Mohammad Hossein Kazemi
ما که از طرح پرچم استفاده نکردیم
خودمون خریدیم
Tannaz Dalir
دیدگاهها
-
یک درخواست از آلاء... -
یک درخواست از آلاء...آلا جونم شما که انقد درجه یک هستید وتو طرح پرچم برا بچه ها سنگ تموم گذاشتین تو رو خدا با ماهم راه بیاید من که به شخصه نمی دونستم بچه های تجربی هم میتونن از راه ابریشم ریاضی استفاده کنن
به خدا واسمون سخته دوباره بخوایم پول بدیم بخریم -
استاد طلوعیتورو خدا انقد از راه ابریشم اقا طلوعی تعریف نکنید ما تجربی ها هم دلمون میخواد اما پول نداریم دوباره بخریم😕😣
کاش بیشتر تحقیق میکردم😭 -
تغییر نام کاربری؟؟؟ -
تغییر نام کاربری؟؟؟میگم چطور میشه پرفایلم رو از حالت ساده دربیارم عکس بزارم ؟
امتیاز خاصی میخواد؟🙈 -
راه ابریشم فیزیک تجربیzahra bonari
اره بچه های تجربی هم میتونن استفاده کنن هر جا لازم باشه تو فیلما میگن که مثلا این قسمت برا ریاضی هاست و بچه های تجربی نبینن -
مدرسه ای برای غیر حضوری خواندن می شناسید؟fatemeh asadi 1
من تهران نیستم ولی تو شهر ما تو مدارس غیر دولتی بچه ها پادشاهی میکنن هر حرفی بزنن قبوله مثلا بگن ما میخوایم خودمون بخونیم میگن حله فقط امتحانای نوبت رو شرکت میکنن مستمر هم بهشون ۲۰ میدن معمولا هم معدلاشون بالاست.
البته اینجا هزینه مدرسه غیر دولتی زیاد نیست.
ولی غیر حضوری درس خوندن فک کنم برا مدارس بزرگسال هست.
فک کنم باید مدیر مدرست رو قانع کنی باهات راه بیاد. -
خواندن10و11درتابستان با راه ابریشمنسیم بابایی
دوست خوبم شما نباید از الان انقد استرس داشته باشید تو شروع همه شرایطشون تقریبا یکسانه همه نصف دهم وکل یازدهم رو تو شرایط غیر حضوری ودرب داغون خوندن .
این مشکل برا همه هست.باید به برنامه الا اعتماد کنید وبا خیال راحت تو تابستون همون دهم رو بخونید مطمئن باشید برنامه الا بهترینه
موفق باشید🙂💚 -
پیش خوانی دوازدهم در تابستانTara Mm
سلام واقعا فک میکنم این همه عجله لازم نیست.دور اول مطالعه هست ودور یادگیری ومفهومی خوندنه شما نباید به فکر تموم کردن باشی این تازه اول کار هست اگ بخوای این حجم از مباحث رو در کمتر از ۳ ماه بخونی حتما مجبور میشی یه سری مباحث رو ماس مالی کنی وفقط رد شی واین یعنی خودتو گول زدی.مگر اینکه انقد تو دهم یازدهم قوی باشی وبه خودت اطمینان داشته باشی که تصمیم بگیری بخشی ازمباحث دوازدهم رو بخونی که این واقعا برا بچه های قوی هست.
موفق باشی🌷 -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟@miss-mir1381
مرسی از راهنماییتون🌷💚 -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟دکتر علی ف
موفق باشید🌷 -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟ابوالفضل ریسی
شما که از تدریس دوتا استاد استفاده کردین میشه بیشتر توضیح بدین مثلااز چه نظر اقای طلوعی بهتر بودن؟
اخه این طوری هم نیست که کلا ارتباط نگیرم با فیلماشون من فقط پیله و درسنامه فرسنگ یک رو دیدم مفهومی درس میدن خوبه هاولی من حس میکنم سر فیلماشون حوصلم سر میره .البته هنوز تستا رو ندیدم.
یعنی بعدن پشیمون میشم؟؟ -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟دکتر علی ف
یعنی از کنکور هم به امید خداراضی بودین وبهتون کمک کرد؟
کدوم ازمون شرکت میکردین؟ -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟چرا کسی جواب نمیده
-
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟سلام دوستان من راه ابریشم اقای کازرانیان رو گرفتم ولی پیله و درسنامه فرسنگ یکش که دیدم میگم شاید اگه راه ابریشم اقای طلوعی رو میگرفتم بهتر بود. پیلش یه طوریه اصن معلوم نی ینی چی.
حالا سوالم از کسایی که استفاده کردن اینه که ایا راضی بودنودر ادامه بهتر هست وتو کنکور بهشون کمک کرد یا نه؟؟
اخه هر جا که نگاه میکنم از راه ابریشم اقای طلوعی تعریف میکنن.به نظرتون اگ همین الان راه ابریشم اقا طلوعی رو بگیرم بهتره ینی؟
اخه هزینش هم زیاد میشه ولی خب اگ خیلی بهتره مجبورم اونم دوباره بخرم@دانش-آموزان-آلاء @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی
@راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی -
ازمون های تابستون رو چیکارکنمسلام رفقای درجه یک الایی وراه ابریشمی
باتوجه به اینکه راه ابریشم قراره از ۲۵ تیر شروع بشه وفقط هم میخواد اختصاصی های دهم رو پیش ببره به نظرتون ازمون شرکت کنم یا نه؟
واینکه من بورسیه قلم چی هستم وازمونا برام هزینه ای نداره
اصلن این درسته که بخوام در کمتر از ۳ ماه تابستون دهم ویازدهم رو به زور بخونم ویه سری مباحث رو ماس مال کنم یا صبر کنم با خیال راحت با راه ابریشم بخونم؟؟
راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
راه-ابریشمی-ها-شیمی
همیار
@دانش اموزان الاء
راه-ابریشمی-ها-زیست