Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • ترمیم معدل

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    293 بازدیدها
    Rahaa1999R
    @mahnaz-848 از ناظم مدرسمون پرسیدم یه مدرسه ی دیگه که مدرسه ی بزرگسالان بود رو بهم معرفی کرد و گفت باید اونجا ثبت نام کنم و دیگه تموم کارا همونجا انجام شد تاریخ امتحانارو یادم نیس دقیقا اما فک کنم اواخر مرداد و اوایل شهریور بود.البته من فقط نمره ی شیمی و عربیم کامل نبود و همین دوتارو شرکت کردم که عربیم از امتحان خردادم نمرم کمترشد که باز درخواست دادم که اونو برام تایید نکنن ببخشید طولانی شد.موفق باشی دوست گلم:cherry_blossom:
  • نظرشما

    منتقل شده
    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    501 بازدیدها
    mahnaz.848M
    @milad-91 #امید کنکوری ها❤
  • کنکور 98

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    204 بازدیدها
    E
    @zahra0133 زياد اطلاعي ندارم عزيزم ولي تغيير خاصي نكرده.... كتاباتون نبايد ديكه خيلي قديمي باشه.
  • پشت کنکور بمونم یا نه ؟{لطفا نظرتونو بگین}

    21
    0 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    536 بازدیدها
    M
    :slightly_smiling_face:
  • برنامه ریزی

    رفع ابهام
    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    470 بازدیدها
    romisaR
    @maedehyazdani در برنامه ریزی گفته است: @romisa1234 نه من شنیدم داخل سایت برنامه درسی میزارن گفتم اگه کسی اطلاع داره منوهم راهنمایی کنه بله من پارسال که تلگرام داشتم توو کانال تلگرامی آلا دیدم
  • آزمون

    14
    0 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    554 بازدیدها
    romisaR
    @avin_r خواهش میکنم... کاری نکردم که.... بازم اگه آزمون میرفتی بهتر بود ولی سعی کن حتما زماندار و به صورت آزمونی برگزار کنی... اگه به بودجه بندی نرسیدی باز هم توو همون تاریخ آزمونو برگزار کن...از آزمون دادن هیچوقت فرار نکن حتی توو بدترین شرایط .....حتی اگه یه زمانی خیلی هم بد عمل کردی باز هم یه درس جدید بهت میده.... اگه توو یه درسی اونطوری که میخواستی پیش نرفت یا سوالا غیراستاندارد بود یا هرچیز دیگه فقط ناامید نشو و ادامه بده و به فکر راه حل باش و هرکاری که برای بهترشدنش به ذهنت میرسه انجام بده
  • رتبه کنکور

    کنکور نجربی98 نظام قدیم
    14
    1 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    673 بازدیدها
    ShameS
    @romisa1234 در رتبه کنکور گفته است: درمورد روش مطالعه فیزیک ایشون بهتر میتونن بهتون کمک کنن @njzamin در مورد روش مطالعه فیزیک روش من مخالف های زیادی داره (( خودم فک میکنم چون 99 درصد افراد سیاهه لشگرن)) ولی من کارمو درست انجام میدم درصدمم متاسفانه نتونستم بیشتر از 80 بزنم به هر حال من نظرمو میگم ببینید توی کنکور و مخصوصا فیزیک بعضی از معلما با روش فرمول حفظوندن به بچه ها جلو میرنولی بعضی ها با شناسوندن مفهوم به بچه ها ..... به نظر من اگه قرار باشه برای هر مساله ای توی فیزیک یه فرمول حفظ کنیم که کل وقت کنکورو باید بزاریم برای فیزیک که فرمولارو که برای هر سوال فرق میکنه رو حفظ کنیم من فکر میکنم که باید عمق مفهومو بقهمیم و وقتی از مبحثی مثل فشار هوا سوالی میاد بدونیم که اصلا منظور چیه شاید بگید که فرمولی رفتن سرعتو بیشتر میکنه درسته ولی باید سوالا زیادی حل کنید تا مغزتون باز بشه ! و بعد خود به خود سرعت بره بالا ... بدون باز شدن و فهمیدن مسعله دنبال سرعت نباشید به هر حال این برای ادمایی که درصدشون زیر 90 هست ولی حتی من خودم وقتی توی ازمون های ازمایشی بین 90 الی100 میزدم به این نتیجه رسیدم که باید در بعضی جا ها از فرمول استفاده کنم که خیلی هم کمکم کرد امین نجف زاده
  • کنکور۹۸

    9
    0 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    402 بازدیدها
    romisaR
    @avin_r در کنکور۹۸ گفته است: @romisa1234 خیلی ممنون عزیزم فوق العاده بهم کمک کردی🌼🌸🌹🌹🌼🌼🌸🌼 خواهش
  • انتخاب رشته کنکور ریاضی

