Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Ali Ghasemian 0A

Ali Ghasemian 0

@Ali Ghasemian 0
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
74
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
2
دنبال‌شونده‌ها
1

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • سوال درباره کافه عربی آقای ناصح‌زاده
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    @Sobhan-1999
    صددرصد همینطوره👍🏻
    منظور من اینه که آیا با یه کتاب کمک درسی هم میشه به این پیشرفت رسید یا تاثیر این بیشتره؟؟
    به قیمتش میارزه؟؟
    سپاسگزارم از راهنمایی‌تون💐🌺🌼🙏🏻

    انتخاب منابع عربی میلاد ناصح زاده کافه عربی

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    @Dr-Rashidi
    بله
    حتما همینطوره
    ممنونم از شما🌼🌺🙏🏻

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    Laynad
    ممنونم از پیشنهادتون🙏🏻

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    Mbf
    ممنونم از راهنمایی شما💐🙏🏻

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    maryam111 در آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟ گفته است:

    Ali Ghasemian 0 آره میشه فقط آزمون ها رو ثبت نام کرد...اصلا به تبلیغاتشون گوش ندید هروقت گفتن بیا کتاب و اینا بگیر بگید باشه میام حالا دیر نمیشه یا بگید بعدا میام یا مثلا بگید من منابعم رو گرفتم اینطوری چند منبعی میشم ... این آخری رو اگه بگید بیشتر قانعشون میکنید چون یه ذره مشاوره ایه...خلاصه اینکه طفره برید که بهتون نندازن محصولاتشون رو...من میخواستم پشتیبانم نداشته باشم چون میشناختمش خیلی رو اعصاب بود ولی گفتن این نمیشه باید داشته باشی😕

    سپاسگزارم از راهنماییتون💐🌼🙏🏻
    روش های خوبیه👍🏻 ممنونم ازتون

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    @Dr-Rashidi
    ممنونم از شما🙏🏻🌼

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    maryam111
    ممنونم از راهنماییتون

    میشه که فقط آزمون ها رو تنها ثبت نام کرد؟؟ یعنی کتاب و همایش رو ثبت نام نکنیم؟؟
    چون اخه وقتی میرم کانون،خیلی تبلیغ میکنن و یجورایی که انگار کتاب اجباریه

    حالا در کل کتاب هاش و اینا اجباریه یا میشه که آزمون ها رو به تنهایی ثبت نام کرد؟؟؟

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    saaaionadms
    ممنونم🙏🏻💐

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    M Tg
    سپاسگزارم🙏🏻

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    سلام خدمت دوستان
    یه مشورت میخواستم بگیرم
    من یازدهمی بودم و امسال میرم دوازدهم،سال ۱۴۰۰ کنکور دارم و رشته‌م تجربیه؛ تا حالا هم هیچ آزمونی شرکت نکردم
    از این تابستون میخوام آزمون بدم
    به نظر شما،قلمچی شرکت کنم یا گزینه دو؟؟؟
    کدومش بهتره؟
    تا الان تصمیم داشتم که قلمچی شرکت کنم، ولی یه بنده‌خدایی از آزمونای گزینه۲ خیلی تعریف میکرد و میگفت که کارنامه‌هاش هوشمنده و سوالاتش شبیه کنکوره و از این جور چیزا
    طبق چیزی که من شنیدم، سطح سوالات کانون از سوالات کنکور بالاتره و گزینه۲ هم سطح کنکوره
    به نظر شما اینکه سوالات کانون سخت‌ترت بیشتر میتونه کمک کنه یا اینکه گزینه۲ هم سطح و مشابه کنکوره
    الان یکمی گیج شدم
    دوستانی که آزمون شرکت کردن نظرشون چیه؟؟
    اگه میشه راهنمایی کنین🙏🏻🌼🌺🌈💐

    آزمون های آزمایشی آزمون آزمایشی کانون قلمچی گزینه دو

  • سوال درباره کافه عربی آقای ناصح‌زاده
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    سلام دوستان🌼🌈
    وقتتون بخیر🙌🏻
    از کسانی که کافه عربی دارن،یه سوال داشتم درباره پکیج کافه عربی آقای ناصح‌زاده
    رشته من تجربی هستش و سال ۱۴۰۰ کنکور دارم
    اول اینکه آیا کیفیت این پکیج خوبه یا نه؟؟ آیا کیفیت تدریس و سطح علمی خوبه؟؟ یعنی در سطحی هست که به خوبی در ذهن بشینه ؟؟؟
    یکی دیگه هم اینکه،من عربی در حد متوسط رو به بالا هست
    آیا به نظر شما نیازی هست که این پکیج رو بخرم؟؟
    و سوال آخرم هم اینکه
    در مجموع فیلم های تدریس چند ساعت هست؟؟؟؟

    ممنونم میشم اگه منو راهنمایی کنین🙏🏻🌺🌼💐

    انتخاب منابع عربی میلاد ناصح زاده کافه عربی

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    Dan wolf
    اره، میشه گفت اینجوریه
    ولی من الان واقعا هیچی از برنامه ریزی نمیدونم
    برای همین میخوام در اول راه از یه مشاور کمک بگیرم تا مسیر رو برام مشخص تر کنه

    سپاسگزارم از پیشنهادتون💐🌺

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    Dan wolf
    بله
    تعریف ایشون رو هم بنده شنیدم
    ممنونم از راهنمایی‌تون🙏🏻💐🌺

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    AMH
    اره
    اگه میشه شماره‌شون رو لطف کنین
    خیلی ممنون میشم ازتون🙏🏻🌺💐

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    @Sh-E
    متشکرم

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    Nazanin_Ahmadi
    سپاس از راهنمایی‌تون

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    MAHAk
    سپاسگزارم از لطف شما

    ممنونم
    لطف میکنید🙏🏻💐🌺

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد

  • نحوه کار با کتاب قرابت الگو
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    unlimited
    سپاسگزارم

    به نظر شما
    برای نون شب زود نیست که از الان شروع کنم؟؟
    چون کلا ۱۵۰ تا آزمون داره و اگه الان شروع کنم حداقل سه چهار ماه مانده به کنکور تموم میشه

    به نظر شما میشه تست هاش رو حتی بدون مطالعه درسنامه هم زد؟ درسته؟؟؟
    یعنی اگه تمرکز کنم رو تست‌هاش بیشتر جواب میده؟؟

    ادبیات و زبان فارسی ادبیات قرابت معنایی کنکور۱۴۰۰

  • سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد
    Ali Ghasemian 0A Ali Ghasemian 0

    MAHAk
    چجوری میتونم از ایشون بپرسم؟؟
    چون ظاهرا ایشون قسمت چت‌شون رو بسته

    مشاوره تحصیلی مشاور آموزشی کنکور ۱۴۰۰ مشهد
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 3 / 4
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع