@haniehno اول من گفتم😁
Tannaz Dalir
دیدگاهها
-
این چیه ؟ 🧐 -
این چیه ؟ 🧐z Gheibi از ته قابلمه عکس گرفتی😁😂
-
بچه ها کمک کنیدParsa Amini داره میگه تو تابستون از رو پی دی اف بخونین تا مهر شاید پیرینت شدش رو تهیه کردیم براتون!خوب مگه میشه کلی نکته قراره بگن وما باید یادداشت کنیم خو کجا بنویسیم ینی مهر که جزوه اومد دوباره بشینیم نکته هاش رو بنویسیم ماکه قرار نیست هر فیلمی صد بار ببینیم🤕😕
من که ترجیج میدم خودم جزوه های هرسال رو پیرینت بگیرم مرتب کنم فوقش هر چی اپدیت شد فدای سرم خودم دست نویس میکنم ولی کنکورچه ها رونمیدونم چه کنم -
بچه ها کمک کنید -
بچه ها کمک کنیدبچه های راه ابریشمی من میخوام جزوه های دهم هر درس رو پیرینت بگیرم فنری کنم اعصابم خورد میشه این طوری پراکنده باشه حالا اون قسمتای تست ودرسناما دهم میتونم پیدا کنم مرتب بچینم بر اساس برنامه ولی به نظرتون کنکورچه وپیش ازمون پس ازمونا رو چیکار کنم ؟؟؟؟همیار بچه-های-تجربی-راه-ابریشم مدیر-محصول-ابریشم
-
ویژه راه ابریشمی ها@m-an
خانم مدیر من شیمی وپک عمومی رو خریدم من عضو کنید دیگه -
ویژه راه ابریشمی ها@m-an
خانم مدیر من سه روزه اطلاعات اکانتم واستون فرستادم پس چرا هنوز عضو نشدم تو گروها؟🙂 -
کنکور سراسری ۱۴۰۱ -
برنامه مطالعاتی راه ابریشم ویژه تابستانArshia Yazdian
تنکیوو 😍🙏 -
نظرسنجی: فعالیت ورزشی در سال کنکور چگونه باشد؟Mamari 82
اره خیلی خوبه به ادم اعتماد به نفس میده ولی خب اسب هست دیگه یهو یه حرکتی میزنه میخوری زمین درب وداغون میشی البته باشگاه ما تازه شروع به کار کرده زمین ایمن نداره باید بریم تو یه بیابون اونجا تمرین کنیم سنگ و خار هم زیاد هست کلا با یا خدا و صلوات تمرین میکنیم از این جهت میترسم دوباره مصدوم شم 😁😅 -
نظرسنجی: فعالیت ورزشی در سال کنکور چگونه باشد؟ -
نظرسنجی: فعالیت ورزشی در سال کنکور چگونه باشد؟سلام رفقای الایی یه سوال داشتم خدمتتون
من چن ساله ورزش سوارکاری کار میکنم خیییلی هم بهش علاقه دارم اما پارسال ازاسب افتادم تقریبا یک ماهه مصدوم بودم .امسال که دیگه سال کنکورم هست ترسیده شدم که اگ دوباره این اتفاق بیوفته ومن عقب بمونم دیگه چیکار کنم؟
البته این اتفاق ها کم پیش میاد ولی خب ممکنه
از اونجایی که باشگاه بابای دوستم هست وهر وقت دلم بخواد میتونم برم وتنها تفریح من حساب میشه نگرانم اگ کنار بزارم افسرده بشم دیگه به درسم هم نرسم
حالا به نظرتون اگ ادامه بدم بهتره یا کنار بزارم؟
اصلن شماتوسال کنکور برنامه ای به غیر از درس خوندن دارین؟ -
نظرسنجی: تدریس کدام دبیر شیمی را انتخاب کنم؟محمد خلفی
اقا پویان نظر -
شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾Arshia Yazdian
اقا ارشیا میشه بگید ما از ۲۵ برا ریاضی دهم قراره بادرسنامه جدید ریاضی ابریشم که قول داده بودین پیش بریم یا همین صفر تاصدا -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟Moein Hosseini
راه ابریشم اقای طلوعی -
یک درخواست از آلاء...Arshia Yazdian اقای عرشیا خب ما هم اوضامون از کسایی که طرح پرچم استفاده میکنن خیلی بهتر نیست الایی که این همه برا بچه ها قراره هزینه کنه واقعا نمیتونه یه تخفیفی چیزی برا مایی که به اشتباه راه ابریشم اقا کازرانیان رو گرفتیم اما الان پشیمون شدیم درنظر بگیره😭😭
خب اقا کازرانیان هم درجه یک هستنا ولی دلم میخواد با اقا طلوعی درس بخونم -
ویژه راه ابریشمی هاسلام
منم راه ابریشمی هستم -
یک درخواست از آلاء...@nadiya-ab
الان این امکان وجود داره و واستون پیامک میاد شما میتونید انتخاب کنید -
زیست دهمغلامحسن شهرکی نشر الگو خوبه ولی درسنامش ترکیبیه مثلا یه بحثی رو تو درسنامه نوشته وشما فک میکنی خیلی نکته خفنیه وتو جزوت مینویسی اما وقتی جلو تر میری میبینی عین همین نکته تو کتاب درسیت اومده😕😑
به نظرم برا دور اول باید همه چیز رو سر جای خودش خوند که خیلی سبز بهتره نشر الگو رو میتونی به عنوان کتاب دوم استفاده کنی. -
یک درخواست از آلاء...Mohammad Hossein Kazemi
پارسال رو میگم که بچه ها استفاده کردن