Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. بچههااا ب کمکتون نیاز دارم🥺🙏🏻
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بچههااا ب کمکتون نیاز دارم🥺🙏🏻

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
نظام جدیدکنکور تجربی
75 دیدگاه‌ها 17 کاربران 2.6k بازدیدها 14 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • سارا M 0س سارا M 0

    Nazanin Mirzaei
    سلام اگه از طریق آپ هستی
    دانلود نمیشن
    بهتره از سایت بیای
    البته اگه از آپ اقدام کرده باشی گفتم🙂🌹

    Nazanin MirzaeiN آفلاین
    Nazanin MirzaeiN آفلاین
    Nazanin Mirzaei
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #49

    سارا M 0
    مرسی 😊🌹🌸

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Tony MontanaT Tony Montana

      Nazanin Mirzaei سلام ممنون شکر خوبم شمام خوبید؟

      قاعدتا باید دانلود بشه من هم تجربه چندانی ندارم فایل هارو قبلا برای یکی از دوستان در گوگل درایو آپلود کردم و لینک دانلود شو برای علاقه مندان می فرستم فایل ها بعضی شون حجمشون بالاست تصویریه مثلا یکیشون 500 مگابایت حجمشه و فایل فشرده هستش باید با نرم افزار های فشرده سازی باز بشه من با برنامه 7zip در بالاترین حدش فشرده اش کردم Hellpe G Drive.jpg

      Nazanin MirzaeiN آفلاین
      Nazanin MirzaeiN آفلاین
      Nazanin Mirzaei
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #50

      Tony Montana
      من وقتی میزنم روی هر کدووم ازینا ...اینو واسم میاره بالا ....اما متاسفانه بعدش هچی نمیشه !هچ نوتیفیکیشنی واسم نمیاد، نمیدونم چرااا 🤷🏻‍♀️
      Screenshot_20210423-003717_Drive.jpg

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

        سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
        ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
        @خیرین- کوچک- دریا-دل
        تجربی ها
        دانش آموز کنکوری
        @دانش- اموزان- الا
        @همه

        Nazanin MirzaeiN آفلاین
        Nazanin MirzaeiN آفلاین
        Nazanin Mirzaei
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #51
        این پست پاک شده!
        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

          سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
          ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
          @خیرین- کوچک- دریا-دل
          تجربی ها
          دانش آموز کنکوری
          @دانش- اموزان- الا
          @همه

          Nazanin MirzaeiN آفلاین
          Nazanin MirzaeiN آفلاین
          Nazanin Mirzaei
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Nazanin Mirzaei انجام شده
          #52
          این پست پاک شده!
          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

            Nazanin A
            بچه ها من تصمیم گرفتم ک از همین الان شروع کنم ،مرسی از همتون ، نور امید رو تو دلم روشن کردید ، واسم خیلی خیلی دعا کنید بچها ، دمتون گرم ک هستید، از خودا ممنونم ک تونستم بالاخره باتون حرف بزنم و همچنین از الا ممنونم ک باعث شد با شماها اشنا بشم.خدایااااا شکرت 🥺❤
            بچه هااااا...بهتون قول میدم از همین الان ، قول میدم ، اصن قسم میخورم ک درسمو بخونم ، من میتونم ،من دندونپزشکی قبول میشم ، چونکه این حق منه ،این سهم منه ، این زندگی منه ... مگ نه؟؟!!!🥺😊
            دگه جا نمیزنم .دگه کنار نمیکشم ، درسته خیلی زمین خوردم ، اما ایندفعه دگه پامیشم ، محکمتر از قبل هم پا میشم،اگ دوباره هم زمین بخورم پا میشم ب عشق همتون ،به عشق تک تکتون پامیشم و دوباره شروع میکنم، حرف زدن با شماها منو خیلی اروم کرد ، فهمیدم ک تنها نیستم !فهمیدم هنوزم میشه زندگی کرد هنوزم وقت هس .دوستتون دارم الایی های عزیز، مرسی ک هستید🙂🥺❤💜
            من برای تک تکتون ارزوی موفقیت و سربلندی دارم ،ایشاااا همتون بهترین رشته و بهترین دانشگاه و هرچی ک دوس دارید قبول شید. خداحفظتون کنه الایی های عزیز ❤❤❤😍...بازم مرسی دوستان عزیز🤗❤💜💙💚🌸
            Nazanin A
            ANA Kamali
            Amir Kazemi 0
            Minoo Akbari
            sallar savadkoohi
            سارا M 0
            marzi
            خیرین-کوچک-دریا-دل
            ادمین
            ناظم
            @دانش اموزان الاء
            تجربی ها
            المپیادیا
            @بچه های کنکور 1400

