Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. بچههااا ب کمکتون نیاز دارم🥺🙏🏻
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بچههااا ب کمکتون نیاز دارم🥺🙏🏻

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
نظام جدیدکنکور تجربی
75 دیدگاه‌ها 17 کاربران 2.6k بازدیدها 14 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

    سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
    ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
    @خیرین- کوچک- دریا-دل
    تجربی ها
    دانش آموز کنکوری
    @دانش- اموزان- الا
    @همه

    ANA KamaliA آفلاین
    ANA KamaliA آفلاین
    ANA Kamali
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #3

    Nazanin Mirzaei داری میگه فقط در حد یک حرفه بعد شما چرا باید یک حرفو دوست داشته باشین مطمعن باشه اگه تو نمیتونستی بدستش بیاری علاقه ای هم از دندون توی وجودت نبود
    فقط کافیه محکم و استوار بلند بشی و تلاش کنی از نمیتونم دست بکشی و به میتونم تکیه کنی
    هر چقدر اینجا بشینی و ناله کنی بگی سخته بگی نمیشی اوضاع بدترم میشه
    قشنگ یک برنامه برای خودت بریز و شروع کن و درستو بخون اگه صفر صفری خوب واقعا معقولانه نیست امسال قبول بشی ولی اگه درحدی بلدی خب تلاشتو کن چه برای امسال چه برای سال دیگه و بقیشو بسپار به خدا اون میدونه آیندت با چه رشته ای موفقه و مسیرک بهت نشون میده کافیه که از همین حالا بلند شی و تلاش کنی

    Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

      سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
      ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
      @خیرین- کوچک- دریا-دل
      تجربی ها
      دانش آموز کنکوری
      @دانش- اموزان- الا
      @همه

      سارا M 0س آفلاین
      سارا M 0س آفلاین
      سارا M 0
      خیرین کوچک دریا دل
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #4

      Nazanin Mirzaei
      سلام عزیزم داشتن یک برنامه خیلی بهت کمک میکنه
      اول ببین ک واقعا از لحاظ روحی خسته هستی؟
      اگه اره آهنگ انگیزشی گوش کن
      بهترین کار ک خیلی به نظرم کمکت میکنه اینه
      بیا تمام اهداف که میخوای بهشون برسی رو روی کاغذ بنویس و بعد هم عواملی ک باعث میشن به اون اهداف نرسی رو بنویس.
      این کار بهت کمک میکنه انگیزت بیشتر بشه.

      اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
      پس رهاش کن بره؛)

      Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • ANA KamaliA ANA Kamali

        Nazanin Mirzaei داری میگه فقط در حد یک حرفه بعد شما چرا باید یک حرفو دوست داشته باشین مطمعن باشه اگه تو نمیتونستی بدستش بیاری علاقه ای هم از دندون توی وجودت نبود
        فقط کافیه محکم و استوار بلند بشی و تلاش کنی از نمیتونم دست بکشی و به میتونم تکیه کنی
        هر چقدر اینجا بشینی و ناله کنی بگی سخته بگی نمیشی اوضاع بدترم میشه
        قشنگ یک برنامه برای خودت بریز و شروع کن و درستو بخون اگه صفر صفری خوب واقعا معقولانه نیست امسال قبول بشی ولی اگه درحدی بلدی خب تلاشتو کن چه برای امسال چه برای سال دیگه و بقیشو بسپار به خدا اون میدونه آیندت با چه رشته ای موفقه و مسیرک بهت نشون میده کافیه که از همین حالا بلند شی و تلاش کنی

        Nazanin MirzaeiN آفلاین
        Nazanin MirzaeiN آفلاین
        Nazanin Mirzaei
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #5

        ANA Kamali
        بله حرف شما کاملا متین . اما من اینقدر بی اراده شدم ک کاری از دستم ساخته نیس ، کلن نا امید شدم از خودم ...اخه با چ انگیزه ای پاشم بخونم !
        گاهی اوقات حس میکنم خودا صدامو نمیشنوه ،احساس میکنم منو تنها گزاشته 😔 هی صداش زدم ،بش گفتم کمکم کنه درسمو بخونم😓 .
        صبحا همش خاب میوفتم ، برنامه رو همش خراب میکنم ، ازمونا رو هم همش گند میزنم ،
        برنامه ریزی دارم اما خو خودم
        برنامه رو همش خراب میکنم ،مشاورمم دگه از دستم ب تنگ اومده نمیدونه باید باهام چکا رکنه ! ادم بشو نیستم من 😐😂همش بهونه پشت بهونه ، همه تنهام گزاشتن دارم اذیت میشم واقعا ، دگه حتی گریمم در نمیاد چونکه از بس گریه کردم !!!
        @دانش اموزان الا
        @خیرین کوچک دریا دل

