Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
A

astmn5975uhfkep

@astmn5975uhfkep
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.1k
موضوع ها
20
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
42
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    @mehdinasiri در شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @mehdinasiri در شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @راد در شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @mehdinasiri
    خیلی ممنونم
    پیش 1 و 2 هر دو خیلی سبز؟
    ( طبق همون تعریف بقیه ! )

    یه سوال دیگه
    شیمی 3 با این کلاس دیگه نیازی به صفرتا صد نداره؟

    بله هم پیش 1 و هم پیش2 شیمی خیلی سبز
    اگه منظورتون صفر تاصد شیمی3 استاد آقاجانیه اون برای سال سومی ها یی که نهایی دارن است.

    با این کلاسا نیازی به هیچی نیست

    هست .چرا نیست؟
    باید تست زد تمرین کرد

    شیمی

  • کی فیلم های جمع بندی رو نگاه کنیم؟
    A astmn5975uhfkep

    Vampire_Hunter در کی فیلم های جمع بندی رو نگاه کنیم؟ گفته است:

    @javadm328 در کی فیلم های جمع بندی رو نگاه کنیم؟ گفته است:

    چون همایش معجره نمیکنه..فقط پله هایی رو که به پایین میاد روغن مالی میکنه تا سر بخوری و بیای پایین....

    والا ما شنیده بودیم همایش دانش اموزا رو میکشه بالا :/

    درست شنیدید..ولی جمله منم تیکه نکن دیگه عه..
    همایش بچه ها رو از نظر درصدی میکشه بالا و از نظر رتبه ای سر میده پایین!!و رتبش صفر هاش میافته...مفهوم بود؟؟؟؟ولی چون سرعتش زیاده اگه بعدش هوشمندانه عمل نکنید...از سرسره میافتید بیرون و کلا از بازی پرت میشید

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.

    نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
    500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/

    درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.

    خدا کنه همینطور باشه
    ولی اینی که من گفتم حرف چند مشاور و حتی دانشجوی پزشکی بود!

    منم چیزی که گفتم.تجربه خودم بود.من فقط مهرماه جامعش اون قسمت هندسه فقط همون سوالا رو حل کرده بودم .تو کنکورم هندسه زدم.البته روش منم خیلی تاثیر داشت.وگرنه به صورت عادی حق با شماست

    خب روشتون چی بود؟

    من تو تابستون سالی که وارد چهارم میشدیم خوندم.
    اینطوری که روزی نیم ساعت الی یک ساعت برای تفریح از روی درسنامه مهر و ماه میخوندم و مثالاش رو حل میکردم و بعدش برای تفریح میرفتم تست ها رو میزدم.علاقه داشتم تست های چالشی باشند و ازم وقت بگیرند و منو به چالش بکشند.ولی متاسفانه چند تا رو که حل میکردم تیپ هاش تکراری بود و بعدی ها خیلی سریع و حتی گاهی میشد ذهنی حل میشد.
    من بعد اون ماجرا نتیجه گرفتم هندسه مهارته!!!!چون من از تابستون تا نزدیگای کنکور نخوندم ولی یه دور که تست ها رو زدم به امادگی رسیدم و تو کنکورم تونستم چندتایی بزنم

    خب شما تابستون خوندین
    ولی اونی ک هیچوقت نخونده هندسه رو دیگ تو این وقت کم رو بقیه مباحث مسلط شه بهتره :"

    اوهوم.!!
    بهترین کار هم همینه که از یه مدت دیگه شروع کنند روش سه روز یکبار رو کار کنند.
    تمام طول کنکور و درس خوندنا یه طرفه و جمع بندی کردن خودش به تنهایی طرف دیگه ماحرا

    وای اون سه روز یه بار ک برای خرداده :|

    بستگی به این داره میخواید آخرین کنکور رو چه زمانی بزنید.ولی در کل 6 هفته وقت نیاز دارید برای این 12 کنکور.حالا شروع و پایانش شخصیه

    ریاضی تجربی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)
    A astmn5975uhfkep

    @راد در شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94) گفته است:

    @javadm328
    پیشنهاد شما هم کتاب های معرفی شده توسط جناب نصیریه یا نظر دیگه ای دارید؟

    نمیدونم چی پیشنهاد دادن ولی اینو میدونم اگه این کارا رو بکنی هی دنبال کتاب جزوه بری بهبهانه بهتر بودن و بهترین بودن قطعا امسال به هدف نمیرسی سال بعدم اگه اصلاح نشی همین اش و همین کاسه .
    آخه عزیز من برو یه کتاب بخر شروع کن بیا جلو و ولش نکن اگه باهاش راه افتادی و درصدت بالاتر اومد بزار بمونه اگه نیومد برو سراغ دیگری همین

    شیمی

  • چندروز مانده به کنکور و سنگ های زندگی برسرراه
    A astmn5975uhfkep

    ..........................