            Nazanin MirzaeiN آفلاین
            Nazanin MirzaeiN آفلاین
            Nazanin Mirzaei
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #53

            Nazanin Mirzaei
            سلام بچه هاااا امیداورم حال همتون خوب و تنتون سالم باشه،.
            راستش من یه چن روزیه به معنای واقعی جا زدم و دگه درس نمیخونم .....صبا همش خاب می افتم تا لنگ ظهر هم میخابم و وقتیم بیدار میشم خییلی اعصابم خورد میشه ک چرا خاب میوفتم همش و بقیه روزم همش تنبلی میکنم و این چرخه زندگیم شده ک همش ادامه داره 😕😶 (دروغ چرا ولی خدااییی من اون روزای اول از حرفاتون انرژی گرفتم و قشنگ میخوندم اما الان ...) دگه حوصله چی چیزیو هچ کسیو ندارم همش بیحال و خسته ام ....باختم ، دست خودم نیس نمیدونم چرا ایطوری شدم ،... یه حس و حال عجیبیه ک اصن دوسش ندارم نمیدونم چطوری بهتون بگم و نمیدونمم دقیق اسمش چیه؟( تنبلی ؟ استرس؟ افسردگی ؟ و یا ....)
            هچ مشکلی هم ندارم در حال حاضر و هچ کس هم هچی بهم نمیگه چونکه همه منتظرن ببینن من امسال قبول میشم یا نه ؟!
            .اما خو معلومه دگع من امسال قبول نمیشم !😣😞
            فقط چونکه تو حرفام بتون گفته بودم ازین ب بعد دگه میخونم (گفتم بتون بگم ک وضعیتم اینجوریه ک حداقل دگه دِینی ،حق الناسی چیزی ب گردنم نمونه....
            من برای همتون ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم😊

            حرفام تموم شد ،...
            منو ببخشید 😔.🙏🏻
            Nazanin A
            سارا M 0
            Tony Montana
            ANA Kamali
            Minoo Akbari
            Amir Kazemi 0
            sallar savadkoohi
            Marziyeh Amini

            sallar savadkoohiS Maryam NateqiM Tony MontanaT سارا M 0س 4 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

              Nazanin Mirzaei
              سلام بچه هاااا امیداورم حال همتون خوب و تنتون سالم باشه،.
              راستش من یه چن روزیه به معنای واقعی جا زدم و دگه درس نمیخونم .....صبا همش خاب می افتم تا لنگ ظهر هم میخابم و وقتیم بیدار میشم خییلی اعصابم خورد میشه ک چرا خاب میوفتم همش و بقیه روزم همش تنبلی میکنم و این چرخه زندگیم شده ک همش ادامه داره 😕😶 (دروغ چرا ولی خدااییی من اون روزای اول از حرفاتون انرژی گرفتم و قشنگ میخوندم اما الان ...) دگه حوصله چی چیزیو هچ کسیو ندارم همش بیحال و خسته ام ....باختم ، دست خودم نیس نمیدونم چرا ایطوری شدم ،... یه حس و حال عجیبیه ک اصن دوسش ندارم نمیدونم چطوری بهتون بگم و نمیدونمم دقیق اسمش چیه؟( تنبلی ؟ استرس؟ افسردگی ؟ و یا ....)
              هچ مشکلی هم ندارم در حال حاضر و هچ کس هم هچی بهم نمیگه چونکه همه منتظرن ببینن من امسال قبول میشم یا نه ؟!
              .اما خو معلومه دگع من امسال قبول نمیشم !😣😞
              فقط چونکه تو حرفام بتون گفته بودم ازین ب بعد دگه میخونم (گفتم بتون بگم ک وضعیتم اینجوریه ک حداقل دگه دِینی ،حق الناسی چیزی ب گردنم نمونه....
              من برای همتون ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم😊

