سلام.
من کنکور 1400 رو دادم ولی اون چیزی که میخواستم رو قبول نشدم و دارم دوباره میخونم. اما یکی دو هفته هست خیلی سمت کتاب هام نرفتم... کتاب هام رو برده بودم کتاب خونه آوردم خونه که یه چند روز خونه بخونم اما... شب ها خوابم نمی بره و صبح ها دیر بیدار میشم و به کار هام نمیرسم😔یکم استرس گرفتم... یک ماه هست قفلی زدم رو فصل دو فیزیک و عربی یازدهم و انگلیسی دوازدهم! پیش نمی ره کارم😶... خلاصه که یکم استرس گرفتم... پاییز داره تموم میشه من هنوز شیمی یک رو تموم نکردم😤
Sahar Rabiee
دیدگاهها
-
دلداریم میدین؟! -
دیر شروع کردم، تا کنکور چکار کنم؟فقط شروع کن (که کردی) بعدم وا نستا تا آخر برو
-
چه کنم ؟Fereshte Jafarvand جات رو عوض کن... گور بابای دوستی و رفاقت و این خزعبلات
-
برای آیندهالان میگم آزاد و پیام نور هم دانشگاه هست اما اگر برگردم ترجیح میدم تلاش کنم که آخرش بگم ایول به من که انقدر قوی بودم...قبول نشدن ضعیف بودن نیست تلاش نکردن هست راحت گرفتن هست... تو بکن بزار نشه! بزار شرمنده خودت نشی
-
برای آیندهموافقم اما نه کاملا... این متن ایراد بهش وارده بهتره بگیم سه سال یا دو سال بهتره آدم برا کنکورش تلاش کنه جوری که تهش نگه کاشکی برگردم برنامه داشته باشه و منابع درست انتخاب کنه از مشاور هم کمک بگیره... من اگر ماشین زمان داشتم میرفتم آذر 98 و اون شب که نشستم فیلم های ادبیات رو دیدن واقعا شروع میکردم... واقعا برنامه میریختم رو کاغذ و منبع تهیه میکردم... اون زمان هنوز تو فاز نیستی واسه همینه من همش دیگران رو نصیحت میکنم! درواقع به خود قبلیم خورده میگیرم... اگر کسی ولا یک سال از شما بزرگ تره و چیزی میگه شک نکنین چیزی دیده... کنکوری ها روز های پر حسرتی دارن... الان با وجود قبول نشدن حسرت نمیخورم ولی پارسال خیلی بهش فکر کردم... امیدوارم چیزی که من حس کردم رو هیچ کس هیچ وقت حس نکنه... به خدا مهم نیست اما اگر براش تلاش کنین شیرین تره (:
-
برای آینده -
برای آیندهgomnam gharib شاید کتاب زیاد میخونی... نمیدونم برا منم پیش میاد... البته من بیبی فیس هم هستم
-
برای آیندهgomnam gharib خب خدا رو شکر... خواستم تجربم رو بگم تجربه خوبی نیست نیاز نیست همه حسش کنن
-
برای آیندهgomnam gharib کی ناراحته؟ من؟ این زمان بهشت منه😇 نمیدونم شاید من عجیبم ولی خدا رو شکر فعلا ناراحت نیستم انشالله از این به بعد هم نخواهم بود
-
برای آیندهgomnam gharib واقعا؟ پس هنوزم سوال کی دبیرستانی ها انقد عاقل شدن پا برجاست... البته انگار شما کلا ژنت فرق داره😊
-
برای آیندهgomnam gharib اون ور خوندم دلت گرفته بود... کلا برا آدم پیش میاد دلش بگیره و عیب هم نداره ولی سعی کن تو این حال نمونی... موز یا مرکبات بخور شادی آور هست یه وقت خالی کن پیاده روی کن فیلم شاد ببین با خدا صحبت کن خلاصه تو این حال نمون... نگی نه حالم بده به درک خوب میشه! الان باید درس بخونم... باور کن نیم ساعت پیاده روی تو کوچه های محله حتی باعث نمیشه عقب بیفتی باعث میشه مغزت باز شه
-
برای آیندهgomnam gharib دقیقا...من هنوز گاهی دوست دارم برگردم سال 98 ولی با این وجود راضی ام که پارسال تلاشم رو کردم حتی با وجود این که نشد
-
برای آیندهgomnam gharib 😂
من که فهمیدم دوازدهمی😆
فک کردم کوچیک تری و تازه میخوای شروع کنی گفتم خدایا از کی یازدهمی ها انقد عاقل شدن😐 که فهمیدم نه شما تو میدونی... به هر حال هیچ وقت دیر نیست بخون شد شد نشد هم دنیا به آخر نرسیده که شیش ماه جلویی تازه تو بنا رو بزار رو شدن اگر نشد به بقیش بعدا فک کن -
برای آیندهgomnam gharib شما کلاس چندم هستین؟
-
حس درجا زدن دارم :((fatemeh barati 0 سلام عزیزم... منم رشتم ریاضی هست و امسال قبول نشدم (:
عیب نداره که عقبی عیب نداره که نمیرسی ولی عیب داره اگر سعی نکنی درست بشی... از این شاخه به اون شاخه پریدن فقط وقت تلف کردن هست... الان وقت امتحان های میان ترم هست فوکوس کن رو اون ها و همه رو عالی بده بعد دی شروع کن مباحثی که وارد تری و مباحثی که پیش نیاز نداره رو بخون مثلا فصل سه شیمی یازدهم تست هاش رو هم بزن یا مثلا هندسه یا گسسته! درسته به نظر سخت تر از حسابان میان ولی مثل حسابان پراکنده نیستن... فوکوس اصلیت رو بزار رو دوازدهم... نمیدونم از کی بهت بگم بهتره بعد عید یا تو خود عید... ولی حتی اک چیزی رو نخوندی مهم نیست چند کنکوری خیلی سبز (استفاده نکردم ها) یا کتاب های مشابه رو بگیر و فقط تست بزن سر نهایی ها هم فقط نهایی حل کن!