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.

    نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
    500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/

    درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.

    خدا کنه همینطور باشه
    ولی اینی که من گفتم حرف چند مشاور و حتی دانشجوی پزشکی بود!

    منم چیزی که گفتم.تجربه خودم بود.من فقط مهرماه جامعش اون قسمت هندسه فقط همون سوالا رو حل کرده بودم .تو کنکورم هندسه زدم.البته روش منم خیلی تاثیر داشت.وگرنه به صورت عادی حق با شماست

    خب روشتون چی بود؟

    من تو تابستون سالی که وارد چهارم میشدیم خوندم.
    اینطوری که روزی نیم ساعت الی یک ساعت برای تفریح از روی درسنامه مهر و ماه میخوندم و مثالاش رو حل میکردم و بعدش برای تفریح میرفتم تست ها رو میزدم.علاقه داشتم تست های چالشی باشند و ازم وقت بگیرند و منو به چالش بکشند.ولی متاسفانه چند تا رو که حل میکردم تیپ هاش تکراری بود و بعدی ها خیلی سریع و حتی گاهی میشد ذهنی حل میشد.
    من بعد اون ماجرا نتیجه گرفتم هندسه مهارته!!!!چون من از تابستون تا نزدیگای کنکور نخوندم ولی یه دور که تست ها رو زدم به امادگی رسیدم و تو کنکورم تونستم چندتایی بزنم

    خب شما تابستون خوندین
    ولی اونی ک هیچوقت نخونده هندسه رو دیگ تو این وقت کم رو بقیه مباحث مسلط شه بهتره :"

    اوهوم.!!
    بهترین کار هم همینه که از یه مدت دیگه شروع کنند روش سه روز یکبار رو کار کنند.
    تمام طول کنکور و درس خوندنا یه طرفه و جمع بندی کردن خودش به تنهایی طرف دیگه ماحرا

    وای اون سه روز یه بار ک برای خرداده :|

    بستگی به این داره میخواید آخرین کنکور رو چه زمانی بزنید.ولی در کل 6 هفته وقت نیاز دارید برای این 12 کنکور.حالا شروع و پایانش شخصیه

    اوهوم.موفق باشید

    اون موفق باشید اخر رو کشف نمیکنم یعن یچی ...ولی در هر حال...
    شما هم همینطور

    ریاضی تجربی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    royaaa در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    باید کل جدول تناوبی رو حفظ کنیم یا فقط 30تای اول رو؟ج بدددددددید خواهشا

    کلش....
    البته اول همون 30 تا بعدا تا 36 تا و بعدا هم گروه ها.لازم نیست همش رو حفظ کنید
    گروه ها دوره ها عدد های اتمی حالت مواد.فاز مواد.عناصر واسطه دوره چهارم رو هم حفظ کنید....سوال سختیه...استاد خودش جلسه های اول گفتن کجا ها رو حفظ کنید

    شیمی

  • کمک برای جمع بندی شیمی
    A astmn5975uhfkep

    سلام
    باید ازمون بدید دیگه.ازمون های جامع فصل به فصل و بعدشم جامع کل کتاب ها
    همون موحج ازمون یا فار خوبه.
    در ضمن اگه همه دروس رو تموم کردید باید از این هفته یا هفته بعد دیگه جمع بندی به روش سه روز یکبار رو شروع کنید .وسواس شدید مطالعاتی خیلی از کنکوری ها دارند
    و سندرم همه یا هیچ گفته میشه.
    پیش روانپزشک برید دارو میده بهتون.البته بگید کنکوری هستید تا دارو هاش گیجتون نکنه.و دارو های دز ضعیف بده.
    و اینکه به این فکر بیخود توجه نکنید.
    به خودتون بگید من این فصل رو خوندم و کاملا یادمه(حتی دروغ)و بعدش یه ازمون بگیرید و بعد فقط اشکالات ازمون رو بر طرف کنید.در واقع چاله چوله های مسیر رو پر میکنید.
    یا حق