              حرفام تموم شد ،...
              منو ببخشید 😔.🙏🏻
              Nazanin A
              سارا M 0
              Tony Montana
              ANA Kamali
              Minoo Akbari
              Amir Kazemi 0
              sallar savadkoohi
              Marziyeh Amini

              sallar savadkoohiS آفلاین
              sallar savadkoohiS آفلاین
              sallar savadkoohi
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #54

              Nazanin Mirzaei
              سلام
              واقعا ناراحت شدم وقتی شنیدم
              خودمم بعضی روزا همینم
              به خودم میگم خوب که چی ولش کن
              ولی قشنگ بعد چند دقیقه بیکاری میرم سر درس
              شما باید توی روحت انگیزه ایجاد کنی
              باید هدفت رو واقعا معلوم کنی
              به نظرم مهم تر از کنکور سلامت فکره
              اینکه ببینیم با خودمون چند چندیم
              شما هم به نظرم با یه روانشناس مشورت کن ( متاسفانه همه فکر میکنن این حرف توهینه ولی من اصلا قصدم این نیست)
              و خوب یه چیز دیگه
              شما دلت رو با سال بعد پر کردی
              خودمم دقیقا روزایی که میگم میشینم سال بعد کولاک میکنم از سر در پا میشم
              بعد یکم فکر میکنم میگم اگه قرار بود کولاک کنم همین روزای باقی مونده میکردم
              پس الکی به خودمون امید سال بعدو ندیم
              ما همینیم تا وقتی تغییرو نخوایم
              بازم تکرار میکنم
              مشکل ما خودمونیم زمان نیست
              زمان بهونست برای پر و بال دادن به تنبلی درونمون
              شما در درجه اول باید هدفت رو معلوم کنی
              ببینی اصلا واقعا درس رو دوست داری
              یا فقط داری بهش پناه میبری
              اگر هدفت معلوم شد
              بعدش باید بری روی اعتماد به نفست کار کنی
              کسی که به خودش و تواناییاش ایمان داشته باشه توی کمتر از این زمانم نتیجه میگیره
              زیاد حرفم رو طولانی نمیکنم
              واقعا امیدوارم راه درست رو پیدا کنید :)

              Sajad GhanbariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
              4
              • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                Nazanin Mirzaei
                سلام بچه هاااا امیداورم حال همتون خوب و تنتون سالم باشه،.
                راستش من یه چن روزیه به معنای واقعی جا زدم و دگه درس نمیخونم .....صبا همش خاب می افتم تا لنگ ظهر هم میخابم و وقتیم بیدار میشم خییلی اعصابم خورد میشه ک چرا خاب میوفتم همش و بقیه روزم همش تنبلی میکنم و این چرخه زندگیم شده ک همش ادامه داره 😕😶 (دروغ چرا ولی خدااییی من اون روزای اول از حرفاتون انرژی گرفتم و قشنگ میخوندم اما الان ...) دگه حوصله چی چیزیو هچ کسیو ندارم همش بیحال و خسته ام ....باختم ، دست خودم نیس نمیدونم چرا ایطوری شدم ،... یه حس و حال عجیبیه ک اصن دوسش ندارم نمیدونم چطوری بهتون بگم و نمیدونمم دقیق اسمش چیه؟( تنبلی ؟ استرس؟ افسردگی ؟ و یا ....)
                هچ مشکلی هم ندارم در حال حاضر و هچ کس هم هچی بهم نمیگه چونکه همه منتظرن ببینن من امسال قبول میشم یا نه ؟!
                .اما خو معلومه دگع من امسال قبول نمیشم !😣😞
                فقط چونکه تو حرفام بتون گفته بودم ازین ب بعد دگه میخونم (گفتم بتون بگم ک وضعیتم اینجوریه ک حداقل دگه دِینی ،حق الناسی چیزی ب گردنم نمونه....
                من برای همتون ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم😊

