Delete account در عمومی 100 گفته است:
@friend
کته میخورم تو بگو
خدایا منو به راه راست هدایت کن!!!:grimacing:
خدایا مرا اینگونه عذاب مده!!!:grin:
الهی العفو!!
Delete account در عمومی 100 گفته است:
@friend
کته میخورم تو بگو
خدایا منو به راه راست هدایت کن!!!:grimacing:
خدایا مرا اینگونه عذاب مده!!!:grin:
الهی العفو!!
korosh13 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
کسی میدونه تاکی تموم میشه !!!!
الله اعلم
لازمه بگم مرور هیچوقت اتلاف وقت نیست
به جای اینکه تو دلی از مسائل خاورمیانه حرف بزنیم میشه تو تاپیک هایی درس ها رو مرور کرد و میدونیم که مرور نیاز به انرژی زیادی نداره پس میشه اینکار رو کرد
@دکتر-عاطی در تا کنکور گفته است:
تو اینستای یکی از دوستام چیز قشنگی خوندم
اگه امید و شوق به پیروزی در شما بیشتر از ترس از شکست باشه شما حتما موفق میشین
با خودم فک کردم دیدم راس میگه
اگه برای چیزی خیلی تلاش کرده باشی اما همش فک کنی شکست میخوری قطعا شکست میخوری
بهتر در کنار درس خوندن روی روحیتونم کار کنین چون واقعا موثر
بیگ لایییییییییییییک!!!!
واقعا روحیه داشتن خیلی مهم تره!!البته الان خیلی مهم تره الانی که سه ماه مونده و اینجاست که مرد از نامرد (البته منظور اون کسی که واقعا هدفشو میخواد با اونی که فقط دم از هدف میزنه)مشخص میشه!!!گرگ و میش هست!!!
گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
نیست مسیری که ان را نیست پایان غم مخور
............................................... این رو پویا براهیم باستانی تو اول کتاب ریاضی مهرماه نوشته بود!!!البته شعر از حافظ هست به نظرم!!
banoo در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
madamfaezeh در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستان ریاضی ها هندسه مختصاتی تجربی رو در چه کتابی می خونن؟ من مشتق و کاربرد مشتق رو از دیفرانسیل استاد ثابتی دیدم اما هندسه مختصاتی تو دیفرانسیل نیستباید از کدوم فیلم های ریاضی استفاده کنم به شما دوستان هم پیشنهاد میدم تدریس مشتق و کاربرد رو از استاد ثابتی ببینید چون آقای امینی راد حالا حالاها مونده تا ریاضی رو تموم کنه
تو هندسه مختصاتی چیا میخونین؟
گمونم باید تحلیلی ما رو ببینین
دقیقا
@njzamin در ترکیبات آلی گفته است:
@javadm328 در ترکیبات آلی گفته است:
@njzamin
خیلی فکر بکری هست !!!بزن پشتتم من نترس.ده بیستایی روش بلدم :face_with_tears_of_joy: با همونا + روش های شما تاپیک رو میگردونیم :)ده بیستا لازم نیست همون کاربردی ها رو لطف کنین خوبه
بله بله :)
وای خدا نکنه!
اینطوری عمومی رو میگیرن و بعد زمین رو میدن و بعد زمین رو میگیرن و اختصاصی میدن
قبلا کنکور اینطوری بود!!!اگه دوباره بشه خیلی مزخرفه .خیلیا مثل من زمین نمیخونند و وقتش رو میدن به سایر دروس .ولی اگه اینطوری بشه ......
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.
نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/
درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.
من میگم حاجی سلیمانی :smiling_face_with_sunglasses:
اما در سوال شما
آقاجانی ترکیبی و جذاب تدریس میکنه شکی درش نیست
و استاد صنیعی کاملا حساب شده و انگار با برنامه قبلی تدریس میکنه و به جای گفتن روش های مختلف فقط و فقط کاربردی ترین روش ها رو میگه و سرعتی ترین ها
حل مسئله هاش دیوونه کنندست اقای صنیعی .از بس خوبه
این خودتی که باید تعیین کنی بیشتر تو حل مسئله گیر داری یا مفاهیم؟ همچنین خودت تعیین کنی ببینی با کدومشون بیشتر حال میکنی
تاپیک مشابه داره
http://forum.alaatv.com/topic/2545/دفتر-برنامه-ریزی-آلایی-ها
http://forum.alaatv.com/topic/3110/برنامه-ی-هماهنگ/455
تاپیک های شکست خورده!!!:joy_cat:
به نظرم اونا رو ادامه بدید!!!
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.
نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.
خدا کنه همینطور باشه
ولی اینی که من گفتم حرف چند مشاور و حتی دانشجوی پزشکی بود!
منم چیزی که گفتم.تجربه خودم بود.من فقط مهرماه جامعش اون قسمت هندسه فقط همون سوالا رو حل کرده بودم .تو کنکورم هندسه زدم.البته روش منم خیلی تاثیر داشت.وگرنه به صورت عادی حق با شماست
@ایمورتال در شیمی گفته است:
@javadm328
من الان یه دانش آموز دهمی ام به نظرت کدوم یکی همه یا اکثر نکات رو میگه؟
اقاجانی که برای دهمی ها تدریس نکرده حاجی :///
سمیرا۹۶۹۶ در دفتر برنامه ریزی گفته است:
@javadm328 خواهش می کنم
اگر عمری بود منم برای اولین بار در تاپیک شرکت میکنم!!!
