خب بچه ها همه گفتیم که چه درس هایی رو دوس نداریم الان راه حل هرکدومتون برای هم دیگه چیه ؟
Narin Hashempour
دیدگاهها
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........ -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........سارا M 0 آره دیدم
راستی منو یادته؟ -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........
 -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........سارا M 0 سلام سارا جان
من از درسای غیر کنکوری خوشم نمیاد چون واقعا هیچ نقشی هم ندارن توش -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........

-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........pouya hosein pour اینو خوب اومدید واقعا جغرافیا اصلا جزء درس های کنکور نیست و بدرد نمیخوره
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........کسی نمیاد؟🤔
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........Narin Hashempour
خب بزار خودم شروع مثل اینکه خجالت میکشین😊
من خودم با ادبیات
از مبحث قرابتش مشکل دارم
گاهی میخوام کلا قرابت رو ریشه کن کنم اما برادران طراح کنکور دو دستی چسبیدنش -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........🌼سلام به آلایی عزیز🌼
خب بریم سر اصل مطلب اصلا قضیه از چه قرار درواقع تو دوران دبیرستان که دیگه کتاب ها مهم تر میشن به همون اندازه سخت ترم میشن گاهی پیش میاد از یه کتابی خوشمون نمیاد چرا که مبحثی ازش سخته و درنهایت این خشم اژدهایی ما باعث میشه کلا از اون درس و مبحث زده بشیم از دلایلی که این تاپیک رو ایجاد کردم:
1️⃣بتونیم خودمون رو خالی کنیم.
2️⃣بدونیم دلیل دوست نداشتن اون کتاب چیه!
3️⃣راه حلش رو پیدا کنیم.
4️⃣در نهایت بتونیم کم کم از پسش بربیایم(والا کتاب دیگه 😁😁)خوشحال میشم از تاپیک دیدن کنید و مارا با نظرات گوهر بارتان خوشحال کنید🌷⚘🌷⚘🌸💐🌸💐🌻🌼🌻🌼
-
زیست دهم فصل ۲Helen Alinia 2 سلام دوست عزیز
جواب سوال شما:👇👇👇👇👇
سیتوپلاسم:فضایی هست که بین غشا سلول و هسته قرار گرفته.و شامل اندامک ها و موارد دیگر است مثلا میتوکندری دستگاه گلژی همگی درون سیتوپلاسم هستند.مایع میان بافتی و مایع بین سلولی:هردو یکی هستند و فضایی هست که بین مویرگ ها و سلول های یک بافت وجود دهرد مایع میان بافتی یا بین یاخته ای بیشتر شامل آب و ترکیبات پلاسما هست.
ماده زمینه ای:ماده زمینه ای هم ما فقط خوندیم که تو بافت پیوندی وجود داره و شامل دزشت مولکول ها هست
اما برای اطلاعات خودتون باید بگم که ماده زمینه ای چند نوع مثلا تو سیتوپلاسم وجود داره ،استخوان و... -
تدریس زیستArshia Vosoughi
Salam
دوست عزیز درواقع آلا دبیرای متنوعی داره برای زیست هم همینطور تدریس آقای موقاری رو بنده می بینم و میپسندم ولی متاسفانه برای سال ۹۶ هست آقای ذبحی هم خوب توضیح میدن
پ.ن از هرکدوم یکیش رو ببینید و ببینید با کدوم راحتترید. -
تست زبان دهم -
پیشرفت ریاضی و برنامهسلام به مشاوره تحصیلی آلا
من پایه دهم تجربی هستم میخوام یه برنامه خوب برای خرداد ماه داشته باشمواینکه برای پیشرفت تو ریاضی باید چیکار کنم خیلیا میگن تمرین کن من با تمرین مشکل ندارم منظورم شیوه خوندن مثلا الان کتاب رو باز کردم چجوری بخونمش ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏
-
فیزیک دهم تجربیرضا آلناصر اوه بله درسته
-
فیزیک دهم تجربیرضا آلناصر منظورم اینه الان به جای yفارنهایت رو بزارم و به جای xرو در معادله y=ax+b؟
-
فیزیک دهم تجربیرضا آلناصر الان اینکار رو انجام دادم ولی تو گزینه دو و سه فقط رعایت xوyرو کرده برای فارنهایت و درجه سلسیوس بعدش باید چیکار کنم؟
-
فیزیک دهم تجربیفقط یه سوال ذهنم رو درگیر کرده نمودار های فیزیک رو چجوری باید حل کنیم؟
-
فیزیک دهم تجربیرضا آلناصر خیلی ممنون واقعا 🌼🌼🌼
متوجه شدم -
فیزیک دهم تجربی
سلام دوستان کسی میدونه چجوری این سوال حل میشه؟