                حرفام تموم شد ،...
                منو ببخشید 😔.🙏🏻
                Nazanin A
                سارا M 0
                Tony Montana
                ANA Kamali
                Minoo Akbari
                Amir Kazemi 0
                sallar savadkoohi
                Marziyeh Amini

                Maryam NateqiM آفلاین
                Maryam NateqiM آفلاین
                Maryam Nateqi
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Maryam Nateqi انجام شده
                #55

                Nazanin Mirzaei
                سلام دوست عزیز این اولین بار که توی تاپیک تون پست قرار میدم
                خواستم بگم یه مشاوری گفت هیچ وقت منتظر این نباش که یکی بیاد بهت انگیزه بده یا یه کلیپی چیزی
                انگیزه رو خودمون باید ایجاد کنیم
                من خودم امروز یه کلیپ انگیزه‌شی دیدم فقط تا چند ساعت موثر بود

                و اینکه اینم بگم که «جا نزن» لطفا لطفا ازت خواهش میکنم جا نزن، جا بزنی یعنی یه صندلی رو توی یه دانشگاه دو دستی تقدیم یه فرد دیگه کردی!
                اینم بدون این که با خود فکر میکنی الان بخونم قبول میشم اگه مشکلت اینه که فردی بهت بگه آره
                من میگم آره قبول میشی فقط جا نزن!
                اینطوری فکر کن این تنها فرصت زندگیته و دیگه کنکوری وجود نداره
                این دوماه رو از همه چی بزن در عوض سال بعد دیگه
                پشت کنکوری نیستی!
                این پستم هم برای این نبود که بهت انگیزه بدم این یه تلنگر بود.
                موفق باشی انشالله که خبر موفقیت رو بشنوم. 😉

                الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                5
                • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                  Nazanin Mirzaei
                  سلام بچه هاااا امیداورم حال همتون خوب و تنتون سالم باشه،.
                  راستش من یه چن روزیه به معنای واقعی جا زدم و دگه درس نمیخونم .....صبا همش خاب می افتم تا لنگ ظهر هم میخابم و وقتیم بیدار میشم خییلی اعصابم خورد میشه ک چرا خاب میوفتم همش و بقیه روزم همش تنبلی میکنم و این چرخه زندگیم شده ک همش ادامه داره 😕😶 (دروغ چرا ولی خدااییی من اون روزای اول از حرفاتون انرژی گرفتم و قشنگ میخوندم اما الان ...) دگه حوصله چی چیزیو هچ کسیو ندارم همش بیحال و خسته ام ....باختم ، دست خودم نیس نمیدونم چرا ایطوری شدم ،... یه حس و حال عجیبیه ک اصن دوسش ندارم نمیدونم چطوری بهتون بگم و نمیدونمم دقیق اسمش چیه؟( تنبلی ؟ استرس؟ افسردگی ؟ و یا ....)
                  هچ مشکلی هم ندارم در حال حاضر و هچ کس هم هچی بهم نمیگه چونکه همه منتظرن ببینن من امسال قبول میشم یا نه ؟!
                  .اما خو معلومه دگع من امسال قبول نمیشم !😣😞
                  فقط چونکه تو حرفام بتون گفته بودم ازین ب بعد دگه میخونم (گفتم بتون بگم ک وضعیتم اینجوریه ک حداقل دگه دِینی ،حق الناسی چیزی ب گردنم نمونه....
                  من برای همتون ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم😊

                  حرفام تموم شد ،...
                  منو ببخشید 😔.🙏🏻
                  Nazanin A
                  سارا M 0
                  Tony Montana
                  ANA Kamali
                  Minoo Akbari
                  Amir Kazemi 0
                  sallar savadkoohi
                  Marziyeh Amini