        Minoo AkbariM ANA KamaliA Asiyeh Mallahi kongiA 3 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • سارا M 0س سارا M 0

          Nazanin Mirzaei
          سلام عزیزم داشتن یک برنامه خیلی بهت کمک میکنه
          اول ببین ک واقعا از لحاظ روحی خسته هستی؟
          اگه اره آهنگ انگیزشی گوش کن
          بهترین کار ک خیلی به نظرم کمکت میکنه اینه
          بیا تمام اهداف که میخوای بهشون برسی رو روی کاغذ بنویس و بعد هم عواملی ک باعث میشن به اون اهداف نرسی رو بنویس.
          این کار بهت کمک میکنه انگیزت بیشتر بشه.

          Nazanin MirzaeiN آفلاین
          Nazanin MirzaeiN آفلاین
          Nazanin Mirzaei
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #6

          سارا M 0
          ازینکارا زیاد کردم ، انرژی میگیرم بعد چن روز نهایتش یه هفته حالم خوبه ،جو میگیرتم درسمو میخونم ، اماااا دوباره گند میزنم به همه چی ..... ینی اگ بخام اینجوری بگم ،یه هفته نشده ک من درست از رو برنامه درس بخونم ،خراب نکنم برنامه رو !😶

          سارا M 0س Nazanin MirzaeiN 2 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

            سارا M 0
            ازینکارا زیاد کردم ، انرژی میگیرم بعد چن روز نهایتش یه هفته حالم خوبه ،جو میگیرتم درسمو میخونم ، اماااا دوباره گند میزنم به همه چی ..... ینی اگ بخام اینجوری بگم ،یه هفته نشده ک من درست از رو برنامه درس بخونم ،خراب نکنم برنامه رو !😶

            سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0
            خیرین کوچک دریا دل
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
            #7

            Nazanin Mirzaei
            سلام باید به برنامه پایبند باشید خب😕 به نظرم از کم شروع کنید و کم کم افزایش بدید.... ولی اصلا نذارید حتی ی روز هم ساعت مطالعه تون صفر بشه.

            اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
            پس رهاش کن بره؛)

            Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

              سارا M 0
              ازینکارا زیاد کردم ، انرژی میگیرم بعد چن روز نهایتش یه هفته حالم خوبه ،جو میگیرتم درسمو میخونم ، اماااا دوباره گند میزنم به همه چی ..... ینی اگ بخام اینجوری بگم ،یه هفته نشده ک من درست از رو برنامه درس بخونم ،خراب نکنم برنامه رو !😶

              Nazanin MirzaeiN آفلاین
              Nazanin MirzaeiN آفلاین
              Nazanin Mirzaei
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #8

              Nazanin Mirzaei
              باور کنید ،شماهااااا دگه تنها امید من شدید بعد ازخدا ....چونکه من هچ دوستی ندارم ، تقریبا ماها همسن هستیم دگ(گفتن حرف دلمو ب شما ها بزنم ، بلکه یه نوری به این قلب سیاهم بتابه ☹😔)
              واقن دگه دارم دیوونه میشم ، ازینکه اینقد بی اراده شدم ک نمیتونم کاری بکنم، ازینکه ....
              بچه ها تو اطرافیانم خیلیا هستن ک چشم خوشبختی منو ندارن ،دلشون نمیخاد ک من درس بخونم و به جایی برسم از اونطرف هم ک بابای بیچاره ی من ک از بچگی منو ب تنهایی بزرگ کرده و واسم زحمت کشیده،الان تنها امیدش ب منه، امااااا من چی ..!😔
              من دارم چکار میکنم با خودم ، با اینکه میدونم چی در انتظارمه اما نمیتونم کاری بکنم ، انگار یه جورایی طلسم شدم ، خستم بخودا ، دگه نمیکشم ، 😭😭
              تجربی ها
              @خیرین کوچک دریا دل
              ادمین
              سارا M 0

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • سارا M 0س سارا M 0

                Nazanin Mirzaei
                سلام باید به برنامه پایبند باشید خب😕 به نظرم از کم شروع کنید و کم کم افزایش بدید.... ولی اصلا نذارید حتی ی روز هم ساعت مطالعه تون صفر بشه.

