Sama_neh خب سلام
اولن این که بزار رک بهت بگم
اگه الان دیگ شروع نکنی
یه ماه دیگ خیلیییی عقب افتادی
آروم آروم شروع کن ساعت مطالعهت رو ببر بالا
وقت برای ناز کردن نداریم
قرارم نیس که یهو تمرکزت بشه ۱۰۰از ۱۰۰، مطالعه ت و تعداد تستت به بقیه برسه و...
نه
گفتم آروم آروم
.
این فیلم هارو رو هم حتما نگاه کن چون یه گاید خیلی خوبی بهت میده که چه درسارو بخونی و جلو بیوفتی
هرچند اعداد و ارقامش برا کنوور های قبلیه ولی مباحثی که اولویت بتدی میکنه خیلی خوبه
https://alaatv.com/set/1210
.
بعدشم فدا سرت
آدم باید یه وقتایی غر هم بزنه دیگه😄❤️
Zahra.HD
دیدگاهها
-
مشاوره کنکوری (گفتگو) -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Parisa-Azimi ببین اولن این که حرکت سخته
و کلیییی تمرین زیاد میخواد
مثل مباحث دیگه نیس که بگی با دوسه تا فیلم حله
ولی اگ خیلی افکارتو به هم ریخته...
من بودم
فعلا میزاشتم کنار این مبحث رو
و چیزای دیگه میخوندم
.
بازم نمیدونم
:((((.
@f-nalist نظر تو چیه؟🚶 -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Parisa-Azimi هاییی
یه سوال
وقتی فیلم هارو نگا میکنی
استاد که نمونه سوال حل میکنه
اونارو پاز کنی میتونی حل کنی؟ -
منبع نهایی برای دهم@_Narges 👌
-
منبع نهایی برای دهم@_Narges جانم؟😂
-
ی سوالMehrsa 14 دقیقا منم همینطور
این بهترین راهه -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@f-nalist دمت گرممم
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@___ سلام
@khanoomi با ایشون موافقم
من میتونم یه راهنمایی های کلی کنم اینجا
ولی این قضیه شما خیلی شخصیه و جزئیات و وقت زیادی میخواد
این که هدفتون چیه چقد میتونین براش تلاش کنین و چه تعداد از مطالب رو خوندین و...
اگر منو قابل بدونین بیاین چت بیشتر حرف بزنیم درباره ش و تا جایی که میتونم کمکتون کنم
اگرم کسی رو دارین که حضوری میتونین باهاش درارتباط باشین ایشون رو اولویت قرار بدین❤️ -
آنزیم شناسی در بیوشیمی@Alba خواهر
آیدی بده تلگرام بفرستم -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@kosar-ab ایوللل
دمت گرم دختر🤩 -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@kosar-ab در مشاوره کنکوری (گفتگو) گفته است:
هویججج میزنم ارمونارو روتین شبانه…
ببخشید پر حرفی میکنما ولی یه پیشنهاد
.
این آزمون شبانه که میگی از یه درسه؟
اگر از چنتا درسه به نظر من دیونه بکن که بازده ت بره بالا
اگرم همون یه درسه که تعداد تستارو بیار پاین تر که باز بازدهات بره بالا
.
چون واقعا درک میکنم آخر شب چطور آدم خسته میشه و مغزش نمیکشه
و اگر به بهای تعداد سوال زیاد یا درسای بیشتر برسی کردن از تحلیلشون غافل بشی واقعا حیفه
یادت نره تو آزمون دادن کیفیتم خیلی مهمه😄
.
اگرم که فکر میکنی اوکیه
خیلیم دمت گرمه برو جلو😃❤️🔥 -
مشاوره کنکوری😉@kosar-ab در مشاوره کنکوری (گفتگو) گفته است:
@Zahra-HD ببین مولا زیست از نیمسال اول دوازدهم
همشو خوندم، تست زدم، مسلطم
ولی همه ی تستارو نزدم، از طرفی شاید یکی دو گفتار از این یازده گفتار مسلط نباشم… یا پایه هم همینطور
کی برسونم
الان باید لا ب لای برنامم قرار بگیره یا جمع بندی میشه اوکی شد؟اوکی گرفتم
تو منظورت اینه که یه وقتی برای جمعبندی میخوای که خیالت راحت بشه دربارهش
بیا مباحث رو چند بخش کن
1️⃣اونایی که میگی مسلطی ولی میخوای تست بزنی و تیپ تستای بیشتری ببینی
2️⃣و اونایی که درسنامه یا فیلم دیدی و تست کمی زدی و اینطوری که باید مسلط نیستی
.
