@Sobhan-1999
صددرصد همینطوره👍🏻
منظور من اینه که آیا با یه کتاب کمک درسی هم میشه به این پیشرفت رسید یا تاثیر این بیشتره؟؟
به قیمتش میارزه؟؟
سپاسگزارم از راهنماییتون💐🌺🌼🙏🏻
Ali Ghasemian 0
دیدگاهها
-
سوال درباره کافه عربی آقای ناصحزاده -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟@Dr-Rashidi
بله
حتما همینطوره
ممنونم از شما🌼🌺🙏🏻 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟Laynad
ممنونم از پیشنهادتون🙏🏻 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟Mbf
ممنونم از راهنمایی شما💐🙏🏻 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟maryam111 در آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟ گفته است:
Ali Ghasemian 0 آره میشه فقط آزمون ها رو ثبت نام کرد...اصلا به تبلیغاتشون گوش ندید هروقت گفتن بیا کتاب و اینا بگیر بگید باشه میام حالا دیر نمیشه یا بگید بعدا میام یا مثلا بگید من منابعم رو گرفتم اینطوری چند منبعی میشم ... این آخری رو اگه بگید بیشتر قانعشون میکنید چون یه ذره مشاوره ایه...خلاصه اینکه طفره برید که بهتون نندازن محصولاتشون رو...من میخواستم پشتیبانم نداشته باشم چون میشناختمش خیلی رو اعصاب بود ولی گفتن این نمیشه باید داشته باشی😕
سپاسگزارم از راهنماییتون💐🌼🙏🏻
روش های خوبیه👍🏻 ممنونم ازتون -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟@Dr-Rashidi
ممنونم از شما🙏🏻🌼 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟maryam111
ممنونم از راهنماییتونمیشه که فقط آزمون ها رو تنها ثبت نام کرد؟؟ یعنی کتاب و همایش رو ثبت نام نکنیم؟؟
چون اخه وقتی میرم کانون،خیلی تبلیغ میکنن و یجورایی که انگار کتاب اجباریهحالا در کل کتاب هاش و اینا اجباریه یا میشه که آزمون ها رو به تنهایی ثبت نام کرد؟؟؟
-
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟saaaionadms
ممنونم🙏🏻💐 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟M Tg
سپاسگزارم🙏🏻 -
آزمون قلمچی شرکت کنم یا گزینه۲؟؟؟سلام خدمت دوستان
یه مشورت میخواستم بگیرم
من یازدهمی بودم و امسال میرم دوازدهم،سال ۱۴۰۰ کنکور دارم و رشتهم تجربیه؛ تا حالا هم هیچ آزمونی شرکت نکردم
از این تابستون میخوام آزمون بدم
به نظر شما،قلمچی شرکت کنم یا گزینه دو؟؟؟
کدومش بهتره؟
تا الان تصمیم داشتم که قلمچی شرکت کنم، ولی یه بندهخدایی از آزمونای گزینه۲ خیلی تعریف میکرد و میگفت که کارنامههاش هوشمنده و سوالاتش شبیه کنکوره و از این جور چیزا
طبق چیزی که من شنیدم، سطح سوالات کانون از سوالات کنکور بالاتره و گزینه۲ هم سطح کنکوره
به نظر شما اینکه سوالات کانون سختترت بیشتر میتونه کمک کنه یا اینکه گزینه۲ هم سطح و مشابه کنکوره
الان یکمی گیج شدم
دوستانی که آزمون شرکت کردن نظرشون چیه؟؟
اگه میشه راهنمایی کنین🙏🏻🌼🌺🌈💐 -
سوال درباره کافه عربی آقای ناصحزادهسلام دوستان🌼🌈
وقتتون بخیر🙌🏻
از کسانی که کافه عربی دارن،یه سوال داشتم درباره پکیج کافه عربی آقای ناصحزاده
رشته من تجربی هستش و سال ۱۴۰۰ کنکور دارم
اول اینکه آیا کیفیت این پکیج خوبه یا نه؟؟ آیا کیفیت تدریس و سطح علمی خوبه؟؟ یعنی در سطحی هست که به خوبی در ذهن بشینه ؟؟؟
یکی دیگه هم اینکه،من عربی در حد متوسط رو به بالا هست
آیا به نظر شما نیازی هست که این پکیج رو بخرم؟؟
و سوال آخرم هم اینکه
در مجموع فیلم های تدریس چند ساعت هست؟؟؟؟ممنونم میشم اگه منو راهنمایی کنین🙏🏻🌺🌼💐
-
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدDan wolf
اره، میشه گفت اینجوریه
ولی من الان واقعا هیچی از برنامه ریزی نمیدونم
برای همین میخوام در اول راه از یه مشاور کمک بگیرم تا مسیر رو برام مشخص تر کنهسپاسگزارم از پیشنهادتون💐🌺
-
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدDan wolf
بله
تعریف ایشون رو هم بنده شنیدم
ممنونم از راهنماییتون🙏🏻💐🌺 -
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدAMH
اره
اگه میشه شمارهشون رو لطف کنین
خیلی ممنون میشم ازتون🙏🏻🌺💐 -
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهد@Sh-E
متشکرم -
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدNazanin_Ahmadi
سپاس از راهنماییتون -
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدMAHAk
سپاسگزارم از لطف شماممنونم
لطف میکنید🙏🏻💐🌺 -
نحوه کار با کتاب قرابت الگوunlimited
سپاسگزارمبه نظر شما
برای نون شب زود نیست که از الان شروع کنم؟؟
چون کلا ۱۵۰ تا آزمون داره و اگه الان شروع کنم حداقل سه چهار ماه مانده به کنکور تموم میشهبه نظر شما میشه تست هاش رو حتی بدون مطالعه درسنامه هم زد؟ درسته؟؟؟
یعنی اگه تمرکز کنم رو تستهاش بیشتر جواب میده؟؟ -
سوال درباره مشاور آموزشی در مشهدMAHAk
چجوری میتونم از ایشون بپرسم؟؟
چون ظاهرا ایشون قسمت چتشون رو بسته