                Nazanin MirzaeiN آفلاین
                Nazanin MirzaeiN آفلاین
                Nazanin Mirzaei
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #9

                سارا M 0
                متاسفانه من اینکارو میکنم ، از دیروز هچی نخوندم .😫
                همش خاب و تنبلی ، ....😭

                سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Nazanin MirzaeiN آفلاین
                  Nazanin MirzaeiN آفلاین
                  Nazanin Mirzaei
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #10

                  بچه هااااا..دارم از دست میرم ،اما نمی تونم هچ کاری کنم !
                  من دلایل زیادی واسه اینکه بخام ادامه بدمو تلاش کنم دارم ..اما خو دگه بیخیال همه چی شدم ، ب معنای واقعی جازدم 😒 ب یه جایی رسیدم ک دگه هچی برام مهم نیس ...حتی خودم

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                    سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                    ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                    @خیرین- کوچک- دریا-دل
                    تجربی ها
                    دانش آموز کنکوری
                    @دانش- اموزان- الا
                    @همه

                    Amir Kazemi 0A آفلاین
                    Amir Kazemi 0A آفلاین
                    Amir Kazemi 0
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #11

                    Nazanin Mirzaei سلام دوست عزیز. چشماتونا ببندید و تصور کنید که دندون پزشکید. سابقه 10 ساله ای کسب کردید که خیلی معروف شدید. تمام بیمارای استان خودتون رو شما معالجه میکنید و خیلی هم پولدار شدین. اما یهو از طرف سازمانی، دستگیر میشید و تمام اموالتون رو ازتون میگیرن و کل سابقتون رو نابود میکنن و میگن شما دیگه نمیتونید دندون پزشک باشین. کل زندگیتون نابود میشه و همه دنیا روی سرتون خراب میشه.
                    این احتمالا یه قصه اس. اما این سازمان که نابودتون میکنه، خستگی الانتونه. اگه الان کم بیارید و نخونید، ممکنه برای یک عمر سرنوشتتون تغییر کنه و نابود بشین. یک عمر حسرت بخورید و یک عمر دنیا روی سرتون خراب بشه. حالا خودتون تصمیم بگیرید بازم میخواید خسته باشید؟

                    Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    6
                    • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                      ANA Kamali
                      بله حرف شما کاملا متین . اما من اینقدر بی اراده شدم ک کاری از دستم ساخته نیس ، کلن نا امید شدم از خودم ...اخه با چ انگیزه ای پاشم بخونم !
                      گاهی اوقات حس میکنم خودا صدامو نمیشنوه ،احساس میکنم منو تنها گزاشته 😔 هی صداش زدم ،بش گفتم کمکم کنه درسمو بخونم😓 .
                      صبحا همش خاب میوفتم ، برنامه رو همش خراب میکنم ، ازمونا رو هم همش گند میزنم ،
                      برنامه ریزی دارم اما خو خودم
                      برنامه رو همش خراب میکنم ،مشاورمم دگه از دستم ب تنگ اومده نمیدونه باید باهام چکا رکنه ! ادم بشو نیستم من 😐😂همش بهونه پشت بهونه ، همه تنهام گزاشتن دارم اذیت میشم واقعا ، دگه حتی گریمم در نمیاد چونکه از بس گریه کردم !!!
                      @دانش اموزان الا
                      @خیرین کوچک دریا دل

                      Minoo AkbariM آفلاین
                      Minoo AkbariM آفلاین
                      Minoo Akbari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #12

                      Nazanin Mirzaei x
                      سلام منم پارسال تو شرایط تو گیر کردم و تنبلی کردم نتیجش شد اینکه الان پشت کنکورم به صدای درونیت که میگه موفق نمیشی گوش نده حتی تو همین یک ماهم فرصت هست خیلیا الان جا زدن
                      کنکور شوخی نیست من پارسال کنکورو جدی نگرفتم و خیلی بهم ضربه وارد شد خودتی که به خودت میتونی کمک کنی پس بهونه رو کنار بزار