هندسه نیاز به فکر و خلاقیت داره.باید شور هندسی باشه.
وگرنه مشکل سازه.
من میشد گاهی اون تایمی که اختصاص داده بود برای هندسه فقط یک سوال رو مینوشتم و پاک میکردم و مینوشتم.شیشه رو مینوشتم تخته رو مینوشتم.روی کاغذ تمرکز نمیتونستم بکنم معمولا.
البته هدف من از هندسه خوندن اون زمان لدتش بود فقط .نه به خاطر تستش!!
Marjan 77 در شیمی روح الله حاجی سلیمانی کلاس کنکور(1) (94-93) گفته است:
miladsb سلام
ممنون به پاسخ دادنتون
تلگرام ندارن ایشون؟
Šàřà
شما را شما را به زمین که مباد از ان غافل شوید.
زمین کلید (بحث رو سیاسی نکن اقا:joy: )ورود به داروسازیه.!!!
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.
نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.
خدا کنه همینطور باشه
ولی اینی که من گفتم حرف چند مشاور و حتی دانشجوی پزشکی بود!منم چیزی که گفتم.تجربه خودم بود.من فقط مهرماه جامعش اون قسمت هندسه فقط همون سوالا رو حل کرده بودم .تو کنکورم هندسه زدم.البته روش منم خیلی تاثیر داشت.وگرنه به صورت عادی حق با شماست
خب روشتون چی بود؟
من تو تابستون سالی که وارد چهارم میشدیم خوندم.
اینطوری که روزی نیم ساعت الی یک ساعت برای تفریح از روی درسنامه مهر و ماه میخوندم و مثالاش رو حل میکردم و بعدش برای تفریح میرفتم تست ها رو میزدم.علاقه داشتم تست های چالشی باشند و ازم وقت بگیرند و منو به چالش بکشند.ولی متاسفانه چند تا رو که حل میکردم تیپ هاش تکراری بود و بعدی ها خیلی سریع و حتی گاهی میشد ذهنی حل میشد.
من بعد اون ماجرا نتیجه گرفتم هندسه مهارته!!!!چون من از تابستون تا نزدیگای کنکور نخوندم ولی یه دور که تست ها رو زدم به امادگی رسیدم و تو کنکورم تونستم چندتایی بزنم
zahra1303
تغییرم کنه کم میشه و زیاد نمیشه
جواب همه شون خنثی هستش.
بستگی به شما داره
مثلا عربی همایش رو ببینید.اگه بفهمید کدوما معرفه اند و کدوما نکره مثلا..اینا رو میدونید...مفیده..ولی اگه نمیدونید اسم چیه فعل چیه و اینا..فکر نکنم زیاد مفید باشه...چون همایش معجره نمیکنه..فقط پله هایی رو که به پایین میاد روغن مالی میکنه تا سر بخوری و بیای پایین....
و اگه هوضمندانه عمل نکنی...بعدش با کله میخوری زمین...پس همایش ها هم نیاز به فکر داره که بعدش چطوری جلو برید
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@javadm328 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Dr.Saraaa در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
sheyda 96 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
اتفاقا هندسه تیپ سوالاش هرسال تو کنکور شبیه همه میشه الانم خوندش.
نه اتفاقا سوالاش خیلی تنوع داره
500 تا تست رو حل کنی براش باز تست 501 یه چیز جدیده :/درسته.ولی الب سوالاش خیلی روتین هست.همونطور که طراح میتونه تو احتمال سوالی بده که قابل حل نباشه مگر اینکه با تفکر خودش.ولی میتونید ببینید اکثر سال ها تیپ سوال ها یکسان و شبیه بوده.تو هندسه سوال کم حل بشه ولی یاد گرفته بشه و حتی حفظ بشه راه حلش میشه سوالاش رو زد.
خدا کنه همینطور باشه
ولی اینی که من گفتم حرف چند مشاور و حتی دانشجوی پزشکی بود!منم چیزی که گفتم.تجربه خودم بود.من فقط مهرماه جامعش اون قسمت هندسه فقط همون سوالا رو حل کرده بودم .تو کنکورم هندسه زدم.البته روش منم خیلی تاثیر داشت.وگرنه به صورت عادی حق با شماست
خب روشتون چی بود؟
من تو تابستون سالی که وارد چهارم میشدیم خوندم.
اینطوری که روزی نیم ساعت الی یک ساعت برای تفریح از روی درسنامه مهر و ماه میخوندم و مثالاش رو حل میکردم و بعدش برای تفریح میرفتم تست ها رو میزدم.علاقه داشتم تست های چالشی باشند و ازم وقت بگیرند و منو به چالش بکشند.ولی متاسفانه چند تا رو که حل میکردم تیپ هاش تکراری بود و بعدی ها خیلی سریع و حتی گاهی میشد ذهنی حل میشد.
من بعد اون ماجرا نتیجه گرفتم هندسه مهارته!!!!چون من از تابستون تا نزدیگای کنکور نخوندم ولی یه دور که تست ها رو زدم به امادگی رسیدم و تو کنکورم تونستم چندتایی بزنمخب شما تابستون خوندین
ولی اونی ک هیچوقت نخونده هندسه رو دیگ تو این وقت کم رو بقیه مباحث مسلط شه بهتره :"
اوهوم.!!
بهترین کار هم همینه که از یه مدت دیگه شروع کنند روش سه روز یکبار رو کار کنند.
تمام طول کنکور و درس خوندنا یه طرفه و جمع بندی کردن خودش به تنهایی طرف دیگه ماحرا