    کازار کار انتخاب رشته مهندسی دبیری شهید رجایی
    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    349 بازدیدها
    fateme_mllhF
    بنظرم کامپیوتر(:
  • مشاوره

    62
    0 رای ها
    62 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    F
    @miladsaeedi ایییییییووووولللللل خیییییر شددد :smiling_cat_face_with_heart-eyes:
  • مشاور

    9
    0 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    263 بازدیدها
    B
    @miladsaeedi در مشاور گفته است: @zahra-m1999 دکتر سبطی باز هم مدافع ما بودند تشکر از ایشون یادتون نره بله مشغول پاسخ دهی بودم وگنه می خواستم بنویسم
  • انتخاب رشته

    مشاوره تحصیلی مشاوره
    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    221 بازدیدها
    999
    @fa66 شبکه1سیما برنامه مناظره همین الآن2رابه3000013 بفرست
  • تراز گزینه دو

    منتقل شده
    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    faaa31F
    ولی در کل برای تمامی موسسه ها تراز خوب تراز بالای حداقل 6000/7000اگه بتونی همچین ترازی بدست بیاری میتونی تو کنکور رتبه خوبی بیاری.
  • رتبه124تجربی کی بوده

    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    229 بازدیدها
    999
    @avin_r خواهش دارم.رتبه سهمیه منطقه 2م شد1527 و کشوری شد 4802.
  • کنکور 99 تجربی

    مشکل درسی مشکل مشاوره ایی مشاوره تحصیلی کنکور 99 کنکور 99 تجربی
    7
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    656 بازدیدها
    M
    @mrma80 توی پی وی خدمتتون عرض کردم.
  • تغییر رشته و کنکور مجدد یا رفتن

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    177 بازدیدها
    najafiali78N
    رتبت الان خوبه میتونی رشته های خوبی رو بخونی ولی اگه بمونی ممکنه بشی از اینجا رانده از انجا مانده برای اولین بارت بخوای زیست بخونی یه کم مشکله نمیگم نمیشه ها . خیلی ها تونستن فقط تو 6 ماه علاوه براین وضعیت کنکور 98 هم ابریه خود تجربی ها سر درگمن
  • کنکور نظام قدیم

    36
    1 رای ها
    36 دیدگاه‌ها
    462 بازدیدها
    najafiali78N
    @عاطفه-بگی در کنکور نظام قدیم گفته است: من متاهلم همه جا نمیتونم برم کرج وتهران اونم دولتی چه رتبا ای باید بیارم که پرستاری یا فیزیوتراپی قبول بشم رتبه رو نمی دونم رتبه 98 با سال قبل خیلی متفاوت تر خواهد بود پرستاری تهران میانگین 45 _ 50 بزنید قبول میشید
  • لطفا راهنمایی کنید

    15
    1 رای ها
    15 دیدگاه‌ها
    518 بازدیدها
    M.ba78M
    @delaram7897 یه جورایی منم خودمو شبیه شما میدونم با این تفاوت که از اول رشتم تجربی بوده و الان منتظرم که نتایج بیاد مطمعنم رشته ی مورد علاقم قبول نمیشم ولی خونوادم به خصوص داداشام اصرار دارن که باید حتما برم دانشگاه حتی اگه بدترین رشته قبول شدم ولی من نمیخوام بعدا وقتی کسی رو میبینم که توی اون رشته ی مورد علاقه ی من مشغول به کار ه حسرتشو بخورم به نظرم این حسرت باعث تباهی زندگیم میشه میخوام هر جوری شده راضیشون کنم تا دوباره بخونم توام سعی کن خانوادتو راضی کنی اگه واقعا به خودت ایمان داری و فک میکنی بدون فوت وقت میتونی به رشته ی مورد علاقت برسی
  • نحوه تاثیر معدل برای دانش آموزان نظام قدیم و جدید در کنکور 98

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    262 بازدیدها
    najafiali78N
    @ایمورتال در نحوه تاثیر معدل برای دانش آموزان نظام قدیم و جدید در کنکور 98 گفته است: @najafiali78 متوجه نشدم کامل الان این به نفعمونه یا نه؟ دکتر سبطی تو کانالشون کامل توضیح دادن خلاصه به ضرر همس حتی معدل 20 ها
  • کنکور 98

    برنامه ریزی کنکور 98
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    269 بازدیدها
    M
    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که برای کنکور 98 باید دروس دهم و یازدهم الاء رو بخونم یا فقط کنکور الاء با تشکر از الایی های عزیز