
سلام سلام اوه عکس قبل از سلام اومد 🤐ولی به هرحال امروز یه عکس خیلی خوب با نکته از نوار قلب❤ آوردم که زحمتشو خودم کشیدم امیدوارم خوشتون بیاد.
پ.ن:راستی امتحان اولتون رو ترکوندید؟💣💥
من که اول ریاضی بود کلی خوش گشتم نموم شد😁😁

سلام سلام اوه عکس قبل از سلام اومد 🤐ولی به هرحال امروز یه عکس خیلی خوب با نکته از نوار قلب❤ آوردم که زحمتشو خودم کشیدم امیدوارم خوشتون بیاد.
پ.ن:راستی امتحان اولتون رو ترکوندید؟💣💥
من که اول ریاضی بود کلی خوش گشتم نموم شد😁😁
romisa مرسی🌼🌼
@m-an
🧲°شما یک آهنربای زنده هستید!
هر چیزی که در زندگی
به سمتتان میآید
به طرز شگفتانگیزی
با افکارِ غالبتان هماهنگ است
هر چیزی که دائمـا به آن فکر کنید
جذب خواهیـد کرد!
~برایان تریسی
#مـثبفکرکنرفـیقجـآن📡
|خط زندگي|
@m-an
#گفتوشنود📕
°روزهایی وجود دارند که شما تا
مغز استخوانتان با سختی و دشواری
روبرو هستید...
چنین روزهایی مهمترین روزهای
زندگیتان هستند!
زیرا شما سرنوشت خود را در چنین
روزهایی میسازید🎈
|خط زندگي|🦋
سلام میگم جزوه خوب بود🙃؟
Nila YS سلام جواب این سوال گزینه ۳ هست زیادی هماتوکریت خون بود اگه اشتباه نکنم.
اگر می خواهید هر شب با رضایت به رختخواب بروید باید هر صبح با عزم راسخ از خواب بیدار شوید
اگه فکر می کنی وقت کافی برای خلق سرنوشتت، توسعه فردیت،
گذران وقت با خونواده و دوستانت، و کمک به هم نوعانت نداری،
پس بهتره در مورد اولویت هات در زندگی، تجدید نظر کنی!
واقعا از همتون تشکر میکنم به خاطر راهنمایی هاتون و ممنون که وقتتون رو دراختیار من گذاشتید 🌼🌼🌻💐🌸🌼🌻💐
Yazdan Gonabadi
😂😂😂😅
Maryam Nateqi
راستش خوبم توی دروس ولی نمیدونم چرا یکم نگرانم،تو نوبت اول معلمامون خیلی خوب درس نمیگفتن و امتحاناتشونم سخت بود ولی بازم معدلم خوب،یعنی استرس نمره ندارم فقط میترسم تلاش هام پوچ بشه.🙁
سلام و شب بخیر به آلایی هایی که درهر لحظه به هم کمک میکنن راستش نمیدونم چرا ولی بشدّت استرس امتحانات رو دارم جوری که چند لحظه بهشون فک نمیکنم و بعد که یادم میاد تمام انرژیم گرفته میشه.
خوشحال میشم نظر و احساس شمارو در این باره بدونم.🙏🙏🙏
پ.ن:قصد نا امیدی کسی رو ندارم فقط میخوام بدونم عادیه یا مشکلی تو کارم هست.
@m-an


سلام دوستان شبتون ستاره ای
عیدتونم مبارک باشه🤩🤩😍🤩
نمیخوام تو ترتیب پست ها اختلال ایجاد کنم ،ولی دلم نیومد نگم واقعا هرشب که میام تایم مطالعتون رو میبینم انرژی میگیرم انشاءالله منم بعد امتحانات که تایمم درست شد میام وگزارش میدم
پ.ن:امیدوارم رمیسا جان قبول کنند و من روهم مثل بقیه راهنمایی کنند.🙂
مصطفی عباسیان
خوبه👍امیدوارم همینطور باشه.
زیست شناسی:خیلی سبز
ریاضی:هم میکرو هم خیلی سبز|:
شیمی:میکرو👍
فیزیک:میکرو😞
ادبیات:خیلی سبز
دین و زندگی:خیلی سبز
عربی: خیلی سبز
زبان:انتشارات آقای اناری🤩🤩🤩
اگه چیزی جا انداختم بگید.
سلام بچه های دهمی هنوز یادم نرفته که قرار برای تابستون برنامه ریزی داشته باشیم 😉پس لطفا شونه خالی نکنید🤕
ممنون🌼🌼