                      Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                        سارا M 0
                        متاسفانه من اینکارو میکنم ، از دیروز هچی نخوندم .😫
                        همش خاب و تنبلی ، ....😭

                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0
                        خیرین کوچک دریا دل
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #13

                        Nazanin Mirzaei
                        این برای همه ماها پیش میاد
                        میدونی چی مهمه؟؟
                        اینکه چقد با اون مشکلات برخورد کنیم و چقدر به خودمون بیایم.
                        ببین هرچه زودتر شروع کنی بهتره😊 من همیشه گفتم...و باز هم میگم...که استارت هر چیزی سخته.... ولی همین ک شروع کنید و سعی کنید کم کم افزایش بدید ساعت مطالعه تون رو اراده تون میره بالا.
                        کافیه فقط شروع کنی دوست خوبم😉
                        ما هم هستیم برای راهنمایی😉تنها نیستی اصلا🤗
                        از فردا شروع کن .... لازم نیست ۱۸ ساعت بخونی🤨😂
                        فقط صبح زود بلند شو و با برنامه ای ک داری پیش برو
                        به خودت ایمان داشته باش....
                        خواب و تنبلی گریبان هرکسی میشه منتها باید بلد باشید ک چطور مقابله کنید.

                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                        پس رهاش کن بره؛)

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

                          Nazanin Mirzaei سلام دوست عزیز. چشماتونا ببندید و تصور کنید که دندون پزشکید. سابقه 10 ساله ای کسب کردید که خیلی معروف شدید. تمام بیمارای استان خودتون رو شما معالجه میکنید و خیلی هم پولدار شدین. اما یهو از طرف سازمانی، دستگیر میشید و تمام اموالتون رو ازتون میگیرن و کل سابقتون رو نابود میکنن و میگن شما دیگه نمیتونید دندون پزشک باشین. کل زندگیتون نابود میشه و همه دنیا روی سرتون خراب میشه.
                          این احتمالا یه قصه اس. اما این سازمان که نابودتون میکنه، خستگی الانتونه. اگه الان کم بیارید و نخونید، ممکنه برای یک عمر سرنوشتتون تغییر کنه و نابود بشین. یک عمر حسرت بخورید و یک عمر دنیا روی سرتون خراب بشه. حالا خودتون تصمیم بگیرید بازم میخواید خسته باشید؟

                          Nazanin MirzaeiN آفلاین
                          Nazanin MirzaeiN آفلاین
                          Nazanin Mirzaei
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #14

                          Amir Kazemi 0
                          میخام اما نمیشه !😔

                          Amir Kazemi 0A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Minoo AkbariM Minoo Akbari

                            Nazanin Mirzaei x
                            سلام منم پارسال تو شرایط تو گیر کردم و تنبلی کردم نتیجش شد اینکه الان پشت کنکورم به صدای درونیت که میگه موفق نمیشی گوش نده حتی تو همین یک ماهم فرصت هست خیلیا الان جا زدن
                            کنکور شوخی نیست من پارسال کنکورو جدی نگرفتم و خیلی بهم ضربه وارد شد خودتی که به خودت میتونی کمک کنی پس بهونه رو کنار بزار

                            Nazanin MirzaeiN آفلاین
                            Nazanin MirzaeiN آفلاین
                            Nazanin Mirzaei
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #15

                            Minoo Akbari
                            خودمم میدونم با ایی وضعیتی ک دارم قبول نمیشم امسال ....بابامم تهدیدم کرده گفته باید همین امسال قبول شی😫😂 ...حالا اونوقت من چکار میکنم ...خاب میوفتم همش تنبلی میکنم و درس هم نمیخونم ....

