Tannaz Dalir
دیدگاهها
-
پزشکی ارتش -
پزشکی ارتشپزشکی ارتش دخترا هم پذیرش میکنه؟
-
دو راهی تابستونسلام شما نباید به این فک کنید که فقط درسا رو تموم کنید دور اول مطالعه باید همه چی مفهومی ودقیق خونده بشه همون پایه دهم طبق برنامه راه ابریشم بخون بهتره .
این هم که عقب افتادی میتونی تو اردو جمع بندی وبعد از اون بخونی تو کلیپ های مشاوره گفتن بعد از ادرو جمع بندی یه زمانی برا استراحت گذاشتن بعدش شروع برنامه جدید هست خب شما میتونی از این زمان وجمعه ها که برنامه نداریم استفاده کنی
منم یه مسافرت برام پیش اومد حدود ۱۰ روز عقب افتادم اولش خیلی اذیت شدم ولی الان دارم سعی میکنم جبران کنم و یه بخش زیادی رو جلو اومدم
بعدشم این رتبه برترا چون خودشون رتبه خوبی اوردن دلیلی نمیشه که مشاور خوبی باشن حرفاشون کمک کننده باشه باید به حرف مشاورای الا اعتماد کنی وبا برنامه الا بخونی😊🌹
موفق باشید -
شنبه ای پر از هیجان در راه ابریشمAmirreza Vafaei Moghadam
مگه فیلم سینمایی هست فقط ببینی تاتموم شه😕
واسه هر کدوم باید کلی وقت بزاری ونکته هاش و یادداشت کنی.
ولی اگه واقعا سرعتت انقد زیاده خوش بحالت -
حالا که راه ابریشم دارم کتاب تستام رو بریزم دور؟؟ -
حالا که راه ابریشم دارم کتاب تستام رو بریزم دور؟؟دوستان من راه ابریشمی هستم در کنار اون برا هردرس هم یه کتاب تست دارم.الان احساس میکنم حالم داره بهم میخوره از این همه کتاب وجزوه که رو سرم ریخته از صبح دارم گریه میکنم چشام کور شد سر درد گرفتم احساس میکنم کنکور یه چیز بینهایت هست این حجم از کتاب که دور وبرم گرفته داره داره اذیتم میکنه نصفه نیمه جزوه ابریشم میخونم بعد کتاب تست اخر هم رو هیچ کدوم تسلط ندارم حجم فیلما هم خب خیییلی زیاده 😭😭😭
میخوام کتاب تستام رو بجز زیست ببرم بفروشم خسته شدم از این همه سردرگمی به جاش راه ابریشم خودم رو بچسبم درست حسابی بخونم به نظرتون درسته کارم؟
راه ابریشم وجزوه هاش به تنهایی تو کنکور کارم رو راه میندازه؟همیار راه-ابریشمی-ها-شیمی بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
ازبرنامه راه ابریشم عقب موندمسلام دوستان من از برنامه راه ابریشم عقب افتادم حالا باید از کجا شروع کنم از ادامه همون مباحثی که خوندم مثلا اردو جمع بندی رو یه هفته عقب بندازم ؟یا مباحثی که عقب موندم بیخیال شم طبق زمانبندی برنامه بقیش رو بخونم بعدن تو اردو جمع بندی بخونم ؟
یا کلن برنامه رو بیخیال شم بشینم درس به درس بخونم تا برسم مثلن یه هفته کلن شیمی یه هفته کلن فیزیک و...
پیلیز انسر🌷💚 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم همیار مدیر-محصول-ابریشم -
جزوه چاپی راه ابریشمسلام ازمهر قراره تکلیفش مشخص بشه
-
سوال: سپری کردن دوران کنکوربه خدا یه روزی پشیمون میشی از این کارت یا شاید خندت بگیره.به نظرم حداقل الان وقت این مسخره بازیا نیست. وقتی یه دانشگاه خفن قبول شی با یه ادم های حسابی و درجه یک اشنا بشی چه اشکال داره یه دوستی سالم داشته باشی .ولی الان چی اخرش هیچی نیست فقط حواس پرتی وعذاب وجدان داری
-
سوال: سپری کردن دوران کنکورAmoo Sepi بیخیال بابا روابط عاشقانه دیگه چیه بشینین درستون بخونین 😅
یه لطیفه ای بود میگفت رتبه کنکورتون به احتمال ۹۵ درصد همسر ایندتون رو مشخص میکنه دیگه خود دانید شوهر یا زن کارگر میخواین یا دکتر🤣😁 -
بچه ها میشه نظر بدینMaryam Nateqi مرسی مهربون💚🌷
-
بچه ها میشه نظر بدیناین طوری که شماها گفتین دیگه تصمیمم قطعی شد که برم اطلاعات وکد ملیم رو فرستادم براشون واسه بیمه واین داستانا.
تو حرم به یاد همتون هستم ان شاءالله به اون چیزی که تو قلبتونه وعاشقش هستین برسین ❤😍🥰 -
بچه ها میشه نظر بدینمرسی رفقا 💚
الان دیگه مطمئن شدم باید برم .اصلن میرم برا هممون دعا میکنم امام رضا یه مددی بده این کنکور لعنتی رو رنده کنیم بره پی کارش .
کسایی هم که امسال کنکور دادن هم به امید خدا رشته ای که عاشقشن قبول شن برن پی زندگیشون😍🙏🙏 -
بچه ها میشه نظر بدینبچه ها من روز تولد امام رضا تو امامزاده قرعه کشی بوداسم منو دوستم برای سفر مشهد دراومد 😍قرار بود اول تیر ببرنمون اما بخاطر کرونا کنسل شد🤕
امروز زنگ زدن میخوان پنجشنبه ببرن یه ده روزی میشه
عاغا من برنامه راه ابریشم رو چه کنم خو اگ برم از زندگی عقب میمونم😭😭😢
از یه طرف هم دلم پرمیزنه ک برم حس خوبیه دیگه احساس میکنم امام رضا منو طلبیده چون هیچ وقت تو زندگیم اسمم تو هیچ قرعه کشی در نیومده بود😁
به نظرتون برم یا نه؟؟تازه اول برنامه راه ابریشم هست منم دلم نمیخواد از الان عقب بمونم
تو اتوبوس هم میشه فیلم دید وجزوه نوشت؟😅بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-تجربی-راه-ابریشم -
این چیه ؟ 🧐z Gheibi ولی خداییش این عکس اولی اصلن شبیه عکسی که اخر فرستادین نیست😆
-
این چیه ؟ 🧐z Gheibi یه چیزی مربوط به گیاه یه برش عرضی شاید عناصر اوندی باشه
-
این چیه ؟ 🧐z Gheibi یه سیاره نیست؟
-
این چیه ؟ 🧐@haniehno بیخیال عامو چقد جدی گرفتی این چیزی نیست جز ته قابلمه ای که سابیده شده باشه🤣