Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • سوال مشاوره ای درمورد دروس

    12
    0 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    168 بازدیدها
    MahhhM
    @خودکارسفید ممنون
  • ساعت مطالعه + ساعت خواب ُ بیداری 😐

    قفل شده است
    14
    3 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    417 بازدیدها
    _
    جوابمو گرفتم.ممنون از همتون(: @ادمین میتونین تاپیکو حذف کنین یا قفل و اینا :| مرسی:)
  • انشانویسی چگونه؟

    30
    1
    3 رای ها
    30 دیدگاه‌ها
    586 بازدیدها
    SharllotS
    @آسمان-آبی اصن لزومی نداره ک ما انشا بنویسیم😑😑😑
  • تحصیل در خارج از ایران

    21
    3 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    411 بازدیدها
    ا
    @آسمان-آبی بعد این پشت کنکوری بودن،حق اینو ندارم که رتبم پایین باشه😞
  • کنکور99... فوری!!

    منتقل شده
    5
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    453 بازدیدها
    آسِمان آبیآ
    الان فکر کردن به این مجهولات اصلا توصیه نمیشود:/ اینا هر روز یه خواب جدید میبینن و هیچی هم مشخص نیست که چی بشه... هنوز کلی وقت هست تا کنکور98... چرا 99؟شما فک کن اخرین فرصت زندگیت همین امساله....
  • شهر در کنکور

    48
    1 رای ها
    48 دیدگاه‌ها
    983 بازدیدها
    RMoiylaadR
    @ایهام فقط ماهشو درس زد
  • کمک برای ثبت نام کنکور 98

    منتقل شده کنکور98
    11
    1 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    480 بازدیدها
    SOLINAS
    @Amin-Mehraji اره
  • یازدهم برای آزمون زوده؟ کدام آزمون بهتره؟

    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    223 بازدیدها
    romisaR
    @roza-mh به نظرم از همین الان شرکت کنی بهتره ازمونا رو با دید اموزشی جواب بده و اینکه سعی کن بیشتر روی امتحانات نهایی تمرکز کنی اما حل تست هم باعث میشه وقتی دوازدهم شدی درسای پایه اذیتت نکن و کلی تایمتو اون موقع از الان ذخیره کرده باشی
  • ثبت نام کنکور 98

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    79 بازدیدها
    _behnamrahmani_
    [image: ciqe_screenshot_20190216-170806.jpg] ســـَــلام به همگی ، شما نظرتون چیه؟ خیلیا 31 خرداد زدن من از تو سایت سازمان سنجش پرسیدم
  • دو جلسه از فیلم اسید باز‌ هست یا نیست ؟

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    342 بازدیدها
    _
    @m__sadra__b خب دیگ با اینور ک خوندم داخلی میشه معلوم نیس چیو باید بخونم در کل مرسی💜
  • اختلاف آلاء با مدرسه

    مدرسه
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    224 بازدیدها
    dlrmD
    @hasssan @ادمین
  • کد سوابق تحصیلی نظام قدیم برای ثبت نام کنکور

    13
    1 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    317 بازدیدها
    dlrmD
    کد پارسالتون کد امسالتونم هس فرقی نکرده که:)) نترسید نترسید :| بقیشم نمیگم
  • حاشیه نویسی زیست، کمک!!!

    11
    3
    3 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    3k بازدیدها
    E
    @romisa خیلی ممنون که وقت گذاشتید:face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss:
  • پیش1

    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    57 بازدیدها
    AmirbernosiA
    @Nsrin79 در پیش1 گفته است: @Amir-Bernousi پیش نیاز نمیخواد؟مثلا نوسان با اقای طلوعی بخونین
  • دهمی هستم. چطوری شروع کنم بخونم؟