                            Nazanin AN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                              سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                              ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                              @خیرین- کوچک- دریا-دل
                              تجربی ها
                              دانش آموز کنکوری
                              @دانش- اموزان- الا
                              @همه

                              sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #16

                              Nazanin Mirzaei
                              حال شما برای من کاملا قابل درکه چون ادمی که چندین بار شکست بخوره به پوچی میرسه
                              اما خوب ما زمین میخوریم که قوی تر بلند شیم
                              اینا شعار نیست من خودم هر روز دارم زمین میخورم ولی خوب امید هست
                              شما صفرم باشی تا کنکور امسال میتونی یه رتبه متوسط یا خوبم بیاری ( بستگی به همتت داره )
                              ولی به نظرم با مشاورت صحبت کن
                              خودت رو از نمیتونم و کله شقی پر نکن
                              باید بالاخره به یه صراطی مستقیم شی
                              با ساعت مطالعه کم شروع کن راحت میتونی بیای بالا
                              ولی قبل از اینا به این فکر کن دندون پزشکی رو دوست داری یا فقط اسمش برات قشنگه
                              چون علاقه هدف میاره

                              Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                ANA Kamali
                                بله حرف شما کاملا متین . اما من اینقدر بی اراده شدم ک کاری از دستم ساخته نیس ، کلن نا امید شدم از خودم ...اخه با چ انگیزه ای پاشم بخونم !
                                گاهی اوقات حس میکنم خودا صدامو نمیشنوه ،احساس میکنم منو تنها گزاشته 😔 هی صداش زدم ،بش گفتم کمکم کنه درسمو بخونم😓 .
                                صبحا همش خاب میوفتم ، برنامه رو همش خراب میکنم ، ازمونا رو هم همش گند میزنم ،
                                برنامه ریزی دارم اما خو خودم
                                برنامه رو همش خراب میکنم ،مشاورمم دگه از دستم ب تنگ اومده نمیدونه باید باهام چکا رکنه ! ادم بشو نیستم من 😐😂همش بهونه پشت بهونه ، همه تنهام گزاشتن دارم اذیت میشم واقعا ، دگه حتی گریمم در نمیاد چونکه از بس گریه کردم !!!
                                @دانش اموزان الا
                                @خیرین کوچک دریا دل

                                ANA KamaliA آفلاین
                                ANA KamaliA آفلاین
                                ANA Kamali
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #17

                                Nazanin Mirzaei نه مشاور برات کاری میکمه نه کسی دیگه فقط خودتی خودت
                                خدا آدما را تنها نمیزاره تو قدرتشو فراموش کردی
                                هی به خودت انرژی منفی میدی که چی که بخای به کجا برسی
                                اگه دلت نمی خواد تلاش کنی خب اصلا درس نخون ولی اگه هدفت برات مهمه باید براش تلاش کنی و بخوای تا بشه دیگه هیچوقتم نگو خدا نمیشنوه
                                در نومیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                  سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                                  ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                                  @خیرین- کوچک- دریا-دل
                                  تجربی ها
                                  دانش آموز کنکوری
                                  @دانش- اموزان- الا
                                  @همه

                                  Nazanin AN آفلاین
                                  Nazanin AN آفلاین
                                  Nazanin A
                                  ریاضی دوازدهم
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #18

                                  Nazanin Mirzaei
                                  برگرد به خیلی قبل تر وقتی که اوایل انگیزه داشتی و چقدر پر از شوق بودی فکر میکردی ب کارایی که باید بکنی وحس خیلی خوبی که از فکر کردن به هدفت داشتی. اون حال و احوالت رو برای خودت یاداوری کن حس خوبی بهت میده شور و شوق بهت میده
                                  از اینکه الان تو مسیری هستی ک میتونی با تلاشت به هدفت برسی و دیگه مثل سال های قبل فقط کارنامه درس و مشقتو دستت نمیدن

                                  و به این فکر کن که اگر نخونی و قبول نشی زندگیت چطور میشه و اگر بخونیو قبول بشی زندگین چطور میشه؟ با جزییات بهش فکر کن

                                  بعد هم به نظرم بلند شو اتاقت رو مرتب کن کتابات رو مرتب کن و اگر روی میز درس میخونی یه خونه تکونی بکنش
                                  و فک کن نقطه شروع دوبارست
                                  چند روز خودتو به ضرب و زور نگه دار برا درس خوندن بعدش موتورت دوباره روشن شده.وقتی هم خوابت گرفت بزن تو گوش خودت و اب بزن ب صورتت

                                  و در اخر برای اون شور و شوقی که قلبت پیدا میکنه با فکره قبول شدن دندون درس بخون
                                  فکر کردن بهش چقدر حالتو خوب میکنه؟
                                  فکر کن بهش هم برسی!چی میشه!

