همه ی نکاتی که میگین رو PDF میکنم میفرستم
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
قلب 💓 -
هر پیک شیمایی که در دستگاه ایمنی تولید میشه -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD
امروز تونستم 5 بیدار شم
رفتم دوچرخه سواری چون ورزش باعث میشه صبحتون رو با انرژی بیشتری شروع کنید :man_biking_medium-light_skin_tone:
این دفعه سومی بود که توی طول سال میرم دوچرخه سواری صبحا ، و وقتی میام خونه حالــــــــت تهوع شدیدی میگیرم :face_with_head-bandage: :face_vomiting:
بگذریم...
نتیجه اخلاقی
ورزش سبک انجام بدید مثلا 10 دقیقه برید پیاده روی :woman_walking: :man_walking_light_skin_tone: نه که مث من 10 کیلومتر رکاب بزنید :crying_face: -
قلب 💓@m-tina
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !@_Reza_
آخه اینقدر سه تا گزینه دیگه روهـــــوا رد میشن که مجبوری 2 رو بزنی -
دوستان عزیز هم اکنون تست !@_Reza_
وارد سطح جدیدی از ابهامات گزینه 2 شدیم -
دوستان عزیز هم اکنون تست !بسیار خب
دوستان خیلی خوشحال شدم که سر این تست بحث کردیم :face_with_tears_of_joy:
من برم تا فرهاد نیومده مشهد
مراقب خودتون باشید
Farhadd
@_Reza_
@fatemeh-jk -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
شماره کارت پیوی :face_with_tears_of_joy: -
دوستان عزیز هم اکنون تست !@_Reza_ Farhadd
فرهاد مقاومت نکن دیگه ! هرچی اقا رضا بگه -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
ولی کتاب که تاکید نکرده که جزئی از اون پمپه هستشو اگرم باشه خب بهـــتر ، خب درسته دیگه گزینه 2
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !دوستان الان که بیشتر فکر میکنم ارزش علمی زیادی نداشت این تسته ولی میشه درس عبرت گرفت که وقتتون رو روی تست هایی که هر 4 گزینه غلطن نزارید :face_with_tears_of_joy:
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !@_Reza_
دیر اومدی دیگه آقا رضا جوابو گفتم به بزرگی تون ببخشید -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
چاقوی آشپزخونه رو خوب اومدی :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: -
دوستان عزیز هم اکنون تست !
این شکل رو از توی اینترنت آوردم ،فکر کنم برعکسه شکل کتابه ولی کُلیت همونه !
خب گزینه 2 رو بخونید !
میگه که آخرین جزء زنجیره ! یعنی اون پمپی که الکترون رو میده به یون اکسید برای ساخت آب . اوکی ؟
خب این تا اینجا
حالا گفته که یون های اکسید را با پروتون ترکیب میکنه ! بچه ها این غــــــلطه چون در واقع فقط الکترون رو میده و کاری به این کارا نداره یعنی میگه خانم/اقای یون اکسید ، این الکترون خدمت شما و خدافظ :face_with_tears_of_joy:
خب پس چرا این گزینه درسته !؟
بر گردیم سر ادامه توضیحات پس اگه پمپ فقط الکترون رو میده و خودشو میکشه کنار پس کی این کار ترکیب یون اکسید با الکترون رو برعهده داره ؟ یه آنزیم ، آنزیمی که خارج از کتابه
ولــــی What if ! اره
What if اگر اون آنزیمه بخشی از این پمپه باشه ! اگر اینجوری در نظر بگیریم گزینه 2 به ناچار میشه جواب تست
ولی خدایی توی آزمون داوطلب نباید اینو میزد و طراح کمی کرم داشته -
دوستان عزیز هم اکنون تست !بزارید توضیح بدم
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
باشه پس
با اجازه بزرگتر ها :face_with_tears_of_joy:
باید میزدید گزینه 2 -
دوستان عزیز هم اکنون تست !به طور کلی 4 تا گزینه غلطن !
فقط یه گزینه از بین این 4 تا میتونه در یه صورت خاص درست باشه -
دوستان عزیز هم اکنون تست !جوابو بگم ؟
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
4 تا گزینه غلطن ! :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
فقط یه گزینه از بین این 4 تا میتونه در یه صورت خاص درست باشه -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
خب اره 2 مشکوکه !
ولی باید خودتو جای اونی بزاری که سر جلسه آزمون اینو داره میزنه !