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Mohammad Vakili
    داداش صبا نتی؟
    من صبا نت بودم این مشکل رو داشتم.الان اسیا تک کردمش.نداره این مشکل رو

    ریاضی تجربی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    spitter spiter در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    اسید ها و باز ها کی شروع میشه ؟؟ اصلن درسنامه خیلی سبز توی اسید ها و باز ها نمیفهمم

    بله منم درسنامه نمی فهمم کلا!!!!!یه کار کن از سال پیش ایشون ببین .خیلی باحاله

    شیمی

  • کمک برای جمع بندی شیمی
    A astmn5975uhfkep

    sonsy در کمک برای جمع بندی شیمی گفته است:

    تشکر از ساراجان وآقا جواد :rose:

    یعنی واقعا الان مشکلتون حل شد؟؟؟؟من که میگم امکان نداره.:smile:

    سوال مشاوره ای

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Mohammad Vakili در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Mohammad Vakili
    داداش صبا نتی؟
    من صبا نت بودم این مشکل رو داشتم.الان اسیا تک کردمش.نداره این مشکل رو

    خیر بنده به دلیل استفاده منزل از فیبر نوری از اینترنت مخابرات استفاده می کنم.

    داداش اگه موزیلا فایر فاکس داری. با اون باز کن.بعد تو صفحه ای که برای دانلود یا مشاهده انلاین میاد.در سمت بالای صفحه یعنی قسمت url در قسمت سمت راستش.یه علامت شبیه صفحه کتاب هست اونو بزنی.خود درس اصلی رو میاره. و تو جریان کیفیت هم کیفیت انتخابی تو رو میاره.

    ریاضی تجربی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    spitter spiter در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Dr.Saraaa با فیلمای پارسال راحت نیستم
    سری جدید خیلی بهتره

    اسید بازش خوبه.!!امتحان کن

    شیمی

  • دیگه خسته شدم...
    A astmn5975uhfkep

    هر وقت ذهنتون پرید
    محکم و با صدای بلند و قاطع بگید
    الان اینجا باش

    سوال مشاوره ای

  • نوسان فصل۳
    A astmn5975uhfkep

    @dr-yassi
    بله درسته
    تو مسافت من اشتباه کرده بودم.

    فیزیک

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    abbas-ioukar در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    ببخشید چرا استاد مباحث سوم و استوکیومتری درس نمیدن؟

    میدن داداش فقط یکم صبر داشته باش.

    شیمی

  • سرباز وطن
    A astmn5975uhfkep

    alihorbani در سرباز وطن گفته است:

    @javadm328 سلام آقا جواد خیلی مخلصیم
    راستش مشکل من وقت نیست!!! مشکل من چه جوری خوندن درس زیست و فیزیکه چون شیوه ای که بلدم پارسال جواب نداد

    زیست وشیمی رو هم باید بخونی و هم باید تست بزنی.یعنی به موازات هم.و اصلا هدف تست زدن اینه که بلد باشید چجوری بخونید
    تو ریاضی و فیزیک باید یکمی بخونی و بعدش خیلی خیلی خیلی زیاد تست بزنید
    الانم یه لینک میزارم برو اونجا

    سوال مشاوره ای

  • موج مکانیکی
    A astmn5975uhfkep

    سامان خضری در موج مکانیکی گفته است:

    دوستان استاد طلوعی میفرماین که سرعت موج فقط به محیط بستگی داره
    پس چطور تو کلیپ دوم امواج گفته شده که در یک ریسمان آویزان سرعت موج هر چه به پایین تر میرویم کم تر میشود؟ مگه نباید ثابت باشه

    خب تو همون قسمت علتش رو هم میگه
    چون نیروی وزن (محیز) تغییر میکنه

    فیزیک

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    A astmn5975uhfkep

    Reza.Tah در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @friend
    ثابت تعادل که ثابته:expressionless:

    صحیح...نمیدونم چرا اصلا اینو پرسیدم.
    قوربونت برم ثابت تعادل عوض میشه چون وابسته به دما و غلظت هاست.این جا هم غلظت تغییر پیدا کرده دیه!!

    شیمی

  • سرباز وطن
    A astmn5975uhfkep

    alihorbani در سرباز وطن گفته است:

    @javadm328 بابا ایول آقا جواد فیلمش معرکه بود
    یک دنیا ممنون

    مخلصتم علی جان

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 30 / 34
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع