هرچی تودلته بریز بیرون۶
-
@Sally لباس قشنگیه واقعا، ولی من موندم توی سه میلیون نفر جمعیت، یه آدم خوش قیافه پیدا نکردن به عنوان مدل
-
Hhh Hh سلاممم چطوری؟
هیچی دیگه چشمم زدن
این شهر تحمل زیبایی منو نداره
یا یکی از همکلاسیامو با مامانش دیدم شایدم اون زده -
@Venus655 در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
لباس کاروان ایران چرا شبیه روپوشه؟
روپوش آزمایشگاه ما قشنگ تره
میگن دیروز یکی حالش بد شده رفته سمت تیم ایران فکر کرده اینا پزشکن!Succinate ول کنید دیگه
بد نبود ، همیشه باید از همه چی ایراد بگیرید
لباس یه سویی شرت سبز بود
یکی دیگه هم مثل پوست حیوون انگار کرده بودن تنشون
میشه خوش سلیقه باشی ولی لباس محلی ایرانیا مثل لباس شمالیا خیلی بهتر بود براشون باید محلی به کشور باشه دیگه آداب رسوم کشور -
Hhh Hh
قندون از دستم افتاد خورد زمین تیکه تیکه شد یه تیکه اش همون موقع محکم خورد به بغل پام(متمایل به کف پا)
زخمش زیاد نیست ولی سوراخ کرد:)))
دقیقا هم روی رگ اصلی رو سوراخ کرد بخاطر همون با هر ضربان قشنگگگگ خون می پاشید بیرون تا حالا اونجوری خونریزی نداشتم
دستم پرررر خون شده بود همون اولش که گرفتم زیرش -
Anzw 18
خوبم
ممنون عزیز
تو خوبی؟=))
ای بابا🥲
خیره ان شاءالله ...
از این به بعد کلا هر بار که خواستی بری بیرون ۴قول بخون
خیلی خوبه
نه خودت چشم میخوری نه بقیه رو چشم میزنی. -
آرمین نصرتی پروداکشن
-
@Venus655 در هرچی تودلته بریز بیرون۶ گفته است:
لباس کاروان ایران چرا شبیه روپوشه؟
روپوش آزمایشگاه ما قشنگ تره
میگن دیروز یکی حالش بد شده رفته سمت تیم ایران فکر کرده اینا پزشکن! -
Succinate
این همه طراح لباس درجه یک هست از اونا کمک میگرفتن نه نقشی نه نگاری هیچی
دلم به حال اون تمدن میسوزه@Venus655
-
@Comrade_Bayat آفرین بر تو
-
چند وقت یه مقاله جالب خوندم برات کپیش کردم بخون حتما
یکی از مواردی که آزار دهنده است استفاده مکرر از مردان و زنان و کودکان بور و چشم زاغ در تبلیغات تلویزیونی است. از ماست و خمیردندان بگیر تا بانک و پارکت! آنقدر بچه بور و مرد چشم رنگی در تلویزیون هست در کل ایران نیست!درک می کنم که تیزرهای تبلیغاتی با هدف بیشتر دیده شدن و جلب توجه ساخته می شوند و در آن «تمایز» و «تفاوت» یک اصل است اما اینجا اروپا نیست. نژادها در ایرانی بور و بلوند و چشم رنگی هم نیست. موارد استثنا را تعمیم کلی ندهیم و دست به تغییر ذائقه و تصور مردم نزنیم و آنها را متوهم نکنیم.
تبلیغات تلویزیون فقط فروش کالاها را افزایش نمی دهند بلکه به خاطر تکرار در ساعات طلایی و پربیننده، کوتاه و اثرگذار بودن، استفاده از رنگ و ... روی ذائقه و سلیقه بصری مردم تاثیر می گذارد. برای همین پدر و مادری که پوست تیره و چشم های سیاه دارند این روزها وقتی بچه شان در زایشگاه به دنیا می آید انتظار دارند مثل قوطی شانسی یک دفعه یک بچه بور و بلوند و موطلایی موفرری و چشم رنگی از کار در بیاید!
چه اصراری بر استفاده از این همه کاراکتر با ظاهر اروپایی وجود دارد وقتی زن و مرد ایرانی با چشم سیاه و چهره گندمگون و نمکین جذابیت خیره کننده ای برای مخاطب غربی هم دارد و اصولاً این شبه بازیگران چقدر با زندگی واقعی ما جور در می آیند و در خیابان و مدرسه و دانشگاه آنها را می بینیم؟!این همه تلاش برخی از دختران و زنان برای بلوند و بور شدن و استفاده از لنزهای رنگی و گرایش پسرها به سمت مدل ها و مانکن شدن شبیه آنچه در فیلم های اروپایی می بینند شاید «یکی»- تکرار می کنم- «یکی» از ریشه های آن را در تبلیغات کالا در تلویزیون بتوان یافت.