من فقط نظرم رو گفتم تو هستی که باید تصمیم بگیری -
قرابت معناییفقط تست بزن!
کتاب قرابت نشر الگو رو بگیر و اول مقدمه رو بخون و همون طور که گفته از کتاب استفاده کن قطعا نتیجه بهتری میگیری تا فیلم دیدن -
بی انگیزگیبه حست بگو شکر نخور دهنت رو ببند😆... یه دوستی داشتم میگفت شد شد نشد نشد ولش کن... حالا بر فرض نشه! تو هنوز برف نیومده باید پارو دستت بگیری؟ بیخیال نشد یه برنامه دیگه یه پلن دیگه زندگی که همش دانشگاه نیست بعد از نشدنش به بعدش فکر کن نه الان!
الان فقط بگو یا میشه یا باید بشه😆 -
لطفا جواب بدین/مقایسه ی خودم با دوستامتام و جدی رو میشناسی؟ حتما میشناسی... حالا چیزی که میگم رو تصور کن... تام تو ی مسابقه بین گربه ها اول هست و به تاخت داره میره... جری تو یه مسابقه دیگه هست اما مسیرش با مسیر تام یکی هست... جری هم تو مسابقه خودش اول هست و حتی از خیلی ها جلو تره اما در مقایسه با تام کیلومتر ها عقب هست... حالا جری ناراحت بشه که چرا من از تام عقبم! مگه تو یه مسابقه هستن که مهم باشه؟ مگه اصلا قدم هاشون رو باهم میشه مقایسه کرد؟ اون موش هست این گربه!
تو هم با دوست هات تو یه مسابقه نیستی که میخوای از اون ها جلو بزنی... تو یه هدف داری اون ها یه هدف... تو میخوای کامپیوتر شریف بری (فرضا) اون ها میخوان مواد فردوسی برن!
اگر به این دلیل که از یکی دو نفر بهتر نیستی فکر میکنی به درد ریاضی نمی خوردی که من با معدل چهارده و نیم سال آخر ریاضی که باید بگم به درد لا جرز دیوار هم نمی خوردم! نه من همه دوست ها و هم کلاسی های من... ما تو مدرسه شاگرد اول ریاضی معدلش 18 بود میفهمی؟ به شدت داغون بودیم... الان بیا نگاه کن... دو سه تا فرهنگیان قبول شدن یکی یزد قبول شده کلا که ربط نداره الان منی هم که موندم بیام بگم من نهایی 14 شدم چطوری کنکور رو خوب بدم؟ نه نشستم میخونم کیف دنیا و آخرت رو میکنم! تو هم اصلا اصلا اصلا واست مهم نباشه بیست میشی یا 18 به خدا هیچ فرقی نداره دهم یازدهم که اصلا فرق نداره... اگر قصد دانشگاه داری بخون برای کنکور... اگر نداری هم از درس هات لذت ببر همین... به خدا حسابان هندسه فیزیک حتی غر و انگلیسی انقدررررر باحالن که باورت نمیشه! شعار نمیدم ها نظر حقیقی حال حاضرم همینه... آنقدر شیمی قشنگه و حال میده که حد نداره! چرا خودت رو برای نمره اذیت میکنی بچه؟ -
برنامه ریزیسوران عبدلی اولا که باید از کسی کمک بگیری که بزرگ تر هست نه کسی که خودش دهمه😅
دوما فعلا خیلی سخت نگیر بابا نوزده هم خیلی هست
و اگر فکر میکنی راهنمایی برای برنامه ریزی کمکی بهت میکنه تو بهترین پست های من رو که نگاه کنین یه پست در این باره نوشتم... میتونه بهت خط فکری بده -
نمرات نوبت اول@سمیه-صادقلو عزیزم هنوز برف نیومده چرا پارو دستت گرفتی
عیب نداره اگر ترم دوم رو هم یه حداقلی نتونی بگیری که میانگین به ده برسه میتونی تک ماده بزنی یا شهریور امتحان بدی بستگی به نظر خودت داره(نمیدونم میانگین نمرات یا جمع نمرات یا فقط نمره پایانی باید هفت بشه که تک ماده بزنی در غیر این صورت شهریور شما را ملاقات خواهیم کرد😅)