                  Tony MontanaT آفلاین
                  Tony MontanaT آفلاین
                  Tony Montana
                  ریاضی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #56

                  Nazanin Mirzaei

                  سلام

                  چی بگم منم بهتر از تو نیستم به نظرم بیشتر استرس اضطراب اینو داری قبول بشم نشم بقیه چی میگن همه انتظار دارن ازم و... درس خوندن متوالی هم خسته کنندس نمیشه با یکی دو کلام رات انداخت بهتره با مشاور و روانشناس کمک بگیری

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                    Nazanin Mirzaei
                    سلام بچه هاااا امیداورم حال همتون خوب و تنتون سالم باشه،.
                    راستش من یه چن روزیه به معنای واقعی جا زدم و دگه درس نمیخونم .....صبا همش خاب می افتم تا لنگ ظهر هم میخابم و وقتیم بیدار میشم خییلی اعصابم خورد میشه ک چرا خاب میوفتم همش و بقیه روزم همش تنبلی میکنم و این چرخه زندگیم شده ک همش ادامه داره 😕😶 (دروغ چرا ولی خدااییی من اون روزای اول از حرفاتون انرژی گرفتم و قشنگ میخوندم اما الان ...) دگه حوصله چی چیزیو هچ کسیو ندارم همش بیحال و خسته ام ....باختم ، دست خودم نیس نمیدونم چرا ایطوری شدم ،... یه حس و حال عجیبیه ک اصن دوسش ندارم نمیدونم چطوری بهتون بگم و نمیدونمم دقیق اسمش چیه؟( تنبلی ؟ استرس؟ افسردگی ؟ و یا ....)
                    هچ مشکلی هم ندارم در حال حاضر و هچ کس هم هچی بهم نمیگه چونکه همه منتظرن ببینن من امسال قبول میشم یا نه ؟!
                    .اما خو معلومه دگع من امسال قبول نمیشم !😣😞
                    فقط چونکه تو حرفام بتون گفته بودم ازین ب بعد دگه میخونم (گفتم بتون بگم ک وضعیتم اینجوریه ک حداقل دگه دِینی ،حق الناسی چیزی ب گردنم نمونه....
                    من برای همتون ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم😊

                    حرفام تموم شد ،...
                    منو ببخشید 😔.🙏🏻
                    Nazanin A
                    سارا M 0
                    Tony Montana
                    ANA Kamali
                    Minoo Akbari
                    Amir Kazemi 0
                    sallar savadkoohi
                    Marziyeh Amini

                    سارا M 0س آفلاین
                    سارا M 0س آفلاین
                    سارا M 0
                    خیرین کوچک دریا دل
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                    #57

                    Nazanin Mirzaei
                    سلام عزیزم:((
                    اینکه میگی اوایل از حرفای اینجا انگیزه و انرژی گرفتی و حالا اینطوری شدی طبیعیه....
                    به نظرم انگیزه دادن به خودت توسط خودت رو یاد بگیر....
                    اینجوری همیشه خودت هستی ک به خودت انرژی میدی....
                    و لازم نیست از کسی کمک بگیری...
                    نمی گم کمک نگیر نه....ولی خودت باید این کار رو یاد بگیری....
                    هدفت رو تعیین کن
                    ی چنتا عکس از هدفی ک داری پرینت بگیر بزن دیوار اتاقت...
                    فیلم انگیزشی میتونی گاهی ببینی...
                    یادت باشه با این فکر ها و...هیچی درست نمیشه...
                    صبح بیدار شدن سخت نیست....شب بخواب و زود هم صبح سرحال پاشو و برنامه ای ک داری رو اجرا کن...
                    تنها راهش همینه.... اگه ی مدت برنامت و درست اجرا کنی عادت میکنی و ی طورایی به این روتین زندگیت عادت میکنی و خودت اجرا میکنی برنامتو.
                    باید مدام پیش بدی...
                    وقتی میخوای استارت بزنی....مثلا از صبح شروع کن....۵ یا ۶ ساعت بخون
                    بعد کم کم بیشترش کن

