Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • مشکل استارت زدن در مسئله های ریاضی و فیزیک!

    منتقل شده
    25
    2 رای ها
    25 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    romisaR
    @shima31 برای بعضی جاهای حفظی فیزیک خوبه اگه با تمرینای کتاب شروع کنی علاقمندتر میشی من که اینطور بودم
  • محدودیت سن

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    95 بازدیدها
    fateme_mllhF
    @miladsaeedi آره ، ولی فک کنم شرایط سنی غیر قابل تغییر باشه ولی پارسال فکر میکنم تو رشته انسانی ی دختره رتبه دو رقمی کشور شده بود، قدش زیر 155 بود به خاطر رتبه ی خوبش از دستش ندادن! شاید ایشونم رتبه ی خیلی خوبی اورده بودن
  • معدل کتبی دیپلم

    11
    1 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    155 بازدیدها
    ع
    @miladsaeedi به احتمال زیاد رتبش زیر 6هزار بوده
  • سوال در مورد کارنامه سبز

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    235 بازدیدها
    999
    @nybbas در سوال در مورد کارنامه سبز گفته است: @miladsaeedi سالهای قبل که میشد .می‌رفتیم درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضای بررسی اولویت بعدی می‌دادیم تو سایت سنجش من94 این کارو میخواستم بکنم نشد باید کفش آهنی بپوشی بری دانشگاه مبدا و مقصد انقدر این ور اون ور می کنن پشیمون بشی...
  • میشه تو زیست کنکور کمکم کنین؟

    زیست کنکور98 نظام قدیم تجربی کمک
    7
    3 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    487 بازدیدها
    mriawM
    @elhame-H در میشه تو زیست کنکور کمکم کنین؟ گفته است: من خیلی راضی نبودم از فیلما شاید چون کلاس رفته بودم.ولی اول کامل کتابو بخون یادبگیر بعد فیلم نگاه کن‌اقای رحیمی اگر نکته خاصی گفت یادداشت کن برو سراغ کتاب تست باوشه مرسی عزیزم:slightly_smiling_face: :face_blowing_a_kiss:
  • راهنمایی برای المپیاد شیمی

    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    746 بازدیدها
    chakameC
    @alonegirl_o-o علاوه بر کتاب هایی که دوستان گفتن، انتشارات فاطمی هم هست که بیشتر کتاب های موضوعی داره! ولی به نظرم خیلی روون توضیح داده. کتاب سیلبربرگ و یا مورتیمر هم که همه ی المپیادیا کمِ کم 1 بار می خوننش. البته محتوای سیلبر و مورتیمر تقریبا یکیه ولی تو شیوه ی بیانشون فرق دارن. باید ببینی با کدومشون راحت تر کنار میای و متوجه میشی! امیدوارم موفق باشی!
  • ترمیم معدل.

    12
    1 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    300 بازدیدها
    najafiali78N
    @miladsaeedi اینقدر با اطمینان نگو داریم تلاش می کنیم امیدواریم لغو بشه همین
  • میشه این سوالو جواب بدین

    8
    1 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    404 بازدیدها
    yasamanbanuY
    @elmira آهان :grinning_face_with_smiling_eyes:
  • تعویض مدرسه برای معلم

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    830 بازدیدها
    fateme_mllhF
    @chakame من روزایی که مدرسه میرفتم تا ساعت 7 میخوابیدم بعدشم درس نمیخوندم /: واسه همین یا مدرسه نمیرفتم یا اگه میرفتم فقط سر کلاسایی بودم که خوابم نمیگرفت سر کلاس /: اشخاص متفاوتن دیگه ! ولی در کل مدرسه رفتن بهتر از مدرسه نرفتنه
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    12 بازدیدها
  • بودجه بندی

    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    64 بازدیدها
    M.anM
    سلام خوش اومدین به آلا سوالاتی که توی انجمن پرسیده میشن توسط آلایی ها (دانش آموزان و دانش جویان ) پاسخ داده میشه همینجا مشاوره فردی به اون صورت (ایمیل ) که گفتین نداریم برای مشاوره با مشاوران آلا می تونید از سایت www.sanatisharif.ir قسمت سوال مشاوره ای اقدام کنید برای این منظور می تونید یک فایل صوتی تهیه کرده و در سایت آپلود کنید تا مشاوران جواب بدن
  • آزمون آزمایشی برای داوطلبان نظام قدیم

    10
    2 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    253 بازدیدها
    M
    @عاطفه-بگی من تا به حال تو آزمون های سنجش شرکت نکردم ولی به نظرم با توجه به شرایط پشت کنکوری ها که کتاب هارو حداقل یه بار دست و پا شکسته خوندن مناسب ترین انتخاب همون آزمون های سنجشه البته نظر من و بقیه دوستان شخصی و باید خودت جوانب رو بسنجی و مناسب ترین رو انتخاب کنی موفق باشی:winking_face:
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    47 بازدیدها
  • کنکور ۹۹

    3
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    99 بازدیدها
    chakameC
    @رضا-یوسفی در کنکور ۹۹ گفته است: سلام برای شرکت در کنکور ۹۹ می بایست کتب جدید رو خوند یا قدیم ؟ دیپلم من مربوط به قبل از سال ۸۴ ممنون سلام، برای کنکور 99، فقط کنکور نظام جدید برگزار میشه. و فقط امساله که هر دو نظام کنکور میدن!
  • انتخاب رشته در سهمیه ۵ درصد(راهنماییم کنید)

    12
    2 رای ها
    12 دیدگاه‌ها
    652 بازدیدها
    paripariP
    خیلی احتالش کمه پرستاری بیاری با سهیه های دیگه
  • کنکور ارشد

    10
    2 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    703 بازدیدها
    paripariP
    @Dr-Lila میگم که نمیتونه بره پزشکی پزشکی فقط به دندون دارو دام وپزشکی یدن
  • ظرفیت مازاد

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    164 بازدیدها
    paripariP
    امسال داخل دفترچه بود کمی کمتر از پردیس و بیشتر از دانشگاه ازاد
  • انتخاب رشته

    منتقل شده
    27
    1 رای ها
    27 دیدگاه‌ها
    778 بازدیدها
    paripariP
    @Dr-Lila برای هیچ کدومو از دس نمیدی اگر قبول شی از دس میدی گر نشی میمونه سال بعد
  • انتخاب رشته

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    483 بازدیدها
    paripariP
    @judy پردیس ها محروم نمیشی
  • مهلث ثبت نام - لطفا بخونید خیلی مهمه کمکتون

    2
    3 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    128 بازدیدها
    paripariP
    @SAHAR_BANOO کارشناسی ک من واسه فامیل انتخاب رشته کردم از امروز تا30 م هستش ارشد ک تمام شد