هرچی تودلته بریز بیرون۶
-
هیچ اتفاقی نیست که تماماً منفعت توش باشه...
-
صادرکات
به ترتیب:
صندلی تنظیم
آینه تنظیم
دنده خلاص
روشن کردن ماشین
کمربند
آماده کردن دنده حرکت
ترمز دستی پایین
هویججج -
یکی از چیزایی که مهمه
بار اول اگه خاموش شد ماشین حین آزمون مشکلی نداره
اما وقتی خاموش شد و دنده رو یک موند و خلاص نکردی و ماشین بعد یه پرش کوچیک دوباره خاموش شد رد شدن احتمالش بالا میره -
برای دنده عقب اگه از خلاص به دنده عقب تغییر بدیم دنده رو بد جا میره
بهتره اول دنده ۲ و بعد دنده عقب بگیریم -
دنده ۳ و بالاتر(مطمئن نیستم)
برای کاهش سرعت کلاچ و ترمز نمیگیریم
چرا که ماشین بیشتر شتاب میگیره
ترمز خالی برای دنده ۳و ۴و ۵ -
اگر مسیر به شکل L بود حتما دنده از ۲ به ۱ باید کاهش پیدا کنه
اما اگر منحنی بدونوتیزی بود میشه با ۲ هم رفت -
سرعتگیر های پهن و کم ارتفاع دنده ۲
سرعتگیر های کوچک و مرتفع دنده حتما ۱ بشه -
حرکت لاکپشتی هم خیلی مهمه
شروع حرکت و موقع پارک دوبل زدن
همینطور نیم کلاچ
که دو روش داره
اولی اینکه پا روی پدال کلاچ تا جایی بیاد بالا که پشتش فشار پدال حس بشه و بعد گاز
دومیکه راحتتره و من انجام میدم گاز و همزمان بالا آوردن پا روی پدال کلاچ(با سرعت بیشتری نسبت به شروع حرکت و پر گازتر) -
صادرکات
به ترتیب:
صندلی تنظیم
آینه تنظیم
دنده خلاص
روشن کردن ماشین
کمربند
آماده کردن دنده حرکت
ترمز دستی پایین
هویجججبابونــــه
ممنونم خیلی زحمت کشیدی -
بابونــــه
خیلی زحمت کشیدی ممنون -
صادرکات
به ترتیب:
صندلی تنظیم
آینه تنظیم
دنده خلاص
روشن کردن ماشین
کمربند
آماده کردن دنده حرکت
ترمز دستی پایین
هویجججبابونــــه
صکادرات نبست؟ -
برای دنده عقب اگه از خلاص به دنده عقب تغییر بدیم دنده رو بد جا میره
بهتره اول دنده ۲ و بعد دنده عقب بگیریمبابونــــه
آره بابا 4 و 2 باید تنظیم کنی که دنده عقب جا بره -
دنده ۳ و بالاتر(مطمئن نیستم)
برای کاهش سرعت کلاچ و ترمز نمیگیریم
چرا که ماشین بیشتر شتاب میگیره
ترمز خالی برای دنده ۳و ۴و ۵بابونــــه
درسته
مرسی -
بابونــــه
خیلی زحمت کشیدی ممنونهویججج خواهش میکنم