    منتقل شده
    5
    2 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    441 بازدیدها
    Mahsa SsM
    @sara3076 سلام :) خیلی خوبه که از همین الان داری برای وقتت سرمایه گذاری میکنی ایشالا که به نتیجه ی مطلوب برسی برای ساعت خوندن از ۴ الی ۵ ساعت شروع کن و کم کم هفته ای نیم ساعت اضافه کن تا به روزی ۶ ساعت توی روزایی که مدرسه میری و ۹ الی ۱۰ ساعت ( و حتی بیشتر اگه بازدهی کافی داری ) البته بستگی به سرعت خوندن و مقدار یادگیری هم داره و ممکنه نیاز باشه تایم بیشتری صرف کنی! رویه ی تست زنی رو باید سبک شروع کرد معمولا توی برنامه ریزی یه تایم برای مطالعه و تست آموزشی میزارن که این به این معنیه که تست رو توی بازه زمانی نامحدود حل کنی و اگر با اشکالی مواجه شدی به پاسخ نامه مراجعه کنی. برای دروس تخصصی قبل از رسیدن به تسلط حدودا ۳۰ تا تست آموزشی میتونه خوب باشه! و تایم بعدی میتونه روز بعد یا چند روز بعد برای تسلط باشه که تست توی زمان محدود میزنین این تست ها هم دو قسمت میشن یک قسمت که تستا کم باشن و بعد توی تکرار تعداد رو بیشتر کنی! ولی یادت باشه که بیشتر از ۳۰ تا تست تخصصی رو نمیشه توی یک ساعت زد و بعد از تسلط کامل باید روی سرعتی بودن کار کنی! برای دروس عمومی هم تقربا همین رویه رو میشه تکرار کرد! اگر درگیر رقابت با دوستا و چشم و هم چشمی و حواشی آزمون نشی حتما شرکت کن و حتما طی یکی دو روز بعدش تحلیل انجام بده و اشکالاتت رو برطرف کن! توی تاپیک ها بچه ها بحث کردن که کدوم آزمون مناسبه میتونی متناسب با شرایطت بعد از خوندن نظر بچه ها نتیجه بگیری چه ازمونی شرکت کنی! و این که با تفکر این بخون که بهترین اتفاق عمرت قراره بیوفته و حتما این اتفاق میوفته !‌باور داشتن به خودت تو بدترین شرایط هم اون شرایط رو خوب میکنه!
  • ثبت نام سراسری با اسکنر اندروید

    منتقل شده
    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    195 بازدیدها
    پ
    شماها خیلی شجاعین :| من خودمم بخوام خانوادم نمیزارن میرن بیرون ثبت نام از همه صفحاتشم دو سه تا کپی میگیرن که یکی گم شد زاپاس داشته باشم :))
  • همایش های الا

    37
    0 رای ها
    37 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    M.anM
    @dan-l در همایش های الا گفته است: @M-an در همایش های الا گفته است: @dan-l در همایش های الا گفته است: @romisa در همایش های الا گفته است: @dan-l به نظرم تاپیک بزنید براش اینطوری هیچکس نمی بینه :| صبور هم باشید :joy: میترسم تخفیف 45 کم بشه و بشه 20 و اینا :/ البته من یکی رو علی الحساب زدم توی سبد بمونه . فکرکنم با این کار اگه تخفیف کمتر بشه روی این تاثیر نگذاره :smiling_face_with_sunglasses: بله دیگه مگه نه؟ :grinning_face_with_smiling_eyes: 😂😂 جواب نمیده :unamused_face: :unamused_face: :unamused_face: :neutral_face: :neutral_face: خانم مدیر این جواب نده یکی دیگه هست :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :smiling_face_with_sunglasses: :face_with_tears_of_joy:
  • این مباحثُ حذف کنم یا بخونم؟

    26
    1 رای ها
    26 دیدگاه‌ها
    678 بازدیدها
    فاطمه بوشهرف
    https://forum.alaatv.com/topic/10430/ https://forum.alaatv.com/assets/uploads/files/1547888611326-khademin_kh_a-آموزش-خودبرنامه-نویسی.pdf
  • محرک تولید هورمون اریتروپویتین چیه ؟؟

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    191 بازدیدها
    Farhan80F
    @soroushABD کم خونی..سنگ صفرا....و سلیاک هم میتونن باشن
  • نتیجه آزمون ها بر خلاف درس خوندنم

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    114 بازدیدها
    romisaR
    @sepehr79 توصیه میشه این تاپیک رو مطالعه کنید https://forum.alaatv.com/topic/7812/این-داستان-تحلیل-آزمون