Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • مقایسه شعاع یون کلرید و شعاع سدیم

    منتقل شده
    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    6k بازدیدها
    M
    [image: 1584027893593-image002.jpg] [image: 1584027900462-20150411125232744_495.jpg]
  • مسائل صابون

    6
    1
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    237 بازدیدها
    primaveraP
    @ડꪶꫀꪀ در مسائل صابون گفته است: @primavera جرم مولی صابون رو حساب کنی تقریبا 300تایی درمیاد،612 گرم صابون میشه تقریبا 2 مول ازش.... خب طبق واکنش دو نوع فرآورده داریم،یکیش ک رسوب میده،یکیش ی ترکییب یونیه محلول در ابه،ک ضریب استکیومتریش با ضریب صابونمون برابره، درنتیجه دو مول صابون دو مول nacl میده.. nacl،بعد تولیدش چون ترکیب یونیه و محلول در اب،تفکیک میشه به یون های +na و -cl یعنی ی مول ازش دو مول یون میده! خب حالا دو مول ازش پس چهار مول یون میده. با اینکه نفهمیدم ولی بازم دمت گرم
  • مواد مولکولی

    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    257 بازدیدها
    پری نازپ
    @Mohsen-Taheri خوب چون بهشون میگفتیم نجیب. باشه در راستای حرف شما از سوالم صرف نظر میکنم. :+1:
  • رابطه گاز ها دهم فصل 2

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    80 بازدیدها
    SetiS
    @Adler قانون آووگادرو در گاز ها چطور؟
  • شیمی تجربی نظام جدید

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    133 بازدیدها
    amir ahmadiA
    سلام..خدایی هیچ کتابی میکرو نمیشه درسته تستاش سختن...ولی خب هرچی سطح بالاتر بهتر...من خودم شیمیم خیلی بد بود ولی اینقد با میکرو تلاش کردم الان بالای 80 میزنم تو کانون بنظرم حتی اگه یک مبحث رو کامل غلط زدید یا اصن نتونستین بزنین برین تک تک سولا رو بررسی دقیق کنین و نکات هر سولو حتما حتما بنویسین تاثیرشو توی ازمون بعدیتون خواهید دید...خیلیا از شیمی بدشون میاد....سعی کنید نقطه قوتتون باشه..میکرو جامع هم خوب نیست...فقط تکی هاش خوبن
  • شیمی دهم

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    171 بازدیدها
    amir ahmadiA
    سلام..آقای پویان نظر انواع تیپ تستا رو حل میکنن مخصوصا توی یازدهم....کارش درسته
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • مدل کوانتومی اتم و آزمایش شعله نظام جدید دهم

    9
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    160 بازدیدها
    AminSTHA
    @m-v thank :pray: :pray: you
  • موضوع حذف شده است!

    1
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • ساختار لوویس

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    515 بازدیدها
    M
    @enmi خدا بهتون رحم کنه.فقط همینو میتونم بگم.کار دیگه ای از دستم بر نمیاد.
  • موضوع حذف شده است!

    1
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    2 بازدیدها
  • سوال

    22
    1
    0 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    220 بازدیدها
    S
    @Shahryar-Rakhshandeh خواهش
  • شیمی 11 حامد پویان نظر

    منتقل شده
    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    61 بازدیدها
    محمود طهماسبیم
    فصل 3 شیمی یازدهم وجود ندارد
  • شیمی یازدهم آقای پویان نظر

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    29 بازدیدها
    محمود طهماسبیم
    شیمی یازدهم فقط فصل یک و دو وجود دارد
  • شب شیمی ستارگان Ala tv.com

    قفل شده است منتقل شده
    3
    3 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    128 بازدیدها
    Amin.thA
    واسه هر درس قراره یه تاپیک جدا زده بشه؟؟!
  • الکترون های پیوندی و ناپیوندی

    8
    1
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    244 بازدیدها
    NIKON
    @Mohsen-Taheri بله درست می فرمایید بله چون بحث تستی بود خواستم سریع بکشم سوتی افتاد حرفتون متینه :ok_hand:
  • موازنه

    26
    1
    1 رای ها
    26 دیدگاه‌ها
    130 بازدیدها
    NIKON
    از حل با پارامتر هم میشد رفت ولی گیج کننده میشد حل عادی کار امد تره
  • موضوع حذف شده است!

    1
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    1 بازدیدها
  • استاد شکیبیان

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    82 بازدیدها
    م
    پاسخ: شیمی دکتر شکیباییان کلاس کنکور(1) (95-94) با سلام متاسفانه دیر با آقای شکیبیان آشنا شدم ولی ایشون به نظر من عالیه.برای مقایسه با بقیه استادهای عزیز آخرین فایل فصل اسید وبازش رو ببینید متوجه میشید چقدر با بقیه تفاوت دارند
  • درخواست جزوه شیمی

    منتقل شده
    1
    2 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    49 بازدیدها
    مصطفی زمانیم
    سلام دوستان اگر کسی جزوه شیمی اقای پویان نظرداره بی زحمت بده بم