                    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                    پس رهاش کن بره؛)

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • Nazanin MirzaeiN آفلاین
                      Nazanin MirzaeiN آفلاین
                      Nazanin Mirzaei
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #58
                      این پست پاک شده!
                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Nazanin MirzaeiN آفلاین
                        Nazanin MirzaeiN آفلاین
                        Nazanin Mirzaei
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #59

                        And everything is not the same now
                        و هیچ چیز مثل قبلا نیس

                        It feels like all our lives have changed
                        انگار همه زندگیامون عوض شده

                        Maybe when I’m older, it’ll all calm down
                        شاید بزرگتر بشم، همه چیز آروم بشه

                        But it’s killing me now
                        اما الان داره منو میکشه.

                        سارا M 0
                        Tony Montana
                        sallar savadkoohi
                        Maryam Nateqi

                        سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                          And everything is not the same now
                          و هیچ چیز مثل قبلا نیس

                          It feels like all our lives have changed
                          انگار همه زندگیامون عوض شده

                          Maybe when I’m older, it’ll all calm down
                          شاید بزرگتر بشم، همه چیز آروم بشه

                          But it’s killing me now
                          اما الان داره منو میکشه.

                          سارا M 0
                          Tony Montana
                          sallar savadkoohi
                          Maryam Nateqi

                          سارا M 0س آفلاین
                          سارا M 0س آفلاین
                          سارا M 0
                          خیرین کوچک دریا دل
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #60

                          Nazanin Mirzaei
                          .....Tough times never last but tough people do
                          🙂🌱
                          Never Give up ,Never lose Hope ,God is with you ((:

                          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                          پس رهاش کن بره؛)

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                            سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                            ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                            @خیرین- کوچک- دریا-دل
                            تجربی ها
                            دانش آموز کنکوری
                            @دانش- اموزان- الا
                            @همه

                            Kosar ANK آفلاین
                            Kosar ANK آفلاین
                            Kosar AN
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #61

                            Nazanin Mirzaei سلام بر شما
                            من یه راه حلی دارم واسه وقتایی که درس نمیخونم و تنبل میشم گفتم شاید به کار شما هم بیاد😀
                            اونم اینه که وقتایی که میگی الان حس درس خوندن نیستو فلان با خودت بگو فقط یه دقیقه بشینم بخونم یا فقط ۵ دقیقه بشینم بخونم و درس هات رو هم بخش بندی کن
                            برای من که خیلی خوبه و خیلی تاثیر داره تو درس خوندنم😁

                            نیست در دیده ما منزلتی دنیا را...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            5
                            • Tony MontanaT آفلاین
                              Tony MontanaT آفلاین
                              Tony Montana
                              ریاضی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #62
                              این پست پاک شده!
                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Tony MontanaT آفلاین
                                Tony MontanaT آفلاین
                                Tony Montana
                                ریاضی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #63
                                این پست پاک شده!
                                ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Tony MontanaT Tony Montana

                                  این پست پاک شده!

                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #64
                                  این پست پاک شده!
                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Tony MontanaT آفلاین
                                    Tony MontanaT آفلاین
                                    Tony Montana
                                    ریاضی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #65

                                    قسمتی از کتاب کلنجارهای ذهنی راجب تنبلی تعلل و غیره می توانید متن کامل کتاب را از فیدیبو طاقچه تهیه نمایید

                                    دانلود

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • Tony MontanaT آفلاین
                                      Tony MontanaT آفلاین
                                      Tony Montana
                                      ریاضی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #66

                                      قسمتی از کتاب کلنجارهای ذهنی راجب تنبلی تعلل و غیره می توانید متن کامل کتاب را از فیدیبو طاقچه تهیه نمایید

