@داوطلب-كنكور داو رو طلبیدی آخرش آره؟؟؟
Mohsen Taheri
دیدگاهها
-
طرح تغيير چهل روزه -
پرسش و پاسخ عربی@Shahryar-Rakhshandeh تست کاملش رو بذار یا سوال رو اگه میشه بی زحمت.
چون تو حصر میگه مثلا"فقط برای ثواب درخت و فلان می کاره"مثلا گفتم ها -
دستور زبانز هر در گفتم:1 جمله
بسیار گفتم:1 جمله ی دیگه
چو:توجه چو و چون ک ادات تشبیه اند(یعنی باید حرف باشن) از لحاظ دستوری حرف اضافه ب حساب میان
چو زیر چنگ شعری زار گفتم:یک جمله ی دیگه(چو وابسته ساز نیست) -
آرایهآرایه ها رو تک تک مسلط شو بعدم هه ی تست ترکیبی و انواعی از تیپ ها رو بزن تا یواش یواش میاد دستت ک تو کدوماشون بیشتر مشکل داری یا تو کدون تیپ ها
-
معنیالبته دُردی کش تو شعر حافظ معنی مقابل زهد میده و ی جورایی طنز و تمسخر داره
مثلا میگه:برو ای زاهد و بر دردکشان خرده مگیر / که ندادند جز این تحفه به ما روز الست -
معنیپری ناز دُرد همون ته مونده ی شرابه که ناخالصی زیاد داره و عملا خیلی هم تلخ و بی کیفیته!
ی اصطلاحی داریم میگه یارو هفت خطه این داستانش این بوده ک قدیم جامای شرابشون از بالا ب پایین 7 تا خط داشته(درجه بندی) و اگه کسی اون شراب رو تا خط آخرش میخورده(یعنی اون دُرد شم میخورده) خیلی کارش درست بوده تو نظر مردم و از توانایی فرد حکایت می کرده! -
پرسش و پاسخ عربی@Shahryar-Rakhshandeh آقا من فکر کنم حصر نداره ولی استثنا داره دیگه
-
ریدینگجوابای R11

-
ریدینگمن R11 رو تو 7 دقیقه زدم(ی دونه غلط داشتم):angry:
3
1
1
4
3 -
پارادوکس@jahad-20 :+1:
-
پارادوکس@jahad-20 سوالشو دیدم با گزینه های اون سوال فقط 4 میخوره.
پارادوکس سایر گزینه ها:
1)چشمِ خوشِ بیمار:arrow_left: مگه میشه هم خوش باشه هم بیمار
2)تو اهل فضل و دانشی،همین گناهت بس:arrow_left: میگه دوره و زمونش خیلی خراب شده چون تویی که اهل علم و دانش هستی گناهکار تلقی میشی(خب این پارادکسه دیگه چون همه جای دنیا اهل فضل و...از جایگاه بالایی برخوردارن)
3)ای که در آغازِ پایانی هنوز:arrow_left: دانش آموز میپرسه استاد اجازه این در آغاز پایان بودن یعنی چی؟؟؟بعد استاد می فرماید عزیزم ببین یعنی پایانِ آغازِ...نه ببخشید یعنی آغازِ پایانِ کارِ من فرا رسیده....!!!ببخشید چی شد؟؟؟اگه آغازه خب آغازه دیگه و اگرم پایانه خب پایانه یعنی شاعر میتونست بگه من در پایان کارم قرار دارم ولی گفته من در آغازِ پایانِ مکارم هستم!!! می بینی خواسته زیباترش کنه ب اصطلاح پارادوکسیده:astonished_face: :face_with_tears_of_joy:
سوال17
13960325pb2g2a8274.pdf -
پارادوکس@jahad-20 سراسری کدوم سال؟؟؟؟
من برم اصلش رو ببینم. -
زیست دوازدهمچجوری اینو گفته؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه یک دور چرخه رو بگیریم:ب طور مستقیم 1 دونه ATP تو گام 3 میده/اگرم ATP های توی زنجیره رو که بعدا میان رو هم بگیریم چون هر دور کربس(یعنی ب ازای یک مولکول استیل) 3عدد NADH(تو گام های 2و3و5) و یک عددFADH2(در گام4) میده پس کلا غیرمستقیمش میشه 11 تا پس هر دور کربس به طور مستقیم و غیرمستقیم 12 تا ATP میده!
حالا ب ازای 1 مولکول گلوکز چون دوتا کربس داریم پس خود کربس روی هم رفته 24 تا ATP مستقیم و غیرمستقیم میده(12ضربدر2)
14 تا ATP دیگه هم از مرحله ی پُل و گلیکولیز میتونن حاصل بشن -
پارادوکس@jahad-20 پارادوکسش میگم باز نسبیه باید ببینیم بقیه ی گزینه ها چی میگن.
پارادوکس ب این میگن:بر لبم کس خنده ای هرگز ندید الا مگر/ در میان گریه بر احوال خود خندیده ام -
ترکیباتپری ناز من کلا از فرمول بازی خوشم نمیاد..:beaming_face_with_smiling_eyes:
ولی روش لوویس علمیه.(این فرمولا رو برو از صاحبشون بپرس درسته یا نه):face_with_raised_eyebrow:
من تا بیام این رو حفظ کنم همه ی شیمی یادم میره:face_with_tears_of_joy: -
پارادوکس@jahad-20 آهان!!!چی شد الان؟؟
-
پارادوکس@jahad-20 من رفتم رو نت دیدم...بیتت اینه؟
من عهد تو سخت سست میدانستم / بشکستن آن درست میدانستم
حالا قوی تر شد پارادوکسش(قشنگ تو مصرع بعدی نمایانه)
اینکه شکستن عهد رو کار درستی بدونی واقعا پارادوکس داره -
پارادوکس@jahad-20 آهان خوب عزیز من کل بیتو چرا نمی ذاری آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدمو سکته میدی؟:beaming_face_with_smiling_eyes:
رفتی اون تیکه شو ک به نظر خودت پارادوکسه میذاری؟؟ -
پارادوکس@jahad-20 میشه تصویرش رو بذاری؟؟؟
کتاب درسی میگه؟؟
ببین من گفتم ب نظر من اینطوری گرفته ک: عهد سست رو پارادوکس گرفته و الا اون "سخت" رو که ولش کن اون معنی فراوان میده.ولی اینکه عهد معشوق سسته شاید پارادوکس داره -
ترکیباتالان مگه آمونیوم کلرید یونی نیست؟؟؟
ولی خود آمونیوم رو میشه لویسش رو کشید.