من باشم دومی رو تو اولویت میزارم
یعنی هرجا یه وقتی سوراخی تو برنامهم پیدا کردم یه دسته تست یا یه جمعبندی آزمون یا جمعبندی آخر فصل توی کتابارو اونجا جامیدم
چون درسنامه ای که خوندی نیاز به محکم کاری داره که یادت نره
ولی مورد اول رو تو برای افزایش مهارت لازم داری تست بزنی و مسئله فراموش کردنش نیس
.
پس من 2️⃣ رو تو اولویت میزارم
و اگر جایی وقتی فرصتی یا جمعبندی بود سریع سوویچ میکنم رو مورد 1️⃣
به نظرم اینطوری نه دیگه خیلی نگران مطالبی هستی که مونده
و نه تو درسای الانت بخاطر مطالب قبلی کوتاهی میکنی -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@khanoomi 😂😂😂
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)هویججج 🔫😐
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@kosar-ab کلا نخونی یا تست هاش رو نزنی؟
-
مشاوره کنکوری😉عقیق سرخ در مشاوره کنکوری😉 گفته است:
سلام وقتتون بخیر
میشه روش مطالعهتون برای درس شیمی رو بگید
از ویدیو های راه ابریشم چطور استفاده میکردید ؟
@Zahra-HDسلام وقت شمام بخیر
خب درباره ی شیمی فک کنم حرف زده بودم قبلا ولی یه باز دیگ میرم(باز برین صفحه های قبلی رو بگردین ببینین هس یا نه چون اونجا کامل تره)
یه چیزی هم بگم این که ابریشمی که من استفاده کردم با استاد پویان نظر بود و خب با استاد الان فرق داره
شیمی دو قسمته:
حفظیات
حفظیات رو ترجیحا فیلم نبینین مگر این که تو فیلم استاد کلک ها رمز هایی بزاره که یادگیری براتون اسون تر باشه
(من خودم این اشتباه رو میکردم که فیلم ببینم و کلی وقتم رو تلف میکرد)
بخش های حفظی رو من خودم تو یه دفترچه خلاصه مینوشتم با دستخط خودم و کنار معمولا نقاشی میکشیدم یا یه رمز و کدی میزاشتم که خیلی راحت تر یادم میموند نمودار هارو هم میکشیدم خیلی ریز و جمع و جور و اون دفترچه رو هی مرور میکردم(این راه خیلی جواب میده)
و این که خیلی تست بزنین تا جاهایی که طراح ها خیلی دوس دارن عوض شون کنن و روشون گیر دارن رو بلد باشی.
حلیات
برا حلیات باید خیلییییی دقیق فیلم ببینی
توضیح استاد رو گوش بده
و بعد سوال هایی که حل میکنه رو اول تو حل کن و بعد به جواب استاد دقت کن اگر حل کردی و به جواب رسیدی ایول
راه دیگه ای رفتی که روش استاد رو هم بنویس اگرم کلا نتونستی ببین کدوم بخش رو اشتباه رفتی مثلا فرمولی رو غلط استفاده کردی یا یه نکته رو درست نفهمیدی و برو تو جزوه اوت بخشی که مربوط به مسئله ای هست که تو اشتباه فهمیدی یا نفهمیدی رو علامت بزن(این کار رو دربارهی تست هایی که میزنی و اشتباه درمیاد هم انجام بده . هی برگرد به جزوه یا دفترچه و اون بخشی که یادت رفته رو مرور کن و کنارش علامت بزن یا نکته ای که تو اون تست بود و توی درسنامه ی تو نیست رو کوچولو بنویس)
بعد این که فیلمارو دیدی برو تست بزن خیلییییییی زیاد
اگ حجم فیلمای استاد خیلی زیاده وقتی که راه افتادی دیگ این کهدچطوری استاد حل میکنه رو چک نکن مستقیم برو ببین جواب درسته یا نع
.
یه توصیه این که اگررررر وقت کردی و تونستی واس قسمتی از بخشای حلیاتی که مربوط به فرمول و قاعده های کلی هست هم یه خلاصه ی خیلی کوچولو و جمع و جور بنویس تو اون دفترچهت
.
قبل آزمون هم دفترچه رو خوب مرور کن
و درسنامه ی حلیاتی ها و یه تعداد تست قشنگ جمعبندی طور که قبلا علامت زدی
.
همین:)
امیدوارم مفید باشه برات -
؟!!ME0LIKA رسیدی به صد تا
میتونی بیای -
؟!!ME0LIKA یکم فعالیت کن تو تاپیک ها
مردم بهت امتیاز بدن
الان ۸۶ تا هستی
۱۰۰ تا بشه میتونی بیای -
؟!!ME0LIKA اعتبارت کمه
اعتبار جمع کن