                                      بخش دوم

                                      دانلود بخش دوم

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                        Nazanin Mirzaei
                                        سلام
                                        واقعا ناراحت شدم وقتی شنیدم
                                        خودمم بعضی روزا همینم
                                        به خودم میگم خوب که چی ولش کن
                                        ولی قشنگ بعد چند دقیقه بیکاری میرم سر درس
                                        شما باید توی روحت انگیزه ایجاد کنی
                                        باید هدفت رو واقعا معلوم کنی
                                        به نظرم مهم تر از کنکور سلامت فکره
                                        اینکه ببینیم با خودمون چند چندیم
                                        شما هم به نظرم با یه روانشناس مشورت کن ( متاسفانه همه فکر میکنن این حرف توهینه ولی من اصلا قصدم این نیست)
                                        و خوب یه چیز دیگه
                                        شما دلت رو با سال بعد پر کردی
                                        خودمم دقیقا روزایی که میگم میشینم سال بعد کولاک میکنم از سر در پا میشم
                                        بعد یکم فکر میکنم میگم اگه قرار بود کولاک کنم همین روزای باقی مونده میکردم
                                        پس الکی به خودمون امید سال بعدو ندیم
                                        ما همینیم تا وقتی تغییرو نخوایم
                                        بازم تکرار میکنم
                                        مشکل ما خودمونیم زمان نیست
                                        زمان بهونست برای پر و بال دادن به تنبلی درونمون
                                        شما در درجه اول باید هدفت رو معلوم کنی
                                        ببینی اصلا واقعا درس رو دوست داری
                                        یا فقط داری بهش پناه میبری
                                        اگر هدفت معلوم شد
                                        بعدش باید بری روی اعتماد به نفست کار کنی
                                        کسی که به خودش و تواناییاش ایمان داشته باشه توی کمتر از این زمانم نتیجه میگیره
                                        زیاد حرفم رو طولانی نمیکنم
                                        واقعا امیدوارم راه درست رو پیدا کنید :)

                                        Sajad GhanbariS آفلاین
                                        Sajad GhanbariS آفلاین
                                        Sajad Ghanbari
                                        ریاضی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #67

                                        sallar savadkoohi عاللللییی بود

                                        sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • Nazanin MirzaeiN Nazanin Mirzaei

                                          سلام ب الایی های عزیز❤💜😍
                                          ، خب راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ، من بی انگیزه شدم و اصن درس نمیخونم با اینکه امسال هم کنکوری هستم ، گفتم یه تاپیک بزنم و حرف دلم رو باتون بگم ،ازتون میخام ک بهم کمک کنید ، راهنماییم کنید ک چکار کنم ، ب یه جایی رسیدم ک از همه چی بریدمو خسته شدم یه جورایی افسرده شدم ، دوس دارم دندونپزشکی قبول شم اما خب فقط در حد یه حرف هستش فقط ، ازینکه نمیتونم کاری بکنم خستم ،از دست خودم خسته ام 😔 من ازهمون بچگی مشکلات زیادی داشتم ، حتی گاهی اوقات هنوزم یاد گذشته میوفتم حالم بدتر میشه!همش از سوی دیگرون تحقیر شدم ...خب بگذریم حالا ک دگه بزرگ شدم و به هزار و یک دلیل باید بشینم درسمو بخونم اما خب متاسفانه نمیخونم،گفتم شاید بتونید کمکم کنید🙂❤
                                          @خیرین- کوچک- دریا-دل
                                          تجربی ها
                                          دانش آموز کنکوری
                                          @دانش- اموزان- الا
                                          @همه

                                          Saleh EsmailyS آفلاین
                                          Saleh EsmailyS آفلاین
                                          Saleh Esmaily
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #68

                                          Nazanin Mirzaei بهترین کار داشتن یه برنامه ی خوبه تا وقتی برنامه نداشته باشی درس نمیخونی دوم اینکه سعی کن هدفت همیشه جلوی چشمت باشه خیلی تاثیر داره همین الان بزرگ بنویس بزن به دیوار و سوم اینکه به همه ی اونایی که تحقیرت میکردن نشون بده اشتباه میکردن تو میتونی سال دیگ این موقع دندون تهران باشی✌

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع