Sajedeh Ghavi 0 منم یه مدت مشاور گرفتم مثه چی پشیمونم حس میکنم یه احمق بودم که سرم کلاه گذاشتن پولم رو خوردن البته ۲۰۰ تومن بیشتر ندادما ولی همونم زیاد بود.
مشاور تو کانالای تلگرامی که مسخره بازی هست یه پی دی اف به هزارتا دانش اموز بدبخت میفرستن یه کانال مسخره که همش حرفای الکی میزنه.
یه مشاور بچه پررو که تازه وارد دانشگاه شده بهت میدن
به نظرم مشاور حضوری بگیر حتما بهتره