می دونستی بخش مرکزی فوق کلیه تحت نظر هیپوفیز و هیپو تالاموس نیست ولی بخش قشری فوق کلیه تحت تاثیر هورمون هیپوفیز و خود هورمون هیپوفیز تحت نظر هیپو تالاموس هست!
یازدهم
تجربیا
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
atena saghi
دیدگاهها
-
نکته زیست۱۱, فصل۴ -
نکته, زیست۱۱,فصل۴می دونستی که گلوکز بدون آب نمی تونه از بدن دفع بشه و برای همین در دیابت شیرین بدن کم آب میشه!
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
@دانش-آموزان-آلا
تجربیا
یازدهم -
ی بار واسه همیشه CloZe رو close کن😎 (کلوز رو 100 بزن)چقدر خوب
-
بررسی تست های کنکور های سال قبلچه تاپیک و مطلب خوبی👌👌
-
بررسی تست های کنکور های سال قبلچه تاپیک عالییییی
-
زیست۱۱,فصل۱,ناقل عصبیبرچسبی که زدم دیده میشه؟
-
زیست۱۱,فصل۱,ناقل عصبی -
زیست یازدهم🙂اومدم جواب بدم مثلا ... 😑
-
زیست ۱۱,نکته تستی ,فصل ۲,گیرنده نوری انساندر چشم انسان گیرنده های استوانه ای تعداد بیشتر و حساسیت به نور بیشتری دارند نسبت به مخروطی ها
@یازدهمیا
تجربیا
@دانش-آموزان-آلا -
استخوان کشککصورت رو به صورت جدا نداشتیم که , فقط جمجه رو داریم که استخوان پهن هست به احتمال زیاد
-
یک نکته از من به تو, یازدهمی هاامی دونستی که رابط های سفید مخ هم مقداری نورون دارند که باعث ارتباط دو نیمکره رو میشه
-
یک نکته از من به تو, یازدهمی هاانکته بعدی گیرنده های بدن .... در مغز با این همه نورون و حفاظت, گیرنده درد وجود نداره !
-
یک نکته از من به تو, یازدهمی هاادر دیواره سرخرگ های بدن فقط گیرنده درد وجود نداره ! بهتره بدونی در دیواره سرخرگ آیٔورت در رگ گردن, گیرنده میزان اکسیژن خون وجود داره ... تست کنکور اشاره شد حواست باشه :-)
@دانش_آموزان_آلا
همیار -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام منم یازدهم تجربی ام . چه تاپیک خوب! چه جوری تاپیک رو در دسترس خودم بگذارم که راحت پیداش کنم؟/:
-
روش مطالعه99 آره فکر کنم این جوری بهتر باشه
-
برنامه ریزی روزانه یازدهمی /هر روز چه درس هایی و چقدر بخونم؟Fatemeh Sadat Kheradmand در برنامه ریزی روزانه یازدهمی /هر روز چه درس هایی و چقدر بخونم؟ گفته است:
atena saghi منم یازدهمم با این تفاوت که رشته م ریاضیع اما زیست رو خودم کنارش میخونم
امشب مشاورم بهم گفت که ساعت مطالعه م خیلی پایینه و توی روزهای درسی پنج الی هفت ساعت و روز های تعطیل ده الی دوازده ساعت درس بخونم و دقیق ش بستگی به خودم داره
من بهش گفتم که خیلی زیاده و من نمیتونم چون از درس زده میشم و نتیجه من از حرف زدن هامون این بود که یعنی دیگه سه چهار ساعت مطالعه مفید روز درسی باید داشته باشم
در کل مشاورم به درصد هام نگاه کرد و گفت اونایی که پایین ترن وقت بیشتری میخوان و اونایی که بالاتر با همون روال قبلی پیش برو
من پیشنهادم اینه که حتما یه آزمون رو شرکت بکنید و خودتون رو محک بزنید و اینکه به دو تا نکته نگاه کنید
اول اینکه توی چه درسی ضعف دارین و دوم اینکه کدوم درس توی کنکور تون مهمهآره واقعا درسته
-
برنامه ریزی روزانه یازدهمی /هر روز چه درس هایی و چقدر بخونم؟امیرمحمد یوسفوند . چقدر زیااد!
-
برنامه ریزی روزانه یازدهمی /هر روز چه درس هایی و چقدر بخونم؟ممنون از پیشنهاداتون , 🌷🌷
-
برنامه ریزی روزانه یازدهمی /هر روز چه درس هایی و چقدر بخونم؟با سلام, من چندین وقت هست که دنبال یک برنامه ریزی درسی روزانه میگردم که به عنوان یک دانش آموز یازدهمی تجربی , هر روز چقدر و چطور و در چه ساعاتی درس بخونم ؟
و همچنین هر روز برای چه دروسی وقت بگذارم ؟ چقدر و چه روزهایی و از چه درس هایی بهتره که تست بزنم ؟
من در ساعت شروع مطالعه مشکل دارم , و بدون برنامه درسی واقعا سر در گم میشم و نمی تونم درست درس بخونم , اگر یک برنامه درسی ثابت و خوب داشته باشم مطمٔنم که بهش عمل میکنم . البته من برنامه ریزی روشx رو دیدم ولی اون فقط برنامه هفتگی کنکوری ها بود . ممنون میشم راهنماییم کنین
همیار
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء -
برنامهAli Sobhani در برنامه گفته است:
یه برنامه لازم دارم که یکی غیر خودم اون رو نوشته باشه اینجوری شاید انگیزه درس خوندنم برگرده
دانش-آموزان-آلاء
من یازدهم تجربی ام و تازه وارد آلا شدم و هنوز زیاد بلد نیستم از امکاناتش استفاده کنم ,
و شدیدا نیاز به یک برنامه درسی روزانه دارم که در هر روز چه درسایی و هر درس رو چقدر بخونم .لطفا راهنمایی کنین