Skip to content

سوال مشاوره ای

سوالات مشاوره ای خود را اینجا بپرسید

6.9k موضوع ها 81.1k دیدگاه‌ها
  • راهنمایی از آلاء

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    74 بازدیدها
    M
    @shabnami-m آلا مشاوره عمومی داره بهت پیشنهاد می کنم حتما حتما حتما (ببین چقدر تاکید کردم) فیلم برنامه ریزی به روش X آقای امینی راد رو ببینی موفق باشی
  • برنامه درسی

    سلام.خسته نباشی
    22
    1 رای ها
    22 دیدگاه‌ها
    638 بازدیدها
    M
    سعی کن هر روز بهتر از دیروز باشی والسلام موفق باشی
  • لطفا بگید

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    116 بازدیدها
    romisaR
    @ایمورتال در لطفا بگید گفته است: @avin_r واضح بگو ببینیم چیمیگی؟ فک کنم نتونستن عکسو از گوشی ارسال انجمن کنن
  • متفرقه

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    45 بازدیدها
    2
    با سلام میخواستم بدون که جمع بندی که آقای موقاری برای زیست دهم میگفتن چجوریه ؟
  • روش تست زدن

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    163 بازدیدها
    najafiali78N
    @FarZanehh تست اموزشی همزمان باید زده شه ولی تست سنجشی باید یه زمان ازش بگذره تا واقعی تر سطحتو مشخص کنه
  • برنامه جمه بندی

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    101 بازدیدها
    A
    سلام 😊 کسی توی جمع بندی تجربه داره یا برنامه می خوام تا قبل از شروع مدرسه پایه دهم رو جمع کنم حداقل تخصصی ها رو
  • انتخاب رشته

    منتقل شده
    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    154 بازدیدها
    999
    @fatti در انتخاب رشته گفته است: سلام.اگه من امسال دانشگاه دولتی یه رشته ای بخونم سال بعد تگه قبول شدم میتونم دولتی روزانه بخونم؟؟؟؟لطفا هر کی اطلاع داره بگه نع اگه روزانه قبول بشی سال بعد رتبه1هم بشی نموتونی روزانه بری.خیلی دقت کن.
  • کنکور98

    84
    1 رای ها
    84 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    F
    شیمی مهندس اقاجانی صفرتا صد خیلی خوبه عربی استاد ناصح زاده
  • پزشکی تعهدی

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    88 بازدیدها
    shima31S
    https://forum.alaatv.com/topic/7494/واقعیت-پزشکی-تعهدی-و-آیا-واقعا-ارزششو-داره/3
  • آزمون سنجش رای فارغ التحصیلان

    10
    2 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    440 بازدیدها
    mohadese_chM
    قلم چی واقعا خوبه ولی بشرطی که باهاش پیش بری وگرنه عقب بمونی فایده ای نداره بیشتر درسا رو هم جمع میشه به هیچ کدومشم نمیرسی
  • شرایط قبولی در روزانه و پشت کنکور موندن

    29
    1 رای ها
    29 دیدگاه‌ها
    522 بازدیدها
    999
    @09190611462 سپاس
  • چگونه زیست را مفهومی بخونم که خوب یادیگیرم یه خورده نحوه یادگیریش برام مشکله

    11
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    402 بازدیدها
    E
    خیلی ممنون
  • سلام

    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    195 بازدیدها
    M
    ممنون از راهنمایی تون
  • کنکور نظام قدیم

    14
    0 رای ها
    14 دیدگاه‌ها
    273 بازدیدها
    M
    @miladsaeedi OK:winking_face:
  • لطفا متخصصین جواب بدن(اگه میشه خود آلا)

    منتقل شده همایش کمک
    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    319 بازدیدها
    M
    @غلام خوب این معلومه که یه سری مباحث مشترک بین دو نظام وجود داشته باشه ولی دانش آموز بعد از خرید همایش ها باید زمان زیادی طلف کنه و دقیق اونو برسی کنه تا ببینه کجای همایش بدردش میخوره یا نه:confused_face: ثانیا این همایش ها معمولا آخر سال استفاده میشن که وقت زیادی برای کار های ضروری مثل مطالعه وجود نداره چه برسه به این که داوطلب نظام جداید بیاد دونه دونه همایش رو برسی کنه :crying_face: در کل برای نظام جدید ها همایش نظام جدبد رو پیشنهاد نمی کنم
  • انتخاب رشته

    منطقه سه
    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    136 بازدیدها
    S
    میتونی بری سایت گزینه دو اونجا گفته سال قبل با تراز شما چی تونستن قبول شن
  • کنکور 98

    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    294 بازدیدها
    محدثه76م
    @kalantari-_98 پس همین نظام قدیموادامه میدم ممنون کمکم کردین![متن جایگزین](![آدرس عکس]:smiling_face_with_heart-eyes:
  • سهمیه نظام جدید و قدیم!

    1
    1 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    81 بازدیدها
    K
    پاسخ: کنکور 98 مطمئنید اقای امینی گفتن سهمیه نظام جدیدا بیشتره؟؟ فکر نمیکنم همچین چیزی صحت داشته باشه چون اقای هامون سبطی هم گفتن این موضوع فقط شایعه هست. و هر دو نظام با توجه به رتبه هاشون میرن و سهمیه برای هر دو نطام یکسانه! فکر میکنم حق با دکتر سبطی باشه
  • نظام قدیم

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    76 بازدیدها
    T
    باسلام و احترام. من 10 سال پیش کنکور دادم ارشد هستم.الان دوباره می خواهم کنکور بدم می دونم کنکور تجربی و قبول شدن در یک رشته خیلی خوب برای منی که یک مدت دور بودم کار سختیه و ممکنه دو الی سه سال درس خواندن بخواهد، میتونم از اول کتابهای نظام جدید بخونم و کلا نظام جدید امتحان بدم؟
  • کنکور98

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    98 بازدیدها
    shima31S
    سوال اولی:بلی