Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • کمک خواهشا😥

    16
    0 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    520 بازدیدها
    romisaR
    روش های قبلی رو تکرار کن
  • مشکل خواب :/

    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    169 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @dan-l در مشکل خواب :/ گفته است: من خیلی طول میکشه تا بخوابم.... چیکار باید بکنم؟ خب راه حل های عادی مثل ورزش و نمیدونم قدم زدن و این چیزا واقعا راه حل من نیست. چون وقت این کارا رو هم ندارم. چیکار باید کرد؟ تا این زمان به خواب رفتنه کمتر بشه؟ بیشتر درس بخونین، خسته تر باشین، راحت تر میخوابین
  • ماجراهای منو ریاضی :|

    منتقل شده
    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    426 بازدیدها
    romisaR
    @나스-린 فیزیک پیش دو از نوسان به بعدو اول از همه بخون و بعد از هر درسنامه تست اموزشی بزن تا یه فصلو خوب تستاشو نزدی و مسلط نشدی نرو فصلای دیگه و بقیش هم به انتخاب خودته فقط یادت نره تست و تست و تست حتی شده هر روز فیزیک بخون و کم کم بیست الی سی تست و حتی بیشتر ازش حل کن
  • روش درس خوندن

    47
    1 رای ها
    47 دیدگاه‌ها
    910 بازدیدها
    س
    @Mahsa-Ss فک کنم روش شما بهترینه
  • اچطور افزایش نمره تو دو تا درس داشته باشم؟

    قفل شده است منتقل شده
    8
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    208 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @41148 @ادمین @M.an
  • فارغ التحصیل انسانی

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    64 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
  • نکمکککککککک

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    152 بازدیدها
    romisaR
    درسته اگه ما از پس سوالای سخت بربیایم اسونا که دیگه اب خوردنه و اینکه رقابت زیاده و اونی برندست که تمرین بیشتری کار کنه و مسلط تر باشه و سعی و تلاش بیشتری کنه همایش استاد رو نمی دونم برای بحث اخر یادت باشه هیچ تلاشی ضایع نمیشه و شما نسبت به سختی و اسونی درسا هم با هم سنجیده میشین
  • افت تحصیلی در امسال

    منتقل شده
    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    184 بازدیدها
    صوفیص
    @melika82 به نظرم حتما به یه مشاور تحصیلی مراجعه کن . اگه احساس میکنی داری افت میکنی ، نذار این وضعیت ادامه پیدا کنه. منتظر هم نمون کسی کمکت کنه. اگه از ده نفرهم کمک خواستی ولی اعتنا نکردن یا کمکشون موثر نبود بازم ادامه بده. حتما مشاوره برو بنظر من. یه چیزی میگم ، اینکه چقد جدی بگیریشو به خودت محول میکنم گاهی اوقات اگه جلوی یک افتو نگیری ممکنه بیفتی تو سراشیبی و همینطور وضع بدتر و بدتر شه . نذار این اتفاق بیفته . لطفا تو هفته ی آینده یه قدم جدی واسه مشکلت بردار.
  • چن تا سوال از بچه های الایی . درخصوص کنکور98 برای نظام قدیم خواهشا همتون جواب بدید

    منتقل شده
    11
    1 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    227 بازدیدها
    sonicS
    @SEPIDEH-0 بستگی به خودتون داره این مورد . من خودم با آقای طلوعی راحت تر بودم اما آقای کازرانیانم فوق العادن.. خواهش میکنم موفق باشین :)
  • یاد گیری زبان خارجه

    منتقل شده زبان خارجه
    10
    0 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    393 بازدیدها
    M
    ولی فک کنم بهتر باشه اول تو کروم یه سرچی دربارش میکردید بعد شاید نظرتون عوض میشد:thinking_face: :thinking_face: :thinking_face:
  • سئوال از ضرایب

    22
    1 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    257 بازدیدها
    shiimmaS
    @ابتهاج اره من ادبیاتم خوبه...
  • شمایی که قلم چی میری

    19
    2 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    568 بازدیدها
    S
    از برنامه قلم چی خیلی عقبم،با گزینه دو زودتر میتونم خودمو برسونم میترسم برم قلم چی و کلا زده بشم.. برنامش روحیمو گرفت اگه دیدم گزینه دو خوب نیست،میرم برای قلم چی @Zohraam مرسی از راهنمایتون🌹
  • کمککک

    16
    0 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    299 بازدیدها
    پ
    @ابتهاج ببین اول برو سراغ ترجمه و درک مطلب بعد از قواعد شروع کن
  • در ترم یازدهم دهم بخونم یا نه؟؟

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    47 بازدیدها
    M
    @moghadasi خواهش می کنم
  • برنامه ی بودجه بندی تاکنکور(تجربی قدیم)

    16
    3 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    404 بازدیدها
    B
    @겔-나르 ن تازه شروع نکردم...ولی چون باآزموناهماهنگ نبودم،خیلی خوندنم پخش وپلاشدوسردرگم شدم😁 @mtnbm ممنون..حتما👍دیگه پشیمون شدم..
  • عقب از آزمون

    22
    1 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    474 بازدیدها
    M
    @ابتهاج البته این نظر شخصی شماست و اون حرف هایی هم که من زدم نظر شخصی من بود والآن اصلا نمی خوام بحث کنم چون فایده ای نداره.... در مورد پشتیبان به نظر من همون بهتر که نداره چون بعضی از دوستام که قلم چی میرن بعضی اوقات چیزهایی می گن که .... در عوض گزینه دو مشاور هوشمند داره که خیلی خیلی باحاله و ۱۰ تا پشتیبان هم نمی تونن این جوری آزمون رو تحلیل کنن در هر صورت من که راضی ام موفق باشید
  • برنامه ۴ماهه کنکور

    21
    0 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    513 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @Mojtaba230478 در برنامه ۴ماهه کنکور گفته است: @Amir-Bernousi راستی یه سوال دیگه داشتم اگه لطف کنین اینم راهنمایی کنین دیگه بدجوری ممنون میشم اونم اینکه زیستوبه ترتیب خوندبازم نتیجه میگیری یابایدپایه وپیش همزمان کاربشن یابه صورت مبحثی فرقی نداره اونچنان ولی خب مبحثی خونده بشه ذهن منسجم تر هست
  • ارتقا معدل

    منتقل شده
    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    155 بازدیدها
    romisaR
    اشتباهاتتون رو توو امتحانا بررسی کردین ؟ از چی بود ؟ اونا رو برطرف کردین ؟
  • ارتقا وضعیت درسی

    17
    1 رای ها
    17 دیدگاه‌ها
    160 بازدیدها
    romisaR
    @HERO چقد تست و تمرین حل کردین ؟
  • موضوع حذف شده است!

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    26 بازدیدها