دوست روزنامه نگاری که به کره جنوبی سفر کرده بود و سفرنامه ظریف و دقیقی از آنجا نوشته بود تعریف می کرد در این کشور که اتفاقاً بالاترین سرعت اینترنت را در دنیا دارد و اصولاً گرفتار مباحثی مثل تهاجم فرهنگی و جدال با فرهنگ های وارداتی نیست، داوطلبانه در تبلیغات اصرار بر این بود که از چهره های شرق آسیا استفاده شود. چهره های دختر و پسرهای کره ای با آن فرم خاص چشم و بینی نه اینکه برای تبلیغ سامسونگ و ال جی که خودشان می سازند و ما با بازیگر موبور و چشم زاغ در ایران تبلیغ شان می کنیم شمایل اروپایی به نمایش بگذارند! برخی از فعالان مباحث انسانی در دنیا در حال تلاش برای پاک کردن کلیشه مانکن باریک اندام هستند و آن را ظلم به انسان می دانند و ما در حال بازآفرینی کلیشه های دست چندم غربی! جای آقای جهانگیری خالی که با همان لحن خاص خودش بگوید: به خودت بیا آقای صدا و سیما!
@Comrade_Bayat -
Blue28
پس چرا من اینقدر گیرنده های حواس مربوط به دمام زیاده -
چند وقت یه مقاله جالب خوندم برات کپیش کردم بخون حتما
یکی از مواردی که آزار دهنده است استفاده مکرر از مردان و زنان و کودکان بور و چشم زاغ در تبلیغات تلویزیونی است. از ماست و خمیردندان بگیر تا بانک و پارکت! آنقدر بچه بور و مرد چشم رنگی در تلویزیون هست در کل ایران نیست!درک می کنم که تیزرهای تبلیغاتی با هدف بیشتر دیده شدن و جلب توجه ساخته می شوند و در آن «تمایز» و «تفاوت» یک اصل است اما اینجا اروپا نیست. نژادها در ایرانی بور و بلوند و چشم رنگی هم نیست. موارد استثنا را تعمیم کلی ندهیم و دست به تغییر ذائقه و تصور مردم نزنیم و آنها را متوهم نکنیم.
تبلیغات تلویزیون فقط فروش کالاها را افزایش نمی دهند بلکه به خاطر تکرار در ساعات طلایی و پربیننده، کوتاه و اثرگذار بودن، استفاده از رنگ و ... روی ذائقه و سلیقه بصری مردم تاثیر می گذارد. برای همین پدر و مادری که پوست تیره و چشم های سیاه دارند این روزها وقتی بچه شان در زایشگاه به دنیا می آید انتظار دارند مثل قوطی شانسی یک دفعه یک بچه بور و بلوند و موطلایی موفرری و چشم رنگی از کار در بیاید!
چه اصراری بر استفاده از این همه کاراکتر با ظاهر اروپایی وجود دارد وقتی زن و مرد ایرانی با چشم سیاه و چهره گندمگون و نمکین جذابیت خیره کننده ای برای مخاطب غربی هم دارد و اصولاً این شبه بازیگران چقدر با زندگی واقعی ما جور در می آیند و در خیابان و مدرسه و دانشگاه آنها را می بینیم؟!این همه تلاش برخی از دختران و زنان برای بلوند و بور شدن و استفاده از لنزهای رنگی و گرایش پسرها به سمت مدل ها و مانکن شدن شبیه آنچه در فیلم های اروپایی می بینند شاید «یکی»- تکرار می کنم- «یکی» از ریشه های آن را در تبلیغات کالا در تلویزیون بتوان یافت.
دوست روزنامه نگاری که به کره جنوبی سفر کرده بود و سفرنامه ظریف و دقیقی از آنجا نوشته بود تعریف می کرد در این کشور که اتفاقاً بالاترین سرعت اینترنت را در دنیا دارد و اصولاً گرفتار مباحثی مثل تهاجم فرهنگی و جدال با فرهنگ های وارداتی نیست، داوطلبانه در تبلیغات اصرار بر این بود که از چهره های شرق آسیا استفاده شود. چهره های دختر و پسرهای کره ای با آن فرم خاص چشم و بینی نه اینکه برای تبلیغ سامسونگ و ال جی که خودشان می سازند و ما با بازیگر موبور و چشم زاغ در ایران تبلیغ شان می کنیم شمایل اروپایی به نمایش بگذارند! برخی از فعالان مباحث انسانی در دنیا در حال تلاش برای پاک کردن کلیشه مانکن باریک اندام هستند و آن را ظلم به انسان می دانند و ما در حال بازآفرینی کلیشه های دست چندم غربی! جای آقای جهانگیری خالی که با همان لحن خاص خودش بگوید: به خودت بیا آقای صدا و سیما!
@Comrade_Bayat