                                  و در اخرتر به خودت اطمینان داشته باش و با اعتماد به نفس درس بخون :))

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                    Nazanin Mirzaei
                                    حال شما برای من کاملا قابل درکه چون ادمی که چندین بار شکست بخوره به پوچی میرسه
                                    اما خوب ما زمین میخوریم که قوی تر بلند شیم
                                    اینا شعار نیست من خودم هر روز دارم زمین میخورم ولی خوب امید هست
                                    شما صفرم باشی تا کنکور امسال میتونی یه رتبه متوسط یا خوبم بیاری ( بستگی به همتت داره )
                                    ولی به نظرم با مشاورت صحبت کن
                                    خودت رو از نمیتونم و کله شقی پر نکن
                                    باید بالاخره به یه صراطی مستقیم شی
                                    با ساعت مطالعه کم شروع کن راحت میتونی بیای بالا
                                    ولی قبل از اینا به این فکر کن دندون پزشکی رو دوست داری یا فقط اسمش برات قشنگه
                                    چون علاقه هدف میاره

                                    Nazanin MirzaeiN آفلاین
                                    Nazanin MirzaeiN آفلاین
                                    Nazanin Mirzaei
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #19

                                    sallar savadkoohi
                                    ن واقن دوسش دارم .....اصلن از پزشکی خوشم نمیاد ....نمیدونم شایدم یه روز رفتم پزشکی ....🤷🏻‍♀️
                                    اما همش من ب خودا میگم خودایا من راضی ام ب رضای تو ،

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                      سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                                      ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                                      @خیرین- کوچک- دریا-دل
                                      تجربی ها
                                      دانش آموز کنکوری
                                      @دانش- اموزان- الا
                                      @همه

                                      Marziyeh AminiM آفلاین
                                      Marziyeh AminiM آفلاین
                                      Marziyeh Amini
                                      دهم دانش آموزان آلاء یازدهم
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #20

                                      Nazanin Mirzaei
                                      سلام دوست عزیز
                                      به نظرمن شما دارید به خودتون تلقین می کنید که من نمیتونم، موفق نمیشم، انگیزه ندارم، آزمونام خراب میشوند و.....

                                      اول از همه تمام این فکر ها را از خودت دور کن یک نفس عمیق بکش و برای چند لحظه به هیچی فکر نکن بعدشم فقط یکم اعتماد به نفس داشته باش
                                      با خودت تکرار کن من میتونم من باید که بتونم این باید خیلی مهمه
                                      عزیزم فقط کافیه که شروع کنی فقط باید دستت رو روی زانوت بزاری و بلند بشی و همه چی رو به خدا بسپاری خدا خودش همه چی رو درست میکنه همه چی رو فقط تو باید بخای و اباید
                                      به خاطر حرف هایی که بهت زدن باید بلند بشی و ثابت کنی که میتونی همین و بس
                                      امیدوارم موفق باشی 🤗

                                      هیچ وقت برای شروع یک رویـــا دیر نیست♡

                                      Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                        Minoo Akbari
                                        خودمم میدونم با ایی وضعیتی ک دارم قبول نمیشم امسال ....بابامم تهدیدم کرده گفته باید همین امسال قبول شی😫😂 ...حالا اونوقت من چکار میکنم ...خاب میوفتم همش تنبلی میکنم و درس هم نمیخونم ....

                                        Nazanin AN آفلاین
                                        Nazanin AN آفلاین
                                        Nazanin A
                                        ریاضی دوازدهم
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #21

                                        Nazanin Mirzaei میدونی چه قدر ادم سه ماه از صفر شروع کردن و رتبه 3 رقمی اوردن؟؟؟تازه تو که صفر نیستی!
                                        بهم تو چت پیام بده که مدرک بدمت:pouting_cat_face:

                                        Nazanin MirzaeiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                          Amir Kazemi 0
                                          میخام اما نمیشه !😔

                                          Amir Kazemi 0A آفلاین
                                          Amir Kazemi 0A آفلاین
                                          Amir Kazemi 0
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #22

                                          Nazanin Mirzaei همین نمیشه گفتناس که باعث میشه نشه. الان در حساس ترین لحظه زندگیت هستی. عین یه عمل قلب باز. کوچکترین کوتاهی ممکنه خیلی برات گرون تموم بشه.

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع