@Zeinab-Evazi نکنه دارید تارهای آویزی رو میگید ؟
اخه تار که افزایش قطر و اینا نداره
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
هر کی یه گزاره😁😁😁 -
رغیبForgotten
خیلی خوب بود :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلی@Zahra-Hamrang
به به چه مختصر مفید -
شیمی در 60 روزSEYED313
ببین دقیقا وضعیتت مثه منه
هر کی راه و روش خودشو داره و ذهنش یه مدل رو خووب میفهمه مثلا دوستام همش میگن فروهر چرا اینقدر فیـــلم میبنی ( فیلم درسی طبیعتا :face_with_tears_of_joy: )
و بعضیا خودشون مدلشون اینه که کتاب درسی رو باز کنن بخونن و برن تست بزنن و بیشتر وقتا هم جواب میگیرن
تایـــپ خودتو پیدا کن سِید -
ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلیMahan Xodayi 2
Farideh Khangah
@Zahra-Hamrang
@سینا-0
Matin Mousavi 1
Michael Vey
زینب نجفی -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD
اووممم ، با اینکه اراده دارم بی ارادم ! -
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشاساتید :
Mahan Xodayi 2
Farideh Khangah
@Zahra-Hamrang
@سینا-0
Matin Mousavi 1
Michael Vey
@Felli -
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 در سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارش گفته است:
@Allen-Gamer بخش های مختلف میشه کری و معده که اینجا دخانم در نظر گرفت در کدوم اینا قطعه قطعه کننده داریم!!
نه از کجا معلوم بخش های مختف مری و معده بشه ؟ شاید توی ذهن من بخش های مختلف اصلا روده بزرگ باشه :face_with_tears_of_joy:
-
استاد زمین؟!!@Nasrin-Sani
استاد همدانی رو پیشنهاد میکنم -
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارش -
ترمیم معدل@نویسنده-کوچولو
من اون تاییدیه رو انجام دادم که 50 تومن میگیرن بعدش نمره هاتو نشون میدن و تایید میکنی اونم انجام دادم
بعد آخرش این میاد

میزنی رو ثبت نام بعد میاد که :

اما شنیدم که امروز آخرین مهلت برای انجام اون بخش اوله که همون تاییده 50 تومن میگیرن
حتما انجام بدین -
هر کی یه گزاره😁😁😁Mehrsa 14 کاملا درسته
-
به بچه های تجربی کمک میکنمS.daniyal hosseiny
قربونت عزیزم -
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
لایه ای از چشم که با نوعی بافت که سلول های آن فضای بین یاخته ای متغیر دارند در تماس است همانند لایه ای که در عصب بینایی مشاهده نمیشود ؛ مواد زائد خود را به زلالیه میریزد .
.
.
.
.
پ.ن : تمام تلاشمو کردم که نتونید جواب بدید :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
به یک توضیح ساده نیازمندیم ! -
نایژه و نایژک ، بافت پوششی ؟؟؟سلام این تست رو ببینید

جواب میشه گزینه 4

چرا گفته نایژه و نایژک از بافت پوششی تشکیل شدن ؟
بخاطر لایه مخاطه دیگه نه ؟؟؟ -
میخوام حذف کنم !Forgotten
Houman M
Alireza Mousavi
Idin Taghavifar
@Soniaaaسپاس از پاسخگویی هاتون عزیزان
ولی موضوعی که هست بخدا منم راضی به حذف نیستم :grinning_face_with_smiling_eyes: ولی کــــلا از عید انگار شروع کردم
از دهم دارم کنکوری میخونم ولی تازه تویه عید امسال یاد گرفتم چی به چیه و رسما شروع کردم
و میدونم که تیر امسال نمیتونم تو کنکور مـــانُور بدم و هدف اصلی برای سال بعده .بگذریم...
پس الان صلاح بر این شد که به چند تا فصل مهم مثلا 4 دهم و آخر دوازدهم و.. مسلط مسلط باشم و بقیه فصلا رو در حد ماس مالی کردن بلد باشم ؟ :grinning_face_with_sweat:
-
اپیدرمسلام ، تو اپیدرم اعصاب داریم ؟
تجربیا -
آیا مسلمانی هست مارا یاری کند ؟!!!Rahman Aa
حتما باید مسلمون باشه ؟ :face_with_tears_of_joy: :squinting_face_with_tongue:


