه ریزی درسی داره لطفا به اشتراک بزاره🙏🏻🙏🏻
وقتی میخوام شروع کنم به درس خوندن،نمیدونم از کدوم درس شروع کنم
برای همین خیلی